Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FoBCRaistlin
őstag
Nos, amikor elgurult a gyógyszerünk és egy picit megkergettük egymást, akkor nekem kemény 7,x lityit mutatott... a kollégának nem annyit elárulom 1-el kezdődik.
évi 25K-nál erősen ajánlott a kályha, persze nem egy széthajtott.
1-2 személynek tökéletes. Jaja elöl2 meg oldalt 2.
Hmm, alap állapotban is frankó a futómű, csak egy rendes gumi kel rá. Nekem ültetve is van, nos... hogy is mondjam, lehet vele kanyarodni
Fékek? 288mili elöl, hátul is tárcsa. Eddig 2X sikerült elfékeznem, de a betétem kaka ehhez a tárcsához.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
VR6-Fan
veterán
no offens, de vitték már tényleg durva futóműves kocsival?
gyanítom az lesz a sport alatt, vagy hasonló mint amit én probálgattam cuprát, az nem szar tényleg, de azért, billeg az kanyarba, ha meg nem olyan van, akkor konkrétan hajó már, legalább is az én mércémmel.
de persze a gyári ill picit piszkált teljesítményhez elég, komolyabb piszkáláshoz már kevés lesz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
ESP
senior tag
Ne versenyezni kell.
Ha mégis ibiza lesz pl mert bőven elég a mérete és ne adj isten meg lesz chippelve az sem azért lesz hogy padlón járnak reggeltől estig hanem egy-egy előzésnél jól jön ha van kakaó.
Passatot is visszatolom 100-nál 3.-ba gond nélkül előzésnél.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
VR6-Fan
veterán
ezt azért nem kell majd, azért mondtam hogy más karakterisztika, amugy asszem ebből a kasznis ibizaból is volt 20VT-t
no meg oké többet esznek a 20VT-k, de Tomcsi meg Rastlin (egyik alap, másik tuned) géppel kb pont ugyan úgy mennek, és a dizelnél több a szopó faktor, azt feltételezve hogy nem egy 100e km-s papa tulajos kocsit fogsz ki.
én 80 körül még 2.-at szoktam :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
ESP
senior tag
Benne van a szopó faktor rendesen. Főleg a dízelben inkább.
De ha egyszer rendbe teszem akkor a következő 5évig ki fog szolgálni remélhetőleg :-)
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
VR6-Fan
veterán
oks, csak itt nem fog működni az hogy veszel egy fost és rendbe rakod, legalább is ha nem szarod a pénzt.
itt veszel egy közép fost mert azt is nehéz kifogni és arra költöd rá a gatyád, dolog műkődik sajnos
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
JHONNY 79
aktív tag
Köszi.
ESP: Ha jól tudom műszaki vizsgán rögzítik a km állást és a KPM-nél némi összegért megmondják a km állásokat.
ESP
senior tag
Ezzel tudod mi a baj?
2 vizsga között megy valaki tegyük fel 100.000km-t és visszateker rajta 90-t a kutya nem mondja meg.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
tomcsi23
veterán
Nagyon kis rafkósak ám ezek, műszaki előtt visszatekerik, nem utána.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
JHONNY 79
aktív tag
8-10 éves autóknál nem hinném hogy mindíg tekergették vizsga előtt az órát. Mondjuk attól is függ hány tulaja volt az autónak..
#00809728
törölt tag
Átíratás!
Minap kicseréltük az asszony fiestáját azaz megfiatalitottuk.
3 oldalas Adásvételit szedtem le a netről és 3 példányban.
Mikor asszony bevitte a papírjait akkor már tudtak a dologról mert a másik fél aki eladta az lejelentette a BM felé és a hölgyike látta a beskennelt adás-vételit.Átnézte ,hogy van-e eltérés (adat,km/h stb..)
Igen a 2 müszaki között lehet "okoskodni" ...
Kitről hozott autót megveszed ,visszatekerik majd viszik műszakira.Sajnos ezt még nem tudták meg fogni..
FoBCRaistlin
őstag
Nem tudom, hogy most ez megint nekem szül vagy a Clio az isten srácnak.
Csak mert engem vittek Impreza WRX-el, illetve szénné profi tuningolt Evo 9-el is. Igen azok brutálisak.
Viszont az ibiza gyárilag is eléggé rendben volt, de az ültetéssel+izom szilenttel én még nem éreztem billegni.
Majd egyszer elviszlek pályán és váltok neked sávot 150-nél.
Csak mert, hogy nem billen az is biztos.
"legalább is az én mércémmel." Ami elég messze áll az értelmes közlekedéstől, ebben már megegyeztünk a múltkor, amikor kint voltam nálatok.
Ha esetleg akarok még plusz teljesítményt, az amúgy is több 100K lenne, és már most is izmosabb féket akarok ha emlékeznél. (pedig jelenleg felesleges)
ESP: 100 nál ezt nem kell tolni sehova, csak rálépsz a gázra.
(#33404) VR6-Fan: Igen volt belőle Sport/FR 20VT is, de az még ritkább mint az enyém.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem versenyezni kell, akkor vegyél egy diesel passatot B5.5 1.9 TDI 96kw vagy 1.8T, én ezt venném. Nem baj ha 260 000km van benne, csak igaz legyen ez a szám.
A passat után kicsi lesz mindkettő.
Ibiza csak 3 ajtós. a Leon nagyobb, de csomagtartó ott sincs sok.
#00809728
törölt tag
Leonokat is kapsz már jó áron 170le abból simán csinálsz 202LE-t.
FoBCRaistlin
őstag
A leonokban vagy nagyon kopik a cucc, vagy az enyémben bírja nagyon.
Ebben elvileg 114e km van, de lessük csak meg a váltót, és a kormányt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tomcsi23
veterán
Bruttó másfélért?
#33415) FoBCRaistlin: sokan jelezték már, hogy mintha gazdaságos bőrrel lenne bevonva.
Akinek kormányvédő van fent, az miről beszél?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MunezXBK
nagyúr
Ez is nagy szerviz után...há persze...minek adná el valaki full rendbe tétel után? Vagy minek rakatja rendbe, ha eladja?
Ezt sose fogom megérteni...
Mágus2
Közösségépítő
Ez a versenyzésre kell, nem versenyzésre kell ütött szöget most a fejembe. Mindenki erősebb autót akar, de senki nem versenyzésre veszi. Amire nem elég 130 ló arra nem lesz elég 170 sem. Ha nincs kraft a kocsiban, akkor ne előzzön, álljon be a sorba és tanuljon meg csapatjátékosként közlekedni. Ha meg mehet, akkor menjen, de ne a szembejövők kárára(csak azért mert erősebb autója van, nem kötelező minden áron előre furakodni). Minél erősebb egy autó, annál többet enged meg magának a vezetője. Sajnos az ilyen nem versenyzőkkel vannak tele az utak, árkok, fák, temetők.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ööö...nem küldted még el a lábtér világítós okosságot.
Mágus2
Közösségépítő
Húúúú b+. Tényleg, de csak este leszek a progi előtt, akkor előkaparom.
FoBCRaistlin
őstag
Én kormányvédő nélkül elvileg ugyanennyi km-el vettem, és semmi baja nem volt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Morris
veterán
Na ezt én így látom teljes egészében!!!
Közben meglett a rángatás oka. A fojtószelep alatt lévő tömítés meg volt gyűrődve. Így ott fals levegőt szívhatott a vas. kiegyenesítettem és megszűnt a rángatás. Holnap érkezik az új tömítés, és kicserélem, hogy még véletlenül se legyen benne egyenetlenség.
Mágus: EGR ledugózáshoz milyen anyagból vágjam ki a tömítés alá a cuccot? Csak azért kérdezem, mert a leömlőnél elméletileg meleg van. Van aki befőttes üveg tetőből, alu sörös dobozból vagy kiürült féktisztítós falkonból vágta ki?
Lehet egyáltalán valahonnan venni ilyen lapkát?
Ilyenre gondolok!
MunezXBK
nagyúr
Semmi gond, úgyis esik folyamatosan. Nézegettem, de nem nagyon találtam.
FoBCRaistlin
őstag
Hmm, ismerős látvány az a kis lemez
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Mágus2
Közösségépítő
CNG géppel szokták rozsdamentes acélból kivágni, minimum 0,3mm vastag legyen. Van aki simán rak egy fél centi vastag dugót.
Benzinesnél nincs értelme. Csak annyit lehet vele elérni, h világítani fog a chceck engine.
Morris
veterán
Nekem valamiért ki van kötve a check lámpa. Apukám autójában is (full ugyanaz az autó)
Akkor is megzavarja a szgépet ha vákuumos? A múltkor amikor levettem elég retkes volt a cső belülről. Inkább azt mondom, hogy a keresztmetszet fele sem volt már meg.
kivel, vagy hol tudok ilyen lapot csináltatni?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Gépműhely, vagy fene tudja. Nekem ismerősöm ilyen gépen dolgozik, bármit kifarag.
Majdnem mindegyik vákumos működtetésű, de elektromos vezérlésű, ezért a chceck engine.
Morris
veterán
eh, értem. Na akkor futok egy kört itt Csabán. Köszönöm a segítséget
FoBCRaistlin
őstag
Szerintem csináltasd meg, berakod, aztán ha sír kiszeded.
De közben kipucolod a cuccot.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Morris
veterán
hát a check engine nem fog szólni érte az biztos. ha gyújtás adok, akkor sem világít. sőt, soha nem világított.
Holnap nekiállok mindenféleképpen és levakolom, mert akkor lesz rá időm. Megnézem mi változik.
tomcsi23
veterán
Oké, de azért erősen használat függő. Ezzel persze nem azt mondom, hogy abban nem lehet több, csak annyit, hogy akárt annyitól is megkophat.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Nekem 30 000km alatt többet kopott a kormány, mint az előző 120 000km alatt. Egyszerűen van gyűrűm, és minden nap használva van a kocsi városban.
Nekem nincs gyűrűm, mégis kinyírtam a bőrt 100k alatt pedig előtte nem nagyon volt az cserélve a passatban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Haver külföldről behozott (3x)160K km-es G4 TDI-jében van ennyire megkopva a kormány
Give them hell Ukraine!
VR6-Fan
veterán
jó ez igaz, nekem akkor is a legtöbb gyári autó, gyak minden értelmes utcai autó billeg, meg mocorog kanyarba
ott az emelkedő elött van egy S kanyar, a jobbos ívből én már 4.-be szoktam kijönni, ill tovább Tárnok felé van szintén egy S kanyar a 7-esen ,csak ott szar az út, ott meg a jobbos ívbe megint, már 4.-be szoktam bemenni és volt hogy már 5.-be jöttem ki, szerintem nekem nem kell mutogatni milyen egy stabil futómű
kezelő szervek kopása, meg függ a gazdától igen nagyba, a gyűrő kérdés ugye, meg a bőr PH-ja van akinek 50e alatt konkrétan lerohad a bőr kormányról
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
FoBCRaistlin
őstag
NA, akkor értjük egymást
Tudom én is milyen a brutális futómű, éreztem már, de azt is tudom, hogy ami nekem van az is bőven megállja a helyét a felhasználási viszonyokhoz, illetve a kategóriájához képest.
Ült már benne pár beteg ember, de eddig mindenki azt mondta, hogy jó.
Na, akkor nekem mákom van a kezemmel, meg a kormányom minőségével kapcsolatban is.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
TaaT
veterán
Vajon miért nem terjedt el a hétköznapi autózásban ez a kerékrögzítés
Give them hell Ukraine!
#00809728
törölt tag
és ott a pont...
A leonba tuti 180.000körül lehet.
#00809728
törölt tag
kicsit drágábban
és igaz nem 170le.
Nem tudtam,hogy árban mi a tender...
FoBCRaistlin
őstag
Nem értem, hogy ezeket miért merték Cuprának nevezni... Totál égés.
az ibizában legalább alig volt különbség a bengás meg a dízel cupra között.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
TaaT
veterán
"miért merték Cuprának nevezni..."
kettesgolfból volt 107le-s verzió, na az nagyobb cink sztem...
amúgy meg ott van a GTI TDI négysesgolf is ezzel a 150pacis motorral
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Szép nagy nyomatékkulcs.
FoBCRaistlin
őstag
ugyanaz a Leon, csak FR és benzines 180 ló
dízel Cupra 150 ló. Az enyém nem 150 ló és nem 330nm, de éppen csak arra elég, hogy egálban legyen az FR-el. Ergo a dízel Cuprát agyonveri a benzines FR, na ez égés.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Mágus2
Közösségépítő
Ez csak számháború. Próbálj ki egy diesel FR-t meglátod, h egálban van a benzinessel. Más a váltóáttét, több a nyomaték, kevesebb a lóerő, +- ugyan azt tudják.
14adam
addikt
hasonló van az edzőmnek is. Ellehet gondolni amikor két 130-150kg-os ember kiszáll egy ilyen autóból akkor, hogy nézik őket Mondjuk az citromsárga és bazinagy kismedve festmények vannak az oldalán de a tárcsa az ugyanez
MunezXBK
nagyúr
Egyáltalán, hogy férnek be? Nekem van 150+-os ismerősöm, de mellém alig fért be.
FoBCRaistlin
őstag
Ezzel nem értek egyet.
a 150lovas dízel Cupra kevés a benzines FR ellen.
Találkoztam már olyannal, és ellenem is kevés volt.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tomcsi23
veterán
Fene tudja, de ez a legerősebb dízel ebben a szerelésben. Amúgy csak a haldexes (4 kerekes) a Cupra, a többi Sport, Sport-R, Topsport, FR. Ám ez kb csak felszereltség, ahogy elnézem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Mármint találkoztál már olyan diesel FR-el amiben meg is volt a gyári 150 ló? Vagy csak azt hitte a fickó, h megvan. Nagy különbség.
Találkoztam már olyan 1.8Tvel ami kevés volt a kobi szaromhoz. Ez nem azt jelenti, h annyira jól megy gyárilag az adagolós puttonyos, hanem valammi kehes 1.8T-re akadtam.
[ Szerkesztve ]