Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#171951) simonjoe válasza i-sti (#171949) üzenetére


simonjoe
senior tag

..hát elég fájdalmas kiadásod volt akkor. Biztos, h rakat bele valamit, valami pluszt a gyártó amitől érezhetően jobb, és ennek sajnos ára van, nem is kevés.
#171950) momo2828:
sok szerelőt nem értek, h miért a szart erőltetik. Talán nagyobb a haszna rajta, vagy várja, h széthulljon és újra vidd hozzá?? Tényleg nem értem. Én ezek miatt váltottam szerelőt, mert minden szar bazári egypálcás cuccal rakta volna tele. :((

Joe

(#171952) c00per válasza simonjoe (#171948) üzenetére


c00per
tag

en nem tartom kizartnak,hogy valamelyik parameter megsem egyezett :R :B

sajatban es ismerosok vw audijaba nem 1x csereltem valtoba/difibe olajat nem gyarira es sose volt rosszabb tole inkabb csak jobb.

[ Szerkesztve ]

(#171953) papg79 válasza c00per (#171952) üzenetére


papg79
tag

Szia! Az én autómba mit ajánlanál? Sharan 2003-as, 1.9 PD TDI, asz motorkódos. Köszönöm!

(#171954) simonjoe válasza c00per (#171952) üzenetére


simonjoe
senior tag

tudod! A kivétel csak erősíti... :DD
Persze nem tartom kizártnak, és én is sokallom a gyári olaj árát. Volt már példa nálam, h a gyári szar volt, nem olaj, hanem szűrő, annak is tömítőgyűrűje. Életemben először vettem gyári szűrőt a kocsiba, előtte MANN-t használtam, soha semmi baja nem volt vele. A gyári tömítése két hónap alatt úgy felkeményedett, olyan lett mint a fagyott kutya lába, és míg be nem melegedett, addig először spriccelt, majd később csak folydogált, üzemmelegen megszűnt a folyás. Hát soha többet gyári olajszűrő!!

Joe

(#171955) c00per válasza simonjoe (#171954) üzenetére


c00per
tag

elhiszem.eleg egy rossz elmeny.Speciel en anno Mann uzemanyag szurot tettem a kettofelv6-ba es utana nem indult a gep.Azota kerulom.Ez a tipikus kinek a pap.... :R

papg79: ami teljesiti a gyartoi eloirast:
[link]
[link]

Egy fokozatu helyett en mar raktam tobb fokozatut es semmi problema nem volt.Amelyiket konnyebben betudod szerezni a ketto kozul.En 99%-ban Mannol valtoolajat hasznalok,ha cserelek olajat az autokba.

Tudom most megleszek kovezve ;]

(#171956) papg79 válasza c00per (#171955) üzenetére


papg79
tag

Köszönöm, ezek egész barátségos árak, már csak azt kéne tudnom, hogy menni olaj megy bele...

(#171957) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Cserélt már valaki olajat DSG váltóban?(6 gangos)
Néztem pár videót, valaki alulról, a leeresztőnél tölti fel vákumcső segítségével, van aki meg a filternél felül betölti. :DDD
Melyik a szakszerűbb?

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#171958) MunezXBK válasza IntelKiller7 (#171957) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én csak felülről töltőset láttam.

(#171959) IntelKiller7 válasza MunezXBK (#171958) üzenetére


IntelKiller7
veterán

[link] Mondjuk néztem egyet amikor feltöltés után mondja, hogy gyorsan ki kell cserélni a 2 "dugót" aztán elkezd folyni belőle mint az állat. :DDD

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#171960) i-sti válasza IntelKiller7 (#171959) üzenetére


i-sti
senior tag

Kommenteket olvastad?

Novum Forum Siculorum

(#171961) IntelKiller7 válasza i-sti (#171960) üzenetére


IntelKiller7
veterán

Igen. Azóta még 4 videót találtam. 2 alulról, 2 felülről. :DDD

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#171962) 1stVikman válasza tomszli11 (#171915) üzenetére


1stVikman
senior tag

Mann katalógusban és egy online alkatrész boltban nekem 3 fajtát hoz AQW-re :D.
Filtron katalógusban 2-t. Szóval nem úszod meg, hogy aláfeküdj, és megnézd, milyen kell. :)

(#171963) c00per válasza papg79 (#171956) üzenetére


c00per
tag

ha jol remlik 2.25l, de ez nem biztos

(#171964) F_Zolee válasza Vesztor87 (#171918) üzenetére


F_Zolee
veterán

Miért akarod az összeset kicserélni egyszerre? Nekem pl csak jobb egy szarakodott többször. 2002-es gyártású Leon. Valamelyik még kehés lehet, mert legutóbbi kiolvasásnál láttam, hogy dobott még hibát de a jómunkásemberünk nem nézett meg semmit csak törölt. Legközelebb ha olyan helyre jutok kiolvastatom...
De ahogy nézem más még olcsóbban is tud zárat.

(#171965) Jimmy66 válasza IntelKiller7 (#171957) üzenetére


Jimmy66
senior tag

Alulról! Cseréltem nem túl bonyolult, pár cucc kell töltő cső, VCDS, műhely aknával.

Egy elég részletes videó a szükséges szerszámokkal és alkatrészekkel. [link]

(#171966) Brave_86


Brave_86
aktív tag

Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy a jobb első ablakemelő furán viselkedik.
Pontosan:
Octavia III, ha a vezető oldalról vagy a jobb első oldalról fel szeretném húzni az ablakot, akkor felmegy teljesen, majd vissza lemegy kb 10cm-t és megáll (távirányítóval is).
Ezt kb 3x csinálja, kb negyedjére már megáll, mikor felment.
Találkoztatok már hasonlóval? Mi lehet a probléma?

(#171967) atos19881101


atos19881101
senior tag

Nem szorul? Nem használsz légterelőt az ablakoknál?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#171968) Brave_86 válasza atos19881101 (#171967) üzenetére


Brave_86
aktív tag

Nem hinném. Nem.

(#171969) tomrRRR


tomrRRR
senior tag

Sziasztok,
Elhoztam a kocsit a szerelőtől s másnap valami hülye kattogást hallottam a kocsiba, mondta h cserélt egy üzemanyagszűrűt, viszont a légtömegmérőt kivette s kitisztította, ami elég nagy bajt csinált a kocsiba.

Csak melegben indul a kocsi, hidegben egyáltalán nem és hatodjára-hetedjére tudtam beindítani, fogtam s elvittem egy másik szerelőhöz aki komolyabb. Valaki esetleg tudná nekem diagnosztizálni a problémát, h miért nem indul be nehezen.

AC Pumpa (szivattyú) jó
Gyerták jó cserélve
Akksi jó

Légtömegmérőt kitisztította de azt CSERÉLNI SZOKTÁK NEM? remélem itt a baj, valószínűleg levegős lett, s nem kap elég oxigént a motor, emiatt nem lehet beindítani, csak teker teker teker.

Itt egy videó valaki megmondaná hogy mitől lüktet a kocsi? (nem hidrótőke)

[link] letöltőlink data.hus egy kis 15 mp videó.

The easy day was yesterday!

(#171970) bitpork válasza tomrRRR (#171969) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A légtömegmérő könnyen kizárható, de diag nélkül max csak találgatunk amivel bajt is lehet okozni. Helyileg mertre vagy? Nincs valaki a közeledben egy vcds-sel (ha már mindenki konzol kávbój)?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#171971) tomrRRR válasza bitpork (#171970) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Békés Megye- Gyula. Elvittem most megint szerelőhöz egy komolyabbhoz, elvileg ma lesz kész, amit írtál berendeltem egyet Angliából egy hibakódolvasót rátettük a műszert szerelő előtt de nem írt ki hibát.

Olajcsere + légtömegmérő remélem megoldja a hibát.

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#171972) tomrRRR válasza bitpork (#171970) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Légtömegmérő + AC Pumpa cserés lesz és akkor meglesz oldva a hibám remélem 10 évre lehetőleg

The easy day was yesterday!

(#171973) bitpork válasza tomrRRR (#171971) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ne vedd magadra de nem fog segíteni a hibakód olvasó- ehhez már élőadatot kell nézni hogy kiderüljön a MAF, egy hőmérsékletjeladó , egy gyenge indítómotor vagy bármi más-e a hiba ami nem feltétlenül generál hibakódot!
Morris-nak Békéscsabán nincs véletlenül vcds-e? Én Szegeden vagyok de Gyula nem fér bele legalább 4-5 napig még.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#171974) MunezXBK válasza tomrRRR (#171969) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ha levegős lett, hogy nem kap elég oxigént?

(#171975) KTTech válasza tomrRRR (#171969) üzenetére


KTTech
veterán

A MAF-ot szokták és kell is tisztítani, nem feltétlenül kell cserélni. Olyan meg nincs, hogy ettől levegős lesz a rendszer.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#171976) tomrRRR válasza bitpork (#171973) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Felhívtam a szerelőmet mondták hogy keresik még a hibát, nehezen indul másodjára pöccent be nekik, légtömegmérő azt biztos h fognak cserélni, remélem hogy az AC Pumpát nem kell kicserélni egészbe.

The easy day was yesterday!

(#171977) tomrRRR válasza KTTech (#171975) üzenetére


tomrRRR
senior tag

De ez nem volt kicserélve több mint 10 éve és akihez vittem szerelő meg kitakarította elvileg viszont ÚJAT kellett volna tennie bele... a légtömegmérő

The easy day was yesterday!

(#171978) Attix82 válasza tomrRRR (#171969) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Légtömegmérő tisztítás előtt rendben volt? Mert gyanus, hogy ott valami cső nincs a helyén és szerintem az adja ki ezt a furcsa hangot. Motorháztetőt nyisd fel és ott fülelve próbáld beazonosítani honnan jön.

(#171979) KTTech válasza tomrRRR (#171977) üzenetére


KTTech
veterán

Az enyémben 13 éves, és köszöni jól van, egy tisztítás kellett neki, rögtön fogyiban -0.5L lett. De a MAF nem szokott ilyen indulási hibát produkálni, konkrétan nélküle is gond nélkül kellene indulnia (csak az alapjárat lesz rossz és a fogyasztás magas). Ilyen sokadikra indul hiba inkább üzemanyagellátás, vizhőfok jeladó, akkumulátor csatlakozások és önindító szokott lenni.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#171980) tomrRRR válasza Attix82 (#171978) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Szia,
Igen tökéletesen működött beindult mindig, amióta elhoztam a szerelőtől azóta nem indul a kocsi SZAR, egy üzemanyagszűrűt cserélt benne, illetve kitisztította a fojtószelepet, meg a légtömegmérővel (kisérletezgetett a bolond).

Valahogy nekem is azt állt össze hogy valami cső nincs a helyén azért kattog, mert soha nem kattogot.

KTTech: Főnök úr, vízhófok jeladó működik mozdul a fordulatszám, akksi szintén jó próbáltam, önindító is jó, üzemanyagellátással lesznek bajok

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#171981) q13579


q13579
senior tag

Sziasztok,

2014-2015-ös évjáratú A4-es audikkal szemezünk. (Éves 12-15.000 km-re, sok bölcsödejárattal, sokszor dugóban araszolva, sokszor viszont országúton használva).

Jelenleg úgy gondoljuk, hogy az 1.8 tfsi motor jó megoldás lenne. Van ebben az évjáratban olyan probléma ezeknél a motoroknál, amik zsebbenyúlósak lehetnek? (csak rendezett szervízelőélettel bíró modellt nézegetünk 100-150.000 km között).

Köszi előre is.

(#171982) MunezXBK válasza q13579 (#171981) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

1.hsz megvót?

(#171983) focvis válasza q13579 (#171981) üzenetére


focvis
veterán

Szia!

Olajcsipegetésre kérdezz rá (ha tulajdonostól és nem kereskedőtől veszed). Termosztát szállhat el a korai tipusokon (300 e. Ft), esetleg még a katalizátor döglődhet.

(#171984) tomrRRR válasza KTTech (#171979) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Itt vannak a hibakódok amik voltak s ezek kerültek megoldásra (vagyis egy üzemanyagszűrű megoldotta a problémákat)

P0441- Párolgási emisszió szabályzó rendszer nem megfelelő szellőztetés áramlás
P0171- Rendszer túl szegény (1. hengersor)
P0420- Katalizátor rendszer hatékonyság határérték alatt

S ezeket a hibákat a bezinszűrű megoldott 2 hibát.
Most nincs benne hibakód, de ennek ellenére csak melegben indul, hidegben nem, ötödjére indul be csak teker.

The easy day was yesterday!

(#171985) q13579 válasza MunezXBK (#171982) üzenetére


q13579
senior tag

Bocs, nem, jogos.

Audi A4, 2014, CJE a motorkód, 1.8 tfsi 170LE

Tehát a kérdés, hogy ennél a motornál bele lehet-e szaladni az oly sokat emlegetett olajfogyasztási, dugattyúcserés, gyűrűzűs problémába? (Anno még angol nyelvű portálokon azt olvastam, hogy a 3. generációs tfsi motorok már jóval problémamentesebbek, a kérdés, hogy ez igaz-e az általam említettre is).

(@focvis: a 300.000 Ft-os hiba még számomra bőven vállalható, igazságszerint az autó vételárán felül közel ekkora összeget szánok az esetleges hibákra.)

(#171986) simonjoe válasza focvis (#171983) üzenetére


simonjoe
senior tag

300eHUF-os termosztát?? Miből csinálták?? :F

Joe

(#171987) KTTech válasza simonjoe (#171986) üzenetére


KTTech
veterán

Összetett egység, nem csak mechanikus thermosztát. Sok autóba került már ilyen.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#171988) KTTech válasza tomrRRR (#171980) üzenetére


KTTech
veterán

Vajon be is állította a fojtószelepet, miután takarította? Két vízhőfok jeladó van, az egyik csak az óracsoport fele mér, a másik dolgozik az ECU-nak, és szereti feladni. Ha lehúzva azonnal indul, az a gond (volt ilyen gondom, bár ott melegen volt hiba, persze hibakód semmi nem volt).

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#171989) focvis válasza simonjoe (#171986) üzenetére


focvis
veterán

"Thermal management" , kb. egy elektronikusan vezérelt termosztát. A hengerfejben alapból magasabb hőmérsékletet tart fenn; ha padlózni kezded, akkor viszont lehűti; stb., stb... megspórolhatsz vele 0,02 litert 100 kilométerenként.

A hozzá kapcsolódó vízpumpával együtt érdemes cserélni; okosított beszerzéssel ~200-at fizettem cakk-pakk, így garancia természetesen nem volt rá.

(#171990) Vesztor87 válasza F_Zolee (#171964) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Tudom h 5-ből 4 nem az igazi. Kinyitom az ajtót kintről, műszerfalon nem világít az ajtó nyitva ikon, nem kapcsol be a belső világítás. Bentről nyitva mindig jó. Kivéve a bal hátsó ajtó, az mindig szar.

(#171991) simonjoe válasza focvis (#171989) üzenetére


simonjoe
senior tag

... na, vazze!! A Volvo-dban is ilyen van?? Remélem az én CC-mben még hagyományos fatengelyes játszik. :K

Joe

(#171992) focvis válasza simonjoe (#171991) üzenetére


focvis
veterán

A CC tippre még a fatengelyes verzió; Golfnál a 7. generációval jelent meg ez a csoda; tippre az Euro 6 miatt.

A Volvoban cseréltünk vezérlést, az hajtja a vízpumpát, abból is újat kapott. Ugyanakkor pl. folyadékhűtésű az akkupakk egy elektromos vízpumpával, motorral nyíló zsalu van a hűtők előtt, a csomagtartóban is ott figyel egy kiegyenlítő tartály; szóval bármi elképzelhető...
Azonban talán őszintébb márka, nem érintette a dízelbotrány, a teljesítményhez adott a lökettérfogat is, érzésre nincs kikönnyítve sehol. Ennek ellenére lehet locsolni rá a pénzt. :K (Jól vettem; szinte minden közismerten kritikus részt rendbe szedtem; az esztétikai gondok java már orvosolva; közel 7 kiló lesz a vége, eredetileg 4-gyel kalkuláltam.)

(#171993) simonjoe válasza focvis (#171992) üzenetére


simonjoe
senior tag

Sokat beszélgettem a szerelőmmel az utóbbi időben, mert sűrű "vendég" voltam nála mivel egyre több szarság üti fel a fejét a kocsiban. Az egyszerű gumitömítéstől a szívó csappantyúsoron át, most éppen az elektromos kézifékrendszer szarakodik.
Szóval azt mondta a szerelőm, h ma már mindegy milyen autót veszünk, egyformán szar mindegyik. Döntsek érzelmi alapon, ami tetszik, abba üljek bele, oszt ha szerencsém van, nem költök rá vagyonokat. Talán igaza van.

Joe

(#171994) fesii


fesii
aktív tag

Sziasztok [link] Csomagtértálcát szeretnék venni. Volt olyan akinek nem stimmelt esetleg a méret? Illetve én keresek rosszul vagy ennyibe kerül manapság egy gumidarab? :U Ha esetleg itt van Szhelyi és éppen van neki eladó ne tartsa magába.

[ Szerkesztve ]

(#171995) JHONNY 79 válasza fesii (#171994) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Ennyiért inkább használt gyárit vennék.

(#171996) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Sziasztok!

Van egy rég 2000-es Seat Leon-om. Az a kínom vele, hogy nem tudom előre dönteni az üléseket most már egyik oldalon sem. Valami tönkrement a zár szerkezetben, ami ezért felelős. Tudtok erre bármilyen megoldást, esetleg valami ötlet, hogy milyen szakemberhez vigyem? A szerelőm szerint kárpitos kellene, ami nekem elég furán hangzik.

Buliban hasznos! =]

(#171997) MunezXBK válasza inf3rno (#171996) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:DD

(#171998) DJ. Ru$y válasza MunezXBK (#171997) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ráolvasásos kéttömegű javítás van? ;]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#171999) inf3rno válasza MunezXBK (#171997) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem éppen erre vágytam. Gondoltam ha már Seat topic, biztosan találkozott itt valaki ugyanezzel a problémával. Méghozzá abból gondolom, hogy mindkettő elromlott néhány év különbséggel, tehát biztosan gyakori jelenség. Ja meg küldd légyszi a pénz energiát is, hátha. :P

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#172000) Saccco válasza inf3rno (#171999) üzenetére


Saccco
nagyúr

Itt azt írják, hogy 2 dolog lehet aprópénz szorult a mechanizmusba vagy kilazult a kábel az ülés belsejében. TaDa nevű kommentelő leírja, hogy miként lehet megoldani.

szerk.: Most nézem, hogy Ibiza topikba küldött a kereső... mondjuk lehet ugyanaz a megoldás. :DDD

[ Szerkesztve ]

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.