Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33401) FoBCRaistlin válasza ESP (#33399) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Nos, amikor elgurult a gyógyszerünk és egy picit megkergettük egymást, akkor nekem kemény 7,x lityit mutatott... a kollégának nem annyit ;] elárulom 1-el kezdődik.
évi 25K-nál erősen ajánlott a kályha, persze nem egy széthajtott.

1-2 személynek tökéletes. Jaja elöl2 meg oldalt 2.

Hmm, alap állapotban is frankó a futómű, csak egy rendes gumi kel rá. Nekem ültetve is van, nos... hogy is mondjam, lehet vele kanyarodni ;]
Fékek? :D 288mili elöl, hátul is tárcsa. Eddig 2X sikerült elfékeznem, de a betétem kaka ehhez a tárcsához.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33402) VR6-Fan válasza FoBCRaistlin (#33401) üzenetére


VR6-Fan
veterán

no offens, de vitték már tényleg durva futóműves kocsival? :U

gyanítom az lesz a sport alatt, vagy hasonló mint amit én probálgattam cuprát, az nem szar tényleg, de azért, billeg az kanyarba, ha meg nem olyan van, akkor konkrétan hajó már, legalább is az én mércémmel.

de persze a gyári ill picit piszkált teljesítményhez elég, komolyabb piszkáláshoz már kevés lesz.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#33403) ESP válasza VR6-Fan (#33402) üzenetére


ESP
senior tag

Ne versenyezni kell.
Ha mégis ibiza lesz pl mert bőven elég a mérete és ne adj isten meg lesz chippelve az sem azért lesz hogy padlón járnak reggeltől estig hanem egy-egy előzésnél jól jön ha van kakaó.

Passatot is visszatolom 100-nál 3.-ba gond nélkül előzésnél.

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#33404) VR6-Fan válasza ESP (#33403) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ezt azért nem kell majd, azért mondtam hogy más karakterisztika, amugy asszem ebből a kasznis ibizaból is volt 20VT-t

no meg oké többet esznek a 20VT-k, de Tomcsi meg Rastlin (egyik alap, másik tuned) géppel kb pont ugyan úgy mennek, és a dizelnél több a szopó faktor, azt feltételezve hogy nem egy 100e km-s papa tulajos kocsit fogsz ki.

én 80 körül még 2.-at szoktam :-)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#33405) ESP válasza VR6-Fan (#33404) üzenetére


ESP
senior tag

Benne van a szopó faktor rendesen. Főleg a dízelben inkább.

De ha egyszer rendbe teszem akkor a következő 5évig ki fog szolgálni remélhetőleg :-)

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#33406) VR6-Fan válasza ESP (#33405) üzenetére


VR6-Fan
veterán

oks, csak itt nem fog működni az hogy veszel egy fost és rendbe rakod, legalább is ha nem szarod a pénzt.

itt veszel egy közép fost mert azt is nehéz kifogni és arra költöd rá a gatyád, dolog műkődik sajnos :(

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#33407) JHONNY 79 válasza Mágus2 (#33390) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Köszi. :R

ESP: Ha jól tudom műszaki vizsgán rögzítik a km állást és a KPM-nél némi összegért megmondják a km állásokat.

(#33408) ESP válasza JHONNY 79 (#33407) üzenetére


ESP
senior tag

Ezzel tudod mi a baj?

2 vizsga között megy valaki tegyük fel 100.000km-t és visszateker rajta 90-t a kutya nem mondja meg.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#33409) tomcsi23 válasza JHONNY 79 (#33407) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nagyon kis rafkósak ám ezek, műszaki előtt visszatekerik, nem utána. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#33410) JHONNY 79


JHONNY 79
aktív tag

8-10 éves autóknál nem hinném hogy mindíg tekergették vizsga előtt az órát. Mondjuk attól is függ hány tulaja volt az autónak..

(#33411) #00809728


#00809728
törölt tag

Átíratás!

Minap kicseréltük az asszony fiestáját azaz megfiatalitottuk.
3 oldalas Adásvételit szedtem le a netről és 3 példányban.
Mikor asszony bevitte a papírjait akkor már tudtak a dologról mert a másik fél aki eladta az lejelentette a BM felé és a hölgyike látta a beskennelt adás-vételit.Átnézte ,hogy van-e eltérés (adat,km/h stb..)
Igen a 2 müszaki között lehet "okoskodni" ...

Kitről hozott autót megveszed ,visszatekerik majd viszik műszakira.Sajnos ezt még nem tudták meg fogni..

(#33412) FoBCRaistlin válasza VR6-Fan (#33402) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Nem tudom, hogy most ez megint nekem szül vagy a Clio az isten srácnak.
Csak mert engem vittek Impreza WRX-el, illetve szénné profi tuningolt Evo 9-el is. Igen azok brutálisak.

Viszont az ibiza gyárilag is eléggé rendben volt, de az ültetéssel+izom szilenttel én még nem éreztem billegni.
Majd egyszer elviszlek pályán és váltok neked sávot 150-nél. :U
Csak mert, hogy nem billen az is biztos.

"legalább is az én mércémmel." Ami elég messze áll az értelmes közlekedéstől, ebben már megegyeztünk a múltkor, amikor kint voltam nálatok. :))

Ha esetleg akarok még plusz teljesítményt, az amúgy is több 100K lenne, és már most is izmosabb féket akarok ha emlékeznél. (pedig jelenleg felesleges)

ESP: 100 nál ezt nem kell tolni sehova, csak rálépsz a gázra. ;]

(#33404) VR6-Fan: Igen volt belőle Sport/FR 20VT is, de az még ritkább mint az enyém.

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33413) Mágus2 válasza ESP (#33403) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha nem versenyezni kell, akkor vegyél egy diesel passatot B5.5 1.9 TDI 96kw vagy 1.8T, én ezt venném. Nem baj ha 260 000km van benne, csak igaz legyen ez a szám. :K

A passat után kicsi lesz mindkettő.

Ibiza csak 3 ajtós. a Leon nagyobb, de csomagtartó ott sincs sok.

(#33414) #00809728 válasza ESP (#33399) üzenetére


#00809728
törölt tag

Leonokat is kapsz már jó áron 170le abból simán csinálsz 202LE-t.

(#33415) FoBCRaistlin


FoBCRaistlin
őstag

A leonokban vagy nagyon kopik a cucc, vagy az enyémben bírja nagyon.
Ebben elvileg 114e km van, de lessük csak meg a váltót, és a kormányt.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33416) tomcsi23 válasza #00809728 (#33414) üzenetére


tomcsi23
veterán

Bruttó másfélért?

#33415) FoBCRaistlin: sokan jelezték már, hogy mintha gazdaságos bőrrel lenne bevonva. :B
Akinek kormányvédő van fent, az miről beszél? :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#33417) MunezXBK válasza FoBCRaistlin (#33415) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ez is nagy szerviz után...há persze...minek adná el valaki full rendbe tétel után? :W Vagy minek rakatja rendbe, ha eladja?

Ezt sose fogom megérteni...

(#33418) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Ez a versenyzésre kell, nem versenyzésre kell ütött szöget most a fejembe. Mindenki erősebb autót akar, de senki nem versenyzésre veszi. Amire nem elég 130 ló arra nem lesz elég 170 sem. Ha nincs kraft a kocsiban, akkor ne előzzön, álljon be a sorba és tanuljon meg csapatjátékosként közlekedni. Ha meg mehet, akkor menjen, de ne a szembejövők kárára(csak azért mert erősebb autója van, nem kötelező minden áron előre furakodni). Minél erősebb egy autó, annál többet enged meg magának a vezetője. :Y Sajnos az ilyen nem versenyzőkkel vannak tele az utak, árkok, fák, temetők. :W

[ Szerkesztve ]

(#33419) MunezXBK válasza Mágus2 (#33418) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ööö...nem küldted még el a lábtér világítós okosságot. :B

(#33420) Mágus2 válasza MunezXBK (#33419) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Húúúú b+. Tényleg, de csak este leszek a progi előtt, akkor előkaparom. :B

(#33421) FoBCRaistlin válasza tomcsi23 (#33416) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Én kormányvédő nélkül elvileg ugyanennyi km-el vettem, és semmi baja nem volt.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33422) Morris válasza Mágus2 (#33418) üzenetére


Morris
veterán

Na ezt én így látom teljes egészében!!! :R :R

Közben meglett a rángatás oka. A fojtószelep alatt lévő tömítés meg volt gyűrődve. Így ott fals levegőt szívhatott a vas. kiegyenesítettem és megszűnt a rángatás. Holnap érkezik az új tömítés, és kicserélem, hogy még véletlenül se legyen benne egyenetlenség.

Mágus: EGR ledugózáshoz milyen anyagból vágjam ki a tömítés alá a cuccot? Csak azért kérdezem, mert a leömlőnél elméletileg meleg van. Van aki befőttes üveg tetőből, alu sörös dobozból vagy kiürült féktisztítós falkonból vágta ki?
Lehet egyáltalán valahonnan venni ilyen lapkát?
Ilyenre gondolok!

(#33423) MunezXBK válasza Mágus2 (#33420) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Semmi gond, úgyis esik folyamatosan. Nézegettem, de nem nagyon találtam.

(#33424) FoBCRaistlin válasza Morris (#33422) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Hmm, ismerős látvány az a kis lemez :))

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33425) Mágus2 válasza Morris (#33422) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

CNG géppel szokták rozsdamentes acélból kivágni, minimum 0,3mm vastag legyen. Van aki simán rak egy fél centi vastag dugót.

Benzinesnél nincs értelme. Csak annyit lehet vele elérni, h világítani fog a chceck engine. ;)

(#33426) Morris válasza Mágus2 (#33425) üzenetére


Morris
veterán

Nekem valamiért ki van kötve a check lámpa. Apukám autójában is (full ugyanaz az autó) :U
Akkor is megzavarja a szgépet ha vákuumos? A múltkor amikor levettem elég retkes volt a cső belülről. Inkább azt mondom, hogy a keresztmetszet fele sem volt már meg.

kivel, vagy hol tudok ilyen lapot csináltatni?

[ Szerkesztve ]

(#33427) Mágus2 válasza Morris (#33426) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gépműhely, vagy fene tudja. Nekem ismerősöm ilyen gépen dolgozik, bármit kifarag. ;)

Majdnem mindegyik vákumos működtetésű, de elektromos vezérlésű, ezért a chceck engine.

(#33428) Morris válasza Mágus2 (#33427) üzenetére


Morris
veterán

eh, értem. Na akkor futok egy kört itt Csabán. Köszönöm a segítséget :R

(#33429) FoBCRaistlin válasza Morris (#33428) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Szerintem csináltasd meg, berakod, aztán ha sír kiszeded.
De közben kipucolod a cuccot.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33430) Morris válasza FoBCRaistlin (#33429) üzenetére


Morris
veterán

hát a check engine nem fog szólni érte az biztos. ha gyújtás adok, akkor sem világít. sőt, soha nem világított.
Holnap nekiállok mindenféleképpen és levakolom, mert akkor lesz rá időm. Megnézem mi változik. ;] :U

(#33431) tomcsi23 válasza FoBCRaistlin (#33421) üzenetére


tomcsi23
veterán

Oké, de azért erősen használat függő. Ezzel persze nem azt mondom, hogy abban nem lehet több, csak annyit, hogy akárt annyitól is megkophat. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#33432) Mágus2 válasza tomcsi23 (#33431) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem 30 000km alatt többet kopott a kormány, mint az előző 120 000km alatt. Egyszerűen van gyűrűm, és minden nap használva van a kocsi városban.

(#33433) bitpork válasza Mágus2 (#33432) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nekem nincs gyűrűm, mégis kinyírtam a bőrt 100k alatt pedig előtte nem nagyon volt az cserélve a passatban.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#33434) TaaT válasza FoBCRaistlin (#33415) üzenetére


TaaT
veterán

Haver külföldről behozott (3x)160K km-es G4 TDI-jében van ennyire megkopva a kormány :)

Give them hell Ukraine!

(#33435) VR6-Fan válasza FoBCRaistlin (#33412) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jó ez igaz, nekem akkor is a legtöbb gyári autó, gyak minden értelmes utcai autó billeg, meg mocorog kanyarba :B

ott az emelkedő elött van egy S kanyar, a jobbos ívből én már 4.-be szoktam kijönni, ill tovább Tárnok felé van szintén egy S kanyar a 7-esen ,csak ott szar az út, ott meg a jobbos ívbe megint, már 4.-be szoktam bemenni és volt hogy már 5.-be jöttem ki, szerintem nekem nem kell mutogatni milyen egy stabil futómű :))

kezelő szervek kopása, meg függ a gazdától igen nagyba, a gyűrő kérdés ugye, meg a bőr PH-ja van akinek 50e alatt konkrétan lerohad a bőr kormányról :U

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#33436) FoBCRaistlin válasza VR6-Fan (#33435) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

NA, akkor értjük egymást :D
Tudom én is milyen a brutális futómű, éreztem már, de azt is tudom, hogy ami nekem van az is bőven megállja a helyét a felhasználási viszonyokhoz, illetve a kategóriájához képest.
Ült már benne pár beteg ember, de eddig mindenki azt mondta, hogy jó.

Na, akkor nekem mákom van a kezemmel, meg a kormányom minőségével kapcsolatban is.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33437) TaaT


TaaT
veterán

Vajon miért nem terjedt el a hétköznapi autózásban ez a kerékrögzítés :))

Give them hell Ukraine!

(#33438) #00809728 válasza TaaT (#33434) üzenetére


#00809728
törölt tag

:Y :R és ott a pont...

A leonba tuti 180.000körül lehet.

(#33439) #00809728 válasza tomcsi23 (#33416) üzenetére


#00809728
törölt tag

kicsit drágábban
és igaz nem 170le.

Nem tudtam,hogy árban mi a tender... ;)

(#33440) FoBCRaistlin válasza #00809728 (#33439) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Nem értem, hogy ezeket miért merték Cuprának nevezni... Totál égés.
az ibizában legalább alig volt különbség a bengás meg a dízel cupra között.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33441) TaaT válasza FoBCRaistlin (#33440) üzenetére


TaaT
veterán

"miért merték Cuprának nevezni..."

kettesgolfból volt 107le-s verzió, na az nagyobb cink sztem...

amúgy meg ott van a GTI TDI négysesgolf is ezzel a 150pacis motorral :)

Give them hell Ukraine!

(#33442) Mágus2 válasza TaaT (#33437) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szép nagy nyomatékkulcs. :Y :C

(#33443) FoBCRaistlin válasza TaaT (#33441) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

ugyanaz a Leon, csak FR és benzines 180 ló
dízel Cupra 150 ló. Az enyém nem 150 ló és nem 330nm, de éppen csak arra elég, hogy egálban legyen az FR-el. Ergo a dízel Cuprát agyonveri a benzines FR, na ez égés.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33444) #00809728


#00809728
törölt tag

(#33445) Mágus2 válasza FoBCRaistlin (#33443) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez csak számháború. Próbálj ki egy diesel FR-t meglátod, h egálban van a benzinessel. Más a váltóáttét, több a nyomaték, kevesebb a lóerő, +- ugyan azt tudják.

(#33446) 14adam válasza #00809728 (#33444) üzenetére


14adam
addikt

hasonló van az edzőmnek is. Ellehet gondolni amikor két 130-150kg-os ember kiszáll egy ilyen autóból akkor, hogy nézik őket :DDD Mondjuk az citromsárga és bazinagy kismedve festmények vannak az oldalán de a tárcsa az ugyanez

(#33447) MunezXBK válasza 14adam (#33446) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Egyáltalán, hogy férnek be? Nekem van 150+-os ismerősöm, de mellém alig fért be. :U

(#33448) FoBCRaistlin válasza Mágus2 (#33445) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Ezzel nem értek egyet.
a 150lovas dízel Cupra kevés a benzines FR ellen.
Találkoztam már olyannal, és ellenem is kevés volt.

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#33449) tomcsi23 válasza FoBCRaistlin (#33440) üzenetére


tomcsi23
veterán

Fene tudja, de ez a legerősebb dízel ebben a szerelésben. Amúgy csak a haldexes (4 kerekes) a Cupra, a többi Sport, Sport-R, Topsport, FR. Ám ez kb csak felszereltség, ahogy elnézem. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#33450) Mágus2 válasza FoBCRaistlin (#33448) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mármint találkoztál már olyan diesel FR-el amiben meg is volt a gyári 150 ló? Vagy csak azt hitte a fickó, h megvan. Nagy különbség. :K

Találkoztam már olyan 1.8Tvel ami kevés volt a kobi szaromhoz. ;) Ez nem azt jelenti, h annyira jól megy gyárilag az adagolós puttonyos, hanem valammi kehes 1.8T-re akadtam.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.