Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rómeó
aktív tag
válasz
Rómeó #172843 üzenetére
(6 bordás 1185 mm,szíj lett a megfelelő) sajna a szíj szakadás okozott valami más problémát is,mert az alapjárat nagyon ingadozik,néha leáll a motor,és gyengének tűnik,és mintha nem menne minden henger,egyelőre félre tettem,majd jöv héten kellene vele foglalkozni,de azt se tudom ,hol kezdjek neki,kérnék némi tippet/infót.
Köszönöm -
bul07
nagyúr
Mennyire gáz az hogyha ráadom a gyújtást az akku feszültsége 11.8V-ra zuhan, előtte ilyen 12.1-12.2V
Töltés rendben van 14.3-14.4V járó motornálKezdjek el bőszen akkut keresni, bár nem kell mert már kinéztem csak a legolcsóbb forrást kell majd megtalálni
Jelenleg: Bosch Silver S4 akkumulátor, 12V 74Ah 680A, EU J+ (Most 4éve lett behozva a kocsi és ezzel az aksival jött be)
Kinézett: Exide Premium akkumulátor, 12V 77Ah 760A J+ EU -
molnarpeter
nagyúr
Hajónapló: sikeres műszaki, múltkori szerviz ennek jegyében történt. Következő alkalomig hátsó fék (megint kezd rozsdásodni), illetve kisebb korrózió kezelés várható.
-
zoo8800
veterán
válasz
laabom #172992 üzenetére
Szia!
Ahogy a fed.comp visszaszámol: ha rugalmas periódus van beállítva, akkor a gép kalkulál a romló állagú olajjal is. A 2 év / 30e km az csak egy elméleti maximum. Sok rövid táv esetén rövidebbre kell venni a periódust.
A márkaszervizes olajcsere szó szerint fáj, olyan 50K Ft-ra tippelem. (Golf7-re 60K körül van) -
laabom
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy a jövő hónapban anyukám egy új Skoda Fabia 1.0 tsi-t vásárol, valószínűleg raktári autót. A napokban voltunk az értékesítőtől kértünk árajánlatot.
Mondta hogy a szerviz intervallum 2 év vagy 30k km. Viszont édesanyám kb 9-11k km-t megy évente. Az nem tiszta amit nem kérdeztünk meg, hogy olajcserére évente vagy 10k km-enként kell vinni vagy a 2év vagy 30k km-enként?Átlagosan mennyibe fáj ezek a szervizek?
Köszönöm előre is a segítséget.
-
papg79
tag
zsolt19900: Köszönöm szépen. Az enyémben sem biztos, hogy avalós van, bár vezetett szervízkönyv van hozzá, az alapján még hihető is az óraállás, de hát ennyi idős korban meg már inkább állapotot veszünk. Készítettem egy másik videót is, ezt ma csináltam 6 celsius fokon, nem tudom, hogy ez a kerepelés mennyire normális. Mikor bemelegszik akkor már nincs ennyire "varrógép" hangja. vagy szokjam meg, hogy a PD TDI-k ilyenek?
[link] -
Morris
veterán
válasz
Flowtation #172975 üzenetére
Kompresszió méréssel. A kérdésedből ítélve műhelyben megcsinálja a szerelő.
Nekem akkor volt ez amikor a gyűrűk el voltak törve. -
zsolt19900
őstag
válasz
simonjoe #172962 üzenetére
én sem várok nagy csodákat
picit legyen halkabb meg talán kulturáltabb a járása és ennyi
pici pamacsot csak a reggeli első elinduláskor köppent (plusz az első gázadáskor/gyorsításkor füstöl picit) ettől függetlenül a motorommal semmi bajom nincsen
Mérés alapján hozza a vegyes 6körüli fogyasztást (ami nekem ehhez a dinamikához megfelelő) és tudom, hogy sosem lesz egy olyan hangtalan motorja, mint a családi Ignisnek van
papg79: igazán nincs mit, nekem 34x ezret mutat az órám (direkt írtam így, mivel ezekben már nem igen lehet tudni a valós értéket)
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Passat B8 2.0 150Le Tdi.
Szeretném a DPF állapotát figyelni.
Letöltöttem a VAG DPF nevű alkalmazást.Milyen adaptert kell vásárolnom és hova kell bedugnom,hogy működésre tudjam bírni?
-
papg79
tag
válasz
zsolt19900 #172955 üzenetére
Szia! Köszönom a választ. Majd akkor belehallgatok abba is. Ami most nekem nagyon zavaró, hogy mikor bejön ez a hidegebb idő, az alapjárat időnként beremeg, alig észrevehető, igazából csak az ülésen érzem. Amint bemelegszik el is múlik ez a remegés, és például nyáron nem is éreztem. Fogalmam sincs, hogy ez mitől lehet. Az autóban egyébként 320 ezer km van.
-
norrberth
addikt
TSI-t milyen motorral érdemes venni?
És mikortól?Ez a Passat B6 tetszene [link] Bár öreg, viszont ha igazak a leírtak.
Csak nem tudom Diesel eladható lesz e.
10 évre vennék autót.Golf 4
15 éve van nálam -
-
-
-
válasz
zsolt19900 #172951 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra.
Én kora tavasszal nyomtam bele a CC-be, de semmi konkrétumot nem tudok írni róla.
Előnyei:
Felújítja az alkatrészek felületét és védi a folyamatos kopás ellen.
-Erről nem tudok nyilatkozni.
Kiegyenlíti és megnöveli a kompressziót a hengerekben.
-Erről nem készült a kezelés előtt mérés, így szintén nincs tapasztalat
Az olajrendszer nyomását a névlegesre visszaállítja.
-Szintén nem volt mérés ez irányban sem
Védi az alkatrészeket a túlterhelés okozta túlmelegedés ellen.
-?????
Javítja a motorolaj kenési tulajdonságait, és a motor szerkezeti egységeinek súrlódási paramétereit.
-?????
Csökkentheti az üzemanyag fogyasztást.
-Csökkentheti, de nem tette.
Növeli a motor teljesítményét és a gyorsulást.
-Lóf@...szt növelt, nem teljesítményt (bár ezt sem mértem előtte) és gyorsulást!
Csökkenti a motorzajt és a vibrációt.
-Ez szintén Lóf......
Megnöveli a motor élettartamát.
-No, erről majd 10 év múlva!
Szóval nálam ezek a tapasztalatok. -
Morris
veterán
válasz
Flowtation #172960 üzenetére
Kompresszió gyanús
-
Flowtation
őstag
Üdv!
Az mitől lehet, hogy hidegen (de üzemmeleg motornál is) úgy megy az autó, mintha hullámozva adagolnám a gázt. Nem tudom leírni jobban, olyan, hogy nem folyamatosan gyorsul hanem egyszer jobban egyszer kevésbé, de nem rángatva, hanem tényleg ilyen finom hullám érzéssel. Meleg motornál kevésbé észrevehető.cordoba 1.4 mpi, AKK motorkód, 2001.
-
rob210
nagyúr
válasz
monosgeri21 #172958 üzenetére
Köszi srácok.
;) -
rob210
nagyúr
Ezeknek a 8 szelepeseknek milyen az euro besorolása?
Van valakinek ilyen? Meg tudná nézni mi szerepel a v 0.9 ben?
-
Zizmand
aktív tag
válasz
macilaci78 #172942 üzenetére
Nekünk a Passat gyárilag sötétített, (nem fólia) nagyon jó dolog, hogy nem látnak be olyan könnyen, nem látják közvetelnül mi van az autóban, többször jól jött már. Ennek ellenére teljesen jó körbe a kilátás, soha nem zavart, este is tudok tolatni, akár tükörből is.
Plusz szerintem még sokkal jobban is néz ki így az autó. -
papg79
tag
Sziasztok! Olvastam a régebbi hozzászólásokat, és gyakori téma volt a hidrotőke, meg a vezérműtengely kopás, és hogy ez az 1.9 PDTDI-ket sem kerüli el. Feltenném a videómat a hidegindításról. Mi a véleményetek? Az autó egy 2003-as Sharan 1.9 PDTDI, ASZ motorkódos. Köszönöm előre is. [link]
-
atos19881101
senior tag
válasz
macilaci78 #172942 üzenetére
Pl a hátsó ülésen hagyhatsz táskát vagy mást, nem fogja egyből odavonzani az alkalmi tolvajt.
Lámpánál meg úgy általában véve is jobb közérzetet ad, ha nem látnak át az autón, mint egy akváriumon. (Függönyös lakás kellemesebb, mintha nem lenne.)
Szerk.:
Tolatásnál a tükröket szokás használni. Furgonban sem
tekintgetsz hátrafele. -
zsolt19900
őstag
válasz
zsolt19900 #172929 üzenetére
nos vásároltam egy
"Xado Fémkondícionáló Maximum 1 stage"-t amint alkalmam nyílik rá beletöltöm az autóba, aztán majd referálok, hogy mit tapasztaltam
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Linux kezdőknek
- ZIDOO médialejátszók
- Apple Whatch SE 2.generáció
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest