Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76651) TBMC


TBMC
addikt

sziasztok!

egy kérdés...
refund esetében már akkor elindul a visszafizetési folyamat, amint a futár átveszi, s erről értesítést kap az eladó, vagy majd csak a teljes kézbesítést követően lehet számolni a 3-5nappal?

:R

markbellus.hu 

(#76652) V/ válasza TBMC (#76651) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kézhez kapja.

(#76653) gery14 válasza V/ (#76638) üzenetére


gery14
senior tag

Hát igen de én nem akartam a vám alol kibujni én fizetek minden csak hozzá megy az árú kifutott az időböl valszeg és azert kuldték vissza. De igy én szivok plusz az eladó. Ezt irtam az eladonak válaszul de nem irt még

Hey, Unfortunately all I know is what I already told you. I dont know any details, nor tracking number or anything. I know that German duties returned my shipment. I only know the tracking number of the package before it was returned to sender. The last note with the tracking number is the fact of returning and there is nothing more.(EV800084210CN)

Meglátjuk mit dönt ez ebay aztán paypal on keresztül van esély csak.

[ Szerkesztve ]

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#76654) TBMC válasza V/ (#76652) üzenetére


TBMC
addikt

:R köszönöm

markbellus.hu 

(#76655) Xarina


Xarina
aktív tag

Sziasztok! Nem kaptam meg egy megrendelt terméket, ezért írtam az eladónak, de nem válaszolt. Nyitottam egy ügyet 5 napja, de ott sem válaszolt. Hogyan fordulhatok az ebayhez segítségért? Mert jelen pillanatban csak az a 2 opció van, hogy írok az eladónak vagy bezárom az ügyet. Nem találok más menüpontot.

(#76656) V/ válasza Xarina (#76655) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd lesz egy harmadik pont is, az értesítő e-mailen konkrétan ott a dátum.
Az Összefoglalóban van információ erről, a 3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében és a 4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.
Most neked a 4.c.
Amennyiben az eladó nem mutat hajlandóságot az ügy rendezésére (nem válaszol 3 munkanapon belül, vagy látványos módon húzza az időt), akkor a Case, request megnyitásától számítva 21 napig lehet az eBay segítségét, döntését kérni a vitában. (ask us to step in and help)

[ Szerkesztve ]

(#76657) Xarina válasza V/ (#76656) üzenetére


Xarina
aktív tag

Az eladó 5 napja nem válaszol az ügy nyitása óta, az ebay meg küldött egy levelet, hogy ma bezárja az ügyet, ha nem lépek semmit. De csak ez a 2 menüpont van, mást nem találok.
Most csak ennyi látszik: [kép]

[ Szerkesztve ]

(#76658) Xarina


Xarina
aktív tag

A help menüpont alól sikerült eljutnom ide: [kép] , de bármelyik opció a
www.ebay.com/n/error oldalra visz.

(#76659) V/ válasza Xarina (#76657) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay majd május 7-én zárja. Április 7-én nyitottad 30 napig élő.

Ask eBay to step in gomb az eBay beavatkozás kérése.
Az első képen a Status oszlop See details linkre kellene kattintani
De ha megnézed a Request indításra küldött e-mail-t, ott írják hogy meddig várnak választ az eladótól, az azt követő napon lehet kérni a Ask eBay to step in-t Ez a tárgya a e-mail-nek: Your request is open: Ref #xxxxxxxxxxxxxx Szerintem a mai nap a dátum.
A második kép az más.

[ Szerkesztve ]

(#76660) Xarina válasza V/ (#76659) üzenetére


Xarina
aktív tag

Ott meg vagy levelet írok az eladónak vagy lezárom az ügyet, más opció nincs.:[kép]
Az ügy nyitásakor csak olyat kaptam, amiben az szerepelt, hogy 7-én nyitottam az ügyet és várjak az eladó válaszára vagy ha nem válaszol forduljak hozzájuk segítségért. Más dátum nem volt benne megadva. Ma viszont kaptam egy ilyen levelet tőlük We need to hear from you tárggyal:
We noticed your request is still open, so we wanted to check in. Is your issue resolved? If so, please close this request. If not, you can ask us to step in and help.
If we don't hear back from you, we will close this request on Apr 12, 2019.

(#76661) V/ válasza Xarina (#76660) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi volt a várható érkezési idő végső dátuma?
Én csak olyan e-mailt kaptam eddig tőlük hogy benne volt a dátum.
Itt írják: If not, you can ask us to step in and help. ha nincs dátum akkor az mostnak felel meg.

Nem tudom milyen böngészőt használsz de ott kellene lenni a továbblépésnek.
Töröld az eBay sütiket, a böngésző gyorsítótárat és a böngésző újraindítása után a Resolution Centere- keresztül elérni ezt a request-et. Baloldalt a nevedre állva Account settings és Resolution Center

[ Szerkesztve ]

(#76662) Xarina válasza V/ (#76661) üzenetére


Xarina
aktív tag

A várható érkezés végső dátuma márc. 16 volt. Chrome-t használok, de próbáltam már másik böngészővel is, de ott is ugyanez van.

(#76663) V/ válasza Xarina (#76662) üzenetére


V/
Topikgazda

Túl sok időt adtál a megérkezésre, március 26-tól indítottam volna request-et, mert április 16 az indítási idő vége, au április 7 az szerintem késő.
Nem tudom hogy miért nem működik neked. Ha PayPal fiókon keresztül fizettél (ez vásárlás benne a számlatörténetben, akkor ha itt lezárják, vagy lezárod nincs gond, ott a vásárlás napjától számított 180 napig indíthatsz dispute-ot a meg nem érkezésre.
Nem lett törölve ez az item?

[ Szerkesztve ]

(#76664) Xarina válasza V/ (#76663) üzenetére


Xarina
aktív tag

Nem voltam itthon 3 hétig. Nem lett törölve, elérhető még a cucc. Szerintem az ebaynél van most gond, mert az info menüpontból eljutok oda, hogy Ask us to step in, de ha a menüből kiválasztom, hogy az eladó nem válaszolt, akkor Oops, we had a technical hiccup. Please try again later hibaüzenetet kapok.

(#76665) V/ válasza Xarina (#76664) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó nem válaszolt az nem jó választás, a Még mindig nem kaptam meg kellene. I still haven’t received my item

(#76666) Xarina válasza V/ (#76665) üzenetére


Xarina
aktív tag

Azzal az indokkal lett megnyitva az ügy. De lényegében az ebay segítségét azért kérem, mert az eladó nem reagált a problémára. De kipróbáltam a másik opciót is, de ott is ugyanazzal a hibaüzenettel kidob.

(#76667) V/ válasza Xarina (#76666) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az az indok hogy nem válaszol, hanem nem kaptad meg.
Nem válaszolt még az eladó, akkor ők küldhetnek neki egy újabb felszólítást, az felesleges időhúzásnak tűnik nekem..
Az előtte lévő is valós mert nem tudod rendezni a dolgot az eladóval, mert nem reagál. De azt választasz ami neked szimpatikusabb.
Ha nem érkezik meg és nincs reakció, akkor én a még mindig nem érkezett meg kategóriát jelölöm és kérem a pénzt szöveget írom be.

[ Szerkesztve ]

(#76668) Xarina válasza V/ (#76667) üzenetére


Xarina
aktív tag

ok, köszönöm a sok segítséget.

(#76669) Zpulai92 válasza V/ (#76615) üzenetére


Zpulai92
csendes újonc

Na ! 40 perce Megkapták a vámoláshoz a papírokat mailben .....
Kíváncsi leszek , képesek lesznek 4 nap alatt eljuttatni hozzám...

(#76670) V/ válasza Zpulai92 (#76669) üzenetére


V/
Topikgazda

Kaptál sms-t? Nem fizettél import charges-t?

