- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dethroner #229531 üzenetére
Bár logikusnak tűnik számomra is, nem csak az autó súlyától függ az érték. Nézd meg a linkelt Continental táblázatot, vagy akár a wheel-size.com oldalon, a legtöbb korabeli Peugeot és Fiat esetében is hasonló, 90 Nm körüli az érték.
Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se.
Megoldás: meglazítod a kerékcsavarokat annyira hogy még nagyjából a helyén tartsák a felnit, de legyen azért mozgástere a felninek (kifelé 1-2 mm, vagy inkább 2-3 fordulat a meneten), majd óvatosan visszaengeded az autót teljes súlyával a talajra, így fellazul a felni. Jobb mint ütlegelni. Nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest