Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
1.6-os Octaviát szid haverom állandóan, klímával nem megy, pedig nagyrészt egyedül használja, ha beülünk 4-en, + klíma, akkor a fogyasztás az egekbe szökik, és konkrétan forgalmi akadályt képezünk.
Az 1.8-as Civic egyáltalán nem túlmotorizált, kb az lenne a minimum, a biztonságos vezetéshez hozzá tartozik az is, hogy egy előzést a lehető legrövidebb idő alatt lezavarj, az 1.4-es Civic 80 lóerő (5700-nál)1170 kilóhoz, nem más mint vicc, semmivel sem jobb, mint az Octavia az 1.4 75 lóerővel, a 14 másodperc feletti gyorsulás is sokat elmond erről.
Ez a tipikus magyar hozzáállás, hogy kis motor, kis fogyasztás, nem (maximum kis autóban, de az a motor, egy kisméretű autóban már egy jól motorizált összeállítást jelent.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"