Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Xaels
félisten
[link] ha esetleg valaki szeretné kipróbálni közepes távon a HD-t annak itt a lehetőség.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
V.Stryker
nagyúr
Máskor is gondolkodtam egy chopper kipróbálásán,de valahogy a testhelyzetet elképzelhetetlennek tartom, ezért mindig elvetettem az ötletet. Nem érezném biztonságosnak,hogy elől a lábam, hátul az összes súly.... nem is értem,hogy lehet úgy motorozni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Xaels
félisten
A Forty Eight-en nincs annyira elől a lábad, nekem inkább az volt rajta fura, hogy magasan van. Egyébként legközelebb ha együtt gurulunk kipróbálhatod a Dragstart milyen, igaz egy ilyen HD technikailag sokkal jobb már mint az én vasam. Viszont ha lesz kis feles pénzem egy Fat Bob-ot el akarok vinni túrára
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-Mosquito-
őstag
Majd olyan 70-80 évesen, talán.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
#79335424
törölt tag
Ezek hülyék. Hogy lehet bérléshez egyszemélyes motort betenni? A négyből kettő utassal felejtős.
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
Csak bőrben, hülyén is nézne ki egy legmagasabb FIA licenszel rendelkező pályán valaki farmerban. A biztonságról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Lehet hogy bérelek egyet (meg valami furgont mellé), és akkor stílszerűen tudnék menni Alsóörsre....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
emre
veterán
Köszi mindenkinek!
Hát egy ezres 5 sebességes géppel kikészülnék egy kis pályán, még leáttételezve is.
Nagy pálya meg messze van, szóval át kell gondolnom a dolgot, mert többe lenne a hús mint a leves.
Ja egyébként semmi extrát nem akarok a gépre, lehet még pályagumit sem.
Laikusként úgy képzeltem el, hogy reggel feltolom a mocit az utánfutóra, elpakolom a ruhát, benzint, sisakot stb.
Odaérek, aztán csak keringőzök míg meg nem unom. De gondolom ez nem egészen így működik.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Kroni1
veterán
Nem olyan rossz szerintem ez a pozició, hogy elől van a láb! Tök faja érzés úgy váltogatni, és a féket is hasonlóan tudod taposni mint az autóban. Elég mélyen van a súlypontjuk is, és nem feltétlelül baj az sem, ha nem megy az egész súly az első kerékre fékezésnél, szóval nem olyan para szerintem. Ha egy olyan tipust próbálsz aminek a kormánya is kényelmesen lent van, akkor elég kényelmes tud lenni egy chopper.
Persze van pár olyan hónaljszellőztetős, meg nagyon beteg keresztrefeszítős chopper amivel már sztem művészet menni:
Nekem a lábpozicióval a fő bajom az, hogy nem bírok felállni, meg helyezgetni magamat. Hosszú unalmas egyenes utakon sokszor úgy megyek a sajátommal, hogy egyik lábamat magam alá rakom, sokat felállok, stb. A másik ami nekem nem tetszett az általam próbált Thunderbird Storm-ban, hogy a derekamat szétrázta minden egyes úthibánál! Lehet más choppernek puhább a futóművük, ezt nem tudom, de a GS után amit nagyon puhára állítva szeretek mindenesetre nem esett jól.
yodamastah
őstag
Ha messze van a pálya, jobb előtte este odamenni. Jópárszor voltam úgy pannoniaringen, hogy reggel6kor indulás motorral le, aztán helyszínen szerelés pálya kompatibilisre. Az első etapra úgy felmenni hogy már motoroztál aznap 2 órát, meg szereltél felet, kicsit fárasztó Este 9re hazaérve hulla az ember Utánfutóval jobb persze, de azzal is inkább megéri lemenni előtte nap, és kialudva, kipihenve kezdeni a pályanapot.
-Mosquito-
őstag
Cordurára gondoltam de akkor a nagyobb biztonságot adó tanga papucs/póló,short sem jöhet szóba. Persze,amúgy jogos!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Kroni1
veterán
Pannóniaringen ha jól olvastam tükröket is le kell szerelni, meg az első lámpát is teljesen le kell ragasztani, hogy ha esetleg elesel ne szórd teli szilánkokkal a pályát.. Szóval ezek a pályák valóban inkább csak igazi versenymotoroknak vannak!
Mosquito34: Cordurában se engednek fel, csak bőr.
[ Szerkesztve ]
emre
veterán
Igen, meg ha az ember ne adj Isten eldobja a vasat akkor elég macerás 1-2 repedt bordával hazagurulni. Már ha működőképes marad a gép.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Geresics
addikt
Hungaroringen van Cordura ruhás pályázás, de akkor felvezetővel kell menni. Tudás szerinti csoportokba osztják a népet, és úgy mennek. Ilyenkor nem az ultrarövid féktáv-vétel a lényeg, hanem inkább a kanyarsebesség. Legalábbis így hallottam, én még sosem voltam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
emre
veterán
A Pannoniaring lenne a tuti, de sokkalom a pályahasználati díjat. Amit ott egy nap alatt elfüstölnék abból napokig tudok túrázni. Szóval ezt asszem nem fogom erőltetni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
#79335424
törölt tag
Meglepődnél, hogy a Spory milyen jól használható városban. A big blokkosokban meg 5+1 overdrive -os váltó van (2006 -tól), amivel a világból kipöffögnek hatodikban. Sajnos, az enyémnek a "vérvonala" megszakadt, pedig sztem lenne igény big blokkos modellre három tárcsával, és hangolható futóművel. A mostani Dyna Sport előtt volt egy alap Dyna Glide -om, és nagy különbség van a két modell között motorozhatóságban.
FIREBLADE78
addikt
És? Kérdés volt,hogy tudunk e pályát. Ott tudok. Problem?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Bogyó bá'
nagyúr
Főnökömnek az van, (egy 2004-es kék Sporija 883-ról 1200-ra hekkelve, de amúgy full gyári állapotban), de évente pár száz km-t gurul csak vele. Még nem ajánlotta fel, hogy kipróbáljam, de nem is nagyon merném. Ha összetöröm véletlenül, akkor mehetek az adósok börtönébe...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
#79335424
törölt tag
Nem nagy "hekkelés". Ugyanaz az alja, csak a furat a küoönbség, meg az 1200 -asban nagyobbak a szelepek. "HD -s gépműhelyeknek" rutinmunka. Csak azt szokták kihagyni a kalkulációból, hogy az 1200 -asnak hosszabb a végáttétele. Ez a leghúzósabb az egészben, mert két beltkerék + szíj csere. Inkább átalakítják láncosra.
FIREBLADE78:
Azt írta, hogy a Pannónia ring 190Km, ami messze van. Ehhez képest Kaposvár -> Kecskemét 185Km, és az csak egy gokartpálya. Szerinted nem problem?
[ Szerkesztve ]
Xaels
félisten
Ebben a cikkben csak promóképek vannak. FB-on a HD Budapest olyan FatBob képet rakott ki amin van bukókeret és háttámla is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Akkor érdemes rákérdezni, mert nagyon nem mindegy. Az enyémre is sikerült olyan ülést tervezniük, ami igazi merénylet a párkapcsolatok ellen. Azonnal lecseréltem az alap Dyna Glide ülésére.
Xaels
félisten
Őszinte leszek. Engem ez a dolog nