Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75851) V/ válasza tlac (#75849) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel 0-t látok még nem volt licit, így nincs mit korlátozni, törölni.
Vagy törölte a Make offer az eddigieket és ezért 0.
A Bid(0) nem tűnhet el a képernyőről hiszen licitálós hirdetés. Az induló értéket meg az eladó adja meg az sem tűnhet el.
Próbáld meg aztán kiderül

Én is találtam egy ilyet, kipróbálom.

[ Szerkesztve ]

(#75852) V/ válasza V/ (#75851) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg hülyeség, elküldtem az ajánlatot, azután tettem licitet az ajánlat alattit és elfogadta, de ez is 0 licites volt. Lehet ha már lett volna licit akkor az történik amit az eBay ír.
Viszont a Best offer lehetőség az eltűnt a hirdetésnél.

[ Szerkesztve ]

(#75853) tlac válasza V/ (#75852) üzenetére


tlac
nagyúr

elvesztettem a fonalat
összefoglalnád légyszi?

(#75854) V/ válasza tlac (#75853) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha még nincs licit a hirdetésre akkor nem úgy működik ahogy írják.
Nem a licitálási lehetőség szűnt meg, hanem a Offer lehetőség tűnt el, amikor adtam ajánlatot 2,2 $-al.
Ezután ott a licit lehetőség, gondoltam beírok egy 2 $-os licitet, amit nem kellene elfogadnia, mert van egy magasabb ajánlat, hát elfogadta és a 2 $-os licittel én vagyok a győztes, pedig van magasabb ajánlat. Persze saját magamat mindig felüllicitálhatom, így azt nem tudom kipróbálni hogy más tehet-e licitet.
Erre mondom hogy ez hülyeség. Nincs értelme.

Ha teszel most egy ajánlatot, attól még később tudsz licitálni. Ha elfogadja akkor meg a tiéd a dolog.

(#75855) tlac válasza V/ (#75854) üzenetére


tlac
nagyúr

nekem ez még mindig nagyon zavaros
végül nem nyomtam make offer-t, viszont valaki bid-elt egyet és most már nincs is make offer gomb

[ Szerkesztve ]

(#75857) V/ válasza tlac (#75855) üzenetére


V/
Topikgazda

Valaki adott ajánlatot, akkor eltűnik, addig amíg arra nem reagál az eladó. Pont ezt írtam.
Legalább licitet tegyél, mert akkor elutasítják az ajánlatot. Még akkor is ha az ajánlat magasabb mint a megtett licit. Én teljesen máshogy értelmeztem azt amit írnak, de tévedtem.
Abban nem tévedtem hogy ez így hülyeség.
Az induló licit alá nem lehet ajánlatot adni. Van a 6 $-ról induló licit. Arra Make Offer-el adok 7.5 $-os ajánlatot. Ha közben valaki licitál 6.5 $-al akkor az ajánlatomat a rendszer automatikusan elutasítja és így ha nem licitálok 6,5 $-ért viszik el a meghirdetett dolgot.

A tegnapinál ez így néz ki:

(#75858) laleeee


laleeee
őstag

Van egy cucc ,amit lealkudtam az eladónál, de még mindig a régi áron hirdeti( van belőle neki több darab is )
Mit javasoljak neki, csináljon nekem egy külön aukciót, vagy mi ? Lehet egyáltalán ilyet csinálni ?

(#75859) V/ válasza laleeee (#75858) üzenetére


V/
Topikgazda

A lealkudásban miért nem volt benne a fizetési mód megbeszélése? :))
Kosárba teszed és ott kérsz számlát. Request total Ha ez a link nem élő, akkor írnod kell neki.

(#75860) laleeee válasza V/ (#75859) üzenetére


laleeee
őstag

Írtam neki hogy küldjön egy request total linket ( legyen az bármi is :)

(#75861) V/ válasza laleeee (#75860) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt úgy nem tud küldeni, neked kell kezdeményezni a vásárlást azzal hogy a kosáron keresztül kéred ezt.

[ Szerkesztve ]

(#75862) Entrecampos válasza V/ (#75830) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Értem. Tehát átlagosan 1 hónap körül van a megérkezési idő? Vagy nálad közrejátszik az is, hogy ünnepek voltak? Egyébként mára törölte magát az eladó. Ez megszokott dolog ebayen? Lehet nem indul túl jól az első vásárlásom... Kb 7 különböző terméket árult és jó sokat eladott mindegyikből. Tehát ilyen 150+ darabot.

Estimated delivery Jan 29, 2019 - Feb 26, 2019

Tracking number: Tracking number: IDXXXXXXXXXXXXXXCN (az X-ek helyén számok vannak)

We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter.

This user is no longer registered on eBay.

This item has been shipped.

(#75863) laleeee válasza V/ (#75861) üzenetére


laleeee
őstag

Azt írja hogy You need to have at least two items in your cart from the same seller to request a total.

(#75864) V/ válasza laleeee (#75863) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor csak írnod kell neki, hogy miként tudod kifizetni az olcsóbb árat.
Vagy csökkenti az árat a hirdetésnél, vagy megveszed ezen az áron és refund-ként visszaküldi a különbözetet, vagy ír valami más megoldást.

(#75865) laleeee válasza V/ (#75864) üzenetére


laleeee
őstag

oké ,köszi

(#75866) V/ válasza Entrecampos (#75862) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában 2 hónap az átfutási idő az igazi törlés esetén ha kéri egy eladó és ez alatt nem lehet aktív hirdetése így nem ő kérte, az eBay törölhette hamarabb.
Ez elméletben tényleg szállítva van és január 29-ig valószínűleg nem tudsz indítani semmit. Addig még meg is érkezhet.
Ünnepek nélküli is 25-30 nap az átlagos szállítási idő a normál küldeményekre (nem elsőbbségi, expressz), persze szállítási módtól függően akár 1 héten belül megérkezhet.

(#75867) Entrecampos válasza V/ (#75866) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Rendben. Köszönöm! Akkor várok türelmesen. Remélem a napokban azért valamit fog mutatni a nyomkövetés, megnyugodnék legalább. Egyébként a szállítás sima: Standard International Shipping.

(#75868) ssgk


ssgk
aktív tag

Sziasztok !
eBay en laptopot venni mennyire biztonságos ? (elsősoron nem értékelt eladókra gondolok,)
Magyaránt mennyire vevő/eladó fele döntenek casek esetén. És ha nincs feltüntetve return akkor nincs semmiféle esetben visszatérítés ?

(#75869) V/ válasza ssgk (#75868) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nincs return megadva, akkor nincs visszaküldési lehetőséged, hasonló mint a használt cikk piac.
Ha lényegesen eltér a hirdetéstől az amit kaptál (tégla jött, a képeken teljesen ép, de darabokban kapod, a működő készség az már határeset) akkor persze lehet reklamálni.
Egyébként meg nem, amit látsz azt kapod, a meggondoltam magam még sem kell az nem működik.
Ilyenkor esetleg az eladó visszafogadja, akkor a postaköltséget a PayPal-tól visszaigényelheted, persze ha rajtuk keresztül a fiókodba belépve fizettél.
Ha nem érkezik meg akkor szintén lehet reklamálni.
Persze vásárolhatsz üzleti eladóktól akár garanciával is, itt azért inkább az EU-s eladók a javasoltak, mert az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak rájuk. Magánszemély eladóknál ez nincs.
A döntési arányra nem lehet válaszolni, minden vásárlás és probléma egyedi. Ha a vevőnek igaza van, nem késett le határidőket, akkor neki adnak igaza. Általában.

[ Szerkesztve ]

(#75870) kóóó


kóóó
aktív tag

Sziasztok
Rendeltem ebay egy autos cuccot dec31-en. Angliabol jott elvileg es mult het penteken 11-en elvileg ki lett szallitva a cimemre. Na most en semmit nem kaptam es nem vettem at. Ertesitom sinca bedobva, hogy jott volna csomagom.
Elvileg royal mail csomag volt es majd 3£ a szallitas, nyilvan ehhez kellett volna kapnom trackinget, de nincs megadva a rendelesnel

Mit tudok tenni ezugyben?

Üdv.: kóóó!

(#75871) V/ válasza kóóó (#75870) üzenetére


V/
Topikgazda

Az 11-én elvileg kiszállítva az honnan jön? Remélem nem az eBay felületén a várható kézbesítési idő, mert az rögtön a vásárlás után megjelenik, amikor még az eladó nem is tud arról hogy eladott valamit. Szóval egy tág becslés.

Ha ez az időpont biztos, akkor miért nem mész be a helyi postára? Megmondod hogy hol laksz és megkéred hogy annak a kézbesítő körzetnek nézzék meg a letétbe lévő csomagjait, hátha a nevedre találnak-e egyet.
De hiába december 31, ez még bőven úton lehet még.

[ Szerkesztve ]

(#75872) Piftuka válasza V/ (#75803) üzenetére


Piftuka
veterán

No, hát igazán érdekes dolog történt!

Képzeld, ma megérkezett a csomag! :)

Az eBAY felületen a kis szürke ikon nem váltott feketére, a "Tracking" fül alatt, a szállítás részleteinél sem volt újabb frissítés, az eBAY-től nem kaptam újabb levelet azóta, és még mindig "In Transit" státuszban van az adatlapon.

Ami pedig még furcsább, hogy a GLS futártól sem kaptam sem levélben, sem SMS-ben értesítést, hogy hozzák.

Egyfelől nagy az öröm, hogy ilyen hamar megkaptam, és épségben megérkezett. :K (Az eladó nagyon jól becsomagolta.)

Másfelől nagyon nagy szerencse, hogy éppen volt itthon valaki, hogy átvegye.

De mi van, ha legközelebb éppen akkor nem lesz itthon senki? Visszaviszik a csomagot a feladónak?

"Aquila non captat muscas."

(#75873) V/ válasza Piftuka (#75872) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, hívni fognak az egyeztetés miatt, vagy hagynak értesítőt és te hívod őket.

(#75874) Piftuka válasza V/ (#75873) üzenetére


Piftuka
veterán

Értem. Ez pozitívum. :K

Egyébként mennyire gyakori, hogy kimarad az SMS/Email értesítő részükről, és "egyszer csak" itt a csomag?

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#75875) V/ válasza Piftuka (#75874) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom.
Azok akik abba a körzetbe hozzák a küldeményeket ahol lakom, fel szoktak hívni a kézbesítés előtt. Hogy 5-10 perc és jön. De más futár cég is ha nem előtte szólna, akkor hív az átadás miatt ha nem vagyok otthon. Én eddig mást nem tapasztaltam, futár nekem még nem hagyott az ajtóra ragasztott értesítőt, de láttam már olyat is.
A Posta esetén csak az MPL futár az aki szól ha nem vagyok otthon, hogy van csomag és a megbeszélt helyen leadja. A normál posta nem telefonál, néha még az értesítőt sem kapom meg.
A GSP szállításról mindig megkapom az értesítő e-maileket, illetve látom a nyomkövetésben. Nagyon nem kell figyelnem mert regisztráltam a trackitonline-ra és akkor van egy csomagmozgás figyelő rész, ami a nyomkövetet csomag bejegyzéseinek változást szintén küldi e-mailben.

[ Szerkesztve ]

(#75876) kóóó válasza V/ (#75871) üzenetére


kóóó
aktív tag

Jott email, hogy kiszallitva.
Postara akartam menni, de tracking nelkul nem tudtam mit kellene nezetnem.

Üdv.: kóóó!

(#75877) spect80


spect80
senior tag

sziasztok,

return labellel kapcsolatos kérdés. Eladó nem a leírásnak megfelelő cuccot küldött. Válallta a full refund-ot.
2 kérdésem van ezzel kapcsolatban:
- Ugye ez azt jelenti, hogy a vámkezelés költségét is visszakapom?
- A return label-t megkaptam, a csomagra rátettem, de mind a postán, mind bármelyik futárnál akarom küldeni, e-mail és/vagy telefonszám kell, hogy továbbengedjen. Az eladó azt mondja, hogy a policy miatt nem adhatja ki ezeket az adatokat. Így hogy tudom feladni? vagy van a postán valami öszekacsintós trükk ezekre az ebay-es visszküldésekre?

a választokat köszi előre is

(#75878) V/ válasza kóóó (#75876) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát azt nem tudom honnan kaptad, mert lyen értesítő nem szokott menni. Egyébként is csak az lenne hivatalos ami a magyar postától érkezik.
A nyomkövetési szám nélkül is működik az amit írtam.
Az adott cím egy kézbesítő körzetbe tartozik, azok küldemények amelyeket nem kell kivinni, vagy nem sikerül a kézbesítésük átkerülnek a hivatali kézbesítési részleghez, ott a kézbesítő körzetek szerint rendezik, polcra, ládába, ha kezükbe a név és cím akkor megtalálják ha ott van. Egyébként is azt egyeztetik a postai értesítőről, mert a küldeményen a név és cím jobban felismerhető, látható, mint a nyomkövetési szám.
Persze láttam már olyan postást, aki nem találta meg a küldeményt, mert az értesítőn el volt írva a szám, még jó hogy vittem magammal a MP kinyomtatott nyomkövetési oldalát a Postán átvehető szöveggel, így megkértem hogy a nagyobb betűs nevemet keresse már inkább. A második kör sikeres volt.

[ Szerkesztve ]

(#75879) V/ válasza spect80 (#75877) üzenetére


V/
Topikgazda

1. Nem.
2. Esetleg ráírod, ráragasztod és nem online töltöd. Besétálsz a postára a csomaggal és ahol csomagot felvesznek átadod. EU-ba megy vagy EU-n kívülre? Ez utóbbi esetben kell egy vámárúnyilatkozat is a kettő közül az angol nyelvű CN23-at célszerű.
Kérj számlát nyugtát mert az alapján a visszaküldés díját a PayPal-tól 9300 Ft maximum összegig visszaigényelheted. Előfeltétele az, hogy a Paypal fiókodba belépve kellett eredetileg fizetni, tehát ott a vásárlás a PP számlatörténetben.

[ Szerkesztve ]

(#75880) spect80 válasza V/ (#75879) üzenetére


spect80
senior tag

köszönöm!

USA-ba megy vissza, a Postás feladó vámárú papírt kitöltöttem, csak telefonszám kell, de akkor nem írok be semmit. Postán ~14.000Ft, Értéknyilvánítva ~23.000Ft
Ezért volna jobb UPS Futárral értéknyilvánítva, aki felveszi háznál. Az ~15.000Ft, de asszonyt nem akarom ilyen papír kotöltéssel terhelni :))

(#75881) V/ válasza spect80 (#75880) üzenetére


V/
Topikgazda

Az e-mailnek egyébként meg jó a PayPal azonosító e-mail cím. Amikor megjön valami drágább akkor én lefényképezem a csomagot (nyitási videó is) néha rajta van a küldő teljes elérhetősége

(#75882) spect80 válasza V/ (#75881) üzenetére


spect80
senior tag

És tényleg báááá.... :)
Ott van a telefonszáma a csajnak! Nagyon köszönöm!! :C

(#75883) spect80 válasza V/ (#75879) üzenetére


spect80
senior tag

És ilyenkor az ebay nem kötelezi arra az eladót, hogy az adót fizesse vissza? Mert a tranzakció nem jött létre, ráadásul az eladó hibájából.

(#75884) V/ válasza spect80 (#75883) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt a magyar állam szedte be és Áfá-t magánszemély nem igényelhet vissza. A szállítási szolgáltató vámeljárási költségét meg azért nem, mert azt a munkát elvégezték. Sajnos.

(#75885) spect80 válasza V/ (#75884) üzenetére


spect80
senior tag

szerintem itt nem egészen ez a helyzet. Az világos, hogy 3rd party intézte a vámügyintézést és a munkát elvégezte. De még így is kevesebbet fizettem, mint 27% ÁFA + vámügyintézés díja lenne.
Az a gyanúm, hogy nem Magyarországon vámolják le ezeket a cuccokat, hanem valami olyan EU-s országban, ahol alacsonyabb az ÁFA. Ezzel a kínaiak is játszanak. Azt viszont nem tudom, de nagyon remélem, hogy innen nyugatabbra kicsit rugalmasabban állnak ehhez a kérdéshez. Mondjuk most ahogy az ebay erre vonatkozó szabályzatát olvastam, nem sok esély van ennek a pénznek a visszaszerzésére.
Ettől függetlenül azt gondolom, hogy ha az eladó átb*szott, akkor igenis ez menjen az ő zsebére. Pláne, hogy itt világos ki mennyit fizetett, mert az is az ebay-en keresztül ment.

(#75886) spect80 válasza spect80 (#75885) üzenetére


spect80
senior tag

válaszolt az ebay, azt írta, hogy visszafizetik az import charges-t is. Mégis van igazság :)

(#75887) V/ válasza spect80 (#75886) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt elfelejtetted közölni hogy GSP-s volt a vásárlás. :F Akkor ezt én is megírtam volna. Mert nem "igazság van", hanem így működik.
Amit én írtam az a te kérdésedre volt válasz.
Válallta a full refund-ot.
2 kérdésem van ezzel kapcsolatban:
- Ugye ez azt jelenti, hogy a vámkezelés költségét is visszakapom?

Lényegi információt nem adtál meg, ezért általános választ kaptál a Nem-el.

Ha nálunk vámolnak semmit sem kapsz vissza. Sem áfá-t, sem vámeljárási költséget
Ha GSP-s a küldemény és refund van, azt kapod vissza amit kifizettél.
Nem gyanú, az Egyesült Királyságba érkezik, ott 20% az áfa, ott történik a vámeljárás és a Pitney Bowes nem kér külön pénzt az eljárásért, nem trükközés.

[ Szerkesztve ]

(#75888) ssgk


ssgk
aktív tag

Az aukció által ha egyedül én bid-elek és 1-2 dolláron van egy több tízezres dolog ára azt köteles az eladónak eladnia annyiért nekem vagy ezeket törölheti ilyenkor ?

Mert az összefoglaló olyan az jön le hogy az eladó dutld törölni de ez esetben ennek az égvilágon semmi értelme. Ha nem profitálnak töröl ha meg igen felesleges kirakni licitre elvinnék piacról is fix árral vagy offerrel...

[ Szerkesztve ]

(#75889) llacee


llacee
őstag

Sziasztok!

Szeretnék rendelni két hálózati kártyát

[link]

Érdemes akkor 2x1db-ot venni és nem egyben a végösszeg miatt és akkor csak az áfát kell majd hozzá számolnom vámot nem, jó tudom?

(#75890) V/ válasza llacee (#75889) üzenetére


V/
Topikgazda

Vám az 0%, a 2*123 $ után fizeted az áfát (kb 18807 Ft) és mivel egy küldeményed van csak egyszer a vámeljárási (3500 Ft ) költséget.
Ha két pakk akkor 2 vámeljárási díjad lesz, az áfa összességében meg ugyanannyi.

(#75891) kriszwells válasza V/ (#75850) üzenetére


kriszwells
aktív tag

Az esetleg nem lehet gond, hogy 1 dollárért raktam fel és az Avaiable-nél 1000 db-ot adtam meg, így túllépi az 500-at?

Ha jól gondolom, addig nem tudok külföldre eladni, amíg nincs 90 napnál régebbi hirdetésem és legalább 10 pozitív vásárlói visszacsatolásom?

Have earned at least 10 feedback points as a seller
Have made your first successful sale more than 90 days ago

Ez tényleg így van? Mert ha olyan terméket árulok, amit itthon nem nagyon fognak vinni sose lesz meg a 10 eladás.

Core i5 10400F, Lenovo T32h-20, Nikon Z Fc, Pocketbook Sense 630, GIGABYTE GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB GDDR5 , https://www.youtube.com/channel/UC9JycGJu4WSrta7RomJtinA

(#75892) V/ válasza ssgk (#75888) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha "tönkremegy" a hirdetett dolog, vagy ellopják akkor mivel nem adható el,, visszaléphet az eladástól. ha valaki gyakran csinálja akkor nem fognak neki hinni, de akkor legfeljebb korlátozzák a fiókját mert az elküldésre nem lehet kötelezni.
Akkor sem jársz jól ha erősködsz, elküld valamit, amikor megérkezik akkor ugye te indítasz request-et, erre elnézést kér hogy összekeverte a rendeléseket és vissza refundolja a pénzt. Közben meg jó néhány nap eltelt.
Ráadásul veszíthetsz az árfolyamon és a bankok deviza eladásival vonták le a fizetést, a refund már deviza vételivel számolt, ami kevesebb mindig.

(#75893) V/ válasza kriszwells (#75891) üzenetére


V/
Topikgazda

Írtam hogy ha az ár 500 $-t meghaladja akkor is ez az üznet, ez így 1000 $. Legyen most még csak 450 db-od, de ha mást is szeretnél hirdetni akkor férj bele az elaási árakkal az 500-ba egyenlőre, ha lesznek eladásaid egyedileg is kérhetsz emelést, egy mini "eladási tervet" kérnek indoklásnak.
Szerintem az ár a probléma, ha a USA COM oldalon továbbra is hiányolják a 10 pontot (vevőként remélem megvan) akkor add fel a hirdetést az UK oldalon. Én nem emlékszem arra, hogy csak eladóként kapott pontok számolnak. Persze itt azt írták. De aki nem USA állampolgár az csak külföldre tud eladni.

[ Szerkesztve ]

(#75894) llacee válasza V/ (#75890) üzenetére


llacee
őstag

Koszonom szepen!

(#75895) ragabor


ragabor
csendes tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Nincs tapasztalom ezen a téren, de elolvsatam az összefoglalót, tehát talán nincs minden veszve.
Két csomagot nem tudtam átvenni betegség miatt, ami vissza ment az eladóhoz.A DHL ált nem hozza ki Münchenben.Mindkét esetben az ebay(Ebay.de) segítségét kértem, mivel az eladók nem segítettek. Mivel nehezen találtam meg, hogy hol lehet ezt megtenni készítettem egy képet róla, ahol látszik pont az a két termék.
Az első termék esetében az ebay azt állapította meg, hogy nem jár visszatérítés, mivel az eladó elküldte a terméket. Ami igaz, de vissza ment a termék hozzá. Azt írta az eladó, hogy elküldi újra ha kifizetem a posaköltséget. Megírtam neki pár perccel később, hogy persze kifizetem, és hova küldjem a pénzt. Erre már nem kaptam választ. Akkor sem amikor ismét megkérdeztem. Bezzeg az ebaynek egyből válaszolt. Ezek után az ebay úgy dönt, hogy az eladót megilleti a termék ára?Ezzel lehet valamit kezdeni?

A második terméknél viszont azt írta az ebay, hogy az ügyet lezárta, mert nem volt cselekvés. De ez nem igaz. Egymás után le beadva mindkét eset. Nem értem miért nem kap erről az ember ilyenkor egy visszajelzést?Mit lehet ezután tenni?Veszítek 120euro-t, mert az ebay rendszere csak az egyik esetben érzékelte, hogy azt állítotttam be ahol az ebay bevonását kértem az ügyben?

Mindeninek előre is köszönöm az idejét!
ha túl hosszú lenne a válasz, hogy ide kerüljön: monocentropus@gmail.com

(#75896) V/ válasza ragabor (#75895) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha PayPal fiókodon keresztül történt a fizetés akkor ott is indíthatsz dispute-t. Amelyikhez visszament, annak kötelessége lett volna a pénzt visszaadni, javaslatom csalás miatt rendőrségi feljelentés. Mert te kifizettél valamit, ami még mindig az ő birtokában van.
A visszajelzés 1. a Resolution Centerben a megnyitott request, case, ha nincs ott akkor nem történt semmi.
Visszajelzés 2. egy e-mail ilyen tárggyal: Return requested: NEW Rechargea............... és ilyen kezdettel:
Hi ......,
Thanks for letting us know about the problem you had with this transaction. We're here to help.
The seller should respond and let you know what to do next. If you don't hear back or can't work things out, you can ask us to step in and help starting on Jan 18, 2019.

az eBaytől

[ Szerkesztve ]

(#75897) spect80 válasza V/ (#75887) üzenetére


spect80
senior tag

Ez nézőpont kérdése. Mivel a folyamatot emberek alkották és nem egy fizikai törvényszerűség, így a igazságra való törekvés vélelme szerintem helytálló.
Ez (is) a gond Magyarországon, hogy az az alap hozzáállás, hogy egy jogszabály az egyént korlátozza és nem lehetőséged ad neki. Még jó, hogy ez esetben nincs köze a magyar államnak ehhez a tranzakcióhoz.

Mindenesetre köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#75898) tbalint3


tbalint3
tag

Úgy tűnik a német posta átment g*cibe. Bevezettek egy új "szabályt" január 1-től: :Y [link] és [link]
"Ab dem 1.1.2019 können nur Dokumente in Briefen ins Ausland versandt werden. Für den Warenversand können Geschäftskunden die Warenpost International nutzen, Privatkunden stehen die Produkte von DHL Paket zur Verfügung. Weitere Informationen finden Sie in unseren FAQs."
A lényeg, hogy mostantól kezdve a németeknél ajánlott levélként semmilyen tárgyat kivéve szabvány levelet nem lehet így feladni. Ezentúl a legolcsóbb módszer 9 eur-ért a nyomkövetés nélküli dhl csomag. Bravó!
Egy 300gr kis küldemény postaköltsége eddig 6,2 euró volt németből, mostantól ugyanez 15,99 euró lett! Persze csak ha ragaszkodik valaki nyomkövetéshez, de anélkül meg kb. szerencsejáték a posta.
Tudnak ott is agyrém dolgokat kitalálni. :W

[ Szerkesztve ]

(#75899) V/ válasza tbalint3 (#75898) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen azt látom, az első képen maradtak a szokott méret és súlyhatár 500 g-ig 3,7 €, 1000 g-ig 7 € és 2000 a 17 €. Ezekhez megy még az ajánlott 2,5 € díja 6,2 € 9,5 € és 19,5 €
A lapos Maxibrief -be nem tudsz 2000 g-ot belezsúfolni. L: min. 14 cm B: min. 9 cm és magasságra maradt még 67 cm amiből 60 cm-t használhatsz (L + B + H = max. 90 cm)

Az érték küldeményekre meg ezek a nyomkövetet árak:
S = 500 g 5,95 €
M = 1000 g 9,25 €
L = 2000 g 19,50 €

Nem igazán változott és a 300gr kis küldemény ára ugyanannyi maradt szerintem.6,2 € nem 16
A nemzetközi küldeményekről beszélgetünk.

[ Szerkesztve ]

(#75900) tbalint3 válasza V/ (#75899) üzenetére


tbalint3
tag

Valóban így volt egészen dec. 31-ig.
Ma írt két különböző német eladó, hogy így már nem lehet feladni. Hiába viszi el a postára a "csomagot" az állítása szerint az ottani postás nem hajlandó elfogadni. Csak csomagként "DHL Paket"-ként.
Engem is mellbe vágott és érdemes amúgy megnézni a Disqus kommenteket is a második linknél. Német eladók is fel vannak miatta háborodva, joggal.

A lényeg, hogy csak dokumentumot "papírt" lehet így küldeni, tárgyakat, pl. alkatrészeket, processzort memóriát nem.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.