Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Másfél év alatt beletett 80k+ km-t. Azért ha egy másfél (két) éves autóban ekkora futás van, az nem teszi elsőrangú ajánlattá. Mondjuk úgy, hogy teljesen egyértelműen cégautóra utal, az meg nem túl jó ajánlólevél. Basszus, ez minimum napi 150-160 km. Én az Astrába 8 év alatt tettem 110k-t, pedig a végén már bőven kapta a német utakat, ami megpörgette a futást.
Aki viszonylag új autót keres családi autónak, az nem véletlenül keresi a kisebb futású példányokat, magából indul ki, és ha úgy van vele, hogy az évi 12-15k-val neki 4-5 év alatt 50-70k fog belemenni, akkor azért csúnyán néz, ha már másfél év alatt benne van az autóban ennyi.
Kétmillióért meg páréves autót nemigen fogsz venni, vagy ad1) neked a páréves 5-10 évet is jelenthet, ad2) abban is benne van már a 150k+ km.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.