Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
válasz CsakEgySrác #160795 üzenetére
Ezek megérhetnek egy megnézést: Seat Ibiza, Fiat Bravo, Fiat Punto, Peugeot 308, Hyundai i30
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160800 üzenetére
Elolvastam a cikket, ebben nincs arról szó, hogy a tulajdonosnak sem adják ki az infót (sajnos a csatolt táblázat tartalmát már nem láthatom, időközben törölték). Ha én mint reménybeli vevő bejelentkezek, valahogy még benyelem,, hogy nem kapok infót az autóról, csak az éppen aktuális tulaj jelenlétében - végül is a tulajdonszerzésig senki sem vagyok, mi közöm hozzá? De azt már nehezen viselném, ha bizonyos - vélhetően számomra nem kicsi - összeg fejében, megszerezve az autót annak minden korábbi hibájának / sérüléseinek a jelen állapotra kiható következményeivel együtt, azokról nem kaphatnék infót a gyártó / forgalmazó hivatalos képviselőjétől. Ez kb - hülye hasonlattal élve - olyan lenne, mint ha a helyi supermarketben vennék egy élelmiszer készítményt, de ők a beszállító védelmében nem akarnák elárulni, miből is készült valójában (kutya, macska, urambocsá, malac!? (semmi személyeskedés! ).
-
nesa
veterán
válasz CsakEgySrác #160795 üzenetére
Kicsit szűk a keret de látom te sem a szuper minikre izgulsz, kicsit vastagabb keret lenne azt mondanám Suburban ideális lenne, persze ha nem Nápolyba akarod használni, van belőle XL is ha normál szűk, vagy esetleg F350 van belőle 7.3D ha esetleg dizel irányba nyitnál, a keret továbbra is csak szuper mini kategóriára elég, igy a felső kategóriás kis autók közt nézegetnék Volvo V70 et
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz CsakEgySrác #160802 üzenetére
Aztán ide jöhetne még a gombóc Swift 1.3, illetve a Jazz 1.4-gyel.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
válasz Acheron #160803 üzenetére
A hasonlat tényleg nem jó, mert tudod mi van az autódban. Viszont ha a bolton azt akarod számon kérni, hogy mi történt a bármivel amit ott vettél az előállítás és a vásárlás között, akkor lehet nem lenne sikered. Erről szól ez is. Sok esetben a harmadik fél által tárolt és készített belső információk nem publikusak. Még egyszer leírom: ettől még meg lehet tudni pár dolgod, csak akarni kell. Csak nem lesz hivatalos.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
alázógyík
addikt
válasz Richard! #160801 üzenetére
Szelektálok.
Ibiza: szerintem 1 kategóriával lentebb van, kicsi, szűkös, műanyag...
Bravo: Külföldi, szívó/gyenge.
308: Az 1.4 kicsi,gyenge, láncproblémás, olajzabálós.
i30: Szintén láncos, de legalább megbízható, ellenben hangos, menetzajos.
Punto: Megbízható moci, városba elég teljesítmény, szintén kisebb kategória
-
nesa
veterán
válasz htomi85 #160811 üzenetére
Na viszont a smart az egy értelmes dolog, annak látom értelmét ha van egy nagy üzem terület több egységgel az épületek közt járkálni a telephelyen arra kiváló, közútra kevésbe, azt a szintet kéne elérni hogy egy eldorado legyen a kis autó de a 1978 ig gyártott méretére gondolok, mert utána az is átment kiskocsiba.
Nyilván egy 4 vagy 5ajtos kocsi még nagyobb legyen.
-
Richard!
addikt
Ott meg úgyis ilyenekkel szaladgálnak, szóval akkor a benzintemető Smart is értelmét veszti
Ma kezdődik életed háralévő része
-
CsakEgySrác
csendes tag
köszi mindenkinek! az i30 bejövős, meg a jazzt is megnézem, azt mondják, hogy nagyobb belül mint gondolnám 😁
-
gzbotii
nagyúr
Jelenleg a második generációs Avensis mellett vagyok, 2.0 dízel vagy 1.8 benzinessel.
Spritmonitor szerint, a dízel 6.5 körül elvan, benzines 1.5-2L eszik többet, ami azért még bőven vállalható.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz molnarpeter #160824 üzenetére
Ha van olyan mind egy TDI, akkor jöhet
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160812 üzenetére
Nem akarok ezen rugózni, bizonyosan van ilyen cég is. Én továbbra is azt gondolom, hogy ha én vagyok a bejegyzett tulajdonos, akkor minden jogom megvan ezekhez az infókhoz - hivatalosan is. Eddig meg is kaptam, ha kértem.
(#160818) Qru: Ezt tudom, itt épp arról ment az eszmecsere, hogy kinek mennyire élhető vagy nem élhető, ha bejegyzett tulajként sem juthat az előélet infóihoz.
