Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#03969024
törölt tag
Nem mondanám, hogy nem számít a fogyasztás, de meg tudom oldani "okosba". Régebben egy duplakabinos Nissan 300 HP pickupot hajtottam, részben terepen is, 9,5-ből megállt a fogyasztása. Egyszer egy Ford Ranger 3.6-os automatával kellett helyettesítenünk, meglepetésre egy literrel kevesebbet ivott, pedig a 2.5-ös motorokkal hírhedten iszákos volt a Ranger. A Volvo öthengerese állítólag az egyik legtakarékosabb motor, bár a 185 lóerősre többen is panaszkodnak... Olvastam olyat is, hogy a szöghajtómű hibája miatt kétkerékhajtással használják az XC-t, régebben Nivákkal is csináltak ilyet, talán ez is egy opció. Kicsit röhejes, de az öreg vacak jól feladta a leckét a pótlására, de talán túl sokat is akarok egyben megoldani. Egy S60 lenne az olcsóbb megoldás, formára nagyon bejön a régebbi, nem is tudom, miért izgat a hátsó üléssor, nem is igen használnám. Cipekedni pedig ott a céges Boxer...