Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/morris.gif)
Morris
veterán
Nem értem a problémát én sem!
A kettőstömegű nem olcsó, ellenben nagyon drága. Na most, a használat jellegével Te is el tudod odázni a tönkremenetelét. (pl a motor 1500-as fordulat fölött tartása - azaz nem kell elváltani 1500 környékén-, plusz, alacsony fordulaton nem eröltetni)
Ezzel ismét nyersz 250-300k km-t.
Ha kettőstömegűt kell cserélni, akkor kuplung szerkezetet is, kinyomócsapágyat és kuplung tárcsát is érdemes. (ha már megbontják, legyen jó a többi is)
Kedvezménnyel 150k környékén megáll.
[ Szerkesztve ]