Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [HThomas:] Az ideális home office monitor nyomában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Neked nem DSG volt? Valami sárga Leon rémlik 2.0TDi 170 pacis, fura felnivel.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nem DSG, nem 170.
FoBCRaistlin
őstag
Gyárilag annyi.
Mágus2: Dotz Hanzo
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
MunezXBK
nagyúr
Ne kötözködj má ombre.
Mágus2
Közösségépítő
Tudom, mintha lett volna valami sztori a kerekekkel kapcsolatban, ha jól emlékszem valaki kínai fosnak nézte.
FoBCRaistlin
őstag
Mi szkúzi tesó!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
#00809728
törölt tag
nem dsg,sima 6kézi 2.0pdti 202LE,dotz hanzo kerekekkel.
Még meg van az autóm...
#00809728
törölt tag
IGEN jól emléxel.Budaörsi M7 kijártánál a mekinél le skodázták a kocsimat majd a menő Bp-s szuzukis gyerek le kinai fosozta a kerekeimet.
Hát volt vele egy "Barbis" csaj és valahogy be kellett nála vágodnia.
Mágus2
Közösségépítő
Ha már a méret amúgy sem számít , legaláb villantott valami tudást. Ájjjj. Le skodázták a leont, bakker.
S van az elején. S=skoda logikus.
Az ilyenekre tartogatom a Hattori Hanzot a csomiban.
[ Szerkesztve ]
Lol, és kapott icipici kis kormot az arcába legalább?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
FoBCRaistlin
őstag
Jobb mint a szutyuki, nekem az egyik hozzáértő kollégám nézte suzukinak... majdnem levertem.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
#00809728
törölt tag
Nekem nem kormol még...sajnos..
Nem egyszerüen mikor beültek a szuzijukba oda gurultam melléjük majd finoman átszoltam
ez a kina fos kb annyiba volt mint a komplett rizsrakétád a tuc-tuc zenéddel egyűtt.
"Barbinak" tetszett....
Mágus2
Közösségépítő
Hááát, én levertem volna. De gondolom elmagyaráztad neki, h milyen márkát takar az S, és a felni sem lekvárból van.
Ez BMR kód?
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
2.0pdti 6manual váltóval...Hátha valakinek ez támpontot jelenthet.
90.000km kőtelező szervizem...
Érdekeség képpen:
Szakonyi olajcserés
Motormosó adalék
-olaj,polen,levegő,gázolaj szűrők GYÁRI minőség azaz ugyanaz a polen szénszűrős,a levegő szűrő meg új fajta dupla féle van egy durva filc rajta pluszban
Váltóolaj (manual) csere 2,5 castroll
fékolajcsere gyári
fagyálló mérés +1deci hozzá őntése
meg vettem egy castrol gázolaj adalékot TDi 250literhez
Olajat én vittem.
30.000ft
Márkaszerviz:
-olaj,polen,levegő,gázolaj szűrők GYÁRI minőség
+munkadíj
Olajat én vittem volna
38500ft lett volna.
[ Szerkesztve ]
Ez azért nem akkora különbség. Pláne hogy egyes szervizekben a fagyállót, meg a mosót kérés nélül töltik, és ha nem 5k- a számlád vége, akkor nem is számolnak fel érte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#00809728
törölt tag
Nem magyaráztam el neki.Csak amikor meghalottam mögöttük,hogy az új skoda akkor a kislányomat aki kb1méter magas majd 4éves volt azt megkérdeztem
hát Dórika ez milyen autó.
Dórika-Seat apa.
Ezek megfordultak és keresték velem egy magasságban hangot adó kislányt.Majd aztán le a fejeket mert észrevették hát ö még picurka de már tudja..."BARBI akkor is nevetett.
#00809728
törölt tag
BMR ja ehhez kell majd nekem áfa nélkül vezérlés szett...
vizpumpa is ide tartozik.
Már hallottam 140.000ft és 89.000ft árajánlatot.
Márkaszerviz 1év garival 166.000ft
Ha valaki tud gyárit v. jobbat és "jóárasítottat" az ne tartsa vissza magát.
FoBCRaistlin
őstag
Barbit meg kellett volna kérdezni, nem akarsz átcsüccsenni szépségem?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Mágus2
Közösségépítő
Mindenkinek HEPU szettet ajánlok, de magyarországon gyakorlatilag beszerezhetetlen . Itt van dögivel. 180 euró pumpával.
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
Sajnos kicsit fellületesen olvastad át.
NEM az a kb 5000ft zavart volna hanem az,hogy sokkal kevesebbet kaptam volna szolgáltatásból.
+Váltóolaj
+fékolaj
+üzemyanyagadalék
+motormosóadalék.
#00809728
törölt tag
Ha egyedül lettem volna akkor simán ráficcenek a 40éves fejemmel.De mivel mamával voltam igy csak skubiztam a dekoráciot.
#00809728
törölt tag
#00809728
törölt tag
vsanyi
Conti és Hepu-val foglalkozik.
#00809728
törölt tag
Itt van dögivel...Hol is?
Mágus2
Közösségépítő
Szlovákisztán. Tényleg Kassán lakom, nem véletlenül van az adataim között.
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
Nem figyeltem,Bocsi...
Oracle
senior tag
Vezérlésről jut eszembe, bárdiban megkérdeztem hogy az ina vezérlés szetthez milyen szíjjak vannak és azt mondták hogy saját márkás szíj van az ina és az skf készletben is. Ezek mennyire jók? Ina készlet a legolcsóbb 32-ért kapnám de ahogy nézem vw sanyinál ugyan az csak 30 Vízpumpából meg csak az skf-et javasolták.
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
Űzemanyagadalék..
CASTROL 250literhez elegendő a 250ml ..castrol
Minap behoztam egy kis kisérletezéshez.Nyári gázolaj max -3fokig majd olyan lesz mint a fagyasztott kacsazsír.
Adalék bele majd megfigyeltem -10foknál.Oké volt...
-20foknál kezdődött
-22 már ö is bekocsonyásodott.
Ismétlem nyári cuccal keverve.
Mágus2
Közösségépítő
Ha már ennyire aktív vagy, kérdezek én is valamit. Konkrétan a bal hátsóval van gondom.
Talán így jobban látni.
Ezt még az előző tulaj jegyezte meg. Most úgy is a lemez felniken fut, télen lenne idő megcsinálni, ha egyáltalán lehet. Gondolom a karmolás nem gond, de peremben nem vagyok biztos, h javítható.
[ Szerkesztve ]
FoBCRaistlin
őstag
Nekem SKF lett a szett.
Dodi72: Ergo jó vagy rossz? Nekem ez jónak tűnik.
Főleg, hogy most már én is 2000 ropiért kapom
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
#00809728
törölt tag
Otthon megnézem mert a céges valamiért letíltja...
#00809728
törölt tag
Mindeképpen csak pozitiv a hatás+olajadalékot is tartalmaz és a pdti-nél igen csak elkell az olajzás.
Sajnos a mi diesel űzemanyagjaink kicsit savas és szárazzak...Mindenképpen javaslom...
Mágus2
Közösségépítő
TaaT
veterán
nekem is kellene foglalkozni a nyári gurigákkal, van mit javítani rajtuk természetesen ezeket nem én csináltam
Give them hell Ukraine!
#00809728
törölt tag
Simán javítható.Csak nagyon nehéz kikveretetni azt a gyári selyemfényű állmetált ami rajta van.
Mindenképpen javaslom a 4db kerék egyszeri újrafulyását.
Oldoszeres festékkel
vagy müanyagozással.
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
Ez is javítható..
Mágus2
Közösségépítő
Köszönöm! Esetleg valami színkód nincs, ami fedi ezeket a felniket. Tetszik az eredeti színük. Persze mind a 4 lesz festve, csak ez a legrosszabb kinézetre, amúgy nagyon tartósak ezek a gyári aluk. Sajnálnám őket. Néztem újat, ha ilyet szeretnék, akkor 70 euró darabja.
TaaTÉ Tudnék az autón mutatni sérüléseket, amik az én kezem munkáját "dícsérik".
#00809728
törölt tag
Hát audi a6 2002-es hasonló a szine.Vagy a régi szuzikué de mint írtam mindegyikben több a metál jelleg és a lakkozás extrább fényt ad.
Sajnos ez van..
Én a BMW legvilágosabb ezüstmetálját használom +karcálló seat lakkot.
[ Szerkesztve ]
ESP
senior tag
Párat még néztem:
1
2
3
4 Talán ez jönne be a legjobban. Viszont a rendszámból arra következtetek hogy külföldröl hozták be és a km nagyon nem valós.
1M van az autóra. És még egy 4-500e zsebben ha esetleg rá kell verni.
Viszont ha van olcsóbban is akkor nem feltétlen kell 1Misiért.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
MunezXBK
nagyúr
Egyik belseje sincs agyon fotózva.
A 2.-es verzió nemrég került magyar honba.
Így röviden ennyi, telóról nézve.
ESP
senior tag
2.
3.
Ki is lőttem.
De az Ibiza és a Golf is tetszik. Golf +1 csillag és a PD motor miatt na megy ugye extrásabb és fiatalabb.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Mágus2
Közösségépítő
Ibikék adagolósak, a 81 kW golf is,az utolsó túl olcsó, h jó legyen. Egy rendes GTI 5000 eurónál kezdődik.
Ibizákat megnézném mit tudnak ezzel a motorral. Nekem is 81 kw van, csak nagyobb a bódé. Ha érdekel mire kell vigyázni az adagolósokkal, akkor szívesen segítek.
ESP
senior tag
Igen! Nagyon megköszönném!
Meg írja azt hogy a kuplungot kevlározni kell?
Ezekben nem rendes kuplung van amit cserélni kell párszáz e km után?
Az utolsó GTI TDI-n mit érdemes megnézni hogy okés-e? Márkaszervízben ha befizetek átnézésre ott fény derülne rá?
Esetleg szép lassan szétesne?
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Mágus2
Közösségépítő
Egy ilyen tuningolt verdánál az a baj, h valami nem viseli el a teljesítményt. Ha nagyon agresszív a chip, és túl nagy léptékekben növekszik a nyomaték, akkor a kuplung megcsúszik, ezért kell kevlározni. Szerintem itt is ez lehet a gond, mert nem is a sok lóval van a baj, hanem a nyomatékkal. Ez ha tényleg 160 ló körül van, az bőven 400Nm, amit azért fogni kell a kuplungnak.
Adagolósoknál alapvető diagnosztikának kellene lenni az előb-efecskendezés mérésének. Egyszerű VAG-com vizsgálat amiből elég egyértelműen lehet következtetni az adagoló állapotára. 1-3 értéket ha változik a mért érték, akkor elvileg nem futott többet 200 000km-nél, és nincs szétkopva( a mérés pontosságát befolyásolja a vezérmű szíj állapota is).
Másik lényeges dolog a meleg motor indítása. Hidegen beugrik pöccre,mert hidegen nem vár a fordulatra, és az üzemanyag nyomás felépülésére, hanem azonnal adagol. Melegen más a 3D térkép ami vezérli. Ha melegen később ugrik be a motor, akkor az adagoló kopott.
Ennyiért az már szét van esve. Turbó és kuplung már haldokolhat. Szerintem nem érdemes vele foglalkozni.
Ha vásárolni akarsz, mindenképp keress egy rendes karbantarott autót a baráti körödben, és kérd el egy körre. Sokan nem tudják, mennyire kell mennie egy ilyen autónak, és megveszik, mert jobban megy mint az ugyan ilyen köbcentis benzines. Ez sokszor nem elég, és a gyári adatok felével is jobban megy mint egy benzines.
[ Szerkesztve ]
ESP
senior tag
Azt írja nagy pd turbo van rajta. Arra következtetek belőle hogy a 150 lovasé?
Kuplung akkor már világos kb.
Egyszerű VAG-com vizsgálat
Ezt hol nézik meg nekem? Márkaszervíz?
Hideg-Meleg indítás.
Érdemes lenne megkérni az eladót hogy hideg legyen a gép amikor megyek. Menni vele egy 10km-t majd kicsit állni hagyni alkudozni addig majd beröffenteni?
Mivel benzinesen volt így eléggé suta vagyok
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
rob210
nagyúr
Hát Urak bocs az offért.
Ha nekem ennyi pénzem lenne én biztos nem ilyen kis autót nézegetnék
Csak gondolom te már elkötelezted magad a Németek mellett.
Csak hát ezek fiatalabbak is na meg hát mindegy, nem ebbe a topikba való
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Azon az ibizán biztosan nem a 150 lovas PD motor turbója van, hanem a 130 lovasé. (Garett 1749VA)
Meleg indítás üzemi hőfokon kis állás után. Hidegen be fog ugrani, de azért meg lehet hallgatni azt is.(egyszerűbb kijavítani ha nehezen indul)
Vag-com manapság minden vw-el foglalkozó emberke zsebében lapul. Ha gondolod, 20 euró körül vehetsz magadnak egy rendes kábelt(van kínai utánzat elég jó árban, ami szintén elég jó az alap műveletekre), és megtanítalak bánni vele( alap dolgokat meg lehet nézni a motorban, elektronikában) Adagolósok finombeállítására tökéletesen alkalmas(annak aki tudja mit nézzen ).
MunezXBK
nagyúr
Nézz körbe ismerősök között, már kb. minden 3. ember tud VAG-COM-mal nézelődni.
Mondjuk ha VW csoportban gondolkozol, érdemes beruházni OBD kábelre. Kb. 1 hibakód olvasás ára.