Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-10 07:11:01

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75151) Nordik válasza V/ (#75150) üzenetére


Nordik
őstag

Mobilos felületről próbáltam megadni és ott nincs zászló, de majd ránézek asztalirol is. :)

(#75152) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

üdv,

ebayes eladásnál, ha a t. vevő nem fizet, és nem áll szándékában megvenni, akkor mindenképp kiszámlázza nekem a fee-t? :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#75153) V/ válasza Mr.Csizmás (#75152) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor megveszi a vevő akkor rögtön előjegyzésbe veszi a jutalékot.
Ha nem fizeti ki a vevő 48 órán belül, akkor neked indítani kell egy nem fizetett a vevő request-et (Report an unpaid item), ekkor a vevő kap még 4 napot a rendezésre, ha ekkor sem fizet, akkor a vásárlás sztornózásra kerül, törlik a jutalékot és újból meg lehet hirdetni.

[ Szerkesztve ]

(#75154) Mr.Csizmás válasza V/ (#75153) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

48 óra után már nem lehet sztornózni gondolom.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#75155) V/ válasza Mr.Csizmás (#75154) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyáltalán nem azt írtam.
Te vagy az eladó. A vevőd nem fizeti ki 48 órán belül, akkor indítod azt amit írtam, kap a vevő egy felszólítót hogy még van lehetősége 4 napon belül kifizetni.
Ha ekkor sem fizet, törlik a vásárlást, mivel nem lett eladva a felszámolt jutalékot is sztornózzák. Az 48 óra+96 óra, ami 6 nap és a jutalék is törölve.

[ Szerkesztve ]

(#75156) Mr.Csizmás válasza V/ (#75155) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

:R

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#75157) Sátán44


Sátán44
addikt

Fedex értéknyilatkozatnak csak a magyar részét kell kitölteni igaz?

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#75158) Heavyrain


Heavyrain
őstag

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.

Ebay-en megnyertem egy aukciót, viszont most látom, hogy az eladó csak az USA-ba szállít és máshova nem hajlandó. (lehetséges, hogy azután módosította, miután már leadtam a bid-et, vagy az is lehet, hogy csak én nem vettem észre.
Nem hatalmas összegről van szó, de az eladó nem hajlandó törölni a rendelést, én meg nem vagyok hajlandó kifizetni, úgy, hogy nem kapok érte semmit.
Ilyenkor mit tudok tenni? Ebay kit véd? Support tudja törölni a rendelést?

[ Szerkesztve ]

(#75159) V/ válasza Heavyrain (#75158) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem, ha nem szállít ide akkor nem is tudod kifizetni. Ha küld számlát a szállítási költséggel akkor lehetséges csak. Kérted a vásárlás törlését a Contac seller-nél lévő opcióval?

De ezt sem értem: én meg nem vagyok hajlandó kifizetni, úgy, hogy nem kapok érte semmit. Ha kifizetsz valamit akkor miért gondolod hogy nem kapsz semmit?
A Support nem töröl semmi, nincs hozzá közük, az eladó és a vevő dolga a vásárlás és fizetés.

[ Szerkesztve ]

(#75160) Heavyrain


Heavyrain
őstag

Írtam a sellernek, hogy a vásárlás törlésével kapcsolatban.
Először azt írta, hogy nem szállít addig, amíg nem fizetek neki.....aztán meg azt, hogy USA-n kívülre egyáltalán nem szállít és a rendelést sem törli, mert a vevő a hibás.
Szóval előbb kéne fizetnem neki, hogy szállítson, amit nem fog megtenni, mert USA-n kívül lakok, így a fizetés után nem kapnék semmit.
Van egy olyan érzésem, hogy az eladóval így nem fogok előrébb jutni, azért kérdeztem, hogy milyen lehetőségeim vannak a törlésre? Nem tagadom, itt most valószínűleg tényleg én voltam a hibás, (ha csak nem utólag módosította a leírást), de ez nem változtat a tényen, hogy meg szeretném oldani a helyzetet, úgy hogy ne kelljen fizetnem és töröljék a rendelést.

[ Szerkesztve ]

(#75161) V/ válasza Heavyrain (#75160) üzenetére


V/
Topikgazda

Szóval előbb kéne fizetnem neki, hogy szállítson, amit nem fog megtenni, mert USA-n kívül lakok, így a fizetés után nem kapnék semmit.
Már írtam, nem tudod, lehetetlen kifizetni, ha nem szállít ide. Még ha akarnád akkor sem és ha az eladó szeretné akkor sem. Számlát kéne küldenie.
Az hogy te vagy ő a hibás értelmetlen dolog foglalkozni vele és mivel te kéred a törlést neki ebből semmi problémája, csak nyilván nem olvasta el a szerződési feltételeket és a vásárlás törlésére vonatkozó szabályokat.
Egyébként nem szoktunk licitálni olyanra ahol nincs Magyarországra szállítás, vagy előzetesen még a licit megtétele előtt rákérdezünk a lehetőségre és az árra, ha azt válaszolja hogy igen és az ár is megfelel, akkor teszünk licitet.
Ha már van licit téve a tételre, akkor a szállítási költséget nem tudja "eltüntetni", tehát tényleg nem volt.

Ha visszaolvasol egy kicsit, a vevőnek 48 órán belül kell kifizetni. Az eladó ezután jelzi az eBay-nek ezt, mert neki a hirdetés lejártakor előjegyezték a jutalékot és csak akkor törlik ha ezt megteszi, kapsz egy e-mailt hogy 4 napod van kifizetni, de továbbra sem tudod, mert ugye nincs ide szállítás.
Letelik a 4 nap, neked felszámolnak 1 db ki nem fizetett tételt (10 db-ig nincs különösebb jelentősége, ráadásul kérheted is a törlését ennek a "fekete pontnak".)
Gondolom így már világos, hogy mit kell tenni, vársz hogy teljen le az idő.
Egyébként meg nem veszítesz semmit ha a Contact seller-nél jelölöd a Request to change an order-t alul a Contact seller gombra kattintva beírod hogy téves licitálás miatt kéred a vásárlás törlését.
Erre vagy törli vagy nem reagál, viszont amikor kéred a "fekete pont" törlést akkor látják, hogy te próbálkoztál rendezni a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#75162) Heavyrain válasza V/ (#75161) üzenetére


Heavyrain
őstag

Köszönöm!

(#75163) dzsi23


dzsi23
addikt

Sziasztok! Ha üzenetben megegyezek egy eladóval a részleges visszatérítés összegéről, mi a következő lépés? Tehát, ő mond egy összeget, én belegyezek, akkor majd utalja magától paypalon, vagy nyitnom kell valamilyen eljárást erre a célra?

(#75164) V/ válasza dzsi23 (#75163) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi, várod hogy megkapd. Gondolom megegyeztetek a teljesítés határidejében is. Az ilyen egyezségnek ez lenne a lényege, hogy nem megy a "hivatalos" útra a dolog.
Én mindenképp szoktam request a refund.-el hivatalossá tenni, mert akkor ő tudja úgy küldeni vissza, hogy ezzel csökken a jutaléka, amit az eBay felé kell fizetni, meg így biztos hogy teljesíteni fogja.

(#75165) totyak


totyak
aktív tag

Üdv!

eBay-en szeretnék vásárolni. Kérdeztem az eladót a postaköltségről. Azt írta Royal Mail Economy 4,5 font, Tracked 10 font.

Meg tudjátok mondani, hogy mi ez az Economy, így még sosem kaptam semmit. Mindig Standard-ként jönnek az apró-cseprő dolgaim.

Illetve ez mennyire biztonságos szállítási mód? Gondolom semmi után követés nincs, de esetleg, ha elkeveredik és én visszakapom a pénzem az eBay által (gondolom), akkor az eladó is vissza fogja valahogy az ottani postától? Magyarán valami biztosítás van rá? Nagyon rendes emberke, nem szeretnék vele zűrt. És gondolom nem a brit oldalon kell tartanom a pakk eltűnésétől.

Valamint utolsó kérdésem, hogy az ilyen csomagok mind bubis borítékosak, vagy kisebb dobozba is bele teheti? Ha csak boríték, akkor máris nem jó, mert nem szeretném, ha kilapulna a küldemény.

Köszönöm

(#75166) V/ válasza totyak (#75165) üzenetére


V/
Topikgazda

Normál levél és nincs nyomkövetés. Ha elveszne te visszakapod pénzed, de az eladónak senki sem ad kárpótlást. Biztosítás csak az ajánlott - registered - küldeményre van. Ami nálad a 10 fontos árú.
Hogy milyen csomagolással küldi azt csak az eladód tudja. Annyí van általánosságban hogy posták 2 kg-ig és 90 cm befoglaló méretig (szélesség+hossz+magasság) levélküldeménynek tekintik. Hogy ez boríték vagy doboz teljesen mindegy.
Bárhol eltűnhet a küldeményed. Nem ország függő.

(#75167) dzsi23 válasza V/ (#75164) üzenetére


dzsi23
addikt

Hol lehet a refund-ot kezdeményezni, ha nem szeretném visszaküldeni a terméket, csak a vételár egy részét visszakapni? Aliexpressen tök egyértelmű a dolog, itt egy kicsit elvesztem. :U

(#75168) V/ válasza dzsi23 (#75167) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló 4.b A menüpont neve a return item és nem jelenti azt hogy kötelező visszaküldeni, egységesítették a menüpontot.
Ha részvisszatérítést szeretnél, azt is le kell írni és majd az eladó annak megfelelően rendezni a dolgot.
Ha nem kell az eBay döntést kérni, mert egyezség van, akkor itt az ügy le is zárodik.

(#75169) dzsi23 válasza V/ (#75168) üzenetére


dzsi23
addikt

Kicsit furán oldották ezt meg. Köszönöm! :R

(#75170) Sz_Imre


Sz_Imre
senior tag

Üdv.

Másnak sikerült belépnie az ebay-re?
Mert nekem nem engedi.
Amit próbáltam: másik böngésző, mobilról belépés, jelszó resetelés, de még arra is a fenti hibaüzenet jelenik meg. Az email és jelszó tuti jó, mert még tudtam használni, sőt jött hírlevél is tőlük.

(#75171) V/ válasza Sz_Imre (#75170) üzenetére


V/
Topikgazda

Természetesen igen, normálisan használható
Ez a hiba akkor van a Google smart lock egy kicsit megkavarodik. Vagy valami más.
Most már hogy kérted a jelszó elfeljtéses dolgot nem tudni hogy mi lesz a jó jelszó. Mert nem biztos hogy a resetelés megoldja, sőt az ellenkező lehet az eredménye mert az ugye új jelszót igényel, de neked böngésző ar égit adja be.
Első körben törölni kellett volna az eBay sütiket, a böngésző gyorsítóárat, az eltárolt jelszót, az eBay könyvjelzőt, majd a böngésző újra indítása után újból belépni az adatok beírásával. persze ha asmart lock lecseréli egy régebbire nem igazán tudsz vele mit kezdeni.
Opera böngésző vagy Internet Explorer kellene.

[ Szerkesztve ]

(#75172) Sz_Imre válasza V/ (#75171) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Igazából, mindig privát böngésző módot használtam. De ez a jelszó resetelés sem működött, mert állítólag nem jó címet adtam meg... azaz a linkelt képen látható szöveg jelenik meg.

[ Szerkesztve ]

(#75173) V/ válasza Sz_Imre (#75172) üzenetére


V/
Topikgazda

Az is befolyásolhatja, de nem kiváltó ok. Amikor beírod a jelszót vagy felhasználói nevet az nem egyezik.
Nem volt sms kódos belépési védelem itt aktiválva?
Próbáld meg nem Chrome-ban a Text a temporary password-ot.
Esetleg feltörték az Bay fiókodat. és ezért nem egyeznek az adatok.

(#75174) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Rendeltem egy konzolos játékot, 800 forint volt + 1700 forint postaköltség. Condition résznél azt állította be az eladó, hogy good. Ennek a részletezésében pedig szerepelt, hogy jár kézikönyv is hozzá. Megkaptam a csomagot, a kézikönyv hiányzik. Az eladó a termék leírásában nem írta egy szóval se, hogy hiányzik a kézikönyv.
Először felvettem vele a kapcsolatot sima üzenetben, leírtam neki normálisan, hogy mi történt és szeretném ha megoldanánk a problémát, mert abban a tudatban vettem meg a terméket, hogy nem hiányos. Erre elkezdett hazudni, hogy ő sehol se írt olyat, hogy lenne hozzá kézikönyv, ha megnézem a többi hirdetését akkor ott látom, hogy amelyik játéknál készült fotó a kézikönyvről is, csak ahhoz jár kézikönyv. Szerinte a kézikönyv hiányát a termék ára tükrözi.
Én ezt a választ természetesen nem fogadtam el. Nyitottam egy return requestet, indoknak beírtam azt, hogy "doesnt match description or photos". Nemrég kaptam egy üzenetet az Ebay-től: "The seller accepted your return of --- and refunded you ---. It should be available in your PayPal account. "

Amikor legutóbb visszaküldtem egy terméket (nemzetközi ajánlott levélként), csak azután kaptam meg a pénzt, hogy az eladó átvette. Én most még postára se adtam a cuccot, és előre visszakaptam a vételárat. Azt írja az Ebay rendszere, hogy "This return is now completed".

Most mit csináljak? Nem kell az eladónak a termék? :F Attól félek, hogy ha úgy küldöm vissza, hogy az Ebay rendszerébe már nem kerül bele a nyomkövetési szám, akkor a visszapostázás árát elbukom és mínuszban jövök ki.

(#75175) depence


depence
tag

Sziasztok,
Ebay-en hol lehet panaszt tenni az eladóra ha nem válaszol a levélre. Ugyanis nem jó a küldött termék.

Köszönöm!

HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300

(#75176) Sz_Imre válasza V/ (#75173) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Nem volt sms belépési kód aktiválva.
A többi próbáltam amit írtál, de semmi eredmény. Írtam emailt nekik, meglássuk mi lesz.
Bár így elég nehéz lesz értékelni mert 2 cucc is jön.
Közben újra regisztráltam, minden ugyan úgy és simán engedte, mintha nem is regisztráltam volna...
Szóval most ez fura..
Nem rég regisztráltam 2 hete ráadásul.
(Használok banggood-ot, gearbeast), de egyikkel sem jártam még így. :W

[ Szerkesztve ]

(#75177) V/ válasza Sz_Imre (#75176) üzenetére


V/
Topikgazda

Írtam hogy mi volt a valószínűsége. Ha ugyanazzal az azonosítóval tudtál regisztrálni, akkor feltörték és átírták az azonosítót.
Annyit tegyél már meg, hogy a PayPal-ra is lépj már be, töröld a meglévő eBay összerendelést és ezzel az "új fiókkal" csináld meg újból.
A PayPal-on azért van sms belépési védelem?

[ Szerkesztve ]

(#75178) Sz_Imre válasza V/ (#75177) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Hála ezt a paypal összerendelés kihagytam, szóval ez nem okoz gondot.

(#75179) V/ válasza Sz_Imre (#75178) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha PayPal-al fizetsz akkor célszerű, nem véletlenül ajánlják fel, érhet meglepetés, mert van olyan lehetőség, hogy csak olyan vásároljon az adott eladótól akinek van PayPal fiókja és a rendszer ezt a kapcsolatot nézi. Illetve a vita rendezés esetén is jól jön, hogy mindkét helyen tudod intézni.

(#75180) Sz_Imre válasza V/ (#75179) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Természetesen paypal-al szoktam fizetni, csak a fiókom nincs összekapcsolva a paypal-al biztonsági ok miatt.

(#75181) V/ válasza Sz_Imre (#75180) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem itt kezdődik a biztonság. Ez az összerendelés a normál működés. Biztonság a kétlépcsős azonosítás (sms kódos belépés) használata mindkét helyen.
Amikor fizetsz összekapcsolódik, mert egyébként nem tudnád kifizetni. Ez a biztonsági valami fals információ.

Gondolom nálad nem úgy van, de van aki ugyanazt az azonosítót és jelszót használja az eBay-en a Paypal-on, meg minden webshopban, no az aztán ad a biztonságra :W

[ Szerkesztve ]

(#75182) Sz_Imre válasza V/ (#75181) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Oké értem a dolgot, most beállítottam a kétlépcsős azonosítást.
Nem volt akkor sem összekötve, feljön a paypal ablak bejelentkezek és úgy fizettem.

Természetesen nem ugyan az a jelszavat használok, max az email cím 90%-ban.

Addig is köszönöm a türelmedet és segítségedet. :R

(#75183) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ma bentem a postára, mert jött egy papír, h átvehetem két kínából érkezett rendelésem. Bent elém toltak négy csomagot, majd a kisasszony csak annyit mondott, március óta őrzik a másik kettőt, nem kaptam érgesítőt?! (Azon a postán havonta 1-2 alkalommal megfordulok csomagfelvétel miatt és nem, nem kaptam.

:W

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#75184) V/ válasza flymi (#75183) üzenetére


V/
Topikgazda

március óta őrzik a másik kettőt, Akkor maradjunk annyiban hogy a te postád egy nagyon gagyi, mert 10 nap az őrzés és akik ott ellenőrzik a kézbesítési munkát amiért fizetik őket, egy nagy 0-ák, mert áprilisban ezeknek a csomagoknak elő kellett volna kerülni. Milyen problémák lehetnek még ott?

(#75185) Spet válasza RAZR_v3 (#75174) üzenetére


Spet
addikt

Szépen elballagsz a postára, és feladod a terméket az eladónak. (lehetőleg nyomkövetéssel)

Az eladó (ebay) visszaadja a pénzedet, ha visszatért az eladóhoz a termék.

Posta díjat meg megtéríti a Paypal 9300 Ft-ig.

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#75186) V/ válasza depence (#75175) üzenetére


V/
Topikgazda

Indíts hibás a termék Case-t, leírás az Összefoglalóban.

(#75187) V/ válasza RAZR_v3 (#75174) üzenetére


V/
Topikgazda

Most nézve a dolgot, ha visszakaptad az árát akkor juttasd vissza a terméket. Nincs olyan hogy nincs rá szüksége, ha megtartod akkor az tudod minek minősül. Az Összefoglalóban benne van hogy miként kapod vissza a postaköltséget, amire Spet is utalt.

(#75188) flymi válasza V/ (#75184) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem tudom, mindenesetre meglepődtem. De asszony végre megkapta az elveszettnek hitt táskáját. :)

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#75189) RAZR_v3 válasza V/ (#75187) üzenetére


RAZR_v3
tag

Rendben, köszi a választ!
Felvettem az eladóval tegnap már a kapcsolatot, hogy a szállítási információkat tisztázzam vele, nekem ilyen állapotban amúgy is felesleges a termék, ha azt mondja nem kell neki, akkor is visszaküldöm, nehogy később emiatt bajom legyen.

(#75190) Sz_Imre válasza Sz_Imre (#75182) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Na sikerült megoldani a problémát, nem törték fel, nem törölték.
Egyszerűen megadták a régi fióknak a felhasználó nevét és azzal betudtam lépni.
De email-es belépéssel még most sem megy. Lehet én vagyok a hülye, de ezt szerint két lehetőség szerint is beléphetek.

(#75191) dzsi23 válasza V/ (#75164) üzenetére


dzsi23
addikt

Úgy tűnik, request nélkül is megoldotta az eladó a refundot, gondolom csökkent a jutaléka is. Mire elküldtem volna a request-et, már szólt a paypalom, hogy megkaptam a refundot, és egyből továbbította is a kártyámra, most várom, hogy megérkezzen a számlámra. :))

(#75192) V/ válasza Sz_Imre (#75190) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy van vagy e-mail vagy az azonosító. Nézd meg a profilban hogy milyen e-mail cím van ehhez az azonosítóhoz rendelve.
De írtam, lehet ahogy a böngésződ által eltárolt e-mail cím és jelszó páros a hibás, rosszat szed elő, mert a szinkronizáció nem ment vagy megsérült.

[ Szerkesztve ]

(#75193) somnia válasza flymi (#75188) üzenetére


somnia
őstag

...így legalább te is visszafizetheted a refundot!...

(#75194) V/ válasza somnia (#75193) üzenetére


V/
Topikgazda

Jogos :)) A Magyar Posta hibája volt hogy nem vitte ki, nem értesítette a vevőt, nem az eladóé.

(#75195) Winner_hun válasza V/ (#73616) üzenetére


Winner_hun
félisten

PC-n nincs ilyen opció, ha mégis akkor azt nagyon eldugták. Tegnap telefonról vettem valamit eBay applikáción keresztül, ott volt megjegyzés, azóta PC-n se kell bejelentkezni, olyan mint előtte. Végre...

Illetve majdnem olyan: a Ft-ban levonanidó összeget sajnos továbbra is csak rejtve mutatja, kattintani kell érte. Nem, nem fogok a bankommal váltatni, nekem az nem jó.

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#75196) V/ válasza Winner_hun (#75195) üzenetére


V/
Topikgazda

Van egy kis változás az ekkor beírt 2018-05-18 óta a fizetési felületet át alakították, de konkrétan mi az ami nincs?
Eredetileg arra válaszoltam hogy te azt írtad nem jegyzi meg a PayPal fizetést és neked mindig be kell lépni.
Most azt írod, hogy meg van jegyezve miután mobil app-al fizettél, a böngészős fizetésnél továbbra is választható hogy megjegyezze, de az eBay PayPal fizetési kliensben kérdez rá.

Ha a kártyánál nincs a PayPal-on a banki váltás beállítva csak a forintos PayPal konverziós összeg van kiírva a Checkout oldalon, én nem látom eldugottnak.

[ Szerkesztve ]

(#75197) Vesporigo


Vesporigo
aktív tag

Sziasztok.
Párom rendelt egy terméket ebay-ről, az eladónak 99,8%-os értékelése van. Rendelés állapota shipped lett, de nem talált se az emailben, se az ebay-en a megrendeléseknél tracking numbert. Írt az eladónak, hogy tudna-e adni tracking numbert, ami alapján lehetne követni az árut, ezt a választ kapta az eladótól:
We shipped your order on 06/11/18, the package was sent via Royal Mail international so no tracking details are available for this parcel.
Olvastam itt fórumon, hogy nem minden áruhoz adnak tracking numbert, viszont nekem nem tiszta, hogy ha nincs szám, akkor az eladó és a vevő mi alapján hivatkozhat vagy utasíthatja el a refundot? Royal Mail esetében a Magyar Posta fogja kiszállítani az árut, viszont ha nem leszünk otthon, hagynak értesítőt, hogy átvehető az adott postán, vagy csak otthagyják a lépcsőházban a csomagot, mivel úgyis ki van fizetve és nincs tracking number sem? Kérlek világosítsatok fel ennek menetéről, mert fogalmam sincs erről, ez az első ebay-es rendelésünk.

[ Szerkesztve ]

(#75198) Sz_Imre válasza V/ (#75192) üzenetére


Sz_Imre
senior tag

Megnéztem, jó email cím volt beütve.
Most megnéztem újra, email címmel nem engedett, csak felhasználó névvel.
Utána mikor beléptem, akkor adatokat frissítettem, utána kijelentkeztem és újra be, de próbából az email-es címmel és végre sikerült. Szóval ahogy írtad is az ebay-es szinkronizáció lehetett a probléma.
A lényeg, hogy a probléma elhárítva. :)
Köszönöm a segítségedet még egyszer. :R

(#75199) V/ válasza Vesporigo (#75197) üzenetére


V/
Topikgazda

A postai kézbesítés szabályai egyértelműek.
Ha normál küldemény akkor kézbesítik háznál a nem haladja meg a vastagsága a 24 mm-t. Ha ennél vastagabb akkor a postás visz egy értesítőt hogy átvehető a postán.
Ha nem vagy otthon, akkor két dolog lehetséges: ha 24 mm alatti berakja a postaládába mert nála van, ha 24 mm feletti neked kell bemenni érte az értesítővel mert nem került ki a postáról.

(#75200) Vesporigo válasza V/ (#75199) üzenetére


Vesporigo
aktív tag

Nagyon köszönöm a segítséged! :R

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.