Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#103451) modflow


modflow
veterán

Hogy a jó égbe lehet belépni az új appba?
Nem fogadja el a jó kódot!!!
Weben jó, appban nem.....

(#103452) Daert válasza kabelmania27 (#103450) üzenetére


Daert
őstag

Visszaállítottam a routerre mert nem volt wifi,az meg kell a családnak.Nomeg lényegi növekedés sem volt.
Újratöltés/újraindításra nyomtam a box Dashbordjában.:267/22 router módban.Talán csak ideiglenes :F
Holnap megnézem a csatlakozókat és másik UTP kábellel a PC-t
Még egyszer köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#103453) Daert


Daert
őstag

Ha saját router használata mellett döntenék akkor a UPC boxot bridge módba állítva azt jelenti hogy a jelet tisztán átküldi a saját routeremnek?

(#103455) Daert válasza #72445440 (#103454) üzenetére


Daert
őstag

Én visszasírom a digit,sokkal egyszerűbb,gyorsabb,hatékonyabb volt.Azóta volt Vivendi,UPC,Voda......áhhh. :( Sajnos a lakhelyemen nem elérhető a szolgáltatásuk.

(#103456) MadMancs válasza modflow (#103451) üzenetére


MadMancs
veterán

Voda otthoni résznek nincs is appja. Csak mobil. Oda meg hiába írod be voda otthoni (my upc) login adatokat.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#103457) modflow válasza MadMancs (#103456) üzenetére


modflow
veterán

Múlt héten még volt. Hisz használtam.
Sima kártyás csomag riasztóban van a sim, appban szoktam nézni, mikor jár le az 1 év, mennyi forint van rajta.
Weben most is belép, appban hibás jelszót ír.

Mi történt, hogy most már nincs?

[ Szerkesztve ]

(#103458) picsirti válasza Daert (#103409) üzenetére


picsirti
tag

Üdv.

A hibát a Voda box okozza. Ha kihúzod, akkor elmegy a hiba.Próbáld ki a box kábel kihúzása után. Gondot nem okoz (állítólag :N )

(#103459) pjen válasza MadMancs (#103456) üzenetére


pjen
félisten

A mobil APP on belül van otthoni rész,ahová be kell lépni.

(#103460) gregory91 válasza Gondics (#103427) üzenetére


gregory91
senior tag

Takarítsd ki a foglalatot, mert valószínűleg poros ezért lehetnek kontakthibái.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#103461) gregory91 válasza Csabex (#103448) üzenetére


gregory91
senior tag

Az analógot vezetik ki pl Debrecenből,illetve azon SD csatornák szűnnek meg amiknek van HD verziója is.Így azon vevőegységeket kell lecserélni ami csak az SD csatornákat tudja venni.

[ Szerkesztve ]

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#103462) rgeorge


rgeorge
addikt

Ahhoz, hogy a 240-es net 500 legyen, ügyfélszolgálat kell, vagy egy eszköz újraindítás? A konfigot hogyan frissítik?
A web-en mondjuk még 240 szerepel szolgáltatásként.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103463) Gubek-Einste válasza rgeorge (#103462) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ha be van állítva az előfizetéshez az 500-as profil akkor egy újraindítás után elvileg arra kellene beállnia.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#103464) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Tegnap óta megint laggol a tv műsor, de most már majdnem az összes...

#?*@&!

(#103465) rgeorge válasza Gubek-Einste (#103463) üzenetére


rgeorge
addikt

Szerintem nincs, mert tegnap a regisztráláskor biztosan volt újraindítás, és nem állt át.
A TV már a telefonos szerződéskötés után átállt az új csomagra.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103466) rgeorge


rgeorge
addikt

A Compal eszközt csak fizikailag lehet újraindítani (ki-bekapcs, reset)? Webes felületről nem?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103467) Adams84 válasza rgeorge (#103465) üzenetére


Adams84
tag

Milyen bekapcsolási dátum szerepel a szerződéseden az internet szolgáltatásra? Elviekben azon a napon aktiválja a rendszer az új netcsomagot ... (Ha nagyon hiányolod a gyorsabb netet, akkor lehetőség van korábban is aktiváltatni telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.)

(#103468) kabelmania27 válasza zeon.hu (#103464) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Box újraindítás után sem javul a helyzet?

(#103469) rgeorge válasza Adams84 (#103467) üzenetére


rgeorge
addikt

Nem kaptam (még) szerződést... Telefonon kötéskor a modem regisztrációt jelölték meg, mint a szolgáltatás kezdetét.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103470) zeon.hu válasza kabelmania27 (#103468) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem, este se, most sem.

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#103471) Adams84 válasza rgeorge (#103469) üzenetére


Adams84
tag

Furcsa, hogy nem kaptál semmilyen (visszaigazoló) dokumentumot, nekem néhány perc alatt megérkezett. Szerintem hívd fel őket és kérd az új netcsomag aktiválását ...

(#103472) kabelmania27 válasza zeon.hu (#103470) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Vezetékes kapcsolatra akkor írja ezt ki a modem ha valamelyik eszköz nem gigabites. Akkor sem javulnak az adások ha áramtalanítod a modemet?

[ Szerkesztve ]

(#103473) zeon.hu válasza kabelmania27 (#103472) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nincs új eszköz, eredetileg hozták ezt.
Megpróbálom majd, de a lányom szobájában van (még alszik :D )

#?*@&!

(#103474) zeon.hu válasza kabelmania27 (#103472) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem lett jobb sajnos.

#?*@&!

(#103476) kabelmania27 válasza zeon.hu (#103474) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg, hogy jól csatlakozik-e a médiaboxnál/tv-nél a koaxkábel és az osztónál nem lazultak-e ki az F csatlakozók, ha nem javul a helyzet hívd fel az ügyfélszolgálatot és jelentsd be a vételi problémát.

[ Szerkesztve ]

(#103477) zeon.hu válasza kabelmania27 (#103476) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Ezekkel kezdtem.
Felhívom, thx!

#?*@&!

(#103478) zeon.hu válasza #72445440 (#103475) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Jelerősség low
Jel minősége low

#?*@&!

(#103479) rgeorge válasza Adams84 (#103471) üzenetére


rgeorge
addikt

Csak általános doksikat kaptam, amiben semmi sem volt a módosításokról.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103480) MadMancs válasza pjen (#103459) üzenetére


MadMancs
veterán

És modflow, ja hogy arra gondoltok. Az ugyanúgy a webes csak régi apoban beépített böngészővel jelenítette meg, új app meg meg is kérdezi melyik böngeszővel akarom megnyitni. Egyébként be is enged lépni. Szóval az inkább csak egy link a webes felületre a mobilos appban.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#103481) zeon.hu válasza zeon.hu (#103478) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Most jó, nics lag.
Jelerősség és minőség továbbra is low amúgy.

#?*@&!

(#103482) Daert válasza kabelmania27 (#103446) üzenetére


Daert
őstag

Jó reggelt!
Úgy tűnik hogy ideiglenes probléma volt a net sebesség lassulás.Kipróbáltam a laptopommal a box mellett egy másik kábellel,valamivel jobb volt.Ma a PC-n az emeleten 508/21Mbps-t kaptam a speedtesten.
Kábeleket megnéztem de csak toldó van(2),nincs elosztó.A bejövő coax direktbe megy a boxba 2 toldóval.
A hibaüzenet pont ugyanaz mint amit zeon.hu kolega kapott,de most már kevésbé érdekel.A + routeren még azért gondolkozom,szeretem az online/multiplayereket.
Köszönöm a segítséged!! :R :R

(#103483) zsamiatt


zsamiatt
őstag

Sziasztok, szerintetek van rá lehetőség a voda TV adásokat fogni box nélkül? A diginél simán bedugtam a kábelt a TV-be és nem kellett plusz box /voltak analog és Digitális csatornák is/. Sokkal jobban a TV menűje mint a box. A felvétel meg ilyenek nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#103484) pjen válasza zsamiatt (#103483) üzenetére


pjen
félisten

Igen, ha van CI+ kártya fogadó a.Tv d en 1és kérsz kártyát

Más,2 perc áramszünet megszűntek a szolgáltatások.A javítást 21 órára igérik. :F

[ Szerkesztve ]

(#103485) cocka válasza pjen (#103484) üzenetére


cocka
veterán

Amúgy ez tipikus. Évekkel ezelőtt is mindig volt valami gebasz, ha áramszünet után visszajött az áram. Legtipikusabb az volt, hogy nem volt net.

Ugyanez van, amikor mókolnak valamit a vízvezetékkel. Visszajön a víz, tuti, hogy elromlik a budi. LOL

(#103486) cof válasza pjen (#103484) üzenetére


cof
veterán

Jól emlékszem én is ilyesmire, valamelyik évben karácsony környékén, 3 napig se TV se internet. Plusz 1 pont az optikainak, mert az csak nálad lesz aktív, hozzád passzívan jön.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#103487) Alex889


Alex889
csendes tag

Pár nap alatt 2x kellett újra regisztrálnom a telefonomon a VTV applikációt, nincs ötletetek, hogy miért lökhet ki? Huawei telefonom van.

(#103488) kabelmania27 válasza zeon.hu (#103481) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Gyenge a bejövő jelerősség.
Daert: Szuper.
zsamiatt: Van 26kódolatlan dvb-c csatorna, kódoltakhoz szükséged van médiacardra.

(#103489) rgeorge válasza rgeorge (#103479) üzenetére


rgeorge
addikt

Ma végre sikerült telefonon elérnem, hogy átállítsák 500-ra az internetet. Állítólag mára volt kiírva a munkalap, emiatt hiába érkezett meg már pénteken a modem és regisztráltam azt telefonon aznap, a munkalap zárása előtt nem állítják át 500-ra.
Ha minden igaz, a szerződést és a postai visszaküldéshez szükséges papírokat is megküldik, ezt is külön kellett kérni, ahogy a 2. telefonvonal lemondást is, amire a weboldalon nincs mód, nem is látszik ott, mint érvényes szolgáltatás, csak a számlán.
Hétvégén azért kimutatta a foga fehérjét (illetve feketéjét már) a Compal: szerintem DNS lassúság miatt a böngészés nagyon nyögvenyelős volt, mára, még az 500-ra átállás előttre rendbejött.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#103490) unclefucka


unclefucka
senior tag

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy az 1000-es nethez tartozó TG3442-re mennyire jellemző, hogy eldobja a kapcsolatot?

Most váltottam számítógépet, amiben egy 2,5Gbps Realtek 8125BG van.
Az előző gépben egy Intel gigabites vezérlő volt, azzal nem volt gond.

Azért gondolom, hogy a modemmel lehet gond, mert amikor eldobja a kapcsolatot olyankor a Wi-Fi sem működik.

A Windows-on belül, ha elindítok egy hálózati hibakeresést, akkor megoldódik a probléma azzal, hogy alaphelyzetbe állítja az alapértelmezett átjárót.

A hiba akkor jön elő, ha több szálon nagyobb adatmennyiség kerül forgalmazásra, vagyis egy speedtest nem zökkenti ki a lelki nyugalmából, de egy (vagy több párhuzamos) letöltés + stream + net például már igen.

Köszönöm, ha valakinek van valami ötlete és megosztja.

Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.

(#103491) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni a modem jelszint értékeket, amennyiben a modem oldalán nincs modem (bridge) mód kapcsoltasd ki ügyfélszolgálattal az ipv6-ot.

(#103492) cili.ke


cili.ke
csendes tag

Sziasztok!
UPC/Vodafone - Connect Box
Évek óta működött egy Gigaset AL14H dect telefongarnitúra (4 db) közvetlenül a Connect Box felső telefoncsatlakozójából. Korszerűsíteni szerettem volna a telefonokat, és vettem egy Gigaset E290A dect készüléket. Hívni lehet vele, de a hívást nem fogadja sem az üzenetrögzítő, sem a kézibeszélő. Telefonkábel a gyári, minden beállítást megnéztem, mennie kellene. A bolt szakértőjével beszéltem, aki nem találkozott még ilyen problémával, és arra gyanakszik, hogy a Connect Box lehet a ludas, a felépítése, működdési gyakorlata miatt. ???
Mi a véleményetek? Köszi a válaszokat.

-Y-

(#103493) MadMancs válasza cili.ke (#103492) üzenetére


MadMancs
veterán

Sőt biztos, rákerestem a típusra. Nézd az alsó sort.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#103494) cili.ke válasza MadMancs (#103493) üzenetére


cili.ke
csendes tag

Ez eléggé megdöbbentő! Néhány napja - amikor rendeltem pont az Aqua-tól - még nem szerepelt ez a felirat. Valószínűleg megvizsgálták a kérdést, amikor visszaküldtem (esetleg mások is) a készüléket. Érdekes, hogy egy másik bolt rengeteget adott el belőle és egyetlen panasz se érkezett. Egyetlen Vodafone-os vevő sem volt köztük?
Kösz, hogy felhívtad erre a figyelmemet.

-Y-

(#103495) vargalex válasza cili.ke (#103492) üzenetére


vargalex
félisten

Ez csak úgy lehet, ha a CB által adott csengető feszültség nem éri el a készülék által igényelt értéket. Hogy melyik esik kívül a szabványon, az méréssel, vagy adatlapból kideríthető.
Nekem egyébként egy Panasonic DECT készülékem van, hibátlanul ment a Cisco modemen, Cisco HGW-n, CB-n és a Hitron HGW-n is.

Alex

(#103496) cili.ke válasza vargalex (#103495) üzenetére


cili.ke
csendes tag

Érdekes, hogy előtte egy régebbi Gigaset, az AL14H volt rajta, gondtalanul működött. Gondolod, hegy az új gép magasabb csengetőfeszültséget igényelne? Egy weblapon panaszkodnak néhányan ugyanerre a hibára (10-ből öten), de például a testberichte.de oldalon több száz vevői értékelést átnéztem, egy ilyen hiba sem volt.

-Y-

(#103497) vargalex válasza cili.ke (#103496) üzenetére


vargalex
félisten

Én lehet, hogy rámérnék egy csörgésnél a feszültségre. Esetleg a telefonon nincs feketelista beállítva?

Alex

(#103498) Ledi


Ledi
aktív tag

Sziasztok!

Nagyon elegem van a VTV boxból. :W
Vasárnap beállítottam felvételt. Megjelent időzített felvételként a boxon. Tegnap meg akartam nézni, de nem volt ott a lejátszás gomb.

A múltkor már eljátszotta ezt, akkor technikust küldtek ki aki érdemben nem tudott segíteni.

Szerintetek ha most felhívom a 1270-t, mikor kaphatok 2. mediacarot?
És melyik a leggyorsabb átvételi lehetőség az üzlet vagy a házhozszállítás?

(#103499) cof válasza Ledi (#103498) üzenetére


cof
veterán

Bemész egy üzletbe viszed a VTV BOX-ot magaddal, és kicserélteted egy kártyára. Az a leggyorsabb mód.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#103500) Ledi válasza cof (#103499) üzenetére


Ledi
aktív tag

Köszi!

A boxot egyenlőre még megtartanam, mert nekem még nincs havidíja. Csak az egyéb korlátozások miatt van problémám vele.

Ezért lenne a kártya 2. eszköz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.