Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Karavik:] Xiaomi Mi11 Pro/Ultra: Gyári ROM-ról váltás xiaomi.eu ROM-ra fastboot telepítés
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
simonjoe
senior tag
..hát elég fájdalmas kiadásod volt akkor. Biztos, h rakat bele valamit, valami pluszt a gyártó amitől érezhetően jobb, és ennek sajnos ára van, nem is kevés.
#171950) momo2828:
sok szerelőt nem értek, h miért a szart erőltetik. Talán nagyobb a haszna rajta, vagy várja, h széthulljon és újra vidd hozzá?? Tényleg nem értem. Én ezek miatt váltottam szerelőt, mert minden szar bazári egypálcás cuccal rakta volna tele.
Joe
c00per
tag
en nem tartom kizartnak,hogy valamelyik parameter megsem egyezett
sajatban es ismerosok vw audijaba nem 1x csereltem valtoba/difibe olajat nem gyarira es sose volt rosszabb tole inkabb csak jobb.
[ Szerkesztve ]
papg79
tag
Szia! Az én autómba mit ajánlanál? Sharan 2003-as, 1.9 PD TDI, asz motorkódos. Köszönöm!
simonjoe
senior tag
tudod! A kivétel csak erősíti...
Persze nem tartom kizártnak, és én is sokallom a gyári olaj árát. Volt már példa nálam, h a gyári szar volt, nem olaj, hanem szűrő, annak is tömítőgyűrűje. Életemben először vettem gyári szűrőt a kocsiba, előtte MANN-t használtam, soha semmi baja nem volt vele. A gyári tömítése két hónap alatt úgy felkeményedett, olyan lett mint a fagyott kutya lába, és míg be nem melegedett, addig először spriccelt, majd később csak folydogált, üzemmelegen megszűnt a folyás. Hát soha többet gyári olajszűrő!!
Joe
c00per
tag
elhiszem.eleg egy rossz elmeny.Speciel en anno Mann uzemanyag szurot tettem a kettofelv6-ba es utana nem indult a gep.Azota kerulom.Ez a tipikus kinek a pap....
papg79: ami teljesiti a gyartoi eloirast:
[link]
[link]
Egy fokozatu helyett en mar raktam tobb fokozatut es semmi problema nem volt.Amelyiket konnyebben betudod szerezni a ketto kozul.En 99%-ban Mannol valtoolajat hasznalok,ha cserelek olajat az autokba.
Tudom most megleszek kovezve
papg79
tag
Köszönöm, ezek egész barátségos árak, már csak azt kéne tudnom, hogy menni olaj megy bele...
IntelKiller7
veterán
Cserélt már valaki olajat DSG váltóban?(6 gangos)
Néztem pár videót, valaki alulról, a leeresztőnél tölti fel vákumcső segítségével, van aki meg a filternél felül betölti.
Melyik a szakszerűbb?
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
MunezXBK
nagyúr
Én csak felülről töltőset láttam.
IntelKiller7
veterán
[link] Mondjuk néztem egyet amikor feltöltés után mondja, hogy gyorsan ki kell cserélni a 2 "dugót" aztán elkezd folyni belőle mint az állat.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
i-sti
senior tag
Kommenteket olvastad?
Novum Forum Siculorum
IntelKiller7
veterán
Igen. Azóta még 4 videót találtam. 2 alulról, 2 felülről.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
1stVikman
senior tag
Mann katalógusban és egy online alkatrész boltban nekem 3 fajtát hoz AQW-re .
Filtron katalógusban 2-t. Szóval nem úszod meg, hogy aláfeküdj, és megnézd, milyen kell.
c00per
tag
ha jol remlik 2.25l, de ez nem biztos
F_Zolee
veterán
Miért akarod az összeset kicserélni egyszerre? Nekem pl csak jobb egy szarakodott többször. 2002-es gyártású Leon. Valamelyik még kehés lehet, mert legutóbbi kiolvasásnál láttam, hogy dobott még hibát de a jómunkásemberünk nem nézett meg semmit csak törölt. Legközelebb ha olyan helyre jutok kiolvastatom...
De ahogy nézem más még olcsóbban is tud zárat.
Jimmy66
senior tag
Alulról! Cseréltem nem túl bonyolult, pár cucc kell töltő cső, VCDS, műhely aknával.
Egy elég részletes videó a szükséges szerszámokkal és alkatrészekkel. [link]
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy a jobb első ablakemelő furán viselkedik.
Pontosan:
Octavia III, ha a vezető oldalról vagy a jobb első oldalról fel szeretném húzni az ablakot, akkor felmegy teljesen, majd vissza lemegy kb 10cm-t és megáll (távirányítóval is).
Ezt kb 3x csinálja, kb negyedjére már megáll, mikor felment.
Találkoztatok már hasonlóval? Mi lehet a probléma?
atos19881101
senior tag
Nem szorul? Nem használsz légterelőt az ablakoknál?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Brave_86
aktív tag
Nem hinném. Nem.
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Elhoztam a kocsit a szerelőtől s másnap valami hülye kattogást hallottam a kocsiba, mondta h cserélt egy üzemanyagszűrűt, viszont a légtömegmérőt kivette s kitisztította, ami elég nagy bajt csinált a kocsiba.
Csak melegben indul a kocsi, hidegben egyáltalán nem és hatodjára-hetedjére tudtam beindítani, fogtam s elvittem egy másik szerelőhöz aki komolyabb. Valaki esetleg tudná nekem diagnosztizálni a problémát, h miért nem indul be nehezen.
AC Pumpa (szivattyú) jó
Gyerták jó cserélve
Akksi jó
Légtömegmérőt kitisztította de azt CSERÉLNI SZOKTÁK NEM? remélem itt a baj, valószínűleg levegős lett, s nem kap elég oxigént a motor, emiatt nem lehet beindítani, csak teker teker teker.
Itt egy videó valaki megmondaná hogy mitől lüktet a kocsi? (nem hidrótőke)
[link] letöltőlink data.hus egy kis 15 mp videó.
The easy day was yesterday!
A légtömegmérő könnyen kizárható, de diag nélkül max csak találgatunk amivel bajt is lehet okozni. Helyileg mertre vagy? Nincs valaki a közeledben egy vcds-sel (ha már mindenki konzol kávbój)?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomrRRR
senior tag
Békés Megye- Gyula. Elvittem most megint szerelőhöz egy komolyabbhoz, elvileg ma lesz kész, amit írtál berendeltem egyet Angliából egy hibakódolvasót rátettük a műszert szerelő előtt de nem írt ki hibát.
Olajcsere + légtömegmérő remélem megoldja a hibát.
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
tomrRRR
senior tag
Légtömegmérő + AC Pumpa cserés lesz és akkor meglesz oldva a hibám remélem 10 évre lehetőleg
The easy day was yesterday!
Ne vedd magadra de nem fog segíteni a hibakód olvasó- ehhez már élőadatot kell nézni hogy kiderüljön a MAF, egy hőmérsékletjeladó , egy gyenge indítómotor vagy bármi más-e a hiba ami nem feltétlenül generál hibakódot!
Morris-nak Békéscsabán nincs véletlenül vcds-e? Én Szegeden vagyok de Gyula nem fér bele legalább 4-5 napig még.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Ha levegős lett, hogy nem kap elég oxigént?
KTTech
veterán
A MAF-ot szokták és kell is tisztítani, nem feltétlenül kell cserélni. Olyan meg nincs, hogy ettől levegős lesz a rendszer.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
tomrRRR
senior tag
Felhívtam a szerelőmet mondták hogy keresik még a hibát, nehezen indul másodjára pöccent be nekik, légtömegmérő azt biztos h fognak cserélni, remélem hogy az AC Pumpát nem kell kicserélni egészbe.
The easy day was yesterday!
tomrRRR
senior tag
De ez nem volt kicserélve több mint 10 éve és akihez vittem szerelő meg kitakarította elvileg viszont ÚJAT kellett volna tennie bele... a légtömegmérő
The easy day was yesterday!
Attix82
őstag
Üdv.
Légtömegmérő tisztítás előtt rendben volt? Mert gyanus, hogy ott valami cső nincs a helyén és szerintem az adja ki ezt a furcsa hangot. Motorháztetőt nyisd fel és ott fülelve próbáld beazonosítani honnan jön.
KTTech
veterán
Az enyémben 13 éves, és köszöni jól van, egy tisztítás kellett neki, rögtön fogyiban -0.5L lett. De a MAF nem szokott ilyen indulási hibát produkálni, konkrétan nélküle is gond nélkül kellene indulnia (csak az alapjárat lesz rossz és a fogyasztás magas). Ilyen sokadikra indul hiba inkább üzemanyagellátás, vizhőfok jeladó, akkumulátor csatlakozások és önindító szokott lenni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
tomrRRR
senior tag
Szia,
Igen tökéletesen működött beindult mindig, amióta elhoztam a szerelőtől azóta nem indul a kocsi SZAR, egy üzemanyagszűrűt cserélt benne, illetve kitisztította a fojtószelepet, meg a légtömegmérővel (kisérletezgetett a bolond).
Valahogy nekem is azt állt össze hogy valami cső nincs a helyén azért kattog, mert soha nem kattogot.
KTTech: Főnök úr, vízhófok jeladó működik mozdul a fordulatszám, akksi szintén jó próbáltam, önindító is jó, üzemanyagellátással lesznek bajok
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
q13579
senior tag
Sziasztok,
2014-2015-ös évjáratú A4-es audikkal szemezünk. (Éves 12-15.000 km-re, sok bölcsödejárattal, sokszor dugóban araszolva, sokszor viszont országúton használva).
Jelenleg úgy gondoljuk, hogy az 1.8 tfsi motor jó megoldás lenne. Van ebben az évjáratban olyan probléma ezeknél a motoroknál, amik zsebbenyúlósak lehetnek? (csak rendezett szervízelőélettel bíró modellt nézegetünk 100-150.000 km között).
Köszi előre is.
MunezXBK
nagyúr
1.hsz megvót?
Szia!
Olajcsipegetésre kérdezz rá (ha tulajdonostól és nem kereskedőtől veszed). Termosztát szállhat el a korai tipusokon (300 e. Ft), esetleg még a katalizátor döglődhet.
tomrRRR
senior tag
Itt vannak a hibakódok amik voltak s ezek kerültek megoldásra (vagyis egy üzemanyagszűrű megoldotta a problémákat)
P0441- Párolgási emisszió szabályzó rendszer nem megfelelő szellőztetés áramlás
P0171- Rendszer túl szegény (1. hengersor)
P0420- Katalizátor rendszer hatékonyság határérték alatt
S ezeket a hibákat a bezinszűrű megoldott 2 hibát.
Most nincs benne hibakód, de ennek ellenére csak melegben indul, hidegben nem, ötödjére indul be csak teker.
The easy day was yesterday!
q13579
senior tag
Bocs, nem, jogos.
Audi A4, 2014, CJE a motorkód, 1.8 tfsi 170LE
Tehát a kérdés, hogy ennél a motornál bele lehet-e szaladni az oly sokat emlegetett olajfogyasztási, dugattyúcserés, gyűrűzűs problémába? (Anno még angol nyelvű portálokon azt olvastam, hogy a 3. generációs tfsi motorok már jóval problémamentesebbek, a kérdés, hogy ez igaz-e az általam említettre is).
(@focvis: a 300.000 Ft-os hiba még számomra bőven vállalható, igazságszerint az autó vételárán felül közel ekkora összeget szánok az esetleges hibákra.)
simonjoe
senior tag
300eHUF-os termosztát?? Miből csinálták??
Joe
KTTech
veterán
Összetett egység, nem csak mechanikus thermosztát. Sok autóba került már ilyen.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
KTTech
veterán
Vajon be is állította a fojtószelepet, miután takarította? Két vízhőfok jeladó van, az egyik csak az óracsoport fele mér, a másik dolgozik az ECU-nak, és szereti feladni. Ha lehúzva azonnal indul, az a gond (volt ilyen gondom, bár ott melegen volt hiba, persze hibakód semmi nem volt).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
"Thermal management" , kb. egy elektronikusan vezérelt termosztát. A hengerfejben alapból magasabb hőmérsékletet tart fenn; ha padlózni kezded, akkor viszont lehűti; stb., stb... megspórolhatsz vele 0,02 litert 100 kilométerenként.
A hozzá kapcsolódó vízpumpával együtt érdemes cserélni; okosított beszerzéssel ~200-at fizettem cakk-pakk, így garancia természetesen nem volt rá.
Vesztor87
senior tag
Tudom h 5-ből 4 nem az igazi. Kinyitom az ajtót kintről, műszerfalon nem világít az ajtó nyitva ikon, nem kapcsol be a belső világítás. Bentről nyitva mindig jó. Kivéve a bal hátsó ajtó, az mindig szar.
simonjoe
senior tag
... na, vazze!! A Volvo-dban is ilyen van?? Remélem az én CC-mben még hagyományos fatengelyes játszik.
Joe
A CC tippre még a fatengelyes verzió; Golfnál a 7. generációval jelent meg ez a csoda; tippre az Euro 6 miatt.
A Volvoban cseréltünk vezérlést, az hajtja a vízpumpát, abból is újat kapott. Ugyanakkor pl. folyadékhűtésű az akkupakk egy elektromos vízpumpával, motorral nyíló zsalu van a hűtők előtt, a csomagtartóban is ott figyel egy kiegyenlítő tartály; szóval bármi elképzelhető...
Azonban talán őszintébb márka, nem érintette a dízelbotrány, a teljesítményhez adott a lökettérfogat is, érzésre nincs kikönnyítve sehol. Ennek ellenére lehet locsolni rá a pénzt. (Jól vettem; szinte minden közismerten kritikus részt rendbe szedtem; az esztétikai gondok java már orvosolva; közel 7 kiló lesz a vége, eredetileg 4-gyel kalkuláltam.)
simonjoe
senior tag
Sokat beszélgettem a szerelőmmel az utóbbi időben, mert sűrű "vendég" voltam nála mivel egyre több szarság üti fel a fejét a kocsiban. Az egyszerű gumitömítéstől a szívó csappantyúsoron át, most éppen az elektromos kézifékrendszer szarakodik.
Szóval azt mondta a szerelőm, h ma már mindegy milyen autót veszünk, egyformán szar mindegyik. Döntsek érzelmi alapon, ami tetszik, abba üljek bele, oszt ha szerencsém van, nem költök rá vagyonokat. Talán igaza van.
Joe
fesii
aktív tag
Sziasztok [link] Csomagtértálcát szeretnék venni. Volt olyan akinek nem stimmelt esetleg a méret? Illetve én keresek rosszul vagy ennyibe kerül manapság egy gumidarab? Ha esetleg itt van Szhelyi és éppen van neki eladó ne tartsa magába.
[ Szerkesztve ]
JHONNY 79
aktív tag
Ennyiért inkább használt gyárit vennék.
inf3rno
nagyúr
Sziasztok!
Van egy rég 2000-es Seat Leon-om. Az a kínom vele, hogy nem tudom előre dönteni az üléseket most már egyik oldalon sem. Valami tönkrement a zár szerkezetben, ami ezért felelős. Tudtok erre bármilyen megoldást, esetleg valami ötlet, hogy milyen szakemberhez vigyem? A szerelőm szerint kárpitos kellene, ami nekem elég furán hangzik.
Buliban hasznos! =]
MunezXBK
nagyúr
DJ. Ru$y
félisten
Ráolvasásos kéttömegű javítás van?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
inf3rno
nagyúr
Nem éppen erre vágytam. Gondoltam ha már Seat topic, biztosan találkozott itt valaki ugyanezzel a problémával. Méghozzá abból gondolom, hogy mindkettő elromlott néhány év különbséggel, tehát biztosan gyakori jelenség. Ja meg küldd légyszi a pénz energiát is, hátha.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Saccco
nagyúr
Itt azt írják, hogy 2 dolog lehet aprópénz szorult a mechanizmusba vagy kilazult a kábel az ülés belsejében. TaDa nevű kommentelő leírja, hogy miként lehet megoldani.
szerk.: Most nézem, hogy Ibiza topikba küldött a kereső... mondjuk lehet ugyanaz a megoldás.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GARANCIÁS DJI Mini SE eladó
- Asus ROG Strix G513IE laptop / RTX3050Ti GPU / 144Hz / Ryzen 7 4800H / 1tb SSD /16gb RAM 3200MHz
- 27" Eizo Flexscan EV2780 IPS LED Használt monitor 2év garancia MONITORCENTER
- HP Victus 16 - 16.1" FHD IPS 144Hz / i5-12500H / 16Gb DDR5 / 1Tb PCIe 4.0 / RTX 3050 Ti / HUN
- Lenovo S3 Yoga 14 i3-5010 4Gb ram 180Gb SSD FHD érintő, számlával, garanciával