(#76671) Zpulai92


Zpulai92
csendes újonc

Még csak levél jött , benne az egyszeri import vám meghatalmazás nyomtatványával ,
Legutóbb úgy volt a dolog hogy postásnál fizettem ki a vám díjat és az áfát , és kaptam tőle a csomagot.

(#76672) V/ válasza Zpulai92 (#76671) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké ez világos, de ha USA eladótól vásárolsz akkor van olyan, (ez lenne a vásárlásnál az import charges) hogy eleve kifizeted az áfá-t, vámot ha van és itt nem kell fizetni semmit. Sajnos előfordulhat hogy ennek ellenére a MP bekéri az adatokat, erre utaltam volna. Persze ha csak a termék és szállítási költség volt, akkor jogszerűen kérik. Azt se felejtsd el ha ez a két összeg együtt nem éri el a 42 $-t akkor sem kell fizetned.

(#76673) Zpulai92 válasza V/ (#76672) üzenetére


Zpulai92
csendes újonc

Nem találkoztam még ilyen import charges dologgal - ez az első ebay rendelésem nagyobb értékben áru +szállítás tette ki az utalást,
Alliról már lezongoráztam ezt, csak az nem usa dolog volt , és kb fele volt az az összeg .
Ez most 90 rugós tétel+vám, a nyomkövetésnél eddig nem ismert szövegek ugrottak be a korábbihoz képest , ezért is kérdeztem be ide , hogy mi is lehet a helyzet .

(#76674) gyulaszu


gyulaszu
senior tag

Sziasztok,
Visszakerestem, de úgy látom, hogy nem nagyon közkedvelt az androidos app.
Azért megkérdezem: Szerintetek át lehet állítani a nyelvet németre?
Nem találtam csak régió beállítást, ami Németország, mégis a legtöbb szöveg angol, de vannak magyar részek is...
Üdv

gyulaszu

(#76675) V/ válasza gyulaszu (#76674) üzenetére


V/
Topikgazda

Az app-ot nem, mert a telefon nyelvi beállításait veszi át, ha azt állítod németre akkor az app-is német nyelvű lesz.

[ Szerkesztve ]

(#76676) rednifegnar válasza V/ (#76650) üzenetére


rednifegnar
senior tag

ja hat ha azt veszem akkor meg a kave is penzbe volt amit megivott csomagolas kozben. ellenpelda hogy vettem egy masik uzleti eladotol szinten konyvet, 2 nap mulva visszakuldte a kulonbozetet amennyivel olcsobb volt a posta mint a meghirdetett (2eur). nem a penz miatt, nem ezen mulik, foleg ugy hogy a cucc ara sokkal tobb mint amennyit a postan benyel, de sokkal jobb/korrektebb igy a filing.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#76677) pulutodurumo válasza V/ (#76675) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nekem magyar a telefon nyelve, de az alkalmazás angol (nekem jobb is így). A régió Magyarország. Vagy ez csak azért van mert nincs hozzá magyar fordítás?

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#76678) gyulaszu válasza V/ (#76675) üzenetére


gyulaszu
senior tag

És tényleg...
Tableten használom, átállítottam németre és láss csodát.
Magamtól soha nem jöttem volna rá.
Köszönöm :R

gyulaszu

(#76679) darvinya


darvinya
titán

Chart-ba rakott tételek 3 napon belül kell fizetni?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76680) V/ válasza darvinya (#76679) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, csak azt kell 48 órán belül amit licitálással nyertél illetve azt ami átkerül az Unpaid item listába. Nem minden kosárba helyezés jár kötelező vásárlással, de van olyan is.
Illetve lehet egyeztetni az eladóval ha technikai oka lenne a nem fizetésnek, pl. nem működik a bank kártyás fizetési rendszere karbantartás miatt.

(#76681) darvinya válasza V/ (#76680) üzenetére


darvinya
titán

Köszönöm

Tehát amit most a listából is törölhető, az valójában nem jár kötelezettséggel.

De ránézek asztali nézetben, hogy hova rakta a tételeket.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76682) helixP


helixP
nagyúr

Sziasztok!
Kipróbált, WiFi-vel irányítható és időzíthető dugajt keresek, valami hasonlót. Nyilván EU-s véggel.
Előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#76683) darvinya válasza helixP (#76682) üzenetére


darvinya
titán

[link] [link] [link]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76684) helixP válasza darvinya (#76683) üzenetére


helixP
nagyúr

Köszönöm szépen :)

(#76685) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Próbáltam eladni ebayen.
Raktam is 2 hírdetést fel(2x5 usd).
De a 3.nál azt írta,hogy korlátozva van a fiókom kérjem az eladási limitem növelését.
Mikor rámegyek,hogy az állítólagos 500 usd 10 itemes limitem növeljem,akkor bejön 1 oldal amin szintén azon panaszkodik,hogy nem elég a limitem:Request higher selling limits.

Hívással tudok csak kommunikálni velük,de visszahívást nem kérhetek,mert Usa ebayen vagyok.
Max topicot tudok még nyitni.
Valakinek megoldása,vagy a topic is segít?

Avatar

(#76686) AeSDé Team


AeSDé Team
őstag

Sziasztok!

Taiwan-ra kellene visszajuttatnom 2db USB pendrive-ot egy regisztrált csomagban. Ez az eladó véleménye szerint 1770Ft-ból lehetséges, mert ezt több magyar ügyfele is megtette már. Tudja valaki hogy ez milyen mágia folytán lehetséges?

A posta oldalán még az 50g-os csomag is drágább lenne ennél, de én kétlem hogy ebbe beleférnék.
A következő, 500g-s csomag pedig már 3000 Forint.

Van valamilyen egyéb megoldás?

(#76687) somnia válasza AeSDé Team (#76686) üzenetére


somnia
őstag

...küldd vissza és a Paypal 9300 forintig visszaadja a postaköltséget!...

(#76688) GAbre válasza AeSDé Team (#76686) üzenetére


GAbre
veterán

Euon kívüli postakész boriték:
560Ft(2 pendrive bubival elfér benne)+ ajánlás gondolom 1000Ft alatt megvan. :)
Aztán,ahogy somnia mondta kérd paypallal a pk-t is vissza.Ha azzal fizettél.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#76689) gery14


gery14
senior tag

A német vám belelát a bankszámlámba mármint az utalásba ?
Kaptam egy ilyen számlát 100$ Értéke irtak rá a kinaiak de az igazi 500$. Nem akarok trüközni tudtam elöre hogy 41E ft lesz kb a vám rá. De a kinaiak szó nélkül csináták ezt a számlát

[ Szerkesztve ]

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#76690) V/ válasza gery14 (#76689) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában nem kínai számlát fogadják el, a kifizetett összeget kell igazolni. Kell az eBay vásárlás és kifizetett összeg igazolása.
Most gondold át ha vállalkozó lennél akkor ezt a könyvelőd elfogadná érték igazolásnak?
Nálunk helyből "adócsalás" kategória a kamu értékek igazolása, amit így neveznek: Btk. 396. § Költségvetési csalás.

(#76691) tlac


tlac
nagyúr

Volt egy dolog, amit már kb. 3 hónapja rendeltem Kínából, aztán miután lassan megérkezett láttam, hogy nem annyi dolog van benne, mint, amire számítottam. Írtam az eladónak, hogy nem ok, aztán pár üzenet után ő nem akarta az árát visszaadni, hanem, hogy inkább újraküldi. Ez is már több mint 1 hónapja volt, ezt most meguntam és indítottam egy "Return Request"-et, amire már válaszolt is, hogy ennyit rendeltem és kész.

A gondom az, hogy nem tudom már megnézni, az "order details"-t. A purchase history-ban ha erre az évre szűrök, akkor meg van, de lenyitható gomb alatt már nincs ilyen opció.
Van rá valami mágia, ahol elő tudom hozni, hogy mi volt régen a leírásban?

(#76692) somnia válasza tlac (#76691) üzenetére


somnia
őstag

...ha Pp.-vel fizettél, akkor pl. ott...

(#76693) tlac válasza somnia (#76692) üzenetére


tlac
nagyúr

köszi

ez jó ötlet volt, mert az ebay-es és paypal-os emailekből ki tudtam keresni a korábbi ebay-es linkeket és azok még működtek

már csak azt nem értem, hogy miért nem lehet ezt kikattintgatni

(#76694) herdsman12


herdsman12
őstag

Szia V/!

Jan 23-án vásárolt, azóta már visszatérített csomag megmozdult.
Azóta már rendeltem másikat, jelenleg az is valahol várakozik.
Átvenném, ha kiszállítják, max, ha mindkettő megérkezik, akkor az egyiket eladom.
Mi a jó megoldás?
Eladóval már most vegyem fel a kapcsolatot fizetés ügyben, vagy elég az átvétel után konzultálni vele?
Próba előtt biztos nem fizetnék, de sumákolni se akarok.

(#76695) Savageboy


Savageboy
aktív tag

Sziasztok!

Tudok-e bármit tenni olyankor, ha a kedves eladó a külön kérésem ellenére két külön leadott rendelést egyben adott fel? Két SO-DIMM-ről lenne szó, csak ugye ha netán a vámosok bekérik a papírokat róla, akkor nagyon nem mindegy, hogy 23,95$, vagy 47,9$ érték van a csomagban...

(#76696) V/ válasza Savageboy (#76695) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmit. Csúsztatva kellett volna megvenned. Miután feladja az elsőt azután a másikat. Jó eséllyel nem lesz gondod.

(#76697) rushty


rushty
senior tag

Március elejei rendelés, feladás, csakhogy:

(Ez látszik ebayen)
Tracking: ---
Order ended: apr 16-19

Mit kell írni, hová, hogy hol tart a csomag, megjön-e vagy mi van?
Location: Singapore
Shipping: UKothercourierordeliveryinternational

[ Szerkesztve ]

Revolut meghívó pü-ben

(#76698) V/ válasza rushty (#76697) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy nálunk 04.19 ünnep az egy dolog. Hivatalosan 20-ától van 30 napod reklamálni a meg nem érkezést, én türelmesen várnám 25-ig a postás csengetését. Ha ez a dátum az Estimated delivery ....., 2019 - apr 19, 2019 kiírásként szerepel.
De van olyan a vásárlásnál jobb szélen hogy Contact seller, vagy More actions, Contact seller, majd ezek közül jelölve valamelyik:
I didn’t receive my item
vagy
I have a question about using my item or I want to send the seller a message

[ Szerkesztve ]

(#76699) rushty válasza V/ (#76698) üzenetére


rushty
senior tag

Az a furcsa, hogy
- nincs nyomkövető szám
- másik rendeléshez hasonlítva nem estimated delivery, hanem order ended sor van (mobilnézet)
- location singapore, delivery mode uknevű (es a becslés nagyon rövid egyhetestől indult, tehát már március elején)

(A postás nem csönget van mikor az ajánlottal sem. Ez nem fér be a ládába. Örülök, ha kapok értesítőt. Ha postán maradóra címzett lenne nyugodtabb lennék)

[ Szerkesztve ]

Revolut meghívó pü-ben

(#76700) V/ válasza rushty (#76699) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor honnan a csudásból tudod hogy megérkezett ha nincs nyomkövetési szám? Ha nincs semmi akkor nem tudsz reklamálni a Postánál.
Ne a mobilon nézd akkor. Ezzel a order ended szöveggel nem tudok mit kezdeni, én ilyet még nem láttam az elmúlt évek alatt.
De ezt vedd figyelembe, idézet az Öf-ból..
Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a legkésőbbi becsült - Estimated Delivery dátumtól vagy a megérkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.