Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76351) V/ válasza TBMC (#76350) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem Maestro kártya?
Az eBay fiók és a PayPal az eBay beállításokban össze van kötve?

[ Szerkesztve ]

(#76352) TBMC válasza V/ (#76351) üzenetére


TBMC
addikt

Visa,
igen, összevan. :U :F

megőrít, még mindig nem megy. :(

markbellus.hu 

(#76353) HummeRC


HummeRC
senior tag

Sziasztok!
Még új vagyok ebay és paypal reklamációban, eddigi vásárlásokkor minden rendben ment.
Röviden:
2018 Karácsony előtt rendeltem asszonynak ruhát.
A megadott február eleji határidőre nem jött meg, így vártam még pár napot, hátha csak az újév, stb, de semmi.
Közben a többi vásárolt cucc már megjött máshonnan.
Febr 12-én nyitottam ebay reklamációt, ahol jöttek a szokásos körök, hogy kérdezzem meg a postán, stb, miközben amit adott dhl ecommerce szám szerint még mindig shenzhen-ben van a csomag.
Febr 14-én felajánlotta hogy újra küldi a ruhát más módon, amit elfogadtam, mivel senki más nem árult pont ilyet.
Febr 17-én írta, hogy "köszöni a megértést, stb és ha ez sem érkezik meg, visszaadja a pénzem, de reméli ezt már megkapom."
Viszont tegnap kaptam az ebaytől egy felszólítást, hogy reagáljak valamit, vagy lezárják a reklamációt. Ezért azonnal megírtam az eladónak, hogy mivel még mindig nem kaptam semmit tőle és a postán sem tudnak semmit, pedig már elég jól ismernek ott, ezért kérem a pénzem vissza.
Ma meg jött az ebaytől az értesítés, hogy mivel nem történt semmi aktivitás 21 napja, ezért lezárták az ügyet.
Ezt most hogy is?
Hogyan tovább? Nyissak másik ügyet és kérjek közvetlenül visszatérítést, vagy hogyan lehet az ebay segítségét kérni?

(#76354) TBMC válasza TBMC (#76352) üzenetére


TBMC
addikt

pár perce dobta fel ezen értesítést a paypal:

eddig erről nem is tudtam, illetve az előző kifizetés végbement..
rámentem a hitelesítésre, de még zárolást sem látok a számlámon, nem, hogy számlatörténetben lekönyvelt tranzakciót melynek leírásában láthatnám a 4 jegyű PIN-t.

totál nem értem :(

markbellus.hu 

(#76355) NB2 válasza TBMC (#76354) üzenetére


NB2
aktív tag

kattints oda, hogy ellenőrizzenek és akkor leszednek 400 forintot és abban lesz egy 4 jegyű kód, azt kell megadni (gond, hogy 2 nap múlva látod a bankon)

(#76356) TBMC válasza NB2 (#76355) üzenetére


TBMC
addikt

igen,igen rákattintottam természetesen.
csak ugye mint említettem magát a tranzakciót nem látom, hogy vissza tudjam hitelesíteni..

de akkor ezt csak 2 nap múlva fogom, basszus de jó.. :(
gondolom ezt sehogy nem lehet meggyorsítani :F

markbellus.hu 

(#76357) V/ válasza TBMC (#76356) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal topik Összefoglalóba megtalálod a 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz leírást és ott is írom, hogy 24 óra múlva a bankod telefonos ügyfélszolgálata látja a tranzakciót és meg tudja mondani a közlemény tartalmát amiben a kód van.
A kártya devizaváltást át állítottad a bankodra?

[ Szerkesztve ]

(#76358) Lauda válasza Lauda (#76288) üzenetére


Lauda
félisten

Ma meg is érkezett a paypaltól a jóvárás, forintra pontosan kártérítettek.

(#76359) TBMC válasza V/ (#76357) üzenetére


TBMC
addikt

nagyon köszönöm, s elnézést, hogy ez felett átfutottam.
igen átváltottam, az olvastam az összefoglalóban.

akkor ez miatt hisztizik az ebay, hogy nem tud végbemenni a fizetés gondolom :F :U

:R

szerk: bocsánat, tudom miért futottam át felette, mert "a kártya konfirmálása, ez 400 Ft levonással jár, amit majd visszakapunk, de ez csak a pénz küldési és fogadási alap limitek eltörlése miatt szükséges, ha nem történik meg, az nem befolyásolja a kártyával való vásárlást."

itt az van írva, hogy ez nem befolyásolja a kártyával való vásárlást. viszont akkor lehet, hogy még is? :F

[ Szerkesztve ]

markbellus.hu 

(#76360) TBMC válasza TBMC (#76359) üzenetére


TBMC
addikt

a fura az, hogy kipróbáltam egy másik termékkel, és tökéletesen végbe ment a checkout. viszont a korábbi terméknél továbbra is azt a hibát dobja. (a kártya még mindig nincs megerősítéve, még is végbemegy a folyamat)

markbellus.hu 

(#76361) V/ válasza TBMC (#76359) üzenetére


V/
Topikgazda

Tudtál fizetni vele?
Ha nem adsz hozzá bankkártyát akkor is lehet vásárlásra használni a PayPal-t.
De ezt olvashatod a z értesítő szövegben: Az ellenőrzés befejezéséhez és a számláján előre beállított limitek feloldásához erősítse meg kártyáját.
Nem említik a vásárlás korlátozását.
De pontosítom a leírást ezzel, hogy előfordulhat hogy pár vásárlás után kérik a kártya hitelesítését, hogy teljes legyen az ellenőrzési folyamatuk. Ami ugye nyilvánvalóan értelmetlen dolog, mert ha egy vásárlást eszközölni tudok vele, akkor csak hiteles. :F
Még így is marad az évi 2500 €-os pénzforgalmi limit, amit a személyes adataidnak okmányokkal történő igazolásával "törölhetsz", ezt úgyis kérni fogják, mert bizonyos törvények rájuk is vonatkoznak. Ha már most az elején megteszed, akkor az ellenőrzés teljes és nem a kártya dolgot erősítik.

Ps: Akkor érthető hogy nem befolyásolja a vásárlást :)
Más is járt így, mert lehet hogy van az eladónak a vásárlókra vonatkozó korlátozása ami rád érvényes, csak az eBay nem jól kezeli le ezt a szituációt.

[ Szerkesztve ]

(#76362) TBMC válasza V/ (#76361) üzenetére


TBMC
addikt

igen, tudtam.

remélem akkor mihamarabb hozzájutok a kódhoz, és sikerül leadnom a kettő között lévő rendelésemet, ami a fenének sem akar végbe menni, mert folyton a fentebbi hibaüzenetet kapom.

a személyi okányokat hol tudom hozzáadni? vagy csak útlevelet lehet (ezt találtam csak)?

:R

markbellus.hu 

(#76363) V/ válasza TBMC (#76362) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálunk a szig lenne a hivatalos meg a lakcímkártya. De ezzel megvárhatod hogy ők jelentkezzenek.
Holnap már megtudhatod, nem tudom a te bankodnál mennyi amíg eléred az ügyfélszolgálati emberkét hogy megtudd a kódot, de az azért előfordulhat, hogy a sikeres hitelesítés ellenére még sem tudod kifizetni.
De valójában csak a kártya adat megadásos móddal is tudnál fizetni, annyi a különbség, hogy akkor csak az eBay vásárlói védelem fog a rendelkezésedre állni.

[ Szerkesztve ]

(#76364) TBMC válasza V/ (#76363) üzenetére


TBMC
addikt

igen, köszönöm!
ezen gondolkodtam én is, viszont nem kevés összegről van szó, így nem tudom, meg merjem-e kockáztatni. :(

markbellus.hu 

(#76365) V/ válasza TBMC (#76364) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs jelentőség, az esetek 98%-ában rendezhető a PayPal bevonása nélkül és a kártyás fizetéseknél a pénz visszaszerzésben a bankod is segít, mert rájuk van testálva a dolog törvényileg.

(#76366) cicaslany86


cicaslany86
aktív tag

Sziasztok! Ezzel [kép]a biztonsagi telefonos-hitelesiteses dologgal mit lehet kezdeni? Sem én, sem párom nem tudunk vásárolni. Felhivott az automata, 3x elmondta ugyanazt a számot, de hiába irtam be ebay-en, nem fogadta el(probaltam 3x, 4x meg 1x is beirni mar a végén) , majd 24 orara le is tiltott. Ma este felold elmeletileg, de nem merek próbálkozni, mert félek a végleges tiltastol. Mit ronthattam el? Rossz angolos vagyok, szóval a számon kívül sokat nem értettem az automata szövegéből. köszönöm a segítséget

(#76367) V/ válasza cicaslany86 (#76366) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát pedig azt a számot kell beírni és kész. Én böngészős verzióban próbálnám és esetleg nem mobilról elérni az eBay oldalt.

(#76368) HummeRC válasza V/ (#76367) üzenetére


HummeRC
senior tag

Kedves V/ esetleg az enyémre is lenne valami ötleted? #76353

Előre is köszönöm. :K

(#76369) cicaslany86 válasza V/ (#76367) üzenetére


cicaslany86
aktív tag

És lehet, h 3 jegyű, vagy csak elismetelte 3x,hogy mit írjak be esetleg 4x vagy 6x??😅 111,444? Mindenhol min. 4 jegyű volt eddig akármilyen pin kód. köszi

(#76371) TBMC válasza V/ (#76365) üzenetére


TBMC
addikt

ó,ezt nem tudtam, köszönöm!
akkor lehet marad a sima kártyás fizetés azon termék esetében :R

markbellus.hu 

(#76372) V/ válasza cicaslany86 (#76369) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem 3, hanem 4 számjegyet mond. Ha megismételteted vele ebben a beszélgetésben, ugyanazt fogja mondani annyiszor. Egy új hívás új szám.

(#76373) V/ válasza HummeRC (#76368) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne haragudj, :R elbambultam.
Neked kellett volna az eBay közbelépését kérni a 21 nap alatt, úgy a 12-13 napnál. A képen az alsó, a Ask us to step in and help

Az eBay-en már nem tudsz másikat nyitni, viszont ha a PayPal fiókodon keresztül fizettél akkor ott tudsz indítani dispute-t. PayPal topik Összefoglaló és a 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása rész

[ Szerkesztve ]

(#76374) HummeRC válasza V/ (#76373) üzenetére


HummeRC
senior tag

Az nem volt egyértelmű számomra, hogy a kettőnk kommunikációja nem számit interakciónak. Paypal-os volt, megyek arra tovább.
Nagyon köszönöm. :R

(#76375) Andralin


Andralin
aktív tag

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, mert belefutottam egy problémába.

Az ebay-en a magyar címem az elsődleges, de most pár hétig Olaszországban vagyok munkaügyben és rendeltem egy olasz eladótól (aki amúgy szállít világszerte) ide az olasz címre. Ehhez felvettem másodlagos címként az itteni címemet.

Voltam olyan hülye, hogy a Buy Now gombot nyomtam meg és vártam majd, hogy mikor választhatom ki az olasz címet, DE SEHOL nem ajánlott fel ilyen opciót, csak már fizetnem kellett volna a magyar címemre történő megrendeléssel, jó drága nemzetközi postaköltséggel. Ezt én nem akartam egyáltalán! :W

Bementem a kosárba, ott látszott a megrendelt termék és ott már lehet címet választani. Hurrá!
Viszont ha kiválasztom az olasz címet, ezt írja ki:
"This seller doesn't post to your location. Please request total to ask the seller for an exception or change your address."
Egy egyszerűen nonszensz, hiszen azt írja a termék adatlapja, hogy bárhova (worldwide) szállít.
De csak akkor került fizethető állapotba a kosár és tűnik el a hibaüzenet, ha a magyar címem választom ki! :Y

Ezek után megint megpróbáltam megrendelni ugyanazt a terméket, de most már először kosárba tettem, és így szépen végig vitt, ki tudtam választani a check-out során az olasz címet, át is váltott az olcsó, olasz helyi posta díjára és végül ki is fizettem sikeresen Paypal-al.

Viszont az első Buy Now-s rendelés még mindig Pending állapotban áll, fizetésre várva. :(
Hogy tudom ezt most már kitörölni? :F

[ Szerkesztve ]

(#76376) V/ válasza Andralin (#76375) üzenetére


V/
Topikgazda

Megtetted az olasz címet elsődlegesnek a fizetés előtt, mert ahhoz viszonyítja a This seller doesn't post to your location. dolgot?
Kéred a vásárlás törlését az eladótól. Jobb oldalt a vásárlásnál a More actions. Request to cancel this order vagy a Contact seller. Request to change an order

(#76377) TBMC válasza TBMC (#76371) üzenetére


TBMC
addikt

közben megkaptam a kódot:

- hitelesítve van a bankkártyám
- útlevelem is hozzáadva

DE továbbra sem tudok fizetni 100k fölötti összeget, sztem az összeghatárral van a baj, nem a sellerekkel. két másik eladónál sem tudtam fizetni, jóval 100k fölötti összegek tekintetében. a 100k alattiak gond nélkül végbementek.

(nincs limit a kártyán)

markbellus.hu 

(#76378) V/ válasza TBMC (#76377) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért egy pontosítás a bankoddal nem ártana. Nincs ilyen eBay-PayPal korlátozás.

(#76379) TBMC válasza V/ (#76378) üzenetére


TBMC
addikt

Hívtam őket, nem tudnak semmi féle korlátozásról.
Limit is jóval a vásárolni kívánt összeg felett van, majd a kétszerese...

Írtam a PayPalnek, hátha tudnak segíteni, mi a fene lehet a gond. :U

markbellus.hu 

(#76380) V/ válasza TBMC (#76379) üzenetére


V/
Topikgazda

Másik topikban is írtam, nem mindig mond igazat a bank. A PayPal-nál nincs 100k-t meghaladó vásárlási korlátozás, főleg ha "megerősítetted" a kártya hitelességét, ráadásul ha a a banki váltást állítod be, ők csak a vásárlási összeget továbbítják a bank felé.
Melyik bank?

[ Szerkesztve ]

(#76381) Andralin válasza V/ (#76376) üzenetére


Andralin
aktív tag

>Megtetted az olasz címet elsődlegesnek a fizetés előtt

Nem tettem meg, mert nem gondoltam, hogy a Buy Now választása esetén nem lesz lehetőségem a címlistából választani és hogy utólag sem engedi majd a cím módosítását egy értelmetlen hibaüzenettel megtarkítva.

A hibaüzenet teljesen értelmetlen, mert az eladó amúgy alapból szállít a címlistámban szereplő magyar és olasz címre is. Csak valami értelmetlen hülyeség miatt a függőben lévő, fizetésre váró megrendelésnél nem engedi már módosítani se a címet, ahogy a címlistából való választást se kínálta fel a vásárlás során.
Pontosabban engedi módosítani a címet, de akkor ezt az értelmetlen hibaüzenetet dobja ki, hogy mely szerint az olasz eladó nem szállít Olaszországba, ami totálisan téves.

>Jobb oldalt a vásárlásnál a More actions.
A függőben lévő fizetésnél nincsenek ezek az opciók, amiket felsoroltál sajnos. :(
Csak egy "Message to seller" form van, ezzel a megjegyzéssel:
"This message will be sent only after the order is placed."

Mit tegyek szerinted? Írjak neki a másik, sikeresen kifizetett megrendelésre kattintva, hogy mi a helyzet az elsővel és hogy törölje azt?

[ Szerkesztve ]

(#76382) V/ válasza Andralin (#76381) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetésre várva vagy fizetve és pending nem ugyanaz. Nézd már meg a PayPal-on hogy csak az utoljára kifizetett vagy a másik is szerepel ott.
Lényeg az hogy amíg nem kerül szállításra, addig kérhető a vásárlás törlése.
A Purchase history mely részénél van ez? Az Unpaid itemnél? Vagy az Orders-nél?

(#76383) Andralin válasza V/ (#76382) üzenetére


Andralin
aktív tag

Igazad van! Megtaláltam a Purchase History / Unpaid items alatt a kontakt opciókat, amiket korábban írtál!

Eddig a harang ikonról indultam ki, ott volt egy Pay now értesítés és ott voltak elég limitált funckciók.

Most kiválasztottam innen, hogy Contact Seller / Request to change an order

Itt van további Contact ikon, de ezt írja:
"How do I cancel my purchase?
You can't retract a purchase made through a Buy it now listing. Once you confirm your purchase, you are obliged to pay the seller."

Ez most komoly? Már egyszer sikeresen megvettem ugyanezt a terméket az olasz címre rendelve, ahogy akartam. Köteles lennék kifizetni a téves magyar címre is mégegyszer, csak mert a rendszer nem engedte sehogy az olasz címemet kiválasztani?

Mi lesz, ha nem akarom ezt mégegyszer kifizetni, a nemzetközi postázás díjával megspékelve? Akkor mi történik? :(
Erkölcsi síkon gondolkodva nem károsítom meg az eladót, mert megrendeltem már tőle ugyanezt rendesen és ki is fizettem, így őt kár nem éri.

[ Szerkesztve ]

(#76384) V/ válasza Andralin (#76383) üzenetére


V/
Topikgazda

Alul a szöveg szöveg alatt nem van egy Contact seller?
De írhatsz az egyéb kérdést kiválasztva és ott is kérheted a szövegbe hogy technikai okok miatt ezt a vásárlást nem tudod végig vinni, ezért is vetted meg másik módon.
Nem kell kifizeted, mivel vásároltál egy ugyanilyet és írsz az eladónak amikor esetleg jönne a "fizetési felszólítás" akkor is törölni tudja. Találkoztam már ilyennel, simán törölte az eladó.

[ Szerkesztve ]

(#76385) Andralin válasza V/ (#76384) üzenetére


Andralin
aktív tag

Ez nagyon jó hír, hálásan köszönöm a tanácsot!

Volt a szöveg alatt Contact Seller gomb, írtam is neki. Leírtam neki részletesen angolul, hogy mit szeretnék és hogy miért. Lehet nem így kellett volna, mert visszaírt hamar, hogy nem érti, hogy mit akarok. :Y

Most leírtam neki két rövid mondatba összefoglalva. Remélem meg fogja érteni. :U

(#76386) TBMC válasza V/ (#76380) üzenetére


TBMC
addikt

igen, sajnos hasonlót már én is tapasztaltam korábban.
k&h

viszont érdekes a problem, írtam a PayPalnak reggel, majd pár rövid üzenetváltást követően kérték, töröljem a kártyát, majd adjam hozzá újból a PayPalhoz, és azóta működik minden rendben. :U ;]

markbellus.hu 

(#76387) Andralin válasza Andralin (#76385) üzenetére


Andralin
aktív tag

Minden rendben van, az eladó végül törölte a kérésemre a téves megrendelést.

Mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget! :B

(#76388) darvinya


darvinya
titán

Ezt ma kaptam:

Dear friend,
Thanks for your message.
I'm sorry we didn't got the resolution with our factory yet.
Pls open dispute of want return the item.
I will give you full refund there.
Yours.
Miss Gan.

Kijelzővédő üvegről van szó, 2db-ot vettem és küldtek.
Egyet felraktam, ekkor láttam, hogy nem jó méretű, mivel a külső fekete keret rálóg a kijelzőre.
Ilyen formában visszaküldést már nem tudom megtenni, mivel már 1db-ot felhasználtam.
Viszont ilyen méretben használhatatlan a kijelzővédő üveg.

Kérdésem, hogy én visszatérítést indítok, nem visszaküldést, azt elfogadják?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76389) V/ válasza darvinya (#76388) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az eBay-en megy a dolog akkor return-os dolog így értelmezendő ahogy az Összefoglalóban írom: 4. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van A menüpont neve ahol indítani kell Return Request, visszaküldés kérése, de ez nem azt jelenti hogy mindenképp vissza is kell küldeni. Csak ennek nevezték el a menüpontot.

(#76390) darvinya válasza V/ (#76389) üzenetére


darvinya
titán

Köszönöm

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76391) darvinya válasza V/ (#76389) üzenetére


darvinya
titán

Még 1x köszönöm.
Kb. Félórája írtam, s már meg is jött a visszatérítés. :R

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76392) ZsoltG60


ZsoltG60
aktív tag

Üdv. Adott egy LCD monitor ami sajnos törötten érkezett.. Az eladó felajánlotta a full refundot ,ha visszaküldöm Kínába .

A csomag mérete kb 20*20*8cm súlya csomagolással kb 800-900g.
Posta kalkulátoron néztem nem szabványos levélként elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes feladással 8250forint. Jó helyen néztem ? :U Azzal tisztában vagyok , hogy ezt az összeget a Paypal visszatéríti.

Lumia 950XL

(#76393) V/ válasza ZsoltG60 (#76392) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól nézed és ennél nincs olcsóbb

(#76394) ZsoltG60 válasza V/ (#76393) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Értem, köszi a megerősítést. :R

Lumia 950XL

(#76395) klaca1978


klaca1978
tag

Sziasztok! Először vásároltam ebay-ről. A számlám paypal-al össze van kötve, tehát megvolt a 400.- oda-vissza. Paypal szerint 5085.- ért vásároltam, de a folyószámlámról 5317.-et zárolt, nem aktuális a pay pal árfolyam?Miért van ez? Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#76396) Shingen


Shingen
addikt

Hali!

Feedbacket, hogyan lehet vissza vonni?
Mert csak akkor hajlandó refundot ha vissza vonom a negatív feedbecket.

風林火山

(#76397) bigrob válasza bigrob (#76343) üzenetére


bigrob
őstag

Kösz a tippeket!

Ma lehetett kérni eBay-t hogy tegyen igazságot.
2,5 órán belül jött az emil, hogy jön a full refund és vissza se kell küldenem! :C :C :C

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#76398) V/ válasza Shingen (#76396) üzenetére


V/
Topikgazda

Neki kell kérnie, csak akkor tudod megváltoztatni. Kéri és akkor kapsz egy üzentet az eBaytől benne egy linket hogy változtasd meg.

(#76399) V/ válasza klaca1978 (#76395) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankod kártyás vásárlási szabályainál le van írva. Amikor fizetsz devizában, akkor egy "tájékoztató" árfolyamon zárolják, amikor ténylegesen levonják, könyvelik akkor az akkori árfolyammal vonják le.
De!
Ez csak akkor van így ha a PayPal-on a kártyához banki váltást állítottál be. Ilyenkor a bankod kap egy deviza összeget és majd ők számolgatják forintra.
Ha ez nincs beállítva akkor a PayPal az ő árfolyamán forintra konvertálja és egy forintos terhelés megy a bankodhoz, akkor nincs az amit írtam.

[ Szerkesztve ]

(#76400) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Sziasztok!

Először licitáltam valamire eBay-en és mivel nulla érdeklődés volt a termék iránt, így én nyertem meg az egyetlen ajánlatommal, amikor véget ért a licit időszak. Meg is kaptam az automata e-mailt, hogy ki tudom fizetni, de ez gondolom nem azt jelenti, hogy eladó oda is fogja adni ennyiért, ugye?

Reálisan nézve a termék kb. kétszer annyit ér, mint amennyiért megnyertem, ugye a minimum licitet tettem meg. Ilyenkor érdemes ráírni az eladóra, vagy ha ki tudom fizetni, akkor az már deal? Köszi!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.