Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diablo1984
veterán
Adott kollégámnak egy 1,9 pdtdi passat b5,5-es tiptronik váltós! Valamelyik nap megérkezett a telephelyre a kocsival, leállította és 10 perc múlva odébb akart állni és nem indít. Meg sem moccan az önindító, a bendixet sem tolja ki, előjele nem volt, sosem volt indítási gondja a kocsival!Bikázni próbáltuk, de azzal sem moccant meg az önindító.
Mi lehet a baja a kocsinak? Bendix vajon, vagy van a tiptronicnak bármi extrája, ami tudja az indítást tiltani?
Automata kocsi szépsége hogy nem húzható, nem tolható be, sokat eszik.....ja meg hajlamos megbetegedni....
VR6-Fan
veterán
kézi váltós kocsi váltója is hajlamos megbetegedni, add oda egy hétre, meg egy csütörtök-péntek estére valami kevésbé vérszegény motorral és egyből azzal is lesz baj
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Mennyire lesz írva? Az 1.2 tsik 1.6 barral tolják, szerintem Te is megfújhatod annyival.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Riasztó, immo?
diablo1984
veterán
Pótkulccsal is próbálva volt, azzal sem indult. Immo jel hiányra régen az én passatomban tekert az indítómotor, csak nem indult be!
Riasztó nem jelzett semmit, hogy gond lenne. Amúgy a riasztó hogy tilt, nem csak a kaját veszi el a motortól?
MunezXBK
nagyúr
Attól függ milyen riasztó.
Az off verdámban pl. úgy tilt az immo, hogy nem teker az önindító.
diablo1984
veterán
És arra hogy lehet rájönni? Mert nem ad ki hangot, hogy riasztana, semmi sem világít. És akkor mikor a srác leállította akkor nem zárta le, mert pakolt a kocsiból....
tresh
addikt
De,csak ahhoz nem árt ha elindul a motor. Automatikusan kilégtelenedik,de minek gyilkolni a motort,önindítót? Feltölti nyállal oszt jó napot
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Cr dízelnél ha levegőt kap a rendszer, az szívás.
tomcsi23
veterán
Ja, jól van.
Ami a csőben van, azzal beindul, azt majd megoldja útközben.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Légtelenítés nélkül nem próbálkoznék, de ők tudják.
tresh
addikt
Jaja tudom ilyen szempontból az szopó tud lenni. De a fos tdi/pd esetében csak a pékek nem tudnak üzemanyag szűrőt cserélni..csak azt nem értettem miért olyan lvl 99 probléma hogy fel kell tölteni a szűrőt nyállal..
Más ARL nek volt megfelelője hosszmotorba? Vagy kénytelen leszek feldolgozni leklilegileg az mk1 leon belső műszerfalát ha gyári 150 lovas gépet akarok? mk4 golfokat végignéztem már..nc...
Mágus2
Közösségépítő
Arl nem volt hosszmotorban.
Pd- még nem volt gond a szűrő csere, mert gyujtással indult a pumpa. CR- nél nem indul, csak 2mp-et megy, hogy nomást csináljon a csövekben a pd-s 15-höz képest.
tomcsi23
veterán
Volt ibike 160 lóval is, az esetleg.
Mági, én sehogy sem próbálkoznék ilyennel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
simonjoe
senior tag
..nem tudják!! Azért kérdeztem!! A Paszuly előtt is dízelem volt egy Merci motoros Mitsubishi Colt. Abban lévő üzaszűrőt simán cseréltem. Ott nem "betétes" volt, a komplett fémházas szűrőt cseréltem. Csövek le, új szűrő fel, majd vagy négyszer csak a gyújtást adtam rá, közben hallani lehetett a gázolaj bugyborékolását, amikor ez megszűnt már indíthattam is, és be is indult. Az is CR rendszerű dízel vót! No, de én csak kérdeztem, Ti meg itt szurkoltok, h elb@....szom.
Joe
bartucz911
tag
Sziasztok,
Többször is adtatok jó tanácsokat ezért kérném megint. Seat Arosa 1998 SDI 1,7 dízel autóban volt generátor csere és amióta visszajött a szervizből. Nem működik a fényszórója. Helyzetjelző megy, meg a reflektor is, de ha fényszóróra kapcsolok akkor ugyanúgy csak a halvány helyzetjelző megy (mindkettőnél ez a helyzet szerintem kicsi az esély rá hogy egyszerre menjen ki a kettő). Ez nagy probléma lehet? esetleg valami ötlet hogy hova nyúljak? vagy vigyem vissza a szervizbe inkább?
Köszönöm segítségeteket.
Esetleg tudod fejből, h. a 2.0 TSI mennyivel tölt?
Csak kíváncsiság, max. 95 oktán (puruttya) érdekel.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
1.9 PD paszuly (AVF).
Leállításnál olykor hallani egy furcsa hangot. Nem mindig. Egy héten kb 2x.
Olyan mint, amikor indításnál beragad egy pillanatra az önindító. Mi lehet?
Még mindig kettőstömegű? Mert akkor asszem érdemes ellátogatni a pékhez.
Mágus2
Közösségépítő
200 lóra valami 0,6 rémlik.
Morris, fel tudod venni a hangot?
bartucz911: volt már olyan, hogy egyszerre ment ki a kettő, de a kapcsoló is lehez ludas. Az izzókkal kezd.
[ Szerkesztve ]
bognar110
őstag
Van itt olyan kolega aki szokott 98ast tankolni 1.8T-be ?
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Viszonylag kevés helyen maradt már csak 98-as.
Auchan (inkább 99-100-as oktán), lukoil, régi agip talán, bár azok meg mol-ok lettek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
bognar110
őstag
Németbe Super+ van. De ugyan úgy mehet bele a 100as is ?
simonjoe
senior tag
tomcsi23
veterán
Mehet persze.
Simonjoe: ez az elég tiszta légszűrő?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
simonjoe
senior tag
....igen, az első három a luftfilter, mert ez már koszos??
Joe
K Norbi
addikt
koszosak ezek! Pollenből Mann biofunctional filter jó cucc.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
na, akkor most megint elbizonytalanodtam. Azon gondolkodtam, h kitolom az olajcserét 15k-ra. Castrol kidobva, ezt vettem helyette:
http://www.liqui-moly.hu/wp-content/uploads/2013/03/37071.jpg
így az összes szűrő meg az olaj 38k volt, és két hónap alatt beletoljuk a 10k-t, kicsit sűrűnek találom, gondoltam, h jobb olajjal talán nem lesz gond a 15k-s periódus, de ha a szűrők szutymákosak akkor nem merem kockáztatni. Az üzát 30k-ként cserélem, majd holnap meglátom mennyire lett elhasználódva, bár indifferens, mert ott a szervizciklus nem változik. A szomszédom a négyes golfjában minden olajcserekor (10k) cseréli azt is.
Szóval nemtom , lehet, h ártok a 15k-s periódussal?? Tegnap pl. 1300km-t mentünk ebből 300 km volt az Alpokban a többi pálya, következő hétvégén Francia túra, így olyan hamar lemegy a 10k.
Tényleg nem rossz ez az új pollenszűrő, és alig drágább a szimpla aktív szenesnél. Már volt egy pici "klíma szag" a kocsiban, ez a szűrő teljesen megszüntette.
[ Szerkesztve ]
Joe
diablo1984
veterán
Kibírja a 15k-t, főleg ha hosszú távon van veretve a verda! Nem vészes a levegőszűrő, de a színén látszik, hogy használt!
Mod: látom b6 paszuly, annak castrol olajjal is ki kell bírnia 15k-t, ilyen használattal, a cr-es skodámnak 2év vagy 30ekm a csereperiódusa LL intervallumban! Gondolom a passatra is ugyanez lenne érvényes, így a 15ezerrel nem ártasz neki!
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Most mé? Árnyékban van, azér ilyen!
simonjoe
senior tag
..nem pusztán a pénz miatt, persze az sem utolsó szempont, de igazodnom kell a szerviz elfoglaltságához, h az olajat lecserélje. Azon gondolkodom, h csinálok egy aknát a garázsba és megpróbálom én kicserélgetni. Mert így macera. Már volt h, Ausztriában léptem át a csereperiódust, és csak érdeklődésből bementem egy VW szervizben, ahol készségesen segítettek volna két nap múlva, mert már arra a napra nem volt idejük. Teljes szűrő és olajcsere 290EUR+70EUR/óra munkadíj. Eljöttem
Joe
tomcsi23
veterán
Én kérek elnézést.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Akkor azért van benne fejlődési potenciál.
Köszönöm.
(#140273) simonjoe: G7 esetén 90 ezer a légszűrő csereperiódusa; 53500-nál cseréltem, ennél, amit kiszereltél, észrevehetően szürkébb volt, de az autó nem panaszkodott.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
Jah annyival persze, 6000nel kell min annyi!
Max boost passz most 300kpa map van benne, az elso generacios hibridbol kiindulva lehet kene egy 350-400kpa-s.
De a max boost (es a rev lim kornyeki) egt fuggo lesz ha 4000nel elbirja a 2bart vagy tobbet akkor kap annyit es revlimnel is ha 950 fok alatt marad az egt mehet pl az 1.8, ha uton fogom tudni tartani.
A wg nyomas 0.8 azon kb annyi power lesz mint most 😂
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
cool13
őstag
Milyen pollenszűrőt tettél bele most?
Brumi˘
addikt
Korai AVF motorok csak hengerfej csavarban és turbóban térnek el az ARL-től.
intelMMX
senior tag
K Norbi
addikt
L1ZRRR
senior tag
Urak,
Lenne 1 kérdés, mert kérdésemre nem találtam választ neten, és itt hátha.
Amiről szó van : OSRAM LEDriving XENARC headlights for Golf VI
Kérdés, hogy jó-e variantba is? elvileg jónak kell lennie, hisz az eleje ugyanaz, mint a hatchbacké nem?
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
simonjoe
senior tag
nekem ez a méret és típus kell:
https://catalog.mann-filter.com/EU/hun/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Utast%C3%A9rsz%C5%B1r%C5%91/FP%202939;jsessionid=3273E5B86F0D540B09514C06CB90876D
itt van valamivel több infó róla:
http://www.frecious-plus.com/hu
Joe
Morris
veterán
Nem. Tök random helyzetekben csinálja.
joshua7
veterán
Ez alapján jó oda is, meg a kabrióba is, igen.
Ha rászánod magad a vételre, szólj, megnézném majd élőben.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
Milo629
aktív tag
Üdv. egy olyan kérdésem lenne, hogy az ARL motorkódú (150 LE) 1.9 PDTDI részecskeszűrős-e, vagy ha választható volt, akkor miből derül ki, hogy beikszelték-e' vásárlásnál?
tresh
addikt
Az vágesz hogy nem volt. Rosszul kérdeztem, inkább az lenne a lényeg hogy az arl is csak abban különbözik az ASZ-től hogy más a pd elem meg a turbó ? Vagy van más finomság is ?
tomcsi23: 5 ajtós kell és az ibike formára nem jön be. Az mk1 leon viszont nagyon, ott csak a belével kell valahogy megbarátkoznom.
oszy
veterán
Mégsem írtad, vagy nem találom Csak jeladós és műszerfal ügyben találtam hozzászólásokat.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
Speeedfire
nagyúr
Olaj, szűrők, duda, szelepfedél tömítés, első rugók cserélve. Kocsi lemosva.
A légszűrő tényleg tavaly volt cserélve, mert kb olyan volt, mint az új (gondolom, akkor az oljaszűrő is).
Valamilyen érhetetlen okból kifolyólag a gyári 31cm hosszú rugó helyett 36cm volt elől.
Jóval feszesebb, pattogósabb lett. Kanyarokba is jobban bele lehet rongyolni (már ahol ezt az út minősége engedi).
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
tresh
addikt
Koszosan szebb lenne
Brumi˘
addikt
Nem volt dpf-es ARL.
@tresh: ASZ-re is igaz amit AVF-re írtam.
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
zzz03
őstag