Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
őstag
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
SaNyEe #133794 üzenetére
A tök tudja, totalcar régi cikkéből emlékeztem erre az összegre, de ha friss a rendszám, akkor valóban izélhetem.
Ha jól rémlik, legközelebb Bécsben van Daihatsu márkakereskedés, ha nagyon genyó vagyok, akkor elkérem az alvászám+motorszám kombót, és írok drága Labanc testvéreinknek egy e-mailt, hogy meséljenek erről.Köszönöm a bogárfogós hasonlatod, de így 35 éves múltán, már öregnek érzem magam bohócnak.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dr.Zoo #133789 üzenetére
Jha, hogy magas vagy. Akkor StreetKa és bogárfogónak jó lesz a fogsorod
Komolyra fordítva a szót, ~2005-től van idehaza uniós rendszám. Ez meghatározza a járművek regisztrációjának a menetét.
Onnan tudom, hogy hiába kérdeznéd le ennek az autónak a (valószínű még nem is létező hazai rendszámát), hogy a szélvédő jobb alsó sarkából valami hiányzik, valami nálunk honos matricaféle
Nem 625-be kerül a lekérdezés amibe 2 rendszám is beletartozhat? Nekem úgy dereng.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Kornel #133790 üzenetére
Súly LE-ben ez a nyerő, illetve akit eddig kérdeztem szerelőt a Yaris motorjáról, sírtak. Na nem azért mert sz@r, nem megy tönkre. Ergó éhen halhatnának az 1.3 Toyota motortól. Váltó manuális, klíma manuális, nincs kettőstömegű, nincs PD elem, nagynyomású ü.a. pumpa, 3 fedcomp+comfortelektronika, van egy szög egyszerű benzinmotor, meg 5 sebesség, oszt' Jézus.
Mama használja főleg faluban rohangálni, arra meg ez tökéletes.
Évente max. 3x lemegyünk vidékre. Erre tartsam a paszulyt? Minek? -
Dr.Zoo
őstag
válasz
SaNyEe #133787 üzenetére
Lévén vagyok 200 centi magas, a Ford KA nem jött szóba.
Sajnos a Fordokat amúgy sem preferálom, úgyhogy kilőném.
Km futást lekérem a rendszám alapján, kemény 1300 froncsi, ha az mást mutat, rákérdezek hogy wattafakk?Daihatsu klub létezik, de oda a döglött légyen kívűl senki sem téved be, tudom, mert már volt Daihatsu-m.
Azért köszönöm.
Qru.: E van. Meguntam a rettegést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
11,3s alatt tudja le a 0-100-at szóval nem fog az ülésbe préselni. Mire vagy kíváncsi azon kívül, hogy hátrafelé teszel egy hiperűrugrást a cserével?
Korrekt megbízható gép amúgy, árulják Subaru logóval is (Justy). Japános szervizigénye van, tehát relaitve drága hozzá az alkatrész cserébe nem romlik el ha legalább kicsit is törődnek vele. 15k km-es oljacsereperiódust szigorúan tartsd be, ha maximalista vagy akkor 10k-t tarts.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
erről az jutott eszembe, hogy miért nem veszel egy StreetKa-t vagy SportKa-t és költesz 400-at rendberakásra
A kmfutás legyen is gyanús, mert nem magyarországon helyezték forgalombaKőékegyszerű szívóbenzines, ha kapott olaj és szűrőcseréket időben nemhinném, hogy sok gond lehet vele, de erre vannak a hazai kis klubok/fórumok, hogy utánakérdezz
.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
Én egy hete próbáltam egy olcsóbbat, kompakt kategóriában keresgéltünk és megtetszett, sikerült is gyorsan ledumálni egy tesztkört.
Méretre gyakorlatilag Honda Jazz, csak lejön az origami mód, de tágas, nagy és elég vagány a műszerfal.
A motor nem tudom pontosan, mennyiben egyezik az olcsóbb változat 1.3-asával, azzal meg voltam elégedve, mokány kis jószág tőle.
