Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68701) Xaels


Xaels
félisten

[link] ha esetleg valaki szeretné kipróbálni közepes távon a HD-t annak itt a lehetőség.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#68702) V.Stryker válasza Xaels (#68701) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Máskor is gondolkodtam egy chopper kipróbálásán,de valahogy a testhelyzetet elképzelhetetlennek tartom, ezért mindig elvetettem az ötletet. :D Nem érezném biztonságosnak,hogy elől a lábam, hátul az összes súly.... nem is értem,hogy lehet úgy motorozni. :DDD

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#68703) Xaels válasza V.Stryker (#68702) üzenetére


Xaels
félisten

A Forty Eight-en nincs annyira elől a lábad, nekem inkább az volt rajta fura, hogy magasan van. Egyébként legközelebb ha együtt gurulunk kipróbálhatod a Dragstart milyen, igaz egy ilyen HD technikailag sokkal jobb már mint az én vasam. Viszont ha lesz kis feles pénzem egy Fat Bob-ot el akarok vinni túrára :B

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#68704) -Mosquito- válasza Xaels (#68701) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Majd olyan 70-80 évesen, talán. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#68705) #79335424 válasza Xaels (#68701) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ezek hülyék. Hogy lehet bérléshez egyszemélyes motort betenni? A négyből kettő utassal felejtős.

[ Szerkesztve ]

(#68706) -Mike- válasza -Mosquito- (#68696) üzenetére


-Mike-
addikt

Csak bőrben, hülyén is nézne ki egy legmagasabb FIA licenszel rendelkező pályán valaki farmerban. :) A biztonságról nem is beszélve.

[ Szerkesztve ]

(#68707) Bogyó bá' válasza Xaels (#68701) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Lehet hogy bérelek egyet (meg valami furgont mellé), és akkor stílszerűen tudnék menni Alsóörsre.... :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#68708) emre


emre
veterán

Köszi mindenkinek! :R

Hát egy ezres 5 sebességes géppel kikészülnék egy kis pályán, még leáttételezve is.
Nagy pálya meg messze van, szóval át kell gondolnom a dolgot, mert többe lenne a hús mint a leves.

Ja egyébként semmi extrát nem akarok a gépre, lehet még pályagumit sem.
Laikusként úgy képzeltem el, hogy reggel feltolom a mocit az utánfutóra, elpakolom a ruhát, benzint, sisakot stb.
Odaérek, aztán csak keringőzök míg meg nem unom. De gondolom ez nem egészen így működik. :D

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#68709) Kroni1 válasza V.Stryker (#68702) üzenetére


Kroni1
veterán

Nem olyan rossz szerintem ez a pozició, hogy elől van a láb! Tök faja érzés úgy váltogatni, és a féket is hasonlóan tudod taposni mint az autóban. Elég mélyen van a súlypontjuk is, és nem feltétlelül baj az sem, ha nem megy az egész súly az első kerékre fékezésnél, szóval nem olyan para szerintem. Ha egy olyan tipust próbálsz aminek a kormánya is kényelmesen lent van, akkor elég kényelmes tud lenni egy chopper.
Persze van pár olyan hónaljszellőztetős, meg nagyon beteg keresztrefeszítős chopper amivel már sztem művészet menni:

Nekem a lábpozicióval a fő bajom az, hogy nem bírok felállni, meg helyezgetni magamat. Hosszú unalmas egyenes utakon sokszor úgy megyek a sajátommal, hogy egyik lábamat magam alá rakom, sokat felállok, stb. A másik ami nekem nem tetszett az általam próbált Thunderbird Storm-ban, hogy a derekamat szétrázta minden egyes úthibánál! Lehet más choppernek puhább a futóművük, ezt nem tudom, de a GS után amit nagyon puhára állítva szeretek mindenesetre nem esett jól.

(#68710) yodamastah válasza emre (#68708) üzenetére


yodamastah
őstag

Ha messze van a pálya, jobb előtte este odamenni. Jópárszor voltam úgy pannoniaringen, hogy reggel6kor indulás motorral le, aztán helyszínen szerelés pálya kompatibilisre. Az első etapra úgy felmenni hogy már motoroztál aznap 2 órát, meg szereltél felet, kicsit fárasztó :) Este 9re hazaérve hulla az ember :D Utánfutóval jobb persze, de azzal is inkább megéri lemenni előtte nap, és kialudva, kipihenve kezdeni a pályanapot.

(#68711) -Mosquito- válasza -Mike- (#68706) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Cordurára gondoltam de akkor a nagyobb biztonságot adó tanga papucs/póló,short sem jöhet szóba. :D Persze,amúgy jogos! :K

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#68712) Kroni1 válasza -Mike- (#68706) üzenetére


Kroni1
veterán

Pannóniaringen ha jól olvastam tükröket is le kell szerelni, meg az első lámpát is teljesen le kell ragasztani, hogy ha esetleg elesel ne szórd teli szilánkokkal a pályát.. Szóval ezek a pályák valóban inkább csak igazi versenymotoroknak vannak!

Mosquito34: Cordurában se engednek fel, csak bőr.

[ Szerkesztve ]

(#68713) emre válasza yodamastah (#68710) üzenetére


emre
veterán

Igen, meg ha az ember ne adj Isten eldobja a vasat akkor elég macerás 1-2 repedt bordával hazagurulni. Már ha működőképes marad a gép.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#68714) Geresics válasza -Mosquito- (#68711) üzenetére


Geresics
addikt

Hungaroringen van Cordura ruhás pályázás, de akkor felvezetővel kell menni. Tudás szerinti csoportokba osztják a népet, és úgy mennek. Ilyenkor nem az ultrarövid féktáv-vétel a lényeg, hanem inkább a kanyarsebesség. Legalábbis így hallottam, én még sosem voltam... :U

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#68715) emre válasza emre (#68708) üzenetére


emre
veterán

A Pannoniaring lenne a tuti, de sokkalom a pályahasználati díjat. Amit ott egy nap alatt elfüstölnék abból napokig tudok túrázni. Szóval ezt asszem nem fogom erőltetni.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#68716) #79335424 válasza Bogyó bá' (#68707) üzenetére


#79335424
törölt tag

Meglepődnél, hogy a Spory milyen jól használható városban. A big blokkosokban meg 5+1 overdrive -os váltó van (2006 -tól), amivel a világból kipöffögnek hatodikban. Sajnos, az enyémnek a "vérvonala" megszakadt, pedig sztem lenne igény big blokkos modellre három tárcsával, és hangolható futóművel. A mostani Dyna Sport előtt volt egy alap Dyna Glide -om, és nagy különbség van a két modell között motorozhatóságban.

(#68717) FIREBLADE78 válasza #79335424 (#68700) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

És? Kérdés volt,hogy tudunk e pályát. Ott tudok. Problem?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68718) Bogyó bá' válasza #79335424 (#68716) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Főnökömnek az van, (egy 2004-es kék Sporija 883-ról 1200-ra hekkelve, de amúgy full gyári állapotban), de évente pár száz km-t gurul csak vele. Még nem ajánlotta fel, hogy kipróbáljam, de nem is nagyon merném. Ha összetöröm véletlenül, akkor mehetek az adósok börtönébe... :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#68719) #79335424 válasza Bogyó bá' (#68718) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nem nagy "hekkelés". Ugyanaz az alja, csak a furat a küoönbség, meg az 1200 -asban nagyobbak a szelepek. "HD -s gépműhelyeknek" rutinmunka. Csak azt szokták kihagyni a kalkulációból, hogy az 1200 -asnak hosszabb a végáttétele. Ez a leghúzósabb az egészben, mert két beltkerék + szíj csere. Inkább átalakítják láncosra.

FIREBLADE78:
Azt írta, hogy a Pannónia ring 190Km, ami messze van. Ehhez képest Kaposvár -> Kecskemét 185Km, és az csak egy gokartpálya. Szerinted nem problem?

[ Szerkesztve ]

(#68720) Xaels válasza #79335424 (#68705) üzenetére


Xaels
félisten

Ebben a cikkben csak promóképek vannak. FB-on a HD Budapest olyan FatBob képet rakott ki amin van bukókeret és háttámla is.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#68721) #79335424 válasza Xaels (#68720) üzenetére


#79335424
törölt tag

Akkor érdemes rákérdezni, mert nagyon nem mindegy. Az enyémre is sikerült olyan ülést tervezniük, ami igazi merénylet a párkapcsolatok ellen. Azonnal lecseréltem az alap Dyna Glide ülésére.

(#68722) Xaels válasza #79335424 (#68721) üzenetére


Xaels
félisten

Őszinte leszek. Engem ez a dolog nem hat meg. 1napot kibír az utasom ha jönni akar, de csak magam miatt akarok egy ilyet elvinni :D Ha nem lesz utasom annak csak jobban örülnék, kevésbé érzem azt, hogy másra is vigyáznom kell.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#68723) #79335424 válasza Xaels (#68722) üzenetére


#79335424
törölt tag

Az is egy álláspont. Jogos. :) A fék úgyis gyenge, a rugózás pedig túl lágy a két személyhez. A specifikációban nem sok különbség van a Dyna Glide, és a Dyna Sport között, de mégis, mintha egy teljesen más vassal motoroznék azáltal, hogy van alattam fék, meg futómű.

(#68724) yodamastah válasza #79335424 (#68719) üzenetére


yodamastah
őstag

Mondjuk első pályázásra nem mennék pannoniaringre. Nem könnyű az a pálya. Van pár kanyar ami nagyon tempós, és kevés a referencia pont, benézel egy féktávot, vagy bekormányzási pontot aztán félig ledöntött motorral mész a fűre 120al :D Nem annyira kezdőknek való.

Persze lehet menni lassan is, de inkább először olyan pályára mennék ahol 50-60al már lapon lehet fordulni.
Mondjuk kecskemét az másik véglet. Ott olyan lassú kannyarok is vannak hogy ha elesel, le se csúszol a pályárol a motorral :D

(#68725) #79335424 válasza yodamastah (#68724) üzenetére


#79335424
törölt tag

Az enyémen sajnos nagyon komoly átalakítás kellene ahhoz, hogy pályázásra alkalmas legyen. Alapból a váz/futómű kialakítása nem alkalmas rá. Meg lehet csinálni, árulnak hozzá ilyen extra cuccokat, de az meg a hétköznapi, utcai használatnál bosszulná meg magát.

(#68726) FIREBLADE78 válasza #79335424 (#68719) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

:N :N :N :N :N ;] :P :P :P :P :P :P

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68727) mm89 válasza yodamastah (#68724) üzenetére


mm89
őstag

Nekem Kecskemét nagyon tetszik, többször voltam már ott még az SV -vel, a Z-vel még csak egyszer.
Egyszer voltam Kakucson is, de annak csúszósabb az aszfaltja, a kecskeméti viszont ragad mint a légypapír.
Szeretnék eljutni nagyobb pályára is, mert ezek valóban lassúak, bár legalább nem lehet akkorát esni.

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#68728) yodamastah válasza #79335424 (#68725) üzenetére


yodamastah
őstag

Szó nem volt arról hogy te menj a pályázni :D A pannoniaringes témát fűztem csak tovább :)

Dehamár. Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas :)

(#68729) kcsa válasza yodamastah (#68728) üzenetére


kcsa
veterán

Erre egy Trabant is megfelelő, és még meg se ázol esőben ;]

(#68730) yodamastah válasza kcsa (#68729) üzenetére


yodamastah
őstag

Az nem jó azzal nem lehet ingyen parkolni :D

(#68731) Kolondrum válasza -Mike- (#68694) üzenetére


Kolondrum
félisten

Én 2x elolvastam, hogy jól értem e az árakat.

(#68732) Kroni1 válasza Kolondrum (#68731) üzenetére


Kroni1
veterán

Osztrák közönségnek vannak az árak kialakítva leginkább, nem nekünk magyaroknak. Mondjuk a Hungaroring se éppen olcsó.. A pórnépnek ott a kakucs meg az ering.

yoda: Akkor zöld rendszámos kell, azzal ingyé lehet parkolni is! :)

[ Szerkesztve ]

(#68733) -Mike- válasza Kolondrum (#68731) üzenetére


-Mike-
addikt

Néző pont kérdése. Szerintem egyáltalán nem drága, az élmény amit kapsz a pályán szerintem megfizethetetlen. Abba a 6ezer pénzbe belefér 10kör és ott a motorod határai nagyon hamar kijönnek, a legjobb hely ahol a legbiztonságosabban tudsz motorozni és gyakorolni ma M.o.-on.

[ Szerkesztve ]

(#68734) yodamastah válasza -Mike- (#68733) üzenetére


yodamastah
őstag

fenét. mire a motorod határai kijonnek az sok sok év pályázás. a saját határaid jonnek ki. de az valóban azonnal.

(#68735) Something_


Something_
őstag

Sosem lesz kesz a motor, kcsg idojaras.
Meg az egyik oldalon kell bekabeleznem az indexes tukrot, aztan mehet fel a maradek idom. Az mar remelem nem lesz szivatos.

(#68736) Ferdzsoo válasza -Mike- (#68733) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Lol motorod határai, azt nemhiszem hogy előszeded 10 kör alatt. De még 100 kör alatt sem szerintem. :N

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#68737) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Csak egy cikk, de van benne igazság... [link]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#68738) polimorf


polimorf
tag

Nekem a legközelebb (6km) a Szlovákia ring van. [link] Motorozni tökéletes.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#68739) vlevi válasza polimorf (#68738) üzenetére


vlevi
nagyúr

Irigyellek, tudod?

