Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76201) levenduli válasza V/ (#76200) üzenetére


levenduli
tag

Köszönöm a választ !

(#76202) DamianB válasza V/ (#76199) üzenetére


DamianB
őstag

Néztem ott is de nincs ott az ügyem . Bocs már hogy fárasztalak de tényleg nem látom ott . Írok közben újra a helpdesknek.

"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"

(#76203) anonymus89 válasza V/ (#76196) üzenetére


anonymus89
addikt

Köszönöm az utánajárásod, megrendeltem az euroval fizethető verziót meglátjuk az beválik-e. :R

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#76204) Peterhappy


Peterhappy
őstag

Sziasztok,

Nemrég nyitottam egy requestet és kaptam most egy megoldási javaslatot az eladótól (re-send), ami tetszene. Elegendő, ha lezárom az ügyet és nem válaszolok? Akkor az eladó ezt automatikusan úgy veszi, hogy részemről OK és küldheti?

"Dear friend, Thanks for your reply. We indeed sent the item to you very early by the ordinary shipping way as it passed long time, I am worried that your parcel may be delayed in the customs or lost on the way to your location, How about this? as a seller, the honor is the most important for us, so I am very willing to resend you another one firstly as guarantee,if you finally received 2 parcels, could you please kindly refuse or repay for the second one? is it okay for you? Please do not worry, as the customer service here, I wish i can help you solve this problem friendly. Best wishes"

Elég régóta futjuk már a köröket, állandóan csak sablonlevelekkel dobálózik - amúgy korrekt eladó, ezt azért illik megjegyeznem - és egyszer már felajánlotta ezt a lehetőséget, akkor írásban jeleztem neki, hogy oké csak küldjön majd új csomagazonosítót, illetve ígérem, hogy kifizetem a második csomagot is, ha mégis megérkezne, aztán erre válaszul a sablonleveleivel szépen elkanyarodott refund felé - szóval agyrém :)

Előre is köszi a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#76205) V/ válasza Peterhappy (#76204) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy üzenetben erősitsd meg hogy ezért az igéretért lezárod a request-et és várod a küldemény azonosítót. Gondolom PayPal-al fizettél, így majd ott tudsz reklamálni. Mert itt már erre a vásárlásra nem tudsz a lezárás után.
Én nem preferálom az újraküldést, pénz vissza, ha kell akkor újbol megveszem, igy egy új vásárlási folyamat indul a szükséges védelmekkel.

[ Szerkesztve ]

(#76206) K1LLMy53Lf


K1LLMy53Lf
senior tag

Sziasztok,

Nem konkrétan ebay-vel kapcsolatos, de onnan rendelt csomag, illetve biztos tudtok segíteni :B
Az normális, hogy német posta trackingje 1 hete nem változott az alap státuszról ("The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically"). Mármint a kérdés az lenne, hogy elképzelhető, hogy nem update-elik (csúszik az update, beragadt stb) a státuszt, vagy valóban az eladó egyelőre cska befoglalta a tracking nr-t, de még nem adta fel fizikailag a csomagot?

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#76207) V/ válasza K1LLMy53Lf (#76206) üzenetére


V/
Topikgazda

Elképzelhető, de az eladó pontosabban tud válaszolni hogy feladta. Rx999999999DE forma?

(#76208) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

erdekes, hogy vettem egy konyvet usa-bol, 120 dodo volt fuvarral egyutt, bekertek a vamolashoz az adatokat, bekuldtem, most megerkezett es semmit nem kellett perkalni. rajta van mindenfele papir a vamkezelesrol stb, szoval nem csak ugy atcsuszott.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#76209) K1LLMy53Lf válasza V/ (#76207) üzenetére


K1LLMy53Lf
senior tag

CYxxxxxxxxxDE

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#76210) Peterhappy válasza V/ (#76205) üzenetére


Peterhappy
őstag

Köszönöm szépen, akkor így fogok tenni!

Rendben lesz az újraküldés, mert maga a csomag valójában megérkezett, csak a posta nem hozta ki (ebbe most nem mennék bele jobban) és végül pár hét után visszaküldték.

Még egyszer köszi!

(#76212) V/ válasza K1LLMy53Lf (#76209) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy hasonló így jött: CY726041987DE, az MPL futár hozta ki.

[ Szerkesztve ]

(#76214) V/ válasza Shingen (#76213) üzenetére


V/
Topikgazda

UHS-III szabványú kártya, de a Google is segít. Itt egy összefoglaló cikk a PCWORLD-től

Vagy egy másik a Pixinfo-tól

[ Szerkesztve ]

(#76215) Fr0z3n


Fr0z3n
őstag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy Hermes által angliából feladott csomagot hogy tudom követni nálunk? Egyszer már feladták a csomagot nekem, de majd 1 hónapig nem jött meg. Közben folyamatos volt a kommunikáció az eladóval. Ezt követően a Hermes vissza szerezte a csomagot és állítólag már itt volt az országban, mégse hozták ki. A postával is beszéltem, ők semmit nem tudnak természetesen.

(#76216) V/ válasza Fr0z3n (#76215) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez az ő saját keresőjük.
De a Trackitonline a 17track és az Aftership is mutatja.

(#76217) Fr0z3n válasza V/ (#76216) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Sajnos múltkor is csak eddig mutatta a követés, hogy nemzetközi elosztó központ és itt vége szakad. Nem látom mikor kerül az országba. De a feladó is láma, kértem hogy dpd-vel adja fel, azzal végig követhető. Erre ugyan ezzel a x@rral adja fel.

(#76218) V/ válasza Fr0z3n (#76217) üzenetére


V/
Topikgazda

Helyzet az hogy nem a posta szokta hozni ezeket.
Lásd Öf 10. pont, Hermes: Express One (régebben Trans-O-Flex, név változás) így ha átkerül hozzájuk akkor egy másik számmal lehet követni.
A DPD jóval drágább, nem hiszem hogy jobban jársz.

[ Szerkesztve ]

(#76219) Fr0z3n válasza V/ (#76218) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Akkor javítani kell. A Hermes postát mondott, és a one expressz is most írt, hogy nem ők szállítják.

(#76220) Shingen válasza V/ (#76214) üzenetére


Shingen
addikt

köszi!
Akkor a samsung a leggyorsabb.

風林火山

(#76221) V/ válasza Fr0z3n (#76219) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha majd megkapod akkor jelezd már, hogy neked ki vitte ki és milyen volt a küldemény fajtája, mert nekem 4 darab csomag is ezen a módon jött Angliából. Akkor majd bővítem a te általad kapott információval a leírást.

[ Szerkesztve ]

(#76222) internetezoo


internetezoo
senior tag

Megjött 26 nap alatt az észak-ír Londonderry településről ír postával a csomag.

(#76223) Entrecampos válasza V/ (#76001) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Szia!

Még mindig nem tudom visszakérni a pénzt, pedig már 27-e van. Náluk is február 27 van, mert küldtek ilyen _
This week’s Hot Picks plus lots more items you’ll love_ üzenetet az oldalon belül és a mai dátum szerepel ott. Szóval ez örökre szállítás alatt marad vajon? :DDD Vagy én csinálnék valamit rosszul? Nem értem, hogy miért nem tudom visszaigényelni a pénzt. Szerinted mi lehet a gond?

(#76224) V/ válasza Entrecampos (#76223) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd már meg a Contact seller-re kattintva nem jön elő a az ami az alsónál is van hogy Resolve a Problem, mert az vezetne át a Resolution Centerbe, vagy eleve próbáld azt.

(#76225) Entrecampos válasza V/ (#76224) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Köszi! Elvileg sikerült. A két itemet külön-külön kellett. Március 2-ig várják az eladó válaszát. Bár törölve van... Na mindegy, haladás van legalább. :DD

(#76226) V/ válasza Entrecampos (#76225) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig külön kell, a technológiai folyamat az fut akkor is, ha már nincs eladó, ami nyilván nem egészen logikus.

(#76227) Entrecampos válasza V/ (#76226) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Ez gyorsan ment. Mind a kettőről küldtek üzenetet, hogy visszakapom a pénzt:

You've been given a full refund

Unfortunately, we didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase.

We've issued a refund of US $4.96 back to the original funding source you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping. Please allow 48 hours for it to process.

Köszönöm szépen a segítséget! :R

[ Szerkesztve ]

(#76228) Zilo válasza domos (#75524) üzenetére


Zilo
újonc

Hello!

Ugyanebben a cipőben járok. Végül sikerült megszerezni a csomagot?
Köszi előre is!

Aurea mediocritas...

(#76229) Fr0z3n válasza V/ (#76221) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Szia. Most jött az SMS a DPD-től, hogy nemzetközi csomagom érkezik. Szóval nekem a dpd hozza ki.

(#76230) V/ válasza Fr0z3n (#76229) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi, milyen súlyú és méretű kb.?

(#76231) Fr0z3n válasza V/ (#76230) üzenetére


Fr0z3n
őstag

60x35x10 és 3 kg.

(#76232) ANT


ANT
őstag

Rendeltem egy terméket az imént, fizetés után kb. 10 perccel már ez fogadott a termékleírás/kép helyett.
[kép]
Most ilyenkor mi van? Az eladó nem tűnt el ebayről, csak ez a terméke. :F

Szerk: Order details alatt még látszik a termék, meg van egy Contact seller és egy Return item gomb.

[ Szerkesztve ]

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76233) V/ válasza ANT (#76232) üzenetére


V/
Topikgazda

Én mennék a return item-re és cancel order, vagy ahol lehet törölni a vásárlást. Erre az eBay-n már nem lesz vásárlói védelmed.

[ Szerkesztve ]

(#76234) ANT válasza V/ (#76233) üzenetére


ANT
őstag

Kipróbáltam, csak holnap tudok Return-t indítani.

Szerk: Resolve a problem listában van egy "I want to cancel a purchase", de ennek a végén meg bedob valami technikai hibát az oldal.

[ Szerkesztve ]

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76235) V/ válasza ANT (#76234) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez kellene: "I want to cancel a purchase" Ha törlöd az eBay sütiket, gyorsítótárat és egy kicsivel később próbálod lehet hogy nem lesz már technikai problémájuk.

[ Szerkesztve ]

(#76236) ANT válasza V/ (#76235) üzenetére


ANT
őstag

Most már ezt írja:

Csak a Contact seller opció maradt? :W

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76237) V/ válasza ANT (#76236) üzenetére


V/
Topikgazda

Az 1 órán belüli az automatikus törlés, most majd az eladónak kell rábólintani a törlésre.
Contact seller, Request to cancel this order
Sajnos most jutott eszükbe új felülettel kísérletezni valószínütleg azért volt az a hiba. Szörnyű, már megint hogy néz ki?

Nem gondolhatják komolyan?

[ Szerkesztve ]

(#76238) ANT válasza V/ (#76237) üzenetére


ANT
őstag

Már írtam neki, hogy kérem a vásárlás törlését és a pénz visszafizetését.

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76239) Kloden


Kloden
senior tag

Sziasztok, szeretném kérdezni, hogy ha ezt megrendelem, akkor kell majd rá még vámot/áfát akármit fizetni ezen az összegen felül? (140euro postával együtt németországból)

"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."

(#76240) somnia válasza Kloden (#76239) üzenetére


somnia
őstag

..nem, mert még mindkét ország tagja az EU-nak...

(#76241) Kloden válasza somnia (#76240) üzenetére


Kloden
senior tag

Köszönöm! :R

"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."

(#76242) ANT válasza V/ (#76237) üzenetére


ANT
őstag

Az eladó roppant készséges, ezt írta ma délelőtt:
"Please open the ebay case and we will refund it immediately."
Na most ezzel az a gond, hogy case-t nem tudok nyitni, mivel még a szállítás nem történt meg (szerencsére).

Return item for refund: ezzel ugyanaz van, mint tegnap. "It is too early to start a return"
Megint csak a Contact seller opció maradt, de én nem levelezni szeretnék vele, hanem a pénzt visszakapni.
Mi a megoldás?

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76243) ANT válasza ANT (#76242) üzenetére


ANT
őstag

Hopp, most nézem, még zárolt összegként szerepel a számlámon az összeg. Nem lehet valahogy letiltani a banknál a tranzakciót?

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76244) V/ válasza ANT (#76243) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyás vásárlási fizetést nem lehet letiltani, a zárolás az egy kicsit más.Ha te elküldted azt a request-et hogy törölve legyen a vásárlás arra neki kellene lépni és sztornózni. Valószínűleg az eBay hirdetés törlése kavart be, ő annyit tudna tenni, hogy a PayPal-on ha az volt a fizetési lehetőség, a beérkező pénzre refund-ot nyom.
Annyit keressél már valahol akár a Resolution Centerben is a vásárlási probléma rendezésnél, hogy ez akét szöveg közül melyiklátható:
More actions, Request to cancel this order, vagy az Ask to cancel order, vagy a Contact seller, Request to change an order valamelyiknek működni kellene. Ha ezek nem akkor kéred hogy a PayPal-ról fordítsa vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#76245) ANT válasza V/ (#76244) üzenetére


ANT
őstag

Á, ezt nem hiszem el!
Resolution Center - My problem is not listed here
Innen elindulva két megoldás lehetne:
Canceling an order - erre ezt dobja: too late to cancel this order!
Return an item for a refund - ez pedig: too early to start a return! Ez érdekes, mert most is azt írja, márc. 1-én tudok return-t indítani. Az pedig ma van, mégsem megy a dolog. Mindenhol "contact seller" a végállomás.

Mindegy írtam Paypalnak, tiltsák le a tranzakciót. Vagy ez se működik?
Írjak az eladónak is, hogy Paypalon passzolja vissza a tranzakciót? :F

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76246) V/ válasza ANT (#76245) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak az lehet hogy ő visszaküldi, nem fogadja. Holnap már 2. akkor próbáld az eBayt, az óra is számol amikor fizettél, akkor fordul a dolog.
A contact seller-nél nincsenek rádió gombos választási lehetőségek?
Ez jön és alul a Contact seller? Ha igen erre kell neki törölni a vásárlást.

[ Szerkesztve ]

(#76247) ANT válasza V/ (#76246) üzenetére


ANT
őstag

Nem, ilyen listából nem tudok választani. Gondolom, azért, mert egy nem létező termékről van szó. De hogy ez is csak fizetés után derül ki?!?! :W
Nekem ezek a lehetőségeim vannak.

Itt most kipróbáltam az elsőt (I didn't receive my item), és ezt már azzal dobja el, hogy látja a Paypalon nyitott követelésemet, aminek az állapotát ott tudom követni.

Szerk: #76244-nél lemaradt: nekem More actions alatt csak ezek vannak. :(

[ Szerkesztve ]

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76248) V/ válasza ANT (#76247) üzenetére


V/
Topikgazda

I want to cancel a purchase lenne törlés

(#76249) ANT válasza V/ (#76248) üzenetére


ANT
őstag

Igen, az lenne. De korábban írtam, hogy erre az az eredmény: "too late to cancel this order!"
Éééééés "Contact seller".
Mindegy, megvárom, Paypal mit intéz ebbe az ügyben.

És ezen kívül van még négy(!) rendelésem, ami nem érkezett meg! Most nagyon sokat fogok levelezni az ebay-jel. :O

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#76250) ANT válasza ANT (#76249) üzenetére


ANT
őstag

Happy end! A Paypal még az éjszaka folyamán visszatérítette a teljes összeget. Ezt megírtam az eladónak is.

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.