Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
troland26
őstag
Ahm
GEU lesz , ha minden igaz
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Touareg 2006. 3.0 TDI, BKS, 225LE.
Csövek, egr, leellenőrizve, turbó javítva, de visszaadja a hibát és berángat gyorsításnál.
Rosstech ezt írja:
" Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Turbocharger defective "
Innen csak ez marad gondolom: Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Tud valaki adni egy OEM kódot rá?
Kettőt alkatrészt találtam ami hasonlít rá, leírom a kódokat, konkrétan megnéztem az autón....
059906628a
1j0906283c
Ezek közül lesz valamelyik, vagy egy teljesen más?
[link]
Itt úgy látom ez lesz az: 1j0906283c, viszont 2007-től ezt gyártják: 1j0906283a és nem a BKS kódra van...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
DJ. Ru$y
félisten
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Mágus2
Közösségépítő
A BKS nem vákuum vezérelt, hanem elektromotor regulálja(nekem úgy tűnik, hogy azzal lesz a gond). Ha az jó, valahol elfúj a csöveken. A DPF még benne?
[ Szerkesztve ]
newmoonlight
senior tag
Oppssz! 😊 (Mondjuk akkora vicc, hogy akár naponta is el lehet sütni.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
tibbike01
őstag
Erről a Toledoról mik a vélemények? Csal azt ne mondjátok, hogy a váltója sz@r mert falnak megyek...
molnarpeter
nagyúr
Akkor csak annyit # hogy száraz kuplungos, nem pedig az óhajtott olajos
tibbike01
őstag
Sejtettem...
Melyik váltó olajos? Hogyan keressek rá vagy honnan ismerjem fel?
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Nincs DPF, szoftbol is ki van véve.
Elektromotorra tudsz adni egy OEM kódot?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
molnarpeter
nagyúr
250 Nm alatt száraz, felette olajos, gyakorlatilag 2.0 vagy nagyobb motorral, vagy a plug-in hibridekben találsz olyat.
tibbike01
őstag
Köszi! Úgy érzem nem nekem való a VW család.
Létezik olyan 120-160 lóerős benzines VW konszern, amit meg szabad venni?
[ Szerkesztve ]
bul07
nagyúr
Szárazzal sincs gond, csak bele kell kalkulálni hogy véges az élettatalma és majd fel kell újítani vagy cserélni kell (Olyan 400e Ft legyen rá tartalékba)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
i-sti
senior tag
2.0 TSI, annyira nem szar mint az 1.8 TSI
Kolléga 2 hete rendelte meg az új 1.5 TSI Golfót 130 lóval.
Van belőle 150 lovas változat is.
Majd meglátjuk ezek mennyire lesznek tartósak.
Ha jól tudom ezek már VW 509 olajjal mennek, 0W-20.
Novum Forum Siculorum
diablo1984
veterán
Octavia 1,5 TSI-jét próbáltam 150 lóval, menni ment, bár fordulaton már volt hangja, de húzott, nem úgy mint a disznó, nem préselt az ülésbe, de száraz úton is vadulva a kipörgésgátló bizony bekapcsolt a 205-ös alap papucsokon! És takarékos!
Ami nem tetszik benne, az a 6-7 millió közötti, feletti ára és hogy minőségben a 7 éves octaviámtól nem nagyon tér el, max a generáció váltáskor változott a műszerfal, de anyagra hasonlóból csinálták.
De ezt a TSI-t el tudnám fogadni, nem sportmotor, de lehet vele dinamikusan is menni és takarékosan is!
Ezt én is aláírom, elég jó a nyomatéktartománya az 1.5-nek, a szerpentin 5 emberrel is erőlködés nélkül ment, amin meglepődtem. A hangja viszont pusztulat. Ilyen szar hangú 4 hengerest még nem hallottam, szerencsére csak 3500-tól hallatszódik.
Egyrészt nyilván francba hogy költeni kell rá, de másrészt viszont 12 év, 284e km, költeni kell rá vagy venni egy másikat.
Sokat gondolkodtam, vegyek újat? De nem akarok vigyázgatni egy új autóra és abban parkoltatni minimum 5 milliót. A fiatal használt autók sem jönnek be, és nem tudom mit fognak azok megérni a jövőre nézve.
Nem azért van meg ez az autó, mert annyira tetszik, hanem mert a többi opció annyira nem. Az EGR szelep az első nem kopó alkatrész, amit cseréltettem rajta (a hajtókarcsapágyakon kívül, de mivel BXE, ezért azt nem is számítom).
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Igen, magasabb fordulaton behallik a motor bőgése, ami furának tűnt számomra, inkább szokatlan bőgésnek. De jól hangolt motor, ami a legújabb octavia kombi kasztniját is szépen repítette!
Nem tudom milyen ugyanehhez a motorhoz képest a 150 lovas 1,4 TSI, de ez bejött!
[ Szerkesztve ]
Az 1.4 150 ló az szépen megy; nem mentem még 1.5-tel, de azt hallottam, hogy az "tompább", kevésbé élénk.
Mágus2
Közösségépítő
059198201A elvileg ez van a turbón. Nézd meg képen, meg a turbón, ez a nyomás szavályzó.
MunezXBK
nagyúr
Szerintem meg sokkal fürgébb, mint az 1.4TSI.
Vagy másképp van hangolva.
Winchester95
őstag
gzbotii
veterán
Ezen már az új VW logó van.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
(#171523) diablo1984 válasza Winchester95 (#171521) üzenetére
diablo1984
veterán
a kartergáz szűrő egy gumiágyban ül a szelepfedél tetején, ott tud olajpára kijönni, mert az ezer éves gumi kikeményedik és nem úgy zár! Természetes jelenség, ha zavar, cserélj gumit, vagy olajálló szilóval húzd véknyan le a felületeket és úgy össze.
DJ. Ru$y
félisten
Így van látszik is, hogy a kartergázszűrő környékére koncentrálódik a nagyobb mocsok és ott fényesebb is (frissebb).
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
(#171525) atos19881101 válasza atos19881101 (#171348) üzenetére
atos19881101
senior tag
Tegnap fel is került a helyére a csiga.
Eddigi tapasztalat, hogy eddig ami volt turbóhang az teljesen eltűnt. Szinte hallani sem lehet. A nyomatékot alacsonyabb fordulattól érezni és folyamatos. Eddig 2000 környékén volt egy bumm. Leugrott az olajteknő is cserekor. A szívókosár szép tiszta volt.
Ahogy nézegettem, a 2-3 éve cserélt vákuum csövek ismét csere érettek. Szilikon csövet honnan szoktatok rendelni ilyen célra?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#171526) Winchester95 válasza diablo1984 (#171523) üzenetére
Winchester95
őstag
Köszönöm mindenkinek.
Feltételezhető, akkor hogy ez miatt volt egy minimális olajfogyasztása a motornak.
10ezer km-re levetítve a max jelzéstől a közép állásig.
(Turbócsőnél is volt minimális olaj kívülről, a cooler után, de szerintem az normális) Régi és új Turbóval is volt.
(#171527) diablo1984 válasza Winchester95 (#171526) üzenetére
diablo1984
veterán
Nem, ez csak pár csepp, nem decik, ez csak olajpára. Nem ez miatt csípi az olajat, ha nem ott jönne ki, akkor menne vissza a szívó ágba, onnan meg elégetné!
Nekem ha a tdi ennyit evett volna olajból, akkor nagyon boldog lettem volna, ez egy természetes olajfogyasztás, szót sem érdemel, 10e km alatt 4-5 deci!
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Ennyit bármelyik motor megeszik üzemszerűen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Csaby25
senior tag
Mágus2
Közösségépítő
Az elsőnél rossz a kép.
Csaby25
senior tag
A tesómé az autó, azt mondja turbójavításkor ez tesztelve volt és azt mondták, hogy nem hibás.
Esetleg meg tudnád mondani pontosan milyen csöveket kell leellenőrizni (ne haragudj, lehet, hogy már írtad valamikor de nem találom )
Azt mondja olyankor jelentkezik a gond amikor lassan gyorsít ki, nem padlozza, ilyenkor nem kapcsol vissza az automata. Ha padlozza, visszakapcsol és nagy fordulaton megy mint állat, kisebb fordulaton van a gond, ilyenkor: megtorpan és nincs ereje. Ha leállítja a motort, utána nincs gond.
Itt egy kép a regisztrált adatokkal, amikor előáll:
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Mágus2
Közösségépítő
0,4 barral kevesebbet fúj a turbó(1,2 bar helyett csak 0,8), szóval vagy szarul regulál, vagy valamelyi csőcsatlakozásnál elfúj keményen. Mindegyik csövet meg kell nézni a turbó és a szívósorok között. Ahol olajos, ott fúj el.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Mágus. Abs kocka lesz a ludas. Rákötve nincs can busos hibakód.
Chereiose
addikt
VW polo 1.4 (2004) lenne olyan problémám, hogy néha ilyen dízeles kerregést produkál alapjáraton. Ismerős mondta és neten is olvastam, hogy ez hidrótőke hiba lehet. Kérdés, hogy ez mennyire súlyos hosszabb távon azon kívül, hogy zavaró? Illetve olyan is előfordult, hogy alapjáraton így döcögött, mint mikor le akarna fulladni ha nem kuplungolsz menet közben, de maga a motor sosem állt le csak pár másodpercig csinálta.
Ezzel kapcsolatban mit lehet tenni és milyen költségre lehet számítani egy szervizelés esetén?
Methionyl
senior tag
Sziasztok
Adott egy Skoda Fabia, és szeretném tudni, hogy ez a változat turbós vagy még nem. Nem vagyok nagy szaki, nézzétek el kérlek. Puszta kíváncsiság.
Gyártó: Skoda
Típus: Fabia (5J)
Évjárat: 2016
Motorkód: CJZD86503 (1197 cm³)
Teljesítmény: 66 kW
Illetve ha turbós is, mire kell figyelni? Hosszú autópálya után nem egyből leállítani a motort?
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
Lacess
tag
Szia!
Az biztos, hogy egy turbómotorról beszélünk, konkrétan egy 1.2TSI-ről.
Azt írtad, hogy CJZD a motorkódod, viszont ez a motor 81kW/110Ps teljesítményű. A 66kW-os a CJZC kódú.
Mire kell figyelni? Hidegen nem talpalni. Hosszabb, nagyobb motorterheléssel járó menet után hagyni kell visszahűlni, néhány perc járatással pl.
A rendszeres (15ezer/1év) olaj és szűrőcsere minőségi anyagokkal pedig erősen ajánlott.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Methionyl
senior tag
Qru
MODERÁTOR
Lehet elírták, le kéne ellenőrizni. Nekem is elírták a forgalmim anno...
#nincsbennetarcsi
Lacess
tag
Ebből táplálkoztam. A német wikipedia általában megbízható.
A Polo 6r faceliftjében is megtalálható ez a motor. A szócikk szerint itt is 110 lovas a CJZD, és persze van CJZC 90pacival. Ez ugye a bódé alatt ugyan az az autó mint a Fabiad. Két helyen csak nem írták el...
Szerintem hasonlítsd össze az autón lévő matricákat, vagy a szervizkönyvben lévő matricát a forgalmiddal. Lehet valaki elírt valamit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Methionyl
senior tag
Igazad lesz, biztos, hogy elírás mert nekem csak 5 sebesség van és a 110hp verzióba pedig 6 van.
Az eredeti kérdésre megkaptam a választ szóval köszi mindenkinek
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
Csabadi
tag
Szia, nemrégiben írtam lemezfelni festés miatt itt a csoportban. De elméletileg volna golf 6 kocsiról 15" viszont az et47 a sajátom pedig Et37. Volna valami hátránya, ha felraknam a golf felniket. Gondolok itt csapágyakat jobban terheli, vagy a futóművet.... Köszi
szabonagyur
félisten
Egy újabb, 2013-as Seat Toledo mondjuk hol van minőségben, zajban egy Golf 6-hoz képest kb?
Egészen szimpatikus a sedan forma.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Reggie0
félisten
NXP454 a rendszamod?
[ Szerkesztve ]
A sorrend kb igy nez ki. Seat skoda vw audi. Sportos de amin lehet sporolnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
gzbotii
veterán
Hangszigetelésben is jobb a Skoda mint a Seat?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
szabonagyur
félisten
Ja nekem a sedan mint forma az ami tetszik, nem nagyon tudnék mást elképzelni sem, vérbeli sedan család vagyunk
(#171545) gzbotii: igen nekem is ez a kérdés, hogy hangszigetelésben hol van vajon? Mert okés, hogy belső minőségben jobb egy Audi, de ilyenekben vajon
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
(#171547) diablo1984 válasza szabonagyur (#171542) üzenetére
diablo1984
veterán
A seat a golfhoz képest kevésbé minősêgi, több benne a műanyag, a spórolás.
gzbotii
veterán
Audi szerintem simán a legjobb hangszigetelésben (VW-hez képest is).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
szabonagyur
félisten
Ez egyértelmű, kérdés a Seat hol van, mennyire zajos?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia