Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rob210.gif)
rob210
nagyúr
Pedig a modern dieselek már utánizzítást is végeznek a kedvezőbb károsanyag kibocsátás és a csendesebb üzem érdekében.
Szerintem az ilyen szerelőkkel van a baj, nem beindulni kell a kocsinak, hanem működnie, megfelelően.
Most csináltam pont egy típusidegen kocsin 4 izzítócserét.
A srác már 6 szerelőnél volt, hog zakatol a motor és nem ilyen volt.
NAgynyomásútól kezdve már mindent ki akartak vele cseréltetni.
Rátettem a diagot, mondom halihó nem megy az izzítás.
Kicseréltük az izzító relét a 4 gyertyát és lám a zakatolás megszűnt.
Lényegesen olcsóbban mint egy nagynyomású csere, ami nem is oldotta volna meg a gondot ráadásul.
Sajnos egy jó diesel beindul izzítógyertya nélkül is.
Ha nem így lenne, mindenki foglalkozna vele és kicserélné időben.
Renault power