Ami kicsit elriaszt, hogy kevés van belőle, drágák az alkatrészek és nem tudom mennyire érthetnek hozzá az itthoni szerelők, hány olyan alkatrésze van, ami nem Yaris meg Corolla származék.Amúgy azt gondolom tudod, hogy a Subaru Justy is ugyanez az autó kb., szóval ha tetszik, akkor érdemes ott is nézelődni.
-
Kornel
veterán
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
Munez volt munkahelyen van
(majd ő megmondja jo-e
)
Mondjuk egy tdi passatot biztos nem cserélnek egy ilyen funyirora.Qru:
de ez trekking bringa, jó nagy kerekekkel. Majd kiderül
Persze lehajtott üléssel menne...
Ha be tudom legozni, akkor tényleg kategória első a helykínálat -
Dr.Zoo
őstag
Tisztelt Urak!
Meglévő szekér cseréjén gondolkodom, (1.9 PD Passat 2002-es) és nézegetek egy ilyen kézikészüléket.
Esetleg van rajta olyan prücök, amit én nem látok?
A km futás kicsit gyanús, illetve picit félek a sport verzió miatt, hátha hülyegyerek használta, de azért a 90 ló 952 kilóra nem rossz szvsz.Minden hsz.-t megköszönök.
-
Kornel
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #133775 üzenetére
életstílus kombi az, nem kicsi. kicsi kombi egy 206sw pölö.
amúgy félig-meddig szándék kérdése, hogy mekkora csomagtartó elég. értelmesen pakolva és nem minden szart magaddal víve egy kisautó is elég tud lenni, míg ha a nagymamára kötött gorenjét is viszed nyaralni, akkor a mikrobusz sem... -
Kornel
veterán
Igy van.
Akkora a csomagtere, mint némelyik kis kombinak (159 sw pl.)SaNyEe:
+1
Ezt magyaráztam el most a Honda topicban is a sztorira.
Civiccel jártam így, csak nem találtam semmit, mind kamu volt élőben megnézve.
Aztán szűkítettem a keresési kort magyarországon újonnan forgalomba helyezettre, és láss csodát pár százezer forinttal feljebb autókat is találtam, nem csak lefingott romokat. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Sátán44 #133771 üzenetére
sejtettem
Vagy megveszed ebben az állapotban vagy hagyd a fenébe.Amit mutat az óra jó eséllyel kamu.
Nézd meg mibe kerülnek az ilyen Jazzek mobile.de-n a feltüntetett kmóra állással.
Majd nézd meg, hogy neked mennyiért árulják regisztrálva (százezres tétel is könnyen lehet) és névre írva (átírási illeték, törzskönyv, eredetvizsga ez 50-100e pénz teljesítménytől függően csak az átírás)Mi ezért nem tudtunk Grand Scenic-et venni. Egy olyan hazai volt a kínálatban amit érdemes volt megnézni, de az is csak képen mutatott jól és a vezetett szervízkönyv annyit jelentett, hogy néha 4-5 évig nem vitték szervízbe
A külföldi nem mondom, hogy rossz, de semmit se tudsz az előéletéről és fix, hogy nem abban a szervízciklusában tart amilyen óraállással megveszed. Abból meg csak a baj származik később. -
g4bb3r
tag
válasz
HoaryFox #133769 üzenetére
Mondjuk ha nincs megpakolva oda lehet neki pörkölni
De azért nem versenygép.
Múlt hetvegen mentem ki a városból M5 felé egyik lámpánál kicsit tovább húzattam a ki a 2est/3ast es otthagytam egy sufnituningolt Ford Escortot aztán a köv. lámpánál turáztatta a motort meg fenyegetően nézett hogy revansot vegyen pedig tényleg nem versenyezni akartam
-
dj79
senior tag
Ugyanezeket a köröket futom
.
Zafira inkább 4+2 személyes, Picasso 5 teljes értékű ülést és nagy csomagteret kínál, ez is lehet döntő indok.
Mindkettőhöz az 1.8 motor javallott. Zafirából a gyári CNG verzió a gyakoribb.
Amit nekem említettek itt és máshol korábban: faceliftes Picassot érdemes nézni (asszem 2004-től), változtattak/erősítettek a futóművön.
Asszonynak a 4+2 ülés miatt jobban bejönne a Zafira alakíthatósága (illetve megemlítette, hogy néhanapján anyós is tudna velünk utazni), innentől számomra nem kérdés, hogy a Picasso a nyerő.
-
g4bb3r
tag
válasz
HoaryFox #133739 üzenetére
Seat Toledo mk2 1.6 benyasról tudok nyilatkozni. Szép (belül kicsit tényleg sprőd műszerfal, gombok) elöl kényelmes hátul ülőknek már nem annyira. Ha vigyáztak rá akkor relative egyszerű problémamentes konstrukció. Váltó pontos. Csomagtér pazar. Nem rohadós fajta (én még nem láttam rozsdásat mk2 Toledóbol) enyém 13 éves egy kis rozsda sincs rajta.
Ekkora kasztnit az 1.6 nem fog nagyon "repíteni" ha pályázol akkor 110-130nál már 4000-et pörög a motor 130 felett elég hangossá válik. Plusz pályázol (tartós 120-130) sokat akkor kajázza az olajat - ilyen ez a motor. Előzésnél is meg kell gondolni ha 4 ember + csomagok is vannakÉn szeretem lassan 1 éve van meg , ha megkapja amit kell hűségesen szolgál, nekem bejön a forma mai napig (szebb mint egy skoda oktáv) Mai fejjel ekkora autót nem vennék 140-150 lovas motor alatt.
Akitől vettem ő is azt mondta ha kifizeti a lakást ugyanilyet fog venni csak 1.9TDi-beSzóval ha dinamikus autózásra vágysz ekkora autókba ne 100LE kötüli motort keress (vagy kisebb kasztnit ami könnyebb).
Szerk: én az ársáv felső részéről választottam lehet ennek köszönhető, hogy a kötelező dolgok letudása óta csak tankolok bele+kopó dolgok. De láttam 700k körül már ilyeneket nyilván nem lesznek tökéletesek és öregebbek is.
-
r0by
addikt
Hali!
Lassan autócsere esedékes nálunk. Jeleneleg egy 96-os, mk7-es 1.8-as benzines Ford Escort kombit nyúzok.
Egyenlőre két típus tetszik, mindkettőből benzin/gázost szeretnénk: Opel Zafira vagy Citroen Xsara Picasso. Véleményetek szerint melyik lehet a jobb választás? -
-
Sátán44
addikt
Az mennyire hihető sztori, ha az eladó azt mondja, hogy az autónak (Jazz 2009) csak digitális szervizkönyve van?
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Kéne kis help 1.9 2.0 dízeltúlajoktól.
Sztori:
Vettem egy Chevrolet Epica 2.0D autót.
Márkaszervíz átvizsgálta amiért pénzt kértek és tökéletes állapotúnak tituálták a gépet 1 hibával, amit az árba belealkudtam, mivel az eladó is tökéletes állapotúként árulta.Átvételt követő napon eső után vettem észre, hogy a bal hátsó fékről nem tűnt el a rozsda.
Írtam egy levélkét a szervíznek, hogy ez így mégis mi, hogy nem vettek észre egy fékhibát, ami a jármű alapvető biztonsági felszerelése. Kértem írjanak válaszlevelet.Na fel is hívtak telefonon, mert az annyira írásos ..., hogy mondjam el a hibát (mintha nem tudnának már róla).
Hozzátettem, hogy erős lenyomás után járó motornál a fékpedál lassan kúszik lefelé, bal hátsó fék nem fog.sztori vége.
Én úgy tudom, hogy a leflé kúszó fékpedál azt jelenti, hogy levegős a fékrendszer. A szervízes pedig állítja, hogy az ilyen erős dízelmotorok fékrásegítője ilyen erős stb-stb és vigyem be a gépet, megvizsgálják más követelményeknek megfelelően és segítenek, hogy az autó jobb állapotú legyen.
Én azt hittem, hogy a levegő sűrítése miatt kúszik lefelé a pedál erős lenyomást követően amihez nyilván van köze a fékrásegítőnek.
Ebben kérnék segítséget. Alapjáraton erősen nyomjátok le a nagy dezsőmotoros autó fékpedálját és nézzétek meg, hogy kúszik-e lassan-lassan lefelé szemmel láthatóan. (10 secig nyomni kb)
Majd írjátok meg az autó típusát, motort illetve, hogy süllyed-e a pedál vagy nem.Szerintem palira vesznek, de nem vagyok 100%-ig biztos ebben.
Köszönöm előre is
-
HoaryFox
őstag
válasz
MunezXBK #133757 üzenetére
Jelenleg még semennyi
Sajnos még nem adhatom el a jelenlegit, meg folyamatban van a megfelelő tőkeerőforrás felhalmozása
(#133758) Qru: Gondolkozom, hogy akkor nyomok a listára egy hard sort műveletet és maradnak (ebben a sorrendben): B Veki, Fóka 1, G Astra (<-- nekem annyira egy semmilyen autó formára, F Astra se egy képzőművészeti műalkotás, de szívesebben nézek rá, mint az eggyel újabb utódjára)
-
válasz
zoo8800 #133756 üzenetére
Csepel 180Ft, vagy Soroksari ut Bp es Dunaharaszti kozott 175ft. A benya szerintem felfele fog menni, ahogy az lpg is, csak hat ugye amikor 450 volt 1L benzin akkor volt 1L gaz 200-240Ft kuttol fuggoen.
Ilyen auchan, meg O2, ehhez hasonlo kutakat en nem veszek szamba, lehet sajat hulyesegem, de nem tankolok ilyen helyeken ha 50ft-al olcsobb akkor se.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HoaryFox
őstag
Fóka 1 is benne van, ennél az egy típusnál vagyok hajlandó lemondani a sedan formáról, mert 1. a ferdehátú is jól néz ki szerintem, és 2. nem sok sedan szaladgál az utakon / várja jobb sorsát hahu-n.
A B Vekiről meg egyszerűen nem vagyok hajlandó lemondani, mert nekem irgalmatlanul bejön a külleme(#133745) rbalint88
Alfába nem merek ülni, annyira nem vagyok fanatikus
(#133742) dj79
Köszönöm a véleményedet neked is!
Többieknek: továbbra is várom az észrevételeket, javaslatokat, kommentárokat
[link]
Szerk.: Ja, és még áll a kérés: ha valaki mostanában kérdez le kmóra állást és lenne egy szabad slotja, az dobjon egy PÜ-t pls
-
válasz
zoo8800 #133752 üzenetére
Esetünkben adott egy 1.4-es F astra kombi. Benyából 6.5-et kér, gázból 8L-t.
6.5L benzin -> 350Ft/L -> 22.75Ft/km
8L gáz -> 180Ft/L -> 14.4Ft/kmGázhoz is kell benzin, de nagyon kevés. 10L-ből fater nagyon sokáig elvan, csak indításhoz kell a benya.
Valóban nem fele annyi, most olcsó a benzin
-
trassher
addikt
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
Astra g 1.8 125 le. Ettől olcsóbb nem igen lesz semmi. Írták az üléseket, hogy kényelmetlenek. B vectra ülése előre plug&play, hátra minimális szivacs formára vágás szükséges.
-
Felesleges kiszedetni. Ha nem akarsz gázzal járni, akkor benzint tankolsz. Egyébként ha már benne van, akkor érdemes kihasználni, 180Ft 1L LPG, kb. 2literrel eszik többet mint benzinből. Lehet számolni, kb féláron autózol gázzal
Hátrány, hogy azt hiszem 1-2 évente a gázra kell valami külön vizsga, de nem egy nagy tétel, illetve ha pótkerék tartályos akkor ugye nem lesz hely a pótkeréknek. Másrészt nyilván nem kevés km lesz egy gázos autóban, nem véletlenül rakatta bele az előző tulaj, tehát én fokozottan figyelnék egy ilyen autónál, kérd le az adatokat a lehető legtöbb helyről, honda márkaszerviz, KEKKH, ha van biztosítós haver akkor onnan is.
Fater már vagy 5 éve jár gázos astrával, olcsóbban autózik a kombival mint anyám az ezres suzukival
Semmi műszaki hibája nem volt a gáz miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- 92 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest