Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#103993) SzGee válasza AeSDé Team (#103992) üzenetére


SzGee
aktív tag

nekem 2 hete volt ilyen, két teljes napba került az elhárítása a problémának :U
amikor megírtam, hogy ugye a számlázás is úgy lesz majd, hogy a két kiesett napot nem számlázzák, ezt a választ kaptam:

2021.02.23-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiról tájékoztatunk.
Mindenekelőtt az okozott kellemetlenség miatt az elnézésed kérjük.
Adatbázisunkat ellenőriztük leveled tartalmára vonatkozóan és a hibaelhárítás módjáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6.1.1. pontja rendelkezik.
Fent hivatkozott ÁSZF pontban foglaltak alapján a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. Amennyiben a szolgáltató túllépi e határidőt, akkor a késedelmes időszakra kötbért köteles fizetni az Előfizető részére.
Elvégzett vizsgálataink alapján megállapítottuk, hogy a szolgáltatásaid csökkent minőségével, vagy azok igénybevételi lehetősége megszűnésével kapcsolatosan 2021.02.22-én tett bejelentésed alapján a jelzett hibát a a rendelkezésre álló 72 órás hibaelhárítási időn belül elhárítottuk. Ezáltal a hibabejelentései vonatkozásában Társaságunknak nem keletkezett kötbérfizetési kötelezettsége.

If you leave me, can I come, too?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.