Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#162701) gzbotii válasza Mágus2 (#162698) üzenetére


gzbotii
veterán

Most már igen, eddig elkerülte a figyelmem. Köszönöm a tippet. :R

Eddig azért nem volt maxig öntve, mert azt hittem, melegen tágulás miatt túl sok lenne már benne.
Akkor hidegen kell értelmezni max szintig a fagyállót?

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#162702) Mágus2 válasza gzbotii (#162701) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Max szint fölött akár egy centivel is lehet, nem fogja kinyomni. Hidegen töltsd maxig.

(#162703) Mágus2 válasza vans? (#162694) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ehhez még nekem sincs karbantartási terv. :U A lánc még nem zörög?

A régebbi CBZB-re ez volt előírva octavianal, a rapid sem lesz kivétel.
Olaj és szűrők 15000km vagy ha kimondottan pályán van használva az autó, akkor 30 000km vagy évente.
Gyertyák 30 000km ellenőrzés legkésőbb 60 000km csere vagy 2 év.
Hosszbordás szíj, görgővel 60 000km
Vízpumpa 120 000km,
Fékolaj 2 évente, váltó olaj szint ellenőrzés 3 évente.
Átvizsgálás évente, amin kiderül, ha kopottak a fékek, futómúben valami.

[ Szerkesztve ]

(#162704) i-sti válasza Mágus2 (#162577) üzenetére


i-sti
senior tag

Itt vannak a képek.
Alja milyennek néz ki?
Nem kellene legyen gyári pótkerék ott?

Novum Forum Siculorum

(#162705) Mágus2 válasza i-sti (#162704) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ja, hiányzik a pótkerék. Nem rossz az alja, kipufogó dob előbb-utóbb le fog szakadni, azt egy kipufogós visszavarrja, csak a tartó füle, ilyen dobot utángyártottban nem találsz.

Ott megette a só:

A DPF még jól tömít. ;)

[ Szerkesztve ]

(#162706) tibbike01 válasza Mágus2 (#162703) üzenetére


tibbike01
őstag

Nekem még gyári vízpumpám van 204ezer km-rel.
160-nál volt vezérlés cserélve, de az akkor birka gazdája vízpumpa nélkül cserélte.

220ezernél tervezek vezérlést és pumpát cserélni. Addig meg imádkozok :R

1.6 Leon BCB.

(#162707) adamfriday


adamfriday
senior tag

Sziasztok!

Diódahíd hiba okozhat magas töltést (alapjáraton 15V), illetve magas készenléti fogyasztást (0.5A)?
VW Polo 1.4 TDI

(#162708) negyedes


negyedes
addikt

sziasztok,

ma reggel a -6 fokban kellemetlen meglepetes ert: belulrol be volt fagyva a szelvedo. Gondolom mert az utasterben nedvesseg van.

Tudtuk valami jo praktikat arra hogyan tudjam kiszedni ezt a nedvesseget a kocsibol?

PS: parasodast megoldottam, a resnyire nyitva hagyott ablakkal indulas utan, ezer halam. :R

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#162709) macilaci78 válasza negyedes (#162708) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Veszel egy zacskó szilikátos macskaalmot, belököd két réteg cipzáros párnahuzatba és beteszed az utastérbe.
Néha ki kell majd szárítani például a radiátoron, mert a végtelenségig nem veszi fel a nedvességet. (Csinálsz két csomagot, egyik a kocsiban, másik a lakásban.)
Viszont az a nedvesség valahogy bekerült a kocsiba, ezzel is foglalkozni kell. Ha nem csak csapadék (hólé például), akkor gond lehet.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#162710) F_Zolee válasza tibbike01 (#162706) üzenetére


F_Zolee
veterán

"de az akkor birka gazdája vízpumpa nélkül cserélte."

És ezt te mióta tudod? :F

(#162711) tibbike01 válasza F_Zolee (#162710) üzenetére


tibbike01
őstag

Szervizkönyvben van, plusz be van ragasztva az ajtóhoz a cserélt szíjkészlet száma, ami nem tartalmaz vízpumpát.

3.5 éve vettem az autót. Azóta tudom.

[ Szerkesztve ]

(#162712) F_Zolee válasza tibbike01 (#162711) üzenetére


F_Zolee
veterán

Mondjuk nekem nem volt semmilyen szervíztörténet de cseréltettem vezérléssel együtt nem olyan sokkal vásárlás után.

(#162713) Reggie0 válasza negyedes (#162708) üzenetére


Reggie0
félisten

Egy kis borotvahab az uvegre belulrol, majd addig torold ronggyal amig nem lesz lathato nyoma.

(#162714) negyedes válasza macilaci78 (#162709) üzenetére


negyedes
addikt

koszi a segitseget, keresek hasonlo almot akkor.

3 hete mikor sok ho hullot akkor csinaltam 1 hulyeseget: be akartam kapcsolni a motorot hogy melegedjen es azutan letakaritani az auto masik felet, de elozo nap az ablaktorlot bekapcsolva hagyatam es amikor raadtam a gyujtast besoporte a havat az utasterbe(igen, meg az ajtot sem csukta magamra. :W )

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#162715) Mágus2 válasza adamfriday (#162707) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A magas alapjárati feszültség lehet a feszültség szabályzó hibája, vagy rossz az akksi és kevés a terhelés a generátoron.

A fogyasztás eltűnik, ha lekötöd az akksi kábelt a generátorról?

tibbike01 Reménykedni szép dolog, de valahol ottmaradni emiat, vagy kockáztatni, hogy beáll a pumpa, lefogazza a szíjat és kika a motor miatta...egy másik dolog.

[ Szerkesztve ]

(#162716) Kiskokó válasza Mágus2 (#162715) üzenetére


Kiskokó
veterán

Igazi férfiak szeretnek veszélyesen élni ;]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#162717) vans? válasza Mágus2 (#162703) üzenetére


vans?
őstag

:R

hábm bábm

(#162718) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy a 239le-s 3.0tdi mikortól lett EU5-ös?

(#162719) gzbotii válasza Mágus2 (#162687) üzenetére


gzbotii
veterán

Egy kis update:

Ma azzal kezdtem, hogy fogkefével próbáltam kicsit megtisztogatni a kiegyenlítő tartályban merülő drótot. Ezután max szint fölé töltöttem a tartályt egy kicsivel és megpróbáltam. Hasonló hibát produkált mint tegnap (vízszint jelző pillog a műszerfalon - tegnapi felvétel) viszont ma hangjelzés nélkül.
Ezután, ahogy javasoltad, lehúztam a tartályról a csatlakozót és rövidre zártam egy gémkapoccsal (kép) - ugyan az a hibajelzés, mint előtte.

Akkor valami elektromos gubanc lesz? :F

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#162720) bitpork válasza Vincsaba (#162718) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A modelltől függ amibe szerelték. q7nél pl 2008

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#162721) Vincsaba válasza bitpork (#162720) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

A5-ről lenne szó

(#162722) bitpork válasza Vincsaba (#162721) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

2007ben már volt belőle euro5. A PR kód listán látszik mi. Q7ben pl dpf nélküli volt euro 4 motorral de még euro5 is ebből a szériából és nem tudom mi a különbség igazán.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#162723) gzbotii válasza gzbotii (#162719) üzenetére


gzbotii
veterán

Másik részlet, hogy tavaly télen, az M5-ön játszotta el azt, hogy az addig stabil 90-ről beesett minimumra, két másodperc alatt, majd ugyan ilyen gyorsan vissza középre. Stabilan állt 1-2 percig, majd újra beesett 1/3, vissza közép. Ez kb fél óra múlva abbamaradt, nem tulajdonítottam neki jelentőséget, mivel többet nem jelentkezett.

El tudok menni így szervizbe, vagy inkább ne kockáztassak? Esetleg egy próbaút, hogy lássuk, mi történik :F

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#162724) Vincsaba válasza bitpork (#162722) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

Az a baj a mobile-n még a 2008-asra simán írják az EU4-et :F . Itthon is biztos csak EU4-nek regisztrálnák.

(#162725) atos19881101


atos19881101
senior tag

Mágus

Octavia I. 2006, 74kW PD
Normális, hogy a hátsó féknyergen nincs semmilyen rugó, ami visszanyomná a kéziféket?
[link]

Cserélve lett a nyereg és sajna hiányzik róla. Nem is nyomja vissza rendesen, ha kiengeded. Ilyenre gondolok, mint itt: [link]

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#162726) bitpork válasza Vincsaba (#162724) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Volt vegyesen! A legtutibbra akkor mész ha elkéred az alvázszámot és a PoHuba telefonálsz.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#162727) Mágus2 válasza atos19881101 (#162725) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyárilag nincs rajta, ha könnyen jár a bowden, nem is kell. Ha szorul, bowden csere, vagy az octavia 2 nyergének rugóit lehet használni.

(#162728) atos19881101 válasza Mágus2 (#162727) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hmm... és azt lehet külön kapni? Tudsz rá esetleg cikkszámot?

Ahh meg is van: 1K0 615 295, 1K0 615 296
Előbb kérdezek, mint hogy utána néznék. :))

Akkor ez egy az egyben felcuppan rá?

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#162729) Mágus2 válasza atos19881101 (#162728) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem ez van a golfon. ;)

(#162730) atos19881101 válasza Mágus2 (#162729) üzenetére


atos19881101
senior tag

Tökéletes. Holnap rendelem is. Köszi! :R

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#162731) Promi válasza Reggie0 (#162713) üzenetére


Promi
aktív tag

Nálam bevált a borotvahabos kezelés. Közel se párásodik be a szélvédő mint előtte. Cserébe kicsit maszatosabb napfénybe, de ez most nem számít.

(#162732) simonjoe


simonjoe
senior tag

Sziasztok, szép estét!! :)
Megjött a válasz a VAG DPF szoft szerzőjétől a CBAB CC-re. :W
"Hi,
your engine isn't unfortunately supported, it uses the old diagnostic protocol and my app was developed using the last one.

Two protocols are completely different.
I'm sorry.

Bye
Daaren"

így már érthető, h miért vagyok ezzel a szopórolleren. :((

Joe

(#162733) Mágus2 válasza simonjoe (#162732) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Uds protocoll azvösszes újabb cr dízel. Neked még Can-bus lesz akkor. Vcds olvassa mindkettőt. Mabd megnézzük, ha erre jàrsz. ;)

[ Szerkesztve ]

(#162734) Reggie0 válasza Promi (#162731) üzenetére


Reggie0
félisten

En is hasznalom. Esos idoben vegig belso keringtetessel es klima nelkul sem parasodik.

(#162735) simonjoe válasza Mágus2 (#162733) üzenetére


simonjoe
senior tag

THX!! Szerintem májusnál nem érek oda hamarabb. :((
A boraid már a pincében, nem fognak tönkremenni. :)

Joe

(#162736) gzbotii válasza gzbotii (#162719) üzenetére


gzbotii
veterán

Végül elmentem egy próbaútra, két órára rá, első perctől nem jelentkezett a hiba, mentem vagy 10km, két megállással és eddig okénak tűnik. :F

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#162737) diablo1984


diablo1984
veterán

2009-es 1,9 pd tdi touranban van részecskeszűrő? Euro 4-es 105 lovas a motorja, csak jó kérdés, hogy dpf-el szerelték ezeket, első magyar forgalomba helyezésűről(2009) lenne szó.
Fater kissé megbuggyant, lecserélte pár hete a 10 éve nyúzott terepjáróját, ma eladta a passatját(15 év alatt tolt bele második autóként 64 ezret) úgy, hogy nem is árulta és egy tourant akar venni vagy caddy-t!

(#162738) (jan)


(jan)
őstag

1.4 psti fabiakrol mi a velemeny urak? Abban kettostomegu lendkerek van ?

Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!

(#162739) aLávaló


aLávaló
csendes tag

Sziasztok,
Autóm megünnepelte a 250e-s km óra állást ma este egy légzsák hibával...:( (2012. 1.6 CRTDI Octavia 2)
A neten kutatgattam és kontakt hibának néz ki. Az ülés alatt vagy az ajtóátvezetőknél a sárga csatiknál lehet a hiba. Amikor hazaértem nyitottam ki az ajtót hogy a kaput nyissam és akkor villant be a hiba. Eddig kutya baja volt. Ebből is a kontakt hiba jön elő nekem mert akkor okoztam amikor az ajtót nyitottam és felálltam az ülésből.
Ha jól sejtem hiába csinálom meg a kontakt hibát, VCDS-el lehet csak a hibát kitöröltetnem majd. Ha igen akkor viszem is a szervizes sráchoz és nem is vesződök vele.

Mágus? Valaki járt már így?

Előre is köszi.

(#162740) bitpork válasza aLávaló (#162739) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Légzsák hiba elsődleges, nem tűnik el magától hiába csinálod meg - legalábbis Maxnál így van.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#162741) Mágus2 válasza gzbotii (#162736) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kontaktos a csati, vagy a kábel van megtörve, ahogy mozgattad, megjavult. Sokszor a gégecsőben kidörzsölődik a kábel és elszakad.

aLávalóAhhoz id VCDS kell, hogy kiderüljön, hol van a gond. Egy ilyen autóban van vagy 20 légzsák csatlakozó, pontosan kell tudni, melyik nem jó, mert ránézésre nem mondod meg melyiknek érzékel rossz ellenállást. Ha meg van, meg kell javítani és törölni a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#162742) K Norbi


K Norbi
addikt

Adta Spoiler-el régen :K
Még rendesen tetszik..

Műszakira kifaszázva ment, volt gazdája mindig is. ;]

[ Szerkesztve ]

(#162743) bul07 válasza diablo1984 (#162737) üzenetére


bul07
nagyúr

Miért kerülnek ilyen sokba a Touranok?
Én nyáron augusztusban öcsémnek 950-et fizettem egy 2005-ös 90lovasért
Adott vele téli nyári gumiszettet külön felnin, meg ugye tudtam mindent a kocsiról hogy miket cserélt (EGR, első fék felújítás, vezérlést mikkor, kettős tömegű is volt, egyik hátsó csapágy)
BRU motorkód és nincs részecskeszűrő

Én azt tudom hogy 2005 modellnél a 90lovas meg a 105 lovas csak szoftveresen más, ezt olvastam valahol

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#162744) bul07 válasza diablo1984 (#162737) üzenetére


bul07
nagyúr

Ezt lekérdeztem , BXE motorkód, és nem dobott jót bár 2007-re írja :(

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#162745) diablo1984 válasza bul07 (#162743) üzenetére


diablo1984
veterán

Akkor az utolsó szèriás 2009es touranok java 2-2,5 szerese a tieteknek az ára. Mondtam faternak, hogy annyit ne költsön rá, mert mire mindent megcsinál rajta ès nevère íratja, akkor mèg 200-250e ft-ot elver rá. A terepjárót is amit vett 110 ezerèrt át sem írták, meg 250e az összes folyadèk(váltó, difik, motorolaj, fèkolah, fagyálló), összes fèk, futómű alkatrèszek cserèje, szűrők cserèje ès mèg gumiból is egy ótvaros szett van alatta.
Ès ha mindez megvan, kiderül pár hónap alatt, hogy egyáltalán jó-e a szekèr, ha igen, akkor a másik úgyis garázsban áll.....
De el kell adni a passatot mert a garázsban másnak kell állni biztos....

Ez is tetszik nekik, jónak tűnik kèpről, 1 gazdás, most valami neppernèl van, de piszok drága....

[ Szerkesztve ]

(#162746) bul07 válasza diablo1984 (#162745) üzenetére


bul07
nagyúr

KM valós lehet
2017.04.19.
90 253
2015.03.17.
73 052
2013.04.05.
56 780

Nézzétek meg a műszakis képeket , hátulja nyomot volt , legalábbis van sérülés a lökhárítón
Meg a hátsó ajtón is bár lehet csak a kép olyan

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#162747) diablo1984 válasza bul07 (#162746) üzenetére


diablo1984
veterán

Bal hátulja a lámpa alatt, de ez belefèr, szèpen megfújták, nem tarka barka, de attól mèg drága...

(#162748) bul07 válasza diablo1984 (#162747) üzenetére


bul07
nagyúr

Ezen mintha a rendszám felett is nyomva lett volna meg azzal egy vonalba a lökhárítón is lenne valami, bár nem igazán jó kép

Lutri ez az autó vásárlás, lehet még most se lenne kocsim ha öcsémnek nem lesz eladó

Amúgy tervezem hogy nemsoká hajnalba felveszem hogy indul az enyém, várom hogy hidegebb legyen, most olyan -10 -11 lehet

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#162749) gzbotii válasza Mágus2 (#162741) üzenetére


gzbotii
veterán

Én is erre gondoltam, csak elég sok elektronikai nyűg lett az utóbbi időben vele (három izzó éget ki + ABS visszajelzo random bekapcsol majd elalszik két óra múlva). Szerinted ez nem gyanús? Ne gondoljak bele bele többet, mint ami lehet?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#162750) Mágus2 válasza gzbotii (#162749) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mi van a tipikus betegségével, az akksin az elosztó a biztosítékokkal? Ott mindig melegszik a generátor vezetéke, ha nincs jó érintkezése, aztán elmelegíti az egész panelt. A tiéden milyen?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.