Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73020) VR6-Fan válasza FET-MEN (#73015) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát pedig jobban jártok ha vezérlés ha beégett egy szelep az HF felújítás és akkor már vezérlést is illene cserélni főleg ha már voltak elő jelei.
egy szar trafóval még a maradék két henger azért darabosan de elindulna, szóval inkább reménykedj hogy csak vezérlés ;)

amugy meg ha utána olvastál volna a nyafogás helyett pl akár itt is, és ugye feltehetőleg voltak elő jelei akkor megelőzhető lett volna egy vezérlés cserével.

jah és ha szerencséd van és nem tekertétek halálra akkor pont annyira ugrott el hogy ne verjen össze,de ha kínoztátok esetleg megprobáltátok behúzni akkor összeűt.

TaaT:amcsik :U
Morris: kényes motorok, ha elötted nem volt gazdája rábasztál, ha volt gazdája akkor azokat érdemes megcsináltatni meg egy lánc ill feszítő csere szokott ilyenkor esedékes lenni akkor még vígan elmegy.

ismerősnek a rommá a csippelt A4-be (AEB asszem) 500+ van és minden hengerbe 12-es kompresszió.
pedig ha meleg akkor BP kitámasztja a gázpedált és Münchenbe, Frankfurtba leveszi a lábát róla, rendesenv an szervízelve és nincs baja, de kérdés nélkül 100e km-ként hozott egy zacsis új turbot rá.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.