Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76501) V/ válasza fererencz89 (#76500) üzenetére


V/
Topikgazda

Senki sem tudja, a vámunió nem szűnik meg csak az angolok nem lesznek benne vagy benne maradnak Látod hogy még nem döntöttek semmit, de ebben a hónapban nem fognak kilépni.

(#76502) spae válasza V/ (#76465) üzenetére


spae
aktív tag

Eredetileg jan. 03. volt a feladás dátuma!

(#76503) TBMC válasza TBMC (#76496) üzenetére


TBMC
addikt

(most vettem észre, az előző hozzászólásomban dobot írtam vég helyett)

ismét hozzátok fordulnék, bocsánat...

megvolt a case létrehozása a visszaküldéssel kapcsolatosan...

megírtam neki ismételten, hogy mi történt, majd egyből nekem támadt, hogy én ezt rendeltem, nézzem meg a hirdetést is...

(az eset létrehozása előtt írtam neki ezzel kapcs. vissza is írt, hogy elnézésemet kérik, rosszat küldtek véletlen, s cserélni fogják a véget... de azóta semmit nem írt, ezért hoztam létre az esetet)

idő közben átírta a hirdetést. na most ez azért is vérzik több sebből mivel a hirdetés előtt volt egy levelezésünk ami az én igazamat bizonyítja, hisz rákérdeztem, vissza is igazolta, hogy azzal a véggel érkezik amit én szeretnék.. és még a számlán is az van, amit a dobozba rakott...továbbá mikor megérkezett, s írtam, hogy én nem ezt rendeltem, ott is elfogadta, és elnézést kért...

most viszont nekem támadt, hogy a hirdetés is tartalmazza mely véggel van szerelve a rendszer...

erre berágtam, lefotóztam mindent, s feltöltöttem a casebe, majd írtam hozzá egy üzenetet, be screenshotolva a korábbi beszélgetéseket és minden egyebet, ami igazolja az én igazamat..

illetve beleírtam, hogy továbbra sem visszaküldeni szeretném a komplett rendszert, szimplán a végeket, de azt is az eladó terhére hisz nem én hibáztam!

SEMMI válasz nem érkezett, szimplán elfogadta a visszaküldési kérelmem, majd gyorsan rá is conflictolt, hogy ugyan elfogadja és visszaküldhetem a KOMPLETT rendszert de a saját költségemre.. ami azért is gáz mert 30k a postaköltség, illetve, hogy maga a rendszer OK de a véget szeretném cseréltetni.

viszont, így, hogy elfogadta a visszaküldést, nem tudok írni a casebe, és így az ebayt sem tudom már bevonni.. gondolom ezért is ment rá gyorsan a visszaküldés elfogadásába, nehogy az ebay bele tudjon folyni?! :F

most már csak ezt látom:

valakinek ötlet, mitévő tudok lenni? :F :W

szerk: és ami még rossz, az egészben, hogy amennyiben megtartanám így sem OK, mert a számlán az szerepel amit én rendeltem, a valóságban pedig nem az van nálam, ezzel bukva a gyártó élettartam garanciáját...

[ Szerkesztve ]

markbellus.hu 

(#76504) V/ válasza TBMC (#76503) üzenetére


V/
Topikgazda

A visszaküldés költségéből a PayPal (ha rajtuk keresztül fizettél) megtérít 9300 Ft-ot, keresni kellene olcsóbb nyomonkövethetős szállítást. A visszaküldésre milyen szabályt adott meg?

(#76505) TBMC válasza V/ (#76504) üzenetére


TBMC
addikt

azt hol látom? ha rámegyek a return detailsre csak ez a képernyő köszönt, amit fentebb is csatoltam.

- ha írok az ebaynek direktbe sincs esély arra, hogy ő kifzesse ki az egész visszaáruzást? hisz ő hibázott! (és ez dokumentálva is van...)

markbellus.hu 

(#76506) TBMC válasza TBMC (#76505) üzenetére


TBMC
addikt

felvettem a kapcsolatot az ebayyel. köszönik, hogy minden dokumentáltam, s feltöltöttem a screenshotokat a casebe. Adtak 5 napot az eladónak, hogy rendezze velem a dolgokat, küldöj return shopping labelt, vagy pénzt, hogy visszaküldjem. Amennyiben nem talál erre megoldást az eladó, úgy kapok egy totál refundot.

Egyelőre ennyi, amit írtak.

markbellus.hu 

(#76507) buckrogers


buckrogers
csendes tag

Sziasztok,

Még sosem vettem az ebay-en semmit (eladni próbáltam, de 2 hónap ebay ill. paypal levelezés után feladtam). Most lenne egy termék, ami érdekelne, 2 napja írtam az eladónak, de nem kaptam választ. Most reggel megpróbáltam egy "Make offer"-t, de ezt az üzenetet kaptam:
You’ve reached a temporary buying restriction.
You can only buy items where you can pay immediately at checkout. To continue, find an item with an immediate payment method and click on the “Add to Cart” button in the listing.

Ez jelentheti azt, hogy az eladó nem is látja az üzenetemet? A másik kérdés, mennyi vásárlást (vagy mit?) kellene teljesítenem, hogy tudjak pl. ezt a offer-t csinálni?

Előre is köszi!

(#76508) V/ válasza buckrogers (#76507) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha küldesz üzenetet a Contact seller menüponton keresztül azt megkapja, csak legfeljebb nem válaszol rá.
Mivel vásárlás szempontjából új vagy amíg legalább nem veszel valamit, addig nincs Make offer lehetőség, Akkor sincs ha úgymond nincs megerősítve a "személyazonosságod", ennek eltüntetésének leggyorsabb módja a PayPal fiók és az eBay fiók összerendelése.

[ Szerkesztve ]

(#76509) buckrogers válasza V/ (#76508) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Értem. Köszi szépen a gyors választ!

(#76510) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Sziasztok.
Mostanában miért jönnek viszonylag későn a távolkrleti cuccok? 1-2 éve még 2-3 hétre itt volt a termék,mostanába jó 1 hónap. Sokszor másfél is van.

(#76511) V/ válasza Remekelek28 (#76510) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó kérdés, nincs rá válasz. Én csak azt szeretném elérni, hogy központi postáról kiérjenek a Távol-Kletről már megérkezett küldeményeim, 5-9 nap az itteni kézbesítés.
Időben megkaptam Kormány levelét, a választási értesítőt, a szomszéd néni is a nyugdíját, de a számlákat és a külföldi küldeményeket nem, mintha arra nem jutna idejük.

(#76512) Remekelek28 válasza V/ (#76511) üzenetére


Remekelek28
őstag

Akkor ez a hazai posta hibája elsősorban?

(#76513) V/ válasza Remekelek28 (#76512) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nem tudom, de ilyentájt szokták a posták egymásnak kifizetni a díjakat és mindig van elszámolási vita az MP és a többi közt. Hogy hol ragadnak be a küldemények az számomra is rejtély.

(#76514) darvinya válasza V/ (#76513) üzenetére


darvinya
titán

Új rendszert üzemelnek be postán, így már többi vonalkódos nem ajánlott küldeményt is követni fogják.
Pl: már üzemel elsőbbségi sima levél O ragszám belső rendszeren, bár aki tudja vonalkódot az le tudja kérni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#76515) Dr.F.E.R.I.


Dr.F.E.R.I.
addikt

Sziasztok, bocs ha már kérdezték előttem kismillióan, de új vagyok ebben az egészben és egyelőre elveszek a részletekben. Valami ehhez hasonlót láttam is az összefoglalóban, de kifejezetten ezt leírva így nem. A kérdésem az, hogy ha ebay.com-on el szeretnék adni valamit, milyen beállításokat érdemes használnom, amennyiben csak uniós országokba szeretnék postázni?

Ha jól silabizáltam ki, akkor a 'domestic' itt az USA-t jelenti, külön van megadva egy nemzetközi mező, még lejjebb pedig kizárhatóak egyesével a régiók. Ha a nemzetközi mezőben bepipálok néhány országot, akkor csak azokba fog engedni szállítani? Vagy legalul zárjak ki mindent szisztematikusan az EU-s országokon kívül? Mi a bevált receptje ennek? :R

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#76516) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#76515) üzenetére


V/
Topikgazda

Kiválasztod Europe, majd lejjebb kizárod a nem EU-s országokat, a Exclude shipping locations, Edit exclusion list, köztük Magyarországot is, ha nem akarsz magyar vevővel vitatkozni, hogy miért annyi a szállítás és miért nem fizethet forinttal és a PO Box-t is

[ Szerkesztve ]

(#76517) Dr.F.E.R.I. válasza V/ (#76516) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Köszi szépen, én is úgy gyanítottam, hogy izomból érdemes megoldani :R

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#76518) buckrogers


buckrogers
csendes tag

Sziasztok,

Lenne gy kérdésem: van Angliában egy eladó termék, amit az eladó "Ships to: United Kingdom" -mal hirdet. Már írtam neki, de sajnos nem válaszolt. Mindenképpen szeretném megvenni, erre valakinek nincs ötlete? (Most próbálok valami ismerőst keresni...)
Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

(#76519) V/ válasza buckrogers (#76518) üzenetére


V/
Topikgazda

Van megoldás erre. Ez a lényege: Angol címet biztosítunk,ahová minden angol oldalról kiszállítják a vásárolt tételeket! Szolgáltatásunk használatával a szállítási díjak is kedvezőbben alakulnak.

[ Szerkesztve ]

(#76520) buckrogers válasza V/ (#76519) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Köszi szépen!

(#76521) buckrogers válasza V/ (#76519) üzenetére


buckrogers
csendes tag

Azt nem tudod véletlenül, hogy hétvégén vannak-e? Megcsináltam a regisztrációt, de a termékhez nem licit van, hanem "Make offer" és nem tudok megadni kisebb összeget, csak a vételárnál magasabbat.
(Megnéztem, csak csütörtökig vannak)

[ Szerkesztve ]

(#76522) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

TN nem látható egyik rendelésemnél sem (és a régieknél sem, amiknél biztosan volt).
Megnézhető valahol?

#?*@&!

(#76523) V/ válasza zeon.hu (#76522) üzenetére


V/
Topikgazda

60 napon túli?

(#76524) laleeee válasza V/ (#76519) üzenetére


laleeee
őstag

Van velük tapasztalatod ?

(#76525) V/ válasza laleeee (#76524) üzenetére


V/
Topikgazda

A Csomagbroker-esek ajánlották őket, miután ők beszüntették a tevékenységet, azóta nem volt ilyen vásárlásom. De nincs tudomásom panaszról róluk.

[ Szerkesztve ]

(#76526) silvergod


silvergod
őstag

vettem egy árut ebayen..ami nem felel meg a leírtaknak.
ebayen ugye ilyenkor ugye egyből az van a legtöbb eladónál küld vissza aztán térít...
na de én ezt most nem akarom, mert a posta annyi lenne rá mint a cucc maga,meg hosszadalmas folyamat,amire lesz belőle valami.

többen láttam az értékelésben ugyanígy lehúzták hogy nekik se azt küldte,írta nekik írjanak emailt, megoldják...
én is írtam neki..meg se lepődött szerintem (nagyon jól tudta hogy szar minőséget küld),de sajnálja...és fogadjak el egy részleges visszatérítést,és adjam el másnak olcsóbban a terméket akinek kell :C

irtam neki mennyi lenne a visszatérítés összege? erre jön egy mail ebaytől hogy hétfőig nem válaszol mert beállította hogy hétvégén nem dolgoznak..ez péntek délelőtt volt..gondolom az időzóna?

mekkora szokott lenni a részleges visszatérítés?
lehet ilyenkor valami mást is csinálni? nyissak egy ügyet?
vagy az összefoglalóban van a return item/request ott ahogy írva van lehet térítést kérni...csináljak egy olyat hogy hivatalos legyen vagy várjam meg mit ír emailben?
ha kérem mondjuk vissza a felét akkor azt jóváhagyják vagy ajánlhatnak mást?
+ az bökkenő hogy ez egy 4k akció kamerának van írva,ami ugye vicc mert kb. vga felbontáson megy...viszont a szoftver úgy van megcsinálva hogy tudod választani a 4k,full hd,hd felbontást,és a 16m képet ..sőt ha visszanézed a videót ott is full hd felbontást mutat 11000bitrátával :D ..de persze minden teljes homály,épp hogy látni valamit.
ez így zsákutca?
köszi.

Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod

(#76527) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Ha megnyerek egy licitet, hány napom van kifizetni?

(#76528) V/ válasza B-L-A-C-K (#76527) üzenetére


V/
Topikgazda

48 óra. Viszont ha ennyi nem elegendő akkor írj az eladónak és kérd a türelmét a megfelelő indoklással és akkor nem fogja a nem fizetett a vevő case-t indítani ellened

[ Szerkesztve ]

(#76529) zeon.hu válasza V/ (#76523) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem.

#?*@&!

(#76530) V/ válasza zeon.hu (#76529) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálam csak azoknál "tűnt el", illetve amelyeknél letelt a várható szállítási idő végső dátuma.

(#76531) laleeee válasza silvergod (#76526) üzenetére


laleeee
őstag

Ha szart küldött Bruce Lee (és ezt tudja is ) írd neki hogy ha nem akar egy negative feedback-et, akkor válassza a full refundot .

(#76532) B-L-A-C-K válasza V/ (#76528) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Köszi!

És tegyük fel megnyerek egy licitet, akkor köteles is eladni nekem, azaz nincs olyan hogy volt minimál ár ami nem volt feltüntetve és ezért nem adja el? Csak mert most egy aktuális terméknél nem én nyertem a licitet hanem más, viszont másnap az eladó felrakta újra ugyan azt a terméket, azért nem tudom hova tenni.

(#76533) V/ válasza B-L-A-C-K (#76532) üzenetére


V/
Topikgazda

Volt belőle még egy.
Aki megnyerte annak mégsem kell.
Van olyan is hogy el kell érni egy árat a licittel, akkor lesz azé aki fölé ment. Ha aki rád ajánlott az sem érte el, akkor nem vettem meg senki.
Akkor is elállhat a vásárlástól, ha szerinte kevesebbet kapott, mert azzal indokolja hogy történt vele valami, de akkor nem szokták újból felrakni.

(#76534) B-L-A-C-K válasza V/ (#76533) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

És ha minimáláron van egy termék, azt én látom, vagy ha megnyertem a licitet, akkor közlik nem értem el a minimálárat, és kész?

(#76535) V/ válasza B-L-A-C-K (#76534) üzenetére


V/
Topikgazda

Látszik hogy van Reserve ár Az aktuális licit összeg alatt kékkel ott a Reserve not met amíg alatta van.

(#76536) B-L-A-C-K válasza V/ (#76535) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

:R

(#76537) Fel


Fel
addikt

Sziasztok!

Sok év után nálam is megtörtént, hogy nem kaptam meg a megrendelt árut. Idén eddig zsinórban 4 holmi nem érkezett meg. Két dolgot január 14-én vettem, majd újra kettőt január 24-én. Mind a négyet kínából. A január 14-én vett kamera nyakpántot és a 77mm-es UV szűrőt megreklamáltam, és mindkét esetben újraküldést kértem. A szűrő esetében nem jutottunk dűlőre az eladóval, mivel szerintük megkaptam a tracking alapján (ami azt mondta "Célországba megérkezett"), így az ebay bevonásával már inkább egy visszatérítést kértem. Ezt meg is kaptam, arra hivatkozva, hogy nem volt valós csomagkövetési infó (Orange Connex).
A nyakpánt esetében azt ajánlotta az eladó, hogy újraküldi a csomagot, más módot használva (Yanwen-es volt). Ez volt március 20-án. Ma reggel jött egy email, hogy kaptam egy full refund-t az eladótól.. Ezt miért vajon? Visszakézbesítették volna a csomagot?
A másik dolog ami nem tiszta számomra az ilyen esetekben, hogy a lezárt ügyekben kell-e adnom értékelést?

Ui.: a január 24-én vett szilikon tok + kijelzővédő párost már meg sem reklamáltam..
És még van két csomag, aminek az érkezését aprilis 25-26-ra számolta az ebay (febr. 24-i vásárlás), gyanítom azok se fognak megérkezni..
Egy darabig hanyagolni fogom a kínai vásárlást. :U

(#76538) V/ válasza Fel (#76537) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlást kell értékelni, ha megnézed az értékelési szempontokat akkor lehet értékelést adni. Az hogy nem érkezett meg (ami általában nem az eladó hibája) még értékelhető a hozzáállása a dolgokhoz. Erre a vásárlás napjától számított 60 napon belül van lehetőséged.

Az újraküldést senkinek nem ajánlom, semmi garancia nincs arra hogy újból nem fog elveszni és a reklamálási időből is ki lehet futni.

[ Szerkesztve ]

(#76539) Dr.F.E.R.I. válasza Dr.F.E.R.I. (#76517) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Nagy nehezen sikerült kitölteni az űrlapot, szállítási költségeken akadt fenn néhányszor, viszont egy újabb hülyeség jött helyette. Pénteken éjjel csináltam meg mindezt, de a mai napig nem került be a rendszerbe. Némi kutakodást követően a My ebay alatt megtaláltam kilistázva az 'Aktive' fül alatt, mintha tényleg befogadták volna, de csak az én néhány megnyitásomat regisztrálta. Megpróbáltam mindenhogyan rákeresni az ebay keresőjével, de nyoma nincs a hirdetésemnek sehol. Akármivel szűrök rá, névvel vagy ár alapján, semmit nem dob fel. Guglival rájöttem, hogy ez egy létező jelenség, de olyan semmitmondóan diplomatikus válaszok vannak rá, hogy igazából nem tudom még mindig, mi lehet az oka. Maga az ebay sem problémázott pedig, elvileg jóvá van hagyva minden. Régen adtam már el Vaterán ezt-azt, csettintésre ment minden, de ezt a rendszert úgy ahogy van nem értem.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#76540) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#76539) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáltad úgy keresni hogy nem vagy belépve? Mintha idegen lennél.

[ Szerkesztve ]

(#76541) Dr.F.E.R.I. válasza V/ (#76540) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Nem, de végül is egy próbát megér...

Szerk.: sajnos semmi, ugyanaz :(

[ Szerkesztve ]

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#76542) rolland88


rolland88
tag

Üdv.
Tudom hogy nem ebay es téma de hátha tudtok segíteni.
Egyik ismerősöm szeretné ezt megrendelni.
Tudnátok kis tájékoztatást küldeni hogy hogy működik ilyen nagyobb csomagoknál a postázás, vámolás?

https://www.alibaba.com/product-detail/portable-wood-sawmill-wood-mizer-portable_62010019249.html?spm=a2700.7724838.2017115.35.4b164763JqedHZ

(#76543) V/ válasza rolland88 (#76542) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy részére itt a válasz, ez nem egy magánszemély személyes szükséglete, ez importálás import vámmal és 27%-os Áfával.

(#76544) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#76541) üzenetére


V/
Topikgazda

Küldd el az item számot privátban és rákeresek.

(#76545) RR-13


RR-13
őstag

Sziasztok.
A mai napon 11 körül adtam egy angol eladónak egy negatív értékelést, mivel 2x sem azt a terméket küldte, amit megrendeltem! A postaköltség engem terhelne a paypal szerint, aki nekem adott igazat, de vissza kellene küldenem kb. 4-5 ezerért, a kb. 4-5 ezer Ft-os terméket.. vagyis semmi értelme, mivel ha visszaküldöm, és visszakapom az árát, akkor ugyanott leszek, mintha nem küldöm vissza:(

Most néztem, hogy az eladó reagált-e a negatív értékelésre, de az értékelés eltűnt! :Y
Sőt még a tegnap kapott negatív értékelését is "leszedték" , hogy lehet ez?
Az értékelések nem voltak sértőek, hogyan tudta ezt elérni?
Most jelenleg így neki 0 negatívja van... :W
Akkor mi értelme van a negatívnak, ha le tudják szedetni? :(((
Lefotóztam az értékeléseket, amikor adtam, és a tegnapi is látszódott nála még 11 óra után, tehát megvannak ezek a képek... de sokra nem megyek vele ezek szerint! :U

(#76546) V/ válasza RR-13 (#76545) üzenetére


V/
Topikgazda

Már írtam, hogy sajnos van amikor hiába értékeled negatívval. A PayPal kifizeti a visszaküldés költségét (max 9300 Ft-ig) így nem veszítesz semmit sem. Bővebben Összefoglaló, 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja

[ Szerkesztve ]

(#76547) somnia válasza RR-13 (#76545) üzenetére


somnia
őstag

...miért nem küldted vissza?.. a Pp. visszaadja a visszaposta összegét 9300 Forintig évi 12 alkalommal...

(#76548) RR-13 válasza somnia (#76547) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi Nektek, de ezt nem írta nekem a PayPal sehol, azt írták, hogy az én költségem a visszaküldés :(

" Küldje vissza a tétel(eke)t az eladónak az általunk megadott címre. Ha a tranzakció keretében több terméket is vásárolt, csak a megadott tételeket kell visszaküldenie. Juttassa vissza a kereskedőnek az alább felsorolt tételeket az utasításoknak megfelelően. Ha az e-mailben nem talál konkrét tételeket, akkor ahhoz, hogy megkapja a visszatérítést, a vásárláshoz kapcsolódó összes tételt vissza kell küldenie.
A következő határidőig adja meg a szállítmány online követési információját a Vitarendezési központban: 2019. április 11. A visszaküldött áru állapotának egyeznie kell az átvételi állapottal, és a visszaküldéssel kapcsolatban felmerülő összes költség Önt terheli.

Miután az eladó megerősítette, hogy megkapta az árut, annak összegét visszatérítjük. A visszatérítés összegének 5 munkanapon belül kell megjelennie PayPal-egyenlegén. Ha hitelkártyával fizetett, a pénz a hitelkártyáján fog megjelenni. Felhívjuk figyelmét, hogy 30 napig is tarthat, amíg a visszatérítés megjelenik kártyája forgalmi kivonatán. "

Én ebből nem azt olvastam, hogy a postaköltséget megkapom valakitől... lehet, hogy az alap postaköltséget igen, de a visszaküldési költség engem terhel, azt írták :W

[ Szerkesztve ]

(#76549) V/ válasza RR-13 (#76548) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy gondolod, de nem akarunk félrevezetni.
Teljesen félreérted. Nem kapsz csak úgy postaköltséget senkitől, még az sem igaz hogy az eBay eladó majd küld előre fizetett csomag címkét.

Lépj be a PayPal fiókodba, keresd meg ezt a tételt, kattints a sorára, az lenyílik.
Alul balra van-e ilyen (Request return shipping refund link):

Az hogy kapsz egy valamilyen általános help szövget, ráadásul a magyar fordítások sajnos néha rosszak az nem jelent semmit, ez megy azoknak is akik olyan országban élnek (persze az ő nyelvükön) ahol ez a visszaküldési szolgáltatás nem érvényes.

[ Szerkesztve ]

(#76550) RR-13 válasza V/ (#76549) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi nem gondoltam, hogy félrevezetnétek :N
Csak nekem ezt írta a PayPal amit bemásoltam, és a PayPal rendszerben a rendelésnél nekem jelenleg csak a Részletek nyomtatása van, más nincs :( Biztos azért, mert még nyitott az ügy, és nem jeleztem vissza, hogy a visszaküldést elindítottam... :U

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.