(#68740) -Mike- válasza Ferdzsoo (#68736) üzenetére


-Mike-
addikt

Neked lehet 1000 kör sem lenne elég. ;)

(#68741) polimorf válasza vlevi (#68739) üzenetére


polimorf
tag

Itt van a számban de még soha nem motoroztam rajta. És úgy néz ki ,nem is fogok. Nem vonz.
Túramotorral hülyén néznék ki a gyors gépek között. :)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#68742) Ferdzsoo válasza -Mike- (#68740) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Lol. Bocs rossi, én kérek elnézést. :R

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#68743) runner 125 válasza -Mosquito- (#68696) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ha a dobozt és a PC V-t hozzászomlom az enyémhez, 3-400k különbségről beszélünk.
Nyilván olyat vennék abból, amihez jár az oldaldobozszett, topcase amúgy sem kell.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#68744) vlevi válasza polimorf (#68741) üzenetére


vlevi
nagyúr

Én sem vagyok egy pályamotorozásra termett alkat, DL650 se oda valo.
De azért mégis :)

(#68745) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Voltam teszkoban mocis felszerelésben. Bőr gatya helyett farmer,de úgy néztek rám,mint a véresrongyra. Nem csodálom,hogy írtják a motorosokat. Ha full bőrben vok,sztem kinyírnak. :(((

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68746) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#68745) üzenetére


Chrys_
addikt

Miért érdekel, ki mit gondol? :)

(#68747) Archer válasza runner 125 (#68695) üzenetére


Archer
őstag

Nem olyan régen még azt írtad, hogy 4-5 évig még biztosan megtartod, annyi még nem telt el, maximum 2 hét :DDD Kérdés az, hogy a nagyobb ér-e neked annyival többet...

FIREBLADE78: hétvégén én is bementem a teszkóba full bőrben, méghozzá sörért, rám is néztek mindenhogy de pont lesz@rtam ki mit gondol :K

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#68748) Something_ válasza FIREBLADE78 (#68745) üzenetére


Something_
őstag

A mocis felszereles valami buzis dolog? Ne csodalkozz ;-)

(#68749) FIREBLADE78 válasza Archer (#68747) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

legfőképpen a spéci csizmám lesték,nő úgy fintorgott azt hittem kiverem a fogát. ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#68750) Kroni1 válasza polimorf (#68741) üzenetére


Kroni1
veterán

Nem kell azért szégyenkezni, és lemondani a pálya nyújtotta élvezetekről csak mert túramotorod van! Persze nyilván a sportgépek a pályázásra evolúcionálódott és leginkább odavaló masinériák, de azért túramotorral, sőt akár egy utcai autóval is lehet ugyanúgy élvezni a minőségi aszfalt nyújtotta, közúthoz képest közel dupla mértékű tapadást! Nyilván némileg lassabb köridőkre leszel képes mint a keménymag, de attól még ugyanúgy el lehet érni a motorod és a saját határaidat pályán, sőt kevésbé ügyes sportmotorosokat könnyen le is lehet nyomni, az meg plusz élvezetet ad.

A köridő meg nemcsak motor, de nagyban motoros tudás kérdése is. Kakucs egy technikás kanyargós pálya, ott ugye sokszor látható, hogy a megfelelő kezek közt tuning robogóval a sportmotoroknál gyorsabb időket lehet menni. Hringen is láttam szép dolgokat, igaz régen volt, de sosem felejtem el: Jöttek a keménylegények R1-essel meg hasonlókkal a rendőrmotorosok által tartott ingyenes pályanapra, hogy majd ők megmutatják.. A célegyenes nagyon szépen ment is nekik, aztán a kanyarokban a rendőrök úgy otthagyták őket még a 15 éves 300kg-os full bukócsöves öreg szakadék rendőrmotorokkal is, hogy öröm volt nézni... :)

yoda: "Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas"
- A túrázásnál én úgy pontosítanék, hogy ausztriában és minden más, tőlünk nyugati irányba található országban, ahol jók az utak. Merthogy a hazai utakon való folyamatos pattogás és kátyúkerülgetés azért nálam nem éri el a kiválóan alkalmas kritériumait! :)
Mikor volt sportmotorom és egy tizedakkora teljesítményű, konkrétan 14LE-s 125-ös endúróm azt vettem észre magamon egy idő után, hogy a kicsivel nagyon élvezem itthon a motorozást és a naggyal már egyre kevésbé, a vége az volt hogy már csak a 125-öst használtam mindenhova. Na akkor jöttem rá, hogy a hazai utakra minimum 200mm-es telóúttal rendelkező futómű kell! :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.