De nem offolnék itt ezzel tovább, végül is mindenki maga dönti el, mennyit érnek neki ezek az infók, vagy meddig megy el értük. -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #160827 üzenetére
Nekem 110 lovas t22fl volt. Zajos, gyenge, nem annyira takarekos. Kenyelmes utazo 110 volt vele, mert autopalyan ordit a motor. Mivel ez meg fixgeos turboval volt, ezert nagyon lomhan indult meg. Kettostomegu k draga hozza. Enyemben papiron 296 volt eladaskor, ette az olajat es folyt is belole, kuka volt a turbo, a teljes futomu es a valtoban is doglodott a nyelestengelycsapagy. Inkabb eladtam rekordgyorsan (hahus hirdetes elesedesetol ket ora alatt ala volt irva az adasveteli) olcson, a hibakat elmondva.
-
válasz Acheron #160829 üzenetére
Pont ezt kellene megerteni. Nem rajtad rajtam v a tulajon mulik. Ha sikerul nekik akkor jo de nem megjosolhato hiaba hangzik baromi jol h vsak akarat kerdese. Persze hogy meg kell probalni! Csak az eredmenyt el kell fogadni mindentol fuggetlenul.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
akela91
addikt
Nézegetem a hyundai i30 akat is a K-s Astra mellett. Tesztvezetős hét lesz. Viszont találtam egy szinte túl szép hogy igaz legyent : [link]
Mi lehet itt a buktató? Szerintem van alul árazva csak?
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
Műszaki vizsgán mennyire gáz hogy ha a gyári gumimérettől picit eltérő méret van az autón? 165/70R14 helyett 175/65R14. Váltóméret meg csak 1%-os az eltérés.
Run&Ride
-
Magnum_
nagyúr
Feleseg edesapja lecserelne a kotta allapotu 2002es F Astrajat (auto szerelo). 14 eve hasznalja, szervo es klima nincs, mar jo lenne az is. Egy polir es muanyag apolas utan siman muzeumba allitanam az autot. De a klima es szervo teljesen ertheto igeny.
2006-2007 koruli Jazzt venne. Nyilvanvalo okok miatt. De a hazai used car market tudjuk mekkora fos es atb@szas.
Mi a velemenyetek az alabbi 2 jarmurol?
30k km-et futott? szerintem kulfoldi. Mennyirol tekerhettek vissza? Es miert ennyire?
ez tuti kulfoldi (rendszam keret), nepper lehet (masik autok is vannak a fotokon rendszam nelkul), de az a kormany fura nekem. Jazzbe valo kormany az? Miert lett ujraborozve? Eldurranhatott a legzsak? Vagy csak szetkopott a kormanybor? Az ulesek is elegge fenyesek, bar azzal tudnek mit kezdeni, de a kormanyborozest magam csinalnam meg, igy mar gyanakvasra ad nekem okot.
Jovo hetvegen meg kellene oket neznem.
Mire kell figyelni a Jazznel? (Qru, tboldy, pls)Bennem bizik apos, de nem ismerem a tipust es meg ha atlag userenel is jobb a szemem, en is coptam mar be.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Körülbelül 1-1,5 hónap múlva szeretnék autót cserélni. Jelenleg egy Skoda Fabia -nk van, ami egyébként marha jól bírja a strapát, kb. nulla problémája van, de már 19 éves lett, klíma sincs, rozsda is megjelent (99 -es évjárat, legelső széria). A másik oka a váltásnak, hogy Budára költöztünk, és az eddig tökéletesen kiszolgáló 1.4 -es benzines motor szerénnyé vált az emelkedőkön.
Sokat gondolkoztam mire legyen csere, de nem sikerült még megszülnöm, ezért is írok ide.
Az elsődleges kérdés, hogy benzin vagy dízel? Nyomaték miatt nem lenne rossz a dízel, de az évi 10-12 ezres futás mellé nem teljesen indokolt.
A keret sem teljesen fix, néztem 1-1,5 milliós autókat is, aztán kicsit továbbmentem, 2-2,5milliós autókra is rászűrtem, és mivel hosszútávra vásárolnánk, ésszerű lehet ez az opció is.
Ami tetszik:
Focus II, Focus II facelift, Focus III, H Astra, Golf 5, Golf 6.
Példák:
Mit javasoltok?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz máyköl #160843 üzenetére
Milyen hosszú utakat mennél vele?
Városba szívó benzin vagy hibrid, említettek közül Golf 5 1.6 1595 ccm 102 LE (az FSI nem annyira jól sikerült), Focus is kétféle 1.6-ossal volt (az erősebb Ti-VCT okoskereke lehet plusz költség, illetve termosztát drága), Astra nehéz. Hogy mit javasolnék? Prius 2
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz molnarpeter #160845 üzenetére
90% város
-
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #160845 üzenetére
H Astra súlyával nem volt probléma.
-
akela91
addikt
válasz molnarpeter #160844 üzenetére
Wow, köszi az infót. Valamiért úgy tudtam, hogyha nem márkaszervízben szervizelik az autót, akkor ugrik a gari. Látszik hogy nem volt még új autóm.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest