Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
-
Dare2Live
félisten
válasz
Sholom #101637 üzenetére
akkor ez eldölt.
motort nem piszkálja ellenben ez "hatástalanít" többek közt fokozottan rákkeltő anyagokat.
Van róla rengeteg leírás jellemzően szivinfarktus amikor kiderül mennyi a cseréje... leírás pl [link]
EGRnek pedig emlékeim szerint NOx hatástalanításban van a legföbb szerepe, amik erősen mérgező, az élő szervezetben nagyon káros gázok.
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #101641 üzenetére
Pedig nem akartam éreztetni, csak a userek fogyasztási adatai többet mutattak, mint a Mazdánál, csak azért írtam (gondoltam), hogy nem biztos a 10 liter alatti fogyi városban.
Én nem vezettem sajnos, nem volt olyan állapotú amiért érdemes lett volna elmenni végül. Haver öccsének van (autószerelő), összességében szereti, de Hondához képest vegyes érzései vannak (abszolút hondafanok). Tőlük hallom, beszélgetek sokat autókról. Lebeszélni nem akartak, hogy olyat is keressek, szóval az általuk felsorolt (egyébként sok-sok apróság) negatívum mellett jó autónak tartják.Részemről a Mazda javára szól, hogy olcsóbbak hozzá az alkatrészek, illetve eleve olcsóbb, több eséllyel lehet találni jobb állapotút, ezért is találtam Mazdát. Ha lett volna egy vállalható állapotú Honda, biztosan megvettem volna, ahogyan BMW-t vagy Volvot is (majdnem s60 lett, de végül a vásárlás napján elállt az eladó, mondván rokona veszi meg inkább). A Volvonak a vezetési élménye őszintén szólva nem annyira győzött meg, az volt az érzésem, hogy egy hajót vezetek (de tényleg, vezettem már nagyobb motorcsónakot, talán még az is fürgébb). A Mazda volt az amit először kinéztem, megtetszett és úgy lehet vezetni, ahogy azt egy autóról elképzelem. Kíváncsi lettem volna ebben milyen az Accord.
Amit lefelejtettem, eredetileg kombit szerettem volna, viszont az Accordnak az akkori kombija (koporsó) nem tetszik annyira, Mazdát szebbnek találom. (Persze végül sedan lett.)
-
!Overdose!
őstag
válasz
raczger #101635 üzenetére
A K20 Accord is eljár 10 liter alatt városban, ha nem extrém rövid távon van használva. Egyébként te végül próbáltál 7gen Accord-ot? Csak azért kérdezem, mert úgy tűnik a hozzászólásaidból, hogy a Mazda 6-ot jobbnak tartod valamiért. Én épp fordítva érzem és indokoltnak tartom a két modell közötti árkülönbséget. Nem bántásnak szánom, valóban érdekel a véleményed.
-
raczger
őstag
Mazda 6 2005-2007 2.0 +1 sportos, nem csak a kinézet, de a futómű, kormány, stb is, én vegyesben 7.5l-el eljárok, szerintem simán megáll 10 liter alatt városban
Accord 2.0 +1: nem biztos, hogy megállna 10 liternél városban, egyébként szintén jó autó
Volvo S60 2.4 +1 : jól néz ki de szerintem nem sportos a kinézete (illetve vezetni se)
BMW e46 2.0i, ugyan 2005 előtti, de azért ez is jó autó, 2m-ért már találsz tényleg jót, szintén sportos és ez is szerintem megállna 10 liter alattTavaly én is hasonló kritériumokkal kerestem autót, nagyjából ezeket céloztam be (2002 utáni autó, 1.5-ből szerettem volna kijönni, de persze több lett a végén), végül egy faceliftes 2005-ös Mazda6-ot vettem.
-
nesa
veterán
Teged lefotoztak!
Ha igy szavazgatunk +1 volvora, egyszer majdnem vettem egyet, nagyon tetetszett, igaz nem az ajanlott modell volt
-
Dare2Live
félisten
válasz
tresh #101599 üzenetére
"Majd fogja ha kirúgják és nem fizetik.... akinek ez a szempont saját autó vásárlásnál ott baj van."
Akinek nincs erre a kirugják és nincs fél évig munkahelye esetre 1millió ftja az ne akarjon problémás motorú mondeot. Ilyenkor nem a +5-10Kft nyi benzin katasztrófa hanem egy 200-500.000fts javítási árajánlat.
Azaz neki főleg jobb a benzines.
De ha van +1misije a bankban akkor is.Sött afele hajlok, hogyha új autó akkor is jellemzően jobb vásár egy benzines, mint egy problémás és Ford dízelek nagyja ilyen dizel.
-
Kornel
veterán
-
Land
veterán
Ezen kritériumokra mit ajánlotok?
- Sportosabb kinézett, 2005 utáni gyártás, kulturált belső (modernebb előnyben), 4/5 személyes, menjen viszonylag jól, min. 400 L csomagtartó, max 10 L-t egyen városban, tempómat, benzines és 2.5 millió Ft-os keret. Már rágódom egy ideje ezen a kereten és van tipp, de nem adom a szátokba.
Köszi!
-
Kornel
veterán
válasz
hdman #101625 üzenetére
ma vettem a céges kistehergépkocsikra megyei matricákat, közben a másik sorban a tankolás mellé mindenki vett még szintén megyei matricát, és eléggé feszültek az emberek, mindenkinek volt egy megjegyzése, az egyik öreg bácsi azt mondta, hogy: "nem nőnek a jegenyék az égik, majd mi kivágjuk őket", utalt itt arra, hogy valamit itt tenni kell.
kíváncsi vagyok mi lesz a vége, mindenki benyeli, megveszi, ami neki kell, és kaszáltak egy szépet a semmin, majd épül a haveroknak is egy-egy stadion a kertbe, oszt jónapot.(#101623) tboy93: én a hondásokat is megadóztatnám, ha már úgyse romlik el az autójuk, akkor a kiesést, amit nem fizetnek be az alkatrészek és a szerviz után ÁFÁ-ban, azt különadóval beszedném tőlük
-
hdman
őstag
-
válasz
hdman #101622 üzenetére
Kezd olyan lenni az egész, mintha valami hülyegyerek SimCityzne, áhh kevés a pénzem gyorsan kivetek egy adót a kis nyomorultakra hogy aztán megépíthessem álmaim stadionját
huh az államigazgatás upgrade 2-höz kéne még néhány milliárd, mit csináljak? Hmm megyei matrica! Affene a köztisztviselőknek túl sok jutalmat adtam, lassan kiürül a kassza, kéne valami hosszútávú befektetés... Áháá új trafipaxok
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #101615 üzenetére
ja, de akkor mit akarunk ezzel itt, csokolom?
a turbo olajbetap csovet gondolom okosan nem csereltek ki melle
reszben eldugult a benne lerakodott olajsartol, lecsokkent keresztmetszete, es elegtelen volt kenespl sok helyen csak ugy garis a turbo, ha uj olajbetapcsovet is veszel egyuttal hozza
-
hobizoli
nagyúr
az tuti, hogy egy kb nulla motorvalasztekkal meg foghijas opciokkal gyartva igazabol nem is tud sok minden elromlani benne
bar mondjuk a 2.2-s dizel fiaskot vhogy ilyenkor szeretik szelektiv amneziaval diszkreten a feledes homalyaba burkolni
meg a 1.4-s benzineseknel azt a motorcsere dolgot is, hogy elfelejttetek hirtelen, nem?
meg volt az a gazpedalszenzoros tortenet is...de ezen kivul megbizhato, ja
-
válasz
hobizoli #101614 üzenetére
ez egy esettanulmányból van [link] 175k km van a motorban, első olajcsere 48k-nál, második 96k-nál (márkaszervizben) utána még 3*24.000 kmenként. 3 turbó mondott pápát
gyártó által ajánlott olaj
egyébként ha jól értelmezem akkor az első turbó 172.480 km-t ment el, a második 1.500 km-t és a harmadik 560 km-t
-
lsc
nagyúr
-
-
tresh
veterán
Lehet , de én mindig az előéleténél kezdeném a dolgot a motornál , szerintem rengeteget számít hogy milyen olaj, milyen csere periódus, szakszerű szervizelés stb stb. + használat. Ha psa + bmw csodás 1.6T jéről beszélünk akkor tény annál sz*rabbat nem sokan csináltak (ha elrúgtad neki akkor a vezérlésen simán megugrott a lánc és már is vége volt a mókának..persze már állítólag javították de nekem ingyen se kéne ) ...bár mondjuk a 3 hengeres 1,2 tsi + 1.0 eco ford blokk talán kezet foghat vele.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
merkucyo #101605 üzenetére
De legalábbis időzítő kéne neki, mert ahogy nézem a VW oldalán, max 120 perces működési limitje van, de elindítani akkor is meg lehetne adni neki egy időpontot, opcionálisan indulás előtti 30 perc. Márpedig munkába járásnál és hazaindulásnál ez azért jól tervezhető, kötött munkaidőnél.
Hogy hol távozik az égéstermék, az jó kérdés, mert ennél a szaga(füstje) simán bejön az utastérbe, ha áll az autó, tehát szerintem nincs becsövezve, hanem ahova be van szerelve, ott van valami csőcsonk, és annyi. Ha látnám egyáltalán hol a szerkezet, megnézném, de nem nagyon férek alá, felülről meg nem látni semmit a motortérben.
De 'sokat mondó' a VW honlap is, mert említ rásegítő fűtést, kiegészítő fűtést, és állófűtést is.
-
merkucyo
aktív tag
válasz
BlacKSouL #101604 üzenetére
Elméletben telefonról meg távirányítóval is el lehet indítani, mert ennek igazából úgy lenne értelme, hogy indulás előtt 20 perccel bekapcsolod és mire beszállsz a kocsiba jóság van .
Egyébként rá van kötve a rendszer a kipufogóra is, vagy az elégetett benzin hol távozik ?
-
BlacKSouL
addikt
válasz
merkucyo #101602 üzenetére
Illetve továbbgördíteném a kérdést:
Webasto Thermo Top C típus van beszerelve céges dízel VW Caravelle kisbuszba. Létezik, hogy ez a típus kizárólag a motor beindítása után indul el (Ez így inkább csak kiegészítő, semmint álló szerintem), vagy minden esetben tartozik (tartozna) hozzá távirányító/időzítő/termosztát/bármimás ? Bérelt céges busz, tehát semmi infó nincs róla.És hogy válaszoljak is: a fent említett szerkezet valahol a motortérben vízkörre van kötve, eddigi tapasztalatom alapján csak a motor indítása után 1 perccel indul. Illetve +5°C felett nem indul be, csak alatta. 2 km és/vagy 5 perc után már a fűtés langyosat fúj, tehát a vízkört melegíti, ebből kifolyólag a vízhőmérő már 75°-ot mutat, mikor az olajhőmérő szerint még 50 fok sincs a motor. Tehát 5 fokban mire 15 km-re érünk, még mindig hidegebb van a kocsiban, mint ha 0 fokban indulunk el, és 5 perc után már meleg.
Elvileg ez is a gázolajat(benzint) égeti el, de elektromos a szivattyúja, tehát nemcsak üzemanyagot, hanem áramot is fogyaszt, ergo én ha magamnak kötném be, külön akksit kötnék rá, hogy ne a fő indítót szipkázza. Mikor beindul, akkor még a dízelmotor mellett is kihallani a hangját, és a mennyezeti lámpán jól látni, hogy ciklikusan fogyasztja az áramot, mert villog tőle a lámpa.
-
merkucyo
aktív tag
Sziasztok
Érdeklődnék, hogy az állófűtésekkel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata ?
A közeljövőben terveztem autót venni és gondoltam teszek bele ilyen rendszert ha gyárilag nincs benne.
A webasto beszereléssel ahogy nézgettem 300-400 körül van, nekem ennyit megérhet a dolog ha pozitívak a tapasztalatok.Egyébként a 2010-es A6-ról mi az általánosan elterjedt vélemény ?
-
tresh
veterán
válasz
tboy93 #101600 üzenetére
163lovas tuti az
Minimális mód lehet bennük de az alap hdi az tuti ahogy pl az 1.4 tdci is 1.4 hdi az 1.6 is és így tovább
Most erre a képre mondjam azt hogy ezt mindegyik motornál be lehet linkelni ? Hidd el nincs nagyobb baj velük mint az átlag.. csak dieselt az emberek többsége még mindig nem tud venni... mert csak azt nézi hogy keveset fogyaszt, kevés km, olcsó na most ilyen nincs. pl a régi 2 literes 90/110 lovas hdi nagyon sokat ki bír ha karbantartják
Az újak még kérdésesek de pl barátoméknak 163 lovas mondeo van kombi ráadásul automata és 250k-nál tart vele 2012-es a vas.
szerk:
2007-től ..A gázolajjal üzemelő motorok között a PSA-val közösen kifejlesztett 2 literes (140, majd 163 lóerő) egységet, és a 2,2 literes 175 lóerős verziót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest