Hirdetés

2019. február 22., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-10 10:52:16

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75651) V/ válasza Shingen (#75650) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Oké, volt valami karácsony és valami új év 23 (ami vasárnap volt) és a mai nap közt. De megnézed hogy ennél a szövegnél mennyi munkanapnak számolandó napot írt az eladó, ami a pénz hozzávaló megérkezésétől ketyeg.
Seller ships within X days after receiving cleared payment Illetve nem-e volt olyan szöveg a hirdetésnél felül hogy x napig nem elérhető?

[ Szerkesztve ]

(#75652) Gabi9


Gabi9
(újonc)

Sziasztok,
egy eladótól szeretnék két különféle terméket vásárolni. Az megoldható-e, hogy ne kelljen dupla szállítási költséget fizetnem? Ha igen, hogyan? Az eladóval kell megbeszélnem, vagy van rá valamilyen egyéb megoldás?
Előre is köszi! ;)
BUÉK

[ Szerkesztve ]

(#75653) V/ válasza Gabi9 (#75652) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én előtte rákérdezem hogy lehetséges-e a kombi szállítás az egyik terméknél a Contact Seller, Combined shipping jelölése, alul Contact the seller gomb és az üzenet részhez írom a másik termék item kódját, nevét és hogy ezt a kettőt venném meg egy szállítással.
Arra azért gondolj, hogy a kettő együtt még egy szállítási költséggel is meghaladhatja az áfa érték határt.

Ha igennel válaszol akkor kosárba rakni mindkettőt és a felső sorban kérni számlát. Request total

Persze van amikor akciózott termék esetén nem lehetséges ezt kérni, viszont az eladó tud számlát készíteni az adott termékekre és azt kapod az eBay-től és azt fizeted ki.

[ Szerkesztve ]

(#75654) Shingen válasza V/ (#75651) üzenetére


Shingen
(PH! addikt)

Seller ships within X days after receiving cleared payment

Nincs ilyen szöveg.
Akkor meglátom a héten elküldi-e ha nem akkor újra írok mit lehetne tenni ha nem küldené el.

風林火山

(#75655) V/ válasza Shingen (#75654) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mindegyik item-nél van. Ha nem a főoldalon a Delivery time alatt, akkor a Shipping and payments fület választva a Domestic handling time-nál

(#75656) Shingen válasza V/ (#75655) üzenetére


Shingen
(PH! addikt)

ezek vannak ott..........

[ Szerkesztve ]

風林火山

(#75657) V/ válasza Shingen (#75656) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én ezt írtam hogy ezt keresd: Seller ships within X days after receiving cleared payment Azért nagy X mert az lehet 1-30 nap.
Az első képen ez olvasható: Seller ships within 10 days after receiving cleared payment a Domestic handling time is 10 nap, tehát a 11. munkanapon reklamálsz, ha addig nem adta fel. Ami majd január 14 lesz.

[ Szerkesztve ]

(#75658) Shingen válasza V/ (#75657) üzenetére


Shingen
(PH! addikt)

Én ezt írtam hogy ezt keresd: Seller ships within X days after receiving cleared payment

Igen ezt írtad de ilyet nem látok sehol....

風林火山

(#75659) V/ válasza Shingen (#75658) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Értem én hogy az év első napja van. :O
Az X nálad = 10.
Itt az első képed, pirossal bekereteztem a lényeget.

Ez pedig a második kép, szintén piros keret:

[ Szerkesztve ]

(#75660) DonThomasino


DonThomasino
(PH! kedvence)

Ebay en privát üzenetben lehetséges képet küldeni?
Egy hirdetés alapján indult a beszélgetés, ami már lejárt.

:R

Cambridge Audio MINX XI ELADÓ! Asus xonar ST ELADÓ!

(#75661) Occon adom


Occon adom
(tag)

Szeretnék segítséget kérni.
Vettem egy laptopot, melynek a hűtése barkácsolt, ragasztott és egyik ága ami nagyon fontos lenne,
törve érkezett. Maga a csomagolás ép volt.
A laptopot megfelelő hűtés nélkül használni nem lehet, mivel nagyon gyorsan felmelegszik.
Az eladó 1 hónap garanciát adott a termékre, de minden indokkal elzárkózik a segítségtől, esze ágában sincs se jó hűtést küldeni, se az árát.
EBAY case-t nyitottam, de az Ebay sem akar ebben normálisan dönteni , azt írja nem tartozik a körébe.

Mit lehet ebben az esetben tenni.?
Kénytelen voltam én rendelni egyet de az a saját költségem,
ami így nem igazán jó. :W

Tel: nulla 6 hetven 2százhat nyolcvan529

(#75662) V/ válasza DonThomasino (#75660) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem benne, hanem csatolva. Az elérhetőségi adatokra van korlátozás.

(#75663) DonThomasino válasza V/ (#75662) üzenetére


DonThomasino
(PH! kedvence)

Rosszul fogalmaztam bocsánat ,
igazából mind1 nekem hogy benne vagy csatolva.
Lényeg hogy akkor lehet inaktív hirdetésben is.

Köszi! :R

Cambridge Audio MINX XI ELADÓ! Asus xonar ST ELADÓ!

(#75664) V/ válasza Occon adom (#75661) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Milyen körébe nem tartozik? Ha hibásan érkezett vagy nem a leírásnak megfelelő akkor van vásárlói védelem. De hogyan derült ki a hiba? Szétszedted rögtön? Mivel hárítja el az eladó a garanciát?

(#75665) V/ válasza DonThomasino (#75663) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ahol elérhető a Contact seller link azoknál menni fog a dolog.

(#75666) Occon adom válasza V/ (#75664) üzenetére


Occon adom
(tag)

Írtam az eladóra, hogy megnézettem szervízzel, hogy minden rendbe van-e, illetve nagyon akart fotót a csomagolásról, de azt kidobtam. Nem volt semmi sérülés rajta.
Majd mikor mondtam neki, hogy ne nézzen hülyének, akkor abba kötött bele, hogy szidalmazom őt, meg ilyenek, aztán adott egy linket egy jó hűtésről, leírtam arra, hogy ennek van a vételi ára meg a postai költség, illetve áfa is meg szerelési költsége is, mert a Dellbe szervízbe akartam bevinni megint.
Azt válaszolta hogy ő olcsóbban megoldja, de semmit sem old meg csak össze vissza beszél, illetve megsértődött, magára vette a fentit, hogy én őt sértegetem. Az írást kifotóztam és elküldtem neki hogy az sem igaz, azóta nem is hajlandó válaszolni.

[ Szerkesztve ]

Tel: nulla 6 hetven 2százhat nyolcvan529

(#75667) Occon adom válasza Occon adom (#75666) üzenetére


Occon adom
(tag)

We're sorry you had a problem with your purchase. However, this item isn't covered by the eBay Money Back Guarantee.

After reviewing all the details of this case, we determined that you won't receive a refund.
A válasz Ebay részről ennyi.

Tel: nulla 6 hetven 2százhat nyolcvan529

(#75668) V/ válasza Occon adom (#75667) üzenetére


V/
(Topikgazda)

No ez érdekes, maga a hirdetés nem esik a vásárlói védelem alá? El nem tudom képzelni hogy miért nem, mindenhol a Buyer Protection-al nyomulnak. De véletlenül a hirdetésnél ugye utalnak rá még is?

[ Szerkesztve ]

(#75669) Piftuka


Piftuka
(PH! addikt)

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy egy ilyen 99,2% positive feedback-kel rendelkező eladóban meg lehet bízni?

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#75670) pulutodurumo válasza Piftuka (#75669) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)
LOGOUT blog

Az elmúlt hónapja is tele van pozitív értékelésekkel, nem látom nyomát hogy csaló lenne.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#75671) V/ válasza Piftuka (#75669) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem, senkiben se bízzál! ;]
Mi az amiért bizalom kell? Egy 2015-ben regisztrált üzleti eladó, megfelelő elérhetőségekkel.
Ha megnézed az elmúlt év 1217 eladásból 9 negatívot adtak neki, még úgy is hogy visszakapták a vételárat.
Maradjunk annyiban hogy a 99,2 % az jó.

(#75672) Piftuka válasza V/ (#75671) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Köszi mindkettőtöknek!

Nem "csalóra" gondoltam, csak mivel nincsen tapasztalatom még az eBAY berkeivel, nem tudom, hogy hány %-nál van az a határ, amikor még/már valakitől nyugodt szívvel vásárolhat az ember.

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#75673) Occon adom válasza Occon adom (#75667) üzenetére


Occon adom
(tag)

Természetesen nem tudom ezek után értékelni az eladót
pedig csúnyán átvert és nekem további költséget okozott úgy,
hogy esze ágában sincs abból téríteni.
És még az Ebay is őt védi :(

Tel: nulla 6 hetven 2százhat nyolcvan529

(#75674) Piftuka


Piftuka
(PH! addikt)

Még egy kérdés...

A fix áron meghirdetett termékek esetében a "Make offer" pontosan hogyan működik a gyakorlatban?

Ajánlok egy összeget, és arra X időn belül reagál az eladó? Vagy ha elfogadja, akkor automatikusan vásárlássá is válik? (MIntha a "Buy it now" gombra kattintottam volna?

És mi van akkor, ha nem fogadja el az ajánlatot? Az hogyan jelenik meg az én oldalamon? Kapok egy automata email-t? Vagy semmi értesítést nem kapok róla?

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#75675) V/ válasza Piftuka (#75674) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Leírtad a lényeget. Adsz egy ajánlatot a megvásárlásra az ajánlati kötöttséget te kezdeményezted, hogy ennyiért meg is fogod venni. Valójában tettél egy fix licitet a meghirdetett termékre. Ezért is problémás kihátrálni a dologból.
Az eladónak 48 órája van arra hogy elfogadja-e, ha elfogadja akkor neked meg kell venni.
Ha nem fogadja el az összeget és tesz egy ajánlatot, akkor vagy elfogadod az övét vagy még max 3 alkalommal tehetsz nagyobb összegű ajánlatot.
Ha nem reagál rá akkor 48 óra múlva érvénytelen lesz az ajánlatod.
Az eBay-től kapod e-mailben az üzeneteket ezzel kapcsolatosan.
Arra figyelni kell hogy a szállítási költség és az esetleges Import charges összegét azt hozzá kell számolnod, mert a végén azt is fizetni kell.
Ugyanúgy előre tisztázni kell ha nem adott meg Magyarországra szállítási költséget, de lehet kérni, akkor még az ajánlat megtétele előtt a szállítás összegét egyeztetni célszerű.

[ Szerkesztve ]

(#75676) Piftuka válasza V/ (#75675) üzenetére


Piftuka
(PH! addikt)

Köszi az info-t!

Így világos. Van szállítási költség (azzal nincs is problémám) is... szóval ez a része rendben van.

A gond csak az, hogy az aukció már 2 napnál rövidebb időn belül lejár. Így ha nem reagál az eladó az ajánlatomra, járhatok úgy, hogy "en bloc" lecsúszom a vételről.

Ennyi a dilemma. Hogy megvegyem a jelenlegi áron "biztos, ami biztos", vagy tegyek ajánlatot, bízva, hogy reagál, és meg tudunk egyezni.

(Esetleg írok neki üzenetet, hogy odaadja-e annyiért, amennyit én gondolok érte...)

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#75677) Cane


Cane
(őstag)

Hali!

Azt szeretném kérdezni, ha vettem egy telóakksit, ami nem tudja az előírt paramétereket, emiatt az használhatatlan, akkor válasszam a "return this item" gombot esetleg van más megoldás arra hogy a pénzem visszakapjam? A termék alatt megtalálható ez a felirat is: "1-monthReturns"

Előre is köszi a segítséget!

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#75678) V/ válasza Cane (#75677) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Azt kell választani, csak a név lenne a visszaküldés, de az csak az egyik megoldás, nem feltétlen az lesz.. 2 éve egyszerűsítették a probléma rendezési felületet. Most csak egy link van az előző 3 helyett és azután válik szét a folyamat.
A visszaküldés sem gond egyébként.

(#75679) Cane válasza V/ (#75678) üzenetére


Cane
(őstag)

Na annyi fejlemény lett, hogy visszautalták a pénzt paypal számlára. Igaz én bankkártyás fizetéssel fizettem, így azt sem tudom hogy ezt hogyan hozták össze? Talán az e-mail címemből?.. :F
Volt egy direkt link a levélben, amely a tranzakcióra ugrik paypal oldalon, ott nézhetném meg a számlámat, azonban a linkre kattintva ez fogad: "Hoppá! A kért oldal nem létezik."
Ezután megnéztem a számlámat és 0 Ft van a számlán.

Most mi történhetett? Nem tudom kinek és hogyan jelezzem azt, hogy nem kaptam vissza a pénzt. :((

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#75680) V/ válasza Cane (#75679) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A bankkártyával nem úgy fizettél hogy beléptél a PayPal-ra a fizetéskor?
Ha a PayPal-on keresztül kapnál vissza pénzt, annak miután beléptél a PayPal fiókodba egy zöld színű, bejövő tételként látszódnia kell. Ha valaki a PayPal-al és az ott regisztrált kártyával fizetett, az csak a tételsort látja, mert ahogy az Összefoglalóban is írva van 5. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik

Nem e-mailben küldött linkről megy a dolog.
Ha nincs bejövő pénzed akkor nem kaptál semmit sem a PayPal-ra visszatérítésként.

(#75681) doe2


doe2
(kvázi-tag)

Sziasztok!

Erre utólag kerül felszámításra valamilyen vám?

[link]

(#75682) V/ válasza doe2 (#75681) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Már miért? Innen küldik: London, United Kingdom Még EU tag.

(#75683) St3ven


St3ven
(PH! addikt)

Sziasztok!

PayPal-hez rendelt kártyával fizettem ki eBay-en egy új termékre vonatkozó megrendelést.

Miután megérkezett, minőségi kifogással refundot kértem, majd pár nap múlva kaptam értesítést az eBay-től, hogy

You've received a refund for this item
The seller accepted your return of [termék] and refunded you GBP [összeg]. It should be available in your PayPal account.

PayPal-en látom a beérkezett összeget + jellel, bár a GBP egyenlegem még 0. Ez mikor íródik jóvá?

Illetve még egy fontos kérdés: a visszaküldést hogy kell intéznem?

Mert ezen az oldalon a Get your refund előtti lépés még a Send the item back, és azt írja, hogy
Once the seller receives the item back from you, or once they've agreed to refund you and let you keep the item, they have 2 business days to issue your refund. When they do, you'll receive an email letting you know.

A refund státusza oldalon egyébként ezt látom:

You got a refund

This return is now completed
The seller refunded GBP [összeg] to your original payment method in PayPal. PayPal transaction [szám]

Most akkor nem is kell visszaküldenem? :F

Köszönöm a segítséget. :R

[ Szerkesztve ]

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#75684) somnia válasza St3ven (#75683) üzenetére


somnia
(őstag)

...összefoglaló mit ír?...

(#75685) V/ válasza St3ven (#75683) üzenetére


V/
(Topikgazda)

3 hsz-el feljebb a tiéd előtt erről is szó volt.
Összefoglaló, 5. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.

[ Szerkesztve ]

(#75686) St3ven válasza V/ (#75685) üzenetére


St3ven
(PH! addikt)

Köszönöm, látom már, ez a része tiszta! :R

A hsz-em második felével kapcsolatban (visszaküldés) mi a szakvéleményed?

Mert a folyamat egyértelmű a leírások alapján (összefoglaló és eBay help), viszont mintha nem stimmelne a sorrend a konkrét esetben, amit írtam. Miért kaptam meg a refundot, ha még vissza sem küldtem a terméket? :F

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#75687) V/ válasza St3ven (#75686) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem mindig kell visszaküldeni. Az eladó lemondhat róla. Akkor nem az a folyamat amit te olvastál, egyszerűsödik az egész. (Lényegében leigazolja hogy megérkezett és a pénzt visszaküldi)
Egyébként meg írná az eladó hogy hova küldd vissza.

[ Szerkesztve ]

(#75688) Cane válasza V/ (#75680) üzenetére


Cane
(őstag)

Nem léptem be paypal fiókomba vagy öt éve. Bankkártyával fizettem. Ezek szerint oda jön vissza majd a pénz. Nem értem miért, mi alapján adtak egy paypal linket, amelyen nyomon követhetem a beérkező tételt, azt írta az ebay, hogy a paypal accountomra küldik. Ma sok év után beléptem de azt írta 0 ft az egyenlegem. A paypal címet vajon az user adataimból vették? Azt sem tudom meddig várjak, mennyi az átfutási idő.

[ Szerkesztve ]

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#75689) V/ válasza Cane (#75688) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A bankkártyával fizettél azt úgy kell értenem hogy alul választottad a kártyás fizetést, ahogy a képen látható?

Mert ilyenkor csak arra a bankszámládra küldik vissza amelyhez tartozik a bankkártya és eleve nem lehetséges hogy az eredeti fizetés bekerüljön a PayPal fiókodba, mivel PayPal-on kívüli volt a dolog.
A pénz ekkor akár 5-7 munkanap múlva kerül vissza a számlára.
A PayPal linket ha az eladó adat akkor átverés. Egyébként ha az eBay fiókod össze van rendelve a PayPal fiókkal akkor ismert a PayPal azonosítód, de innentől értelmetlen az hogy kihagyod a PayPal vásárlói védelmét, mert nem azt használod fizetésre.
Így még ha egy terméket vissza kell küldened a postaköltséget sem adja vissza a PayPal.

[ Szerkesztve ]

(#75690) herdsman12 válasza herdsman12 (#75644) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

Névváltoztatós eladóm eltűnt az eBay-ről.
This user is no longer registered on eBay.

A csomagom tracking szerint úton van:
Szállítás
Küldemény zsákba helyezése
2019.01.02. | 14:56
CNBJSD

Estimated delivery Feb 04, 2019 - Mar 14, 2019
Ezek szerint, ha nem érkezik meg a cucc, akkor csak március 14-e után reklamálhatok?

(#75691) V/ válasza herdsman12 (#75690) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Igen. Viszont ha igazi nemzetközi postai azonosítód van és nem lesz mozgásban, akkor lehet hamarabb kérni.

[ Szerkesztve ]

(#75692) herdsman12 válasza V/ (#75691) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

Nem vágom, hogy mennyire "igazi nemzetközi" LMxxxxxxxxxCN
Posta nyomkövető ezt látja:

Felvétel
Felvétel a feladótól
2018.12.31. | 00:46
101312
Szállítás
Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe
2019.01.01. | 15:16
Szállítás
Küldemény zsákba helyezése
2019.01.02. | 14:56
CNBJSD

Mit javasolsz?

(#75693) V/ válasza herdsman12 (#75692) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ez jónak tűnik és megfelelőek a bejegyzések tényleg szállítás alatt van, de inkább ezeken az oldalakon figyeld a mozgást, ne csak a postáén.
trackitonline és a 17track
Nekem egy ilyen formátumú számos amit 30-án adtak fel a mai nap megérkezett BP-re. LM441798532CN
A tiéd is itt lehet a jövő héten.

[ Szerkesztve ]

(#75694) herdsman12 válasza V/ (#75693) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

Köszi a megnyugtatást, nézem a 17track-ot is, várok türelmesen.

(#75695) DonThomasino


DonThomasino
(PH! kedvence)

Lejárt ebay hirdetésben üzenetben azt írja az eladó
hogy nem rakja fel újra a hirdetést ebay re
és fizessek direktbe paypal al a termékért.
Jól gondolom hogy ez tilos?

[ Szerkesztve ]

Cambridge Audio MINX XI ELADÓ! Asus xonar ST ELADÓ!

(#75696) V/ válasza DonThomasino (#75695) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hivatalosan az lenne.

(#75697) waxos


waxos
(újonc)

Sziasztok!
Licitálnék egy termékre az angol ebay-en. A szállításnál Ships to:
United Kingdom and many other countries | See details
szöveg volt, de a gyakorlatban a select fülre kattintva csak UK, illetve China választható. Ezután írtam az eladónak, aki azt válaszolta, hogy a külföldi szállítások a GSP rendszeren keresztül történnek.

Overseas postage can be arranged via the global shipping program

Most újból írtam neki, hogy akkor mondjon már egy hozzávetőleges árat a szállítási költségre, amire ezt válaszolta:

im sorry but I don't know as they set the postage rate not myself, there should be an option for you to select the country of delivery on the postage rates and it should be able to give you a delivery price

A szállítási opciók természetesen azóta is változatlanok, vagyis Magyarországot továbbra sem tudom választani. Az eladó 2009 óta van jelen az ebay-en, több, mint 5500 ügylete volt, amiből 99,8 % pozitív.

Ha netán nyerném a licitet, a korábbi üzenetváltás ellenére elképzelhető, hogy nem jön létre az ügylet? Illetve, ha nem fog most szállítási opciót módosítani, azt megteheti a licitek zárása után is? Egyáltalán, mi történik egy ilyen esetleges patthelyzetben (van egy licitnyertes, aki rajta kívül álló okból nem tud fizetni), hogy lehet egy ilyen vásárlást lebonyolítani. Vagy ez valami ügyeskedés a részéről, és hagyjam az egészet?

[ Szerkesztve ]

(#75698) Cane válasza V/ (#75689) üzenetére


Cane
(őstag)

Ebay fiókom ezt írja bejelentkezés után:

"Home My eBay You got a refund

You got a refund

This return is now completed
The seller refunded EUR 16.22 to your original payment method in PayPal. PayPal transaction: (link helye)"

Paypal pedig ezt:

"PayPal-egyenleg
Elérhető HUF
0 HUF
Elérhető USD
0,00 USD
Összesen::: HUF
0 HUF"

Megnéztem, nincs a Paypal összekapcsolva az ebay-el.

Ezek szerint most csak várnom kell, ha minden igaz...

[ Szerkesztve ]

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#75699) V/ válasza waxos (#75697) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Magyarország nem a tengerentúli (Overseas) kategória, de a GSP szállítás olcsóbb mint a Royal Mail és nem kötelező neki igénybe venni, csak egy postai felvevőhelyre kellene neki bevinni a küldeményt és feladni.
A postaköltség megnézése meg nem egészen olyan bonyolult ahogy előadja. Ha felvenné Magyarországot a szállítási listára akkor előkerülne az összeg is.
Ha nincs a vevő országa a szállítási helyek közt akkor az abban az országban lakók nem szoktak licitálni és így nem lesz patthelyzet. Nem lehet kényszeríteni az ideszállításra ha megnyernéd a licitet.
Tud azután is szállítási költséges számlát küldeni, de ha nincs előre egyeztetve, akkor az lehet magas összeg is.
Azt se felejtsd el, hogy licitnyerés esetén ki kell fizetned.
Ha nem tudja, vagy nem akarja Mo-ra szállítani, akkor én semmikép nem licitálok. Jobb a békesség az eBay-el.

(#75700) V/ válasza Cane (#75698) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A PayPal-ra nem fog semmi sem menni, mivel nem onnan fizettél. Ha meg elküldték akkor már látszódna a beérkezett 16,22 €, mert az pár mp az "utalástól".
Az eBay e-mail címed az egyezik a PayPal azonosító e-mail címeddel? Mert ha nem volt összekapcsolva és nem egyeznek, akkor nem tudják a PayPal azonosítódat.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.