Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [Gabben73:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
harry
veterán
Totalcaron mintha azt olvastam volna, elérhetők ezek az adatok - valamilyen ügyfélszolgálati irodában, adott díjért cserébe... ráadásul talán próbáltak is így lekérdezni valami adatot, de mindenki értetlenül nézett rájuk, hogy mit is akarnak. Szóval ez még messze, nagyon messze elmarad a neten követhető és ingyen lekérdezhető adatbázistól.
Másfelől azért az sem tökéletes megoldás. Ha nem márkaszervizbe hordja az ember a kocsit, akkor lényegében legfeljebb kétévente műszakin lenne rögzítve róla mindenféle adat, ami végső soron nem rossz - na de ezekről is hallottunk már olyat, hogy szerviz/műszaki előtt mindig megtekerték az órát, úgy aztán sokat ér, ha mindig a hamis van felírva. Persze, ez azért sokaknak nem érné meg, szóval egyfajta szűrőnek jó.
Illetve ezzel a km óra állással én is bajban vagyok, így kezdő vásárló révén. Na meg amúgy is. Az addig rendben, hogy erre nem szűrök, de miben lehet bízni? Nézek szervizkönyvest, de 15év környékén nincs sok, ráadásul ezeket is lehet hamisítani. Vagy vegyem meg a 230-at futottat, mondván, az biztos annyi - na de mi van, ha 350ről tekerték ide? Vagy a 150-esek, mi van, ha tényleg annyi? Mert hát miért ne lehetne, akkor meg már csak jobban járok ezzel, mintha +100 még benne lenne. Nincs egyszerűen biztos tipp, hogy legyen szervizkönyv, vagy a sokat futott tényleg annyi, vagy a keveset futott biztos tekert... sok helyen rá lehet faragni. Marad tehát a kivizsgálás, hisz az állapot a lényeg, bár akkor is jobban örülnék egy jó állapotú 150-esnek, mint egy szintén jó állapotú 250-esnek, mert hát ha megy is, utóbbi csak korábban adja meg magát.
Aztán lehet teszek bele 70ezret 5év alatt, annyit csak kibír kis szervizzel, utána meg eladom, és akkor meg fölösleges ilyen világmegváltó gondolatokkal foglalkozni Persze aztán kéne egy másik, ahol ugyanígy lehet végigjárni ezt a csodás utat...
Theoretically, this damn thing oughta work now.