Hirdetés

2019. február 16., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-10 10:52:16

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75451) Head88 válasza V/ (#75450) üzenetére


Head88
(őstag)

Igen. 58,25 ment az eladónak és 35,88 ment a pintey bowes-nak.

Ezt írja a pitneybowes tranzakcióra.

[ Szerkesztve ]

(#75452) V/ válasza Head88 (#75451) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Látszik hogy részleges refund-ot kaptál vissza. Van valami költség amit nem tudnak visszaadni, vagy nem jár vissza.
Közben ránéztem a postai vámolásra, nálunk sem lehet a vámeljárási költséget vissza igényelni, az áfát is elég speciálisan és egy csomó papírmunkával.
Mondjuk úgy hogy akkor itt visszakaptál mindent amit lehetett.
Legfeljebb írsz a PB-nek, van külön elérhetőségük és rákérdezel, hogy mi maradt náluk.

[ Szerkesztve ]

(#75453) Head88 válasza V/ (#75452) üzenetére


Head88
(őstag)

Pont annyi hiányzik mint az import charges összeg.
Az a fura, hogy kb 2éve szintén volt egy ilyen visszaküldésem USA-ba és akkor forintra pontosan visszakaptam mindent. Akkor nagyobb értékű cucc volt és a vám+áfa is sokkal több volt, de mindent szó nélkül visszakaptam.

Az üzenet amit kaptam az ebay-től abban viszont a teljes 94,13 USD szerepel mint refund.

[ Szerkesztve ]

(#75454) V/ válasza Head88 (#75453) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Tényleg kérdezz rá PB-nél, mert ugyan változtak az importálással kapcsolatos dolgok és persze tévedhettek is. Ha van alapja a kevesebb pénznek akkor azt írják meg, ha nincs akkor meg visszakapod.
Én is úgy emlékszem, hogy úgy 1,5 évvel ezelőtt nem volt ilyen, de volt változás.

(#75455) Head88 válasza V/ (#75454) üzenetére


Head88
(őstag)

Köszönöm a tanácsot. Azt meg tudnád mondani, hogy hol találom a PB elérhetőségét. Kerestem az előbb de nem találtam semmi értékelhetőt.

(#75456) Szakbarbár válasza Szakbarbár (#75239) üzenetére


Szakbarbár
(fanatikus tag)

Üdv!

Mikortól lehet egy ügyet eszkalálni az Ebay-nek?
Jelenleg van egy nyitott case-m és az alábbi képet látom:

Ha rámegyek a details-re akkor ott 2 opció van:
- Send a message to the seller
- Close this request

Ebaytől már jött email november 28-án, hogy ha eszkalálni szeretném az ügyet akkor itt a detail-nél tehetem meg, december 12-ig, de nincs ilyen opcióm. Lehet, hogy azért mert az eladó még nem válaszolt?

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#75457) V/ válasza Szakbarbár (#75456) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor tudsz ha az Összefoglaló 4.c pontnál lévő leírásban lévő részen az általad láttottak alatt meg jelenik ez a gomb szöveg: Ask us to step in and help a gombbal együtt.

[ Szerkesztve ]

(#75458) tomic válasza V/ (#75445) üzenetére


tomic
(PH! addikt)

Mikor nyílik meg ez a lehetőség,hogy az ebay segítségét kérjem? Ezt nem teljesen értem.Várnom kell valamennyi időt és majd az ebay oldal felajánlja? Vagy én nem csinálok valamit jól?
A Resolution Center-ben a nyitott request, case-k táblázatban most semmi nincs még. Pedig tegnap megnyitottam és ment is az üzengetés.

(#75459) KisTücsök


KisTücsök
(PH! addikt)

Üdv!

Rendeltem lassan egy hónapba ebay-ről, majd rá kb 2-3 nappal jött egy mail szintén az ebay-től, h a hirdetés már nem elérhető, plusz a felhasználónál akitől vettem meg azt írja, h nem regisztrált az ebay-en. A mailben az áll, h ha már fizettem érte, nincs semmi dolgom, megkapom úgy ahogy eddig, vagy ha nem jön akkor reklamáljak. Esetleges érkezésre nov 27 - dec legvége van írva. Meddig várjak szerintetek? Kivárom, nem arról van szó, csak h volt-e valakinek hasonló eset-e, mire számíthatok. Emailt az eladótól nem kaptam, h shipped a cucc, bár asszem péntek-csütörtök fele vettem és kb szombat-vasárnap jött a mail, szóval gondolom már nem is tudott küldeni? Vagy passz. Viszont paypal-on meg oda van írva, h elküldve (nem is tudtam, h ezt a paypal is feltüntetni), konkrétan:

"Szállítmány nyomon követése
UQ387947969CN
2018. november 13.. Kiszállító: CHINA_POST.
Állapot: Kiszállítva"

A fenti betű és számsor egy link, de nem működik. Már ha ez a termék szállítására vonatkozik.

szerk: első hsz-t most nem volt időm elolvasni, ha esetleg abban a válasz, akkor elég csak azt közölni, és majd átnézem.

[ Szerkesztve ]

(#75460) V/ válasza tomic (#75458) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ott kell lenni, ha ott nincs akkor valami gond van. Nézd mér mega mit nyitáskor kaptál eBay e-mailt mert abban benne van az időpont, az is hogy meddig kell reagálni az eladónak és általában a következő naptól a indul a lehetőség.
Ez téma: Your request is open: Ref #5..............
We're sorry to hear that you didn't receive the item you purchased. Your request is open, and we've asked the seller to respond and resolve your issue by May 17, 2018.
If you don't hear back from the seller or can't work something out, you can ask us to step in beginning May 18, 2018 by going to the request details from this email or your purchase history in My eBay.

(#75461) V/ válasza KisTücsök (#75459) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A várható érkezés letelte előtt nem tudsz semmit sem csinálni. A nyomkövetés ezeknél a számoknál megáll ott amikor elhagyja Kínát, több nyomkövetőben is úgy tűnik hogy úton van. A törlési értesítő az 11.12 utáni? Mert akkor már kezelte a kínai posta ezt a számú küldeményt, fizikailag létező volt.

(#75462) tomic válasza V/ (#75460) üzenetére


tomic
(PH! addikt)

Nem telt még le a 24 óra.Lehet ezért nem látom még.A kérelmet látom és a részleteket is.
De ahogy olvasom a szabályzatot abban az áll,hogy 3 napja van elfogadni a visszavásárlást,Ha nem akkor az ebay küld egy levelet majd a 3. naptól vetem igénybe a segítséget.De lehet nem jól fordítom.

(#75463) V/ válasza tomic (#75462) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az e-mailt azt megkaptad?

(#75464) tomic válasza V/ (#75463) üzenetére


tomic
(PH! addikt)

Olyan email-im vannak amit az ebay küldött az üzenetvàltàskor. Ez màr az igény beadàsa utàn történt persze
Ràmentem újra,hogy megpróbàlom újra nyitni a visszavàsàrlàsi kérelmet de nem engedte,azt írta ez az ügy folyamatban van

(#75465) V/ válasza tomic (#75464) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden request-re készül egy olyan e-mail amit idéztem, akkor amikor elindítod. Pont a határidők miatt. Majd kiderül hogy mi a helyzet ha letelik a 3 nap.

[ Szerkesztve ]

(#75466) KisTücsök válasza V/ (#75461) üzenetére


KisTücsök
(PH! addikt)

Most visszakerestem a maileket, 11.11-én jött a megerősítő mail a vásárlásról, és másnap, 12-én jött a no-reply-es a törlésről. Az eladó már nem volt az ebayen ekkor, egyből ránéztem akkor.

Rendben, akkor marad a várás. Aztán majd lesz valami. :D Köszi!

(#75467) tomic válasza V/ (#75465) üzenetére


tomic
(PH! addikt)

Kívàncsi vagyok. Igazàból màr letojom,hogy vissza veszi vagy sem. A posta és az egyebek nem érnek ennyit.
Az érdekel,hogy az ebay kezelje az ügyet és làssàk a kérelmem,hogy a negatív értékelést visszakapja.
Ha van rà mód.

(#75468) V/ válasza tomic (#75467) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A negatív értékelést nem fogják visszarakni, ennek a folyamatnak amit indítottál ahhoz nincs köze, esélyes lesz, hogy köteleznek a visszaküldésre, mert pénz csak akkor jár vissza ha az eladóhoz visszakerül a dolog. A vakvilágba elküldeni az nem egészen jó opció.

(#75469) tomic válasza V/ (#75468) üzenetére


tomic
(PH! addikt)

Akkor mit tegyek az értékelés visszaàllítása érdekében?

(#75470) V/ válasza tomic (#75469) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Szerintem semmit. De ahol iylesmi szöveget látsz ott lehet jelezni az eladó problémát, persze kell indoklásként az hogy milyen szabályt sértett meg.
Seller is violating eBay policies

Ennél résznél

(#75471) sloja válasza KisTücsök (#75459) üzenetére


sloja
(lelkes újonc)

Én nemrég ugyanígy jártam mint Te. Megvártam a 60 napot és case-t indítottam (vasárnap). Két órán belül jött a válasz, hogy utalják a pénzt a számlámra.

(#75472) Tothgera30


Tothgera30
(PH! kedvence)

Ma hajnalban licitáltam egy termékre. Meg is nyertem az aukciót. Nagyon örültem neki, mivel egy ritka, limitált példányszámban kiadott termékről van szó, amit mások kicsit drágábban hirdetnek. Erre reggel ez fogad:

Hi also my english is bad. 😊i use traductor

Good morning,
I'm really sorry and I apologize, but I checked all my warehouse all night and I can not find the seiko watch you bought. I'm so sorry. In fact, I'm contacting you immediately to ask if you can cancel the purchase order so I will immediately refund the total amount you have paid via PayPal. Let me know right away so I'll make a refund and get your money back quickly.
Thanks and sorry again it never happened to me

Szóval milyen lehetőségeim vannak? Csak egy pénzvisszatérítés?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#75473) V/ válasza Tothgera30 (#75472) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Óra már nem lesz belőle. Akkor a pénz vissza.

(#75474) Tothgera30 válasza V/ (#75473) üzenetére


Tothgera30
(PH! kedvence)

Sejtettem. Ez a legdühítőbb az egészben.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#75475) Szakbarbár válasza V/ (#75457) üzenetére


Szakbarbár
(fanatikus tag)

Ma megváltozott a status:
Request or case automatically closes on Dec 12, 2018.

És még mindig nem tudom eszkalálni az Ebay felé a jegyet pedig november 12 óta párszor eltelt az 5 munkanap.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#75476) V/ válasza Szakbarbár (#75475) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nézd meg holnap.Ha a satus sor linkre kattintasz, akkor 3 rádió gombnak kéne lenni.

[ Szerkesztve ]

(#75477) csaba17


csaba17
(senior tag)

október 24.én rendeltem egy ismerősnek egy samsung j5ös lcd-t ami nem működik.
nyitottam return requestet 3.án, ma meg jött az email, hogy lezárták...
ha újrapróbálom nyitni akkor írja, hogy folyamatban van... de nem látom sehol sem.
vmi ötlet?
[kép]

(#75478) V/ válasza csaba17 (#75477) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mikor érkezett meg és azután mikor telt le 30 nap?
A képen azt látom hogy lezárva, a folyamatban van az akkor nem stimmel.
Adott egyébként meg az eladó visszaküldési lehetőséget és mennyi napot, bár ha elutasította akkor általában azt jelenti, hogy nem vagy pedig lejárt.
A PayPal-on elméletben él még a vásárlói védelem.

[ Szerkesztve ]

(#75479) csaba17 válasza V/ (#75478) üzenetére


csaba17
(senior tag)

lehetséges, hogy lejárt a kézhezvételtől számított idő, angolból lett rendelve, a videót meg ismerős baszta elküldeni ill felvenni.
na mindegy, köszi, akkor futok egy kört a paypalnál, ha ott sem jön össze akkor engem igazából nem érdekel, 3ból 2 ilyen cuccnál reklamálni kell, már kezdem unni...

(#75480) kirkri


kirkri
(PH! addikt)

Sziasztok!

Egy gyors segítséget szeretnék kérni olyantól, akinek van eladói tapasztalata.

Vettem valamit az eBayen és az eladó hibás terméket küldött. Első körben nem akart válaszolni, így a negyedik megválaszolatlan levelem után nyitottam rá egy dispute-ot a PayPal-en.
Akkor előkerült és azt mondta, hogy az eBay-en akarja cancel-ezni a rendelésem. Majd most írt, hogy nem találja a törlés lehetőségét a rendelésnél az eladásainál. Sajnos eladó oldali tapasztalatom nincs, így nem tudok neki küldeni egy képernyőfotót, hogy mire nyomjon rá.

16 éve a Prohardveren!

(#75481) kirkri válasza kirkri (#75480) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Szerencsésen rátalált végül. :)

16 éve a Prohardveren!

(#75482) KisTücsök válasza sloja (#75471) üzenetére


KisTücsök
(PH! addikt)

Oh. És neked is ott volt a paypal-os tranzakciónál, h "shipped" a cucc?

(#75483) V/ válasza KisTücsök (#75482) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha nincs ott, akkor hamarabb reklamál hogy nem adta fel, mert arra nem 60 nap a határidő. Tehát ott volt, amit nem adnak fel arra nem igazán a meg nem érkezés a probléma oka.

[ Szerkesztve ]

(#75484) KisTücsök válasza V/ (#75483) üzenetére


KisTücsök
(PH! addikt)

Jah értem. Akkor ez valószínűleg nálam is rip.

Köszi!

(#75485) V/


V/
(Topikgazda)

A postások már megint a szabad ég alatt tárolják a csomagokat, amikor átveszítek javaslom ellenőrizni a nedvesség tartalmat, mert kívül hiába van műanyag fóliába burkolva nem vízálló. Lehet érezni a csomagoláson keresztül is az elázást, nem igazán volt tartása azon a részen a csomagnak.
Most szerencsém volt a matricákkal, mert a külső zacskón belül volt egy papír boríték, no az átázott, de benne dupla fóliába csomagolva volt a matrica papír, ami nem jó ha felhasználás előtt vízbe ázik.
Ha átvételnél rögtön panaszt teszünk akkor a posta a felelős.
Ha elektronikai kütyü lett volna annak most annyi lenne.

[ Szerkesztve ]

(#75486) ]n.balazs[ válasza V/ (#75433) üzenetére


]n.balazs[
(tag)

Vannak fejlemények. A postán megkeresték a küldeményt, de nem találták, úgyhogy indítottam egy caset, mert nem érkezett meg a termék, már lassan két hónapja várok rá.
De nem emiatt írok, hanem azért, mert a kedves angol eladó a case indítása óta válaszra sem méltat. :D Arra viszont volt ideje, hogy tegnap új termékeket hirdessen meg. Nemrég küldött az Ebay egy e-mailt, amiben azt írják, hogy már kérhetem a segítségüket és kaptam egy nagy kék respond now gombot is. Jövő hét hétfőig még adok neki időt, aztán ha addig se reagál semmit, bevonom az Ebayt a casebe, döntsenek ők.
Nem értem ezt az eladót, ilyen még nem volt, hogy a case nyitásától számított 4-5 napon belül ne válaszoltak volna nekem.

(#75487) gergo07 válasza V/ (#75440) üzenetére


gergo07
(fanatikus tag)

Értem. Akkor ez úgy néz ki, hogy ez az összeg akkor vámmentes?

Megmaradt Apple Watch szíjaim eladók, profilom alatt megtalálható !

(#75488) V/ válasza gergo07 (#75487) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mivel ez 21,15 £ és 32,99 £-ig nem kell áfát fizetni, a határ alatt 11,84 £-al így áfamentes lesz, a vám erre neked 0%. Ez persze nem jelenti azt hogy esetleg nem kérik be az értékigazolást, de egy óracsatra nem valószínű.

(#75489) gergo07 válasza V/ (#75488) üzenetére


gergo07
(fanatikus tag)

És ha bekérik, akkor számíthatok esetleg további díjakra?

Megmaradt Apple Watch szíjaim eladók, profilom alatt megtalálható !

(#75490) V/ válasza gergo07 (#75489) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nem.
Nem a te csatodról írom. Úgy működik, hogy ránézésre, a ráírt érték alapján nem lehet eldönteni az értéket, az átvilágítón látják hogy mi van benne, ha a vámosok szerint értékes, akkor vámeljárás alá vonják, bekérik a papírokat.
Ha beérkezik és nem éri el azt az összeget, akkor vámeljárást lezárják és mindenféle fizetés nélkül megkapod.
Ha az érték miatt folytatni kell, akkor kiszámolják a fizetnivalókat, általában áfa lesz felszámolva, készül egy határozat, a posta azt az összeget és mert volt befejezett vámeljárás, a eljárási költségüket felszámolja és miután azt a kézbesítőnek kifizeted megkapod a csomagot.

(#75491) Directors


Directors
(senior tag)

Sziasztok!

Rendeltem telefonhoz 2db kijelzővédő fóliát. Sajna mind a kettő törötten érkezett meg.
Ilyenkor mit érdemes csinálni ? Refundot szeretnék. Ha csinálok képet a saját dobozában amibe benne vannak a fóliák az úgy jó ? Szerintetek visszakapom a pénzem ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#75492) V/ válasza Directors (#75491) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden kérdésedre igen a válasz.

(#75493) Directors válasza V/ (#75492) üzenetére


Directors
(senior tag)

Köszi! :R

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#75494) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

Sziasztok,

hogyan tudok úgy listázni, hogy ugyanabból a termékből több darabom van, és egy postaköltségért egy vagy több darabot is lehessen vásárolni?

Pl ha három fér bele egy csomagba, akkor lehessen 1, 2, 3 darabot vásárolni 1x-es pk-ért, de ha valakinek 4 kell akkor 2x-es postaköltséget számoljon rá az ebay automatikusan, egészen 6ig, 7-nél már 3x stb...

(#75495) V/ válasza VinoRosso (#75494) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Szállítási szabályaidnál kell megadnod, kell az alap költség és azután a mennyiségtől függően hogy mennyivel lesz több. Pl az alap 9 $ 1 db, ha vesz még egyet akkor a szállítási költség 10 $ lenne, úgy adod meg ha 2 dbarabot vesz akkor az alap 1 $-al nő.
De ezt az Összefoglalóban lévő szállítási beállítása leírásba is megtalálod, ilyet kell keresni: Each additional
8.a Az eBay-en történő eladásról néhány gondolat, Az eBay (USA) hirdetésnél magyar szállítás megadása. Segédlet

[ Szerkesztve ]

(#75496) attiati


attiati
(PH! kedvence)

Ha az eladó kp és átutalásos fizetést jelölt meg, akkor semmi mással nem lehet fizetni?

Tudnom kéne, de EUR utalás megy lakossági ügyfelek részére a fix 5EUR-os SEPA utalási móddal netbankon keresztül?
Semmi kedvem 15-20 EUR-okat kifizetni levelező banki költségre.

[ Szerkesztve ]

(#75497) V/ válasza attiati (#75496) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Felejtsd el bankodat, erre használd a Transferwise-t, ott lehet kártya az utalás forrása (a bankod vásárlást lát) és olcsó, biztonságos és gyors. Több éve használom ha külföldi bankszámlára kell utalni.
Pl a 100000 Ft ami 308 €-nak van számolva csak 518 Ft (1,7 €) és holnap már a számláján lehet.
100 € meg 283 Ft-ért megy el.
És nézd meg a Kapj jóváírást menüpontot. Az árak résznél van néhány gondolat ébresztő. Pl PayPal alternatíva.

[ Szerkesztve ]

(#75498) attiati válasza V/ (#75497) üzenetére


attiati
(PH! kedvence)

Köszi szépen!
ez egy tök jó dolog.
Hitelkártyás visszatérítéssel akkor középárfolyamnál jobb áron lehet utalni!

[ Szerkesztve ]

(#75499) VinoRosso válasza V/ (#75495) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

Az a baj, hogy egy egyesével növeli a szállítási költséget, azaz minden újabb darab után. Vagy én nem látom, hogy hol lehet beállítani, hogy minden n-edik után növelje?

(#75500) V/ válasza attiati (#75498) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Sosem középárfolyam , eladási amit számolnak a bankok.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.