Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19401) Topiccsendőr válasza Tüzi (#19400) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Annak az akkunak akkor vege van. Ezeket nem lehet melykisutni egyszer sem.

Injektoros motornal ez alap. Ha megvan a benzinnyomas, tokmindegy h mennyit allt.
Karbissal is meg lehet csinalni, csak fel kell tolteni az uszohazat hozza :) nah az a muveszet.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#19402) Daywalker válasza Topiccsendőr (#19401) üzenetére


Daywalker
addikt

Biza...lehet:D Nekem idén sikerült pöcc-röfföt csinálni.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19403) #25954560 válasza Topiccsendőr (#19401) üzenetére


#25954560
törölt tag

attol fugg mit ertunk 'hullara merult' alatt. de jah.

(#19404) Tüzi válasza Topiccsendőr (#19401) üzenetére

Injektorosnál alap, csak ez vfr ;D ennél ez a "fél év állás után pöcc-röff" közel sem biztos, sőt még távolról sem :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19405) Daywalker válasza Tüzi (#19404) üzenetére


Daywalker
addikt

Nah, ne rombold a Hondások (Hondák) renoméját:DDD Az úgysem romlik el, mindig indul és levegővel is elmegy.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19406) stifi válasza Topiccsendőr (#19399) üzenetére


stifi
senior tag

most pénteken megyek kakucsra, utána 3 napig offline leszek.
de a jövő héten bármelyik nap oda tudom adni pesten 18h után, odaviszem ahol vagy!
sőt, igazából ez most pénteken is igaz lehet, 6 körül érek vissza kakucsról... szombaton meg nap közben ráérek, de kecsóra nem tudok lemászni aznap mert késő délutántól 3 napos programom van! mi legyen?

[ Szerkesztve ]

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#19407) Tüzi válasza Daywalker (#19405) üzenetére

V4 "mindig indul"-ba ne merüljünk bele, de ez a "levegővel is elmegy" viszont való igaz.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19408) zack


zack
nagyúr

Srácok!

Yamaha Majesty 400-ba akarok xenon szettet. 6000k-ban gondolkodom lehetőleg slim trafós kivitelben.
2db H4-es foglalatom van, az egyik oldal csak tompított, a távolsági kapcsolásnál pedig mellé kapcsolja a másik oldalt.

Rendeltem egyet, de csúnyán át akartak b@szni. :((( Itt: Motostyling.hu

Premium Siemens HID rendszer helyett valami teljesen mást akartak beszerelni, holott ez drágább 10k-val náluk mint a kommersz szett. Se doboz, se semmi, csak a szerelő kezében a trafók meg az izzók...Amikor kérdőre vontam a boltot, hogy ez nem Philips, és köze nincs a Premium szetthez, az volt a magyarázat, mit foglalkozok én ezzel, a gari ugyanúgy 3 év... Anyjuk pics@ját! :(( Mondtam nekik, hogy hol van a doboz, és a weboldalon lefényképezett dobozban levő trafó és izzó? Végül eljöttem, és a szükséges jogi lépéseket meg fogom tenni az ügyben.

Tudtok ajánlani korrekt boltot, és bevált szettet? :R

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#19409) Integra


Integra
titán

tyíííííííííí :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#19410) Tüzi válasza Integra (#19409) üzenetére

tyííííí ;D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19411) Ramius


Ramius
őstag

Ti most szombaton akartok kecsóra jönni? Ha igen, ne tegyétek, foglalt a pálya. [link]

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#19412) tutis válasza Integra (#19409) üzenetére


tutis
őstag

mákja volt a csajnak a hátizsákkal..

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#19413) boogie84


boogie84
veterán

,

Délutáni szórakozásom eredménye. Nem sikerült rendesen megcsinálni, de asszem ennyi elég lesz az új láncspray felvitele előtt. Enyhe Ultra dermes vízzel kezdtem, majd rájöttem h a száraz rongy az jobban lehozza. Elég ez így mielőtt befújom holnap??

(#19390) Djuree: Enyém is kitart eddig. Motorozni ugyan még nem voltunk, de tervezem. :DDD

(#19415) &rew: Már csak holnap lesz, elmozdítva nem lesz, emelőn van. Sztem nem gáz. Nagyon nem tudtam kitörölgetni a ronggyal, de ha esetleg mégis, akk semmi baja nem lesz holnap délutánig.

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#19414) ALI_G válasza Ramius (#19411) üzenetére


ALI_G
veterán

Jah, lattam. Szerencsere szerelik a gepet igy keves a kesztetes.
Jovohet hetvegen viszont persu jelezte mar es en is akarok menni.
Vki kerdezte hogy miert mindig kecso. Azert mert nekem eddig az volt kozelebb Szegedrol es az infrastruktura is sokkal jobb. Mondjuk idenre nem tudom mit csinalnak a motor-bergokart gokart-gokart es neha najan quados esemenyekkel, mert tavaly mar a tokom kivolt vele.

Boogie: sztem tulzasba esel :) nekem mar gyari allapotunak latszik :)

[ Szerkesztve ]

(#19415) #25954560 válasza boogie84 (#19413) üzenetére


#25954560
törölt tag

en azonnal befujnam

(#19416) Tüzi

(#19413) boogie84

elég hát :) én a két lánckerék közt, alul fújnám a láncot a helyedben.
bár mondjuk a spray kikergeti belőle a vizet...

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19417) Ramius válasza ALI_G (#19414) üzenetére


Ramius
őstag

Azon a hétvégén én meg pont vezetéstechnikai tréningen leszek. Egy helyi autós iskola szervezi.

gyakorlat teszi a mestert...tönkre...

(#19418) csongi válasza zack (#19408) üzenetére


csongi
veterán

Jópáran szerelnek be xenont, aztán jópár ember fizet is szépen büntit. A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
Egy 6000K fénnyel garantálom hogy lesz bünti. És műszakira szerelheted át, igaz ott mindegy milyen xenon, akkor sem engedik át.
Egyébként Vaterán megbízhatóbb eladót találsz :)
Érdemes elolvasni

(#19419) Daywalker válasza ALI_G (#19414) üzenetére


Daywalker
addikt

Én kérdeztem...de most már nem ott laksz:DDD Infrastuktúra? Miért, mire van szükséged?:D Pálya van, budi van, büfé van:D És közel van.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19420) stifi válasza zack (#19408) üzenetére


stifi
senior tag

nem akarlak elkeseríteni, de amikor én legutoljára beleástam magam a xenon témakörbe, akkor kiderült hogy sem a Siemens, sem a Philips, sem a Hella, sem a Bosch és egyik nagyobb nevű cég sem gyárt Xenonszettet. az összes "neves", interneten és autós boltokban árult termék kínai hamisítvány, mivel az autókba gyárilag szerelt megoldásokon kívül ezek a gyártók nem gyártanak az utólag beszerelt piacra semmit. láttál már bármelyik említett gyártó oldalán ilyen szetteket a termékek között? én annak idején nem... viszont láttam nagy nevű cégek logoját különböző dobozokon, mindenféle tanusítvány meg forgalombahelyezési papírok nélkül, jellemzően "SIEMENS-HID" és stb feliratokkal, ami nagyon hajaz az igazira, de mégsem.. ahogy a NIKE helyett NIEK, ADIDAS helyett ADIADS, REEBOK helyett REBOOK és sorolhatnám, elég kimenni a kínai piacra...

valóban át akartak baszni, de abban igazuk volt hogy tök mindegy melyiket rakják be, mindegyik ugyanonnan jön.

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#19421) boogie84


boogie84
veterán

Fékolaj

Teleszkóp olaj

Bízom benne h ezekkel sem lőttem mellé. :)

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#19422) vendingo válasza boogie84 (#19421) üzenetére


vendingo
veterán

Dettó ugyan ezek az olajok lettek téve az én motoromba is :)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19423) #25954560 válasza boogie84 (#19421) üzenetére


#25954560
törölt tag

fek f o l y a d e k :D
nem olaj.

(#19424) Topiccsendőr válasza Tüzi (#19407) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hmm. Ennek ugye nincs lambda szondaja?
Esetleg a pc be tud kavarni, sajnos a nem lambda szondas motoroknal utan kene allitani egy ido utan.
Ezert is van egy megkerulo levegocsavar is a legtobbnel mintha karbis lenne, hiaba injektoros.
Sztm allitas kerdese az egesz be nem indulas.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#19425) Topiccsendőr válasza stifi (#19406) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Most pentek 18 jo lehet.
En is motorral leszek ha minden igaz. Tobbi priv

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#19426) Integra


Integra
titán

na, eddig nincsen meg a füldugóm és a kerék nyomásmérőm...
imádom a költözést...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#19427) vendingo válasza Integra (#19426) üzenetére


vendingo
veterán

Nekem a motorom nincsen meg :-(
2 hete mondták hogy 1-2 hét, de a sz.hézagolás még nincs kész...

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19428) Tüzi válasza Topiccsendőr (#19424) üzenetére

enyimnek' még nincs.
de sok vöfris mondja, hogy nehezen indul sok állás után hideg blokkal... aztán ha nem indul be hamar, akkor megszívja magát, akkor gyertyák ki, és szellőztetés :)
nem tudom miért, talán ez is ilyen vöfri jellegzetesség... valami miatt a v4 ilyen.
úgy tudom, hogy a hátsó sor 15-20%-al több naftát kap, mert ugye menetszelet nem, és ezzel valamennyivel jobban hűl a blokk bele. lehet, hogy e miatt.
aztán lehet, hogy csak urban legend.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19429) zack válasza csongi (#19418) üzenetére


zack
nagyúr

GSXR-be 8000K-s volt, tehát nem ez lesz az első xenon rendszerem. Rendőr kérdésben nem tudom mi változott, mert GSXR-rel (2005-2011) sosem b@sztattak e miatt.
A 6000K meg azért jóval fehér mint a 8000K. A 4300K-val csak annyi a bajom, hogy esztétikailag egy minimális kékes árnyalat azért jó lenne. Szerintem a 4300K is "levágós" ha a rendőrök erre is utaznak igazoltatáskor. Összetéveszthetetlen a Xenon, és ha belenéznek a foncsorba ott a bizonyság, de ha bizonytalan, megkér arra kapcsolja le illetve fel, és a begyújtás után le is buktam 100%-ban.
Ha meg így is úgy is van rizikó, akkor már célszerűbb a feltűnőbb 6000K.
De lehet rosszul gondolom. ;)

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#19430) Daywalker válasza vendingo (#19422) üzenetére


Daywalker
addikt

Ez a biztos jele annak, hogy szerelőt kell váltani:D

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19431) csongi válasza zack (#19429) üzenetére


csongi
veterán

Végeredménybe a szín már szemkérdése, mint ahogy azt írták is :)
Ha meg évek óta így gurulsz akkor már van tapasztalatod :) Az én nézetem szerint két fontos dolog van, aki használja jól lásson vele, és a szembejövőt ne vakítsa el. Csak azért írtam , mert ha nincs tapasztalás, nem biztos hogy egyből xenonnal kell kezdeni :)
A ledes menetfény sem szabályos, de én feltettem. Érdekes módon mikor világít egy kicsit átgondolják és jobban érzékelik a motor méretét, és nem is kanyarodnak ki elém ész nélkül. Most viszem műszakira, leragasztottam, meglátjuk mi lesz :)

(#19432) vendingo válasza Daywalker (#19430) üzenetére


vendingo
veterán

A környéken nincs egyetlen normális szerelő se.
Akihez vittem az versenymotorokat szokott szerelni, teljesen el van havazva, örültem hogy egyáltalán vállalta a motorom. Lassan dolgozik, de profin :)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19433) Topiccsendőr válasza Tüzi (#19428) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem kellene konstrukcios jellegzetessegnek lennie. A v4 csak a kiegyensulyozas miatt van.
A dus kevereket jobban be lehet gyujtani a nagyon alacsony oninditozasi fordulaton. Elobb gondolnam, h nagyon erzekeny az akku allapotara, es igy az inditozasi fordulat csokkenesere, vagy egesz egyszeruen rosszul van megirva az injektorok kitoltesi tenyezoje, ha ilyet csinal.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#19434) Tüzi válasza Topiccsendőr (#19433) üzenetére

megmondom őszintén: a tököm tudja :D
viszont ha egyszer beindul...!!!!
:DDD

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#19435) vendingo válasza Tüzi (#19434) üzenetére


vendingo
veterán

Az én sv-m is döcögőssen szokott indulni sok állás után. Először mindig csak 1 henger jár, aztán 1-2 durranás és beindul a másik is.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19436) vendingo


vendingo
veterán

Most beszéltem a szerelővel.
Elkészült a motorom! Végre én is eltudom kezdeni a szezont :)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19437) zsolt19900 válasza vendingo (#19436) üzenetére


zsolt19900
őstag

jeeee :D nekem meg még halad a festésem, de rájöttem, hogy megy ez a motor idomok nélkül is :D

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#19438) csongi


csongi
veterán

2év műszaki beixelve :)

(#19439) vendingo


vendingo
veterán

Na még egyszer :)
Elkészült a gép!

-motor szállítás 1db --------
-első lengéscsillapító olaj Motul 10W Expert 1L 3 450,-
-első lengéscsillapító szimering 41×53×8/9,5 D 1pár 3 400,-
-munkaideje: 3 500,-/ óra 2,5óra 8 750,-

-szelephézag ellenőrzés munkaideje : 3 500,-/ óra 3óra 10 500,-
-állítani is kellett + 2óra 7 000,-
-szelephézagoló lapka 2db 860,-
-fékfolyadék csere DOT 5.1 400,-/dl 1 200,-
-karburátor szinkron + motordiagnosztika egyben: 6 000,-
----------------
41 160,-
Bocs a szar képekért, nem én csináltam őket.





Ez egy korrekt szervizes rendes árajánlattal/árlistával, dokumentációval.

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19440) tutis válasza vendingo (#19439) üzenetére


tutis
őstag

nem rossz, szelephézag állítást kicsit sokallom, meg a lapka 860 Ft az mi? Eltörte a lapkákat és ki kellett fizetni vagy mi?

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#19441) doc


doc
nagyúr

1190.6 km
eltartott egy darabig :D

(#19442) vendingo válasza tutis (#19440) üzenetére


vendingo
veterán

Új lapkák lettek a régiek helyett.
Állítólag nagyon szar volt már a szelephézag és cserélni kelett a lapkát. Ha nem kellett volna cserélni akkor is cseréltettem volna, mert ez nem kiadás.

doc: Egy menettel nyomtad le az utat?:

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#19443) Daywalker válasza tutis (#19440) üzenetére


Daywalker
addikt

He? Mindenhol kell fizetni a lapkáért...csak valahol nem vetetik meg az újat, hanem csereberélik a készleten lévőkből. Ez egész baráti ár...

Vendigo: "Ha nem kellett volna cserélni akkor is cseréltettem volna, mert ez nem kiadás."

Minek? Nem romlik meg. Ha jó a hézag, akkor nem szedik szét, hogy kicseréljék (ami ugye két óra volt tehát a "nem kiadás" az 7000ft+lapka lett volna ha a semmiért szétszedeted)

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19444) .mf válasza doc (#19441) üzenetére


.mf
veterán

Ahogy az avád is mutatja, kissé flúgos vagy :DDD :C
Nem volt osztrákoknál, németeknél még egy kicsit hideg? Nettó hány óra? 2 nap, vagy képes voltál egy nap alatt letolni az egészet? A mutató átfordulására hajtasz? :))

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#19445) tutis válasza vendingo (#19442) üzenetére


tutis
őstag

Ja értem, én meg arra gondoltam hogy az a lapka amivel a szelephézagot ellenőzni..

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#19446) csongi válasza vendingo (#19439) üzenetére


csongi
veterán

Az a szimering ár elég erős szerintem. Szaküzletben szerintem fele.

(#19447) Topiccsendőr válasza vendingo (#19442) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A lapkakat nem kell cserelni ha nem megy el a szelephezag. A butykostengely nem a lapkan csuszik, hanem a token, es a tengely is ugy van koszorulve, hogy forgassa a toket, ami igy sosem ugyanott erintkezik a butykostengellyel. A hezagolo lapka nem kopik.
Ha jol megcsinalja akkor jo ez az ar, semmi baj vele.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#19448) Daywalker válasza csongi (#19446) üzenetére


Daywalker
addikt

Mit jelent a szaküzlet? Az utángyártott ennyibe kerül. A gyári 3-4e /db legalább.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#19449) doc válasza .mf (#19444) üzenetére


doc
nagyúr

na igen, az a vad nem erhet hogy normalis vagyok, figyelek az image-re :D

egyebkent nem en voltam az egyetlen, mogottem ult a Zasszony. en mondtam neki hogy baromi hosszu lesz, de jonni akart :U egyebkent meglepoen jol birta, nem nyafogott (igaz, hogy nem egy kis GSX-R stilusu kinzooszlop van hatul, a VFR-nek az utasulese is nagyon kenyelmes)
reggel fel nyolckor indultunk, este fel kilencre ertunk celba, ebbol legalabb 3 ora az pihenes volt (ugy mellesleg: a blogomban is olvashato horvatorszagi ut kicsivel tovabb tartott, ott kb. 14 ora volt mire odaertunk, igaz, az nem autopalyan, hanem osszevissza szerpentinezve, nezelodve)

hideg egyaltalan nem volt, az elejen meg Becs elott jott egy kis jegeso, de par perc alatt atmentunk rajta
utana inkabb az volt a baj hogy melegunk volt, csak nem volt hova tenni a plusz ruhat, szoval muszaj volt gyorsan menni hogy hutson a menetszel :D (amit a nemet autopalya nem is gatolt erosen, ott azert lehetett tolni neki...)

a mutato atforditasahoz kicsit melozni kene. jelenleg kb. 80200 km van a mociban, viszont hatszamjegyu az ora, oszinten szolva nem hiszem hogy meg 920ezret bele tudnek hajtani :DDD

[ Szerkesztve ]

(#19450) csongi válasza Daywalker (#19448) üzenetére


csongi
veterán

Mondjuk egy csapágy-szimering szaküzlet :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.