Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#140701) focvis válasza brumi1024 (#140699) üzenetére


focvis
veterán

Kora reggel hívtam a Mobilitás Garanciát, egyből csereautót akartak adni, velük egyeztetve elvittem a helyi Skodába, megnézték VCDS-sel: 1-es henger égéskimaradás, nincs raktáron alkatrész 2.0 TSI-hez; beszéltem a saját szervizemmel is, szerintük is trafó vagy gyertya.
Megpróbálok óvatosan hazamenni vasárnap, hétfőn Bara, Érd.

Hibakódot törölve (biztonsági okból, a gari VS. lábon hazavitel miatt), mentem finoman 8 km-t, nem jött vissza.

(#140702) K Norbi válasza focvis (#140701) üzenetére


K Norbi
addikt

Ahogy egyre idősebb a golfom jönnek a rémálmok, pl elmegyek hosszabb útra és a kúton nem fog kinyílni a tankajtóm. Képzem magam [link] ha történik egy ilyen tudjam mit hogy. Helyszínen kell megoldani.
Ráadásul ebből gatyamadzag se lóg.
Pótkulcsot zsebbe, mert megeshet hogy lezárja magát az autó a kulccsal együtt. :DDD

(#140703) focvis válasza K Norbi (#140702) üzenetére


focvis
veterán

Muszáj. :K

A G6-ban is elszállt egy trafó gyertycsere utan; veszek egy utángyártottat tarcsiba. Milyen gyártmányt célszerű? A G6-ba BERU-t javasolt a szaki.

(#140704) Morris válasza focvis (#140703) üzenetére


Morris
veterán

Jó a beru!

Megszűnt a nagy turbó lyuk. Ismét hasít a verda :))

(#140705) K Norbi válasza focvis (#140703) üzenetére


K Norbi
addikt

Attól függ.. az én autómba jó bármilyen, de egy 7 es GTI be hótziher trafóból és gyertyából csak gyárit tennék. Spórolni nem ezen kell. :N

[ Szerkesztve ]

(#140706) Pcm válasza focvis (#140703) üzenetére


Pcm
tag

2013-as Tiguan 2.0TSI, 124.000 km, két héttel ezelőtt ugyan ez a hiba.
VCDS: 4-es henger égéskimaradás.
A szerelő megcserélte a 3-as és 4-es henger trafóit, a hiba átvándorolt a 3-as hengerbe, tehát trafó.
Kapott 4 új BERU /Made in Germany/ trafót a biztonság kedvéért, mert előbb-utóbb az összes gyári Bosch beszarik.
Kifogástalan.

[ Szerkesztve ]

(#140707) mamboo


mamboo
tag

Skoda octavia 2007-es, elektromos ablakok leengedesenel eleg nagy nyikorgas hallhato, foleg ilyen nagy melegben. Cserelni kell valamit vagy van mas megoldas?

[ Szerkesztve ]

(#140708) K Norbi válasza Pcm (#140706) üzenetére


K Norbi
addikt

Melyiket mivel szerelik van gyáriból is Beru [link]

Nekem Eldor a gyárim Türkey ;]

[ Szerkesztve ]

(#140709) Pcm válasza K Norbi (#140708) üzenetére


Pcm
tag

Hát az enyém nem ilyen, csak sima bedugós fajta.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#140710) focvis válasza Pcm (#140706) üzenetére


focvis
veterán

Neked is gyertyacsere után szállt el a trafó?

Enyémbe Beru ZSE068 való, olyan a formája, mint amit Norbi linkelt. [link]

Szerk: megnéztem, Beru van benne gyárilag. [kép]

[ Szerkesztve ]

(#140711) K Norbi válasza focvis (#140710) üzenetére


K Norbi
addikt

Akkor NGK-t vegyél :K
Ha ilyen hamar elszállt a gyári.

Milyen gyertyát kapott? Nem kéne az új gyertyától pedig elszállnia.
De egy Beru is tökéletes, főleg ha a gyárid :K

[ Szerkesztve ]

(#140712) focvis válasza K Norbi (#140711) üzenetére


focvis
veterán

Kis terhelésen egyelőre normálisan működik az autó. Gyári gyertyát kapott, 2.0 tsi-be valót, nem tudom hogy Bosch vagy NGK gyártmány-e. A másik lehetőség, hogy a gyertya hibás.

De az is lehet, hogy az OMV MM95 nem tetszett neki, ma teletankoltam a szokásos MOL 95 puruttyával. :D Finoman hajtom egyelőre, majd ha hazaértem, akkor kap egy padlót.

(#140713) cool13


cool13
őstag

Beletöltve a liqui moly diesel purge, + cserélve az üzemanyag szűrő is egyben. Szerintem tényleg simább lett a járása, és a kipufogó gáznak is kellemesebb lett az illata. Remélem nem csak bebeszélem magamnak.

(#140714) Pcm válasza focvis (#140710) üzenetére


Pcm
tag

Nekem csak úgy szart be, előzmény nélkül :DD
Ne padlózd, nagyon szar érzés 3 hengerrel menni.
CCZD a motorkód.

[ Szerkesztve ]

(#140715) kkdesign


kkdesign
senior tag

Sziasztok!

Győrben egy autóhifisnél kicseréltettem a 2000es évjáratú Leonomban a gyári rádiót egy új Pioneer mvt 390Bt-re, viszont amit tudott a Gyári, hogy középen a fordulatszám mérő és km óra közt kiírja a rádió nevét, az most nem működik, valamint a gyárival ment tovább a rádió ha gyujtásról levettem a kocsit. Most viszont ahogy leveszem gyujtásról kikapcsol a rádió. Tudja valaki hogy ez miért lehet? Átvághattak valamivel? vagy rosszul kötötték be? (Kezdő vezető vagyok, és nem is értek hozzá sajnos. az informatikai része az teljesen más téma lenne :) )

[ Szerkesztve ]

(#140716) MunezXBK válasza kkdesign (#140715) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Épp most kötötték be jól. ;)

( este jönnek az autóért, kihajigáltam az évek alatt összeszenvedett motyót. :( )

(#140717) kkdesign válasza MunezXBK (#140716) üzenetére


kkdesign
senior tag

hmm, hát nekem valahogy így fura :) az eredeti megoldása jobban tetszett. kérdezgettem ismerősi körben is, az a gond hogy már nem tudom, hogy a gyári az pontosan hogy volt. de sztem úgy hogy induláskor kellett neki gyújtás, utána már nem, viszont nem tudom, hogy a kulcs kihúzására kikapcsolt-e vagy sem, mert egyszer sem felejtettem el. Direktbe meg nem teszteltem mert nem tudtam hogy kéne.

Haveromék Opeljében olyan, hogy a kulcs kihúzásáig szól. Speciel az is jólenne számomra, de pl azt sem tudom, hogy előre kellett-e volna szólnom bármi ilyesmiért, vagy ez olyan, hogy a garancia kizárólag ilyen bekötés esetén él-e vagy hogy egyáltalán lehetséges-e.

[ Szerkesztve ]

(#140718) bitpork válasza kkdesign (#140717) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szia.
A központi kijelzőn csak gyári fejegység v céleszköz (jellemzően harmadik eszköz hernyó árban) tudja kijelezni amit hiányolsz. Be lehet a rádiót úgy is kötni, hogy gyújtásra ne hallgasson el, de akkor a rádió mindig áram alatt lesz, és le tudja szlopálni az akksit. MOD A VAG autókban CAN Bus-on adja a vezérlő a jelet a részegységeknek. Amint lemegy a gyújtás, kimegy egy S-state jel h OFF, minden olyan eszköznek amiben nincs késleltetés. Az utólagos fejek nem kommunikálnak CAN_Bus-on, vagy max venni tudják a jelét.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#140719) Lacess válasza kkdesign (#140717) üzenetére


Lacess
tag

Nekem a Bordában a gyári rádió a kulcs kihúzásáig szólt. A mostanit (Alpine 9887R) mikor a szakműhelyben berakattam (esélyes hogy sikerült volna nekem is de ha valamihez nem értünk ugye...) direkt kértem a szakit hogy amennyiben megoldható, akkor ez is a kulcs kihúzására hallgasson el. Megoldható volt ezáltal így is működik, nekem így tökéletes.
Szerintem ez a Te esetedben is megoldható, lévén a 2000-es Leon és a 2001-es Bora "messziről rokonok". Esetleg menj vissza és kérdezd meg, annyit megér.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#140720) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Ez mennyire egészséges, hogy a feszítő így jár? :U :Y
Elvileg 2 éve, és 30k km-el ezelőtt volt cserélve a vezérlés. Kimaradt volna ez? :(((

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#140721) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Eladva. :(

(#140722) Magnum_ válasza MunezXBK (#140721) üzenetére


Magnum_
nagyúr

helyi vette meg?

I humbly and respectfully decline™

(#140723) bitpork válasza MunezXBK (#140721) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

In memoriam

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#140724) MunezXBK válasza Magnum_ (#140722) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Pesti.

(#140725) focvis


focvis
veterán

Ha valaki G6 GTI vásárláson gondolkozik, ez egész ígéretes darab. Aztán élőben ki tudja...

(#140726) tomcsi23 válasza bitpork (#140723) üzenetére


tomcsi23
veterán

:)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#140727) mdani01 válasza focvis (#140725) üzenetére


mdani01
aktív tag

Feketébe jól néz ki. Csak a multikormány hiánya az kár érte..

iPhone 6S SpaceGray

(#140728) perecKING válasza perecKING (#140682) üzenetére


perecKING
senior tag

Gondoltam megosztom a megoldast hatha a jovoben valakinek hasonlo gondja lenne.
Nem vagyok szerelo! 2 szervizben jartam tegnap ahol igen okosan tudtak nezni. A hibat nem sikerult kiolvasni, tehat torolni sem. Igy azt tanacsoltak, hogy jojjek vissza par nap mulva....igy magam vettem kezelesbe a dolgot.

Touran 1, (ha a kulfoldi forumokon hem hazudnak akkor mas tipusoknal is hasonlo a dolog pl.mk5)
Aksi kivetele utan sipolas az utasterben.
Csomagter bal oldali panel alatt van a riasztonak valami kiegeszito eleme, az sipol. Egy 2x2x5cm doboz. Ez en esetemben egy rajta talalhato gombot kellett megnyomi, de gyanitom nem gyari volt a megoldas, lehet csak un. riaszto kulcsal lehet hatastalanitani, vagy a hangszorojanak lekotesevel. Az egyseg eltavolitasat nem ajanlanam, kb 40 vezetek megy at rajta!

ES NE VEGYETEK KI SOHA AZ AKSIT.

Egy masik autoson segitettem, es mivel nem volt bikakabel egy ninja aksicserevel keltettuk eletre az autojat..az enyem latta karat.
Mobilrol

(#140729) Luck Dragon válasza focvis (#140725) üzenetére

Tudom nem GTI de Golf , kérdésem hogy a Golf 7-ben lévő 1.5 TSI/150CV motor mennyire jó konstrukció , jobb mint az elődei, gondolok itt az 1.4TSI-re.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#140730) focvis válasza Luck Dragon (#140729) üzenetére


focvis
veterán

Én mindenféle Golfot szeretek. :)

A tudásom viszont korlátozott; az 1.5 TSI-ről azt lehetett olvasni, hogy részecskeszűrős lesz - á la DPF, de ez benzines - a mai fejemmel az 1.4 TSI-t választanám helyette.

Szerk
Egyes direkt befecskendezős benzines Mercedesekben már ma is van részecskeszűrő, talán az S500-ban.

Nagyon anno a 90-es évek végén autópályán mentem egy akkor új Mitsubishi Carisma GDI mögött, leesett az állam, hogy mekkorát kormolt egy nagy gázadásra. Nem értettem akkor az okát. TSI-t egyszer sem láttam kormolni, csak a polírozott kipufogóvégen látszik némi retek.

[ Szerkesztve ]

(#140731) Luck Dragon válasza focvis (#140730) üzenetére

Értem, köszönöm szépen.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#140732) diablo1984 válasza Luck Dragon (#140729) üzenetére


diablo1984
veterán

ASmit lehet olvasni róla, az az, hogy talán nagyobb kompresszióval működik mint az 1,4 tsi, ez által jobb hatásfokú, valamint alapjáraton csak 2 hengert hajt, ilyen trabis hangja van tőle! A főnököm 1,4 tsi touranjából 100ezernél kidőlt a motor(dugattyúból letört egy darab) és az 1,5 tsi-t rakták garis cserébe helyette! Szerinte jobban húz, de a hülye alapjárati hangjára a 2 hengerezés a válasz!

(#140733) Kiskokó válasza Pcm (#140706) üzenetére


Kiskokó
veterán

Na ezért nem kell új autó... egy 4 éves autóban 120e km után és már trafókat kell cserélgetni...
Hihetetlen mennyire szánalmas az autóipari gyártás ahova halad... (szándékosan) :((( :(((

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#140734) focvis válasza Kiskokó (#140733) üzenetére


focvis
veterán

Jogos részben, fogjuk fel kopóalkatrészként. :) Annyira nem veszélyes a trafó ára, ez elvileg gyári 8900-ért.

(#140735) Pcm válasza focvis (#140734) üzenetére


Pcm
tag

Bá**inál kedvezménnyel megállt 30 alatt a 4 db BERU. Még szemre is bizalomgerjesztőbb, mint a gyári Bosch.

(#140736) brumi1024 válasza Kiskokó (#140733) üzenetére


brumi1024
veterán

#model3kell

(#140737) Luck Dragon válasza diablo1984 (#140732) üzenetére

Nem tudom melyik a rosszabb a kettő henger vagy a start/stop rendszer. :F Mennyivel ehet kevesebbet alapjáraton mint a négy henger, mert ha mind a négy megy 0,7 vagy 1L .Kettő henger szerintem mínusz 0,3 lehet kevesebb, ellenben több a meghibásodás lehetősége mind amellett hogy a nosztalgia hangok vesznek körül.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#140738) diablo1984 válasza Luck Dragon (#140737) üzenetére


diablo1984
veterán

De legalább nem 2 ütemű. Fura hangján kívül más nem èrződött, főnököm èszre sem vette a 2 hengeres módot!

(#140739) Luck Dragon válasza diablo1984 (#140738) üzenetére

Akkor nem lehet olyan vészes a dolog, már mint hangra. De akkor sem tetszik hogy változtatja a hengereket. Bár tudom hogy az Audinál" talán" nem új keletű a dolog.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#140740) MunezXBK válasza tomcsi23 (#140726) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De rég vót.

(#140741) brumi1024 válasza Luck Dragon (#140739) üzenetére


brumi1024
veterán

Nem újkeletű, a V8-ak régóta 4 hengereznek.

Egyébként több szigetelés, persze, de az A3-nál egyáltalán nem lehet hallani bent az alapjáratot (az 1.4-nél). Kikapcsolt klímával sem, csendes környezetben. Nekem egyébként jobban bejön az 1.4.

[ Szerkesztve ]

(#140742) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
senior tag

végre fel lett szerelve a lefújó, mocskos jó hangja van, tetszik, imádom :C

(#140743) kk831228 válasza BUZZLGHTYR (#140742) üzenetére


kk831228
addikt

Mennyi lòerőt dob rajta..?🤔 ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#140744) Magnum_ válasza BUZZLGHTYR (#140742) üzenetére


Magnum_
nagyúr

képed van a kocsidról?

I humbly and respectfully decline™

(#140745) tomcsi23 válasza kk831228 (#140743) üzenetére


tomcsi23
veterán

És milyen hibakódot? :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#140746) MPowerPH válasza BUZZLGHTYR (#140742) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hany lovas az autod, hogy kellett bele az a lefujoszelep? Itt a kornyeken jarkal egy ST-3 Focus, moddolt miss firing system -el, es lefujoval, jofele Mongoose kipuffal, meg ugy 300+ loval, de annak tenyleg eleg jol all, passzol az auto rendeltetesehez.

Don't Tread On Me

(#140747) kk831228 válasza tomcsi23 (#140745) üzenetére


kk831228
addikt

;] :DDD

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#140748) MunezXBK válasza tomcsi23 (#140745) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Na és persze hányat? ;]

(#140749) akooos


akooos
veterán

Sziasztok!

DSG váltó mennyire viseli el a chip tuningolást? Nem a brutális mértékűt, hanem ilyen 20-25%-os teljesítménynövelést. 2.0 PD TDI-ről van szó egyébként 140 pacival.

(#140750) FoLey-v


FoLey-v
addikt

Hát a váltóolajcsere is megtörtént ennyi maradt amikor le lett eresztve az olaj. :Y
Most már friss váltóolaj beleöntve. :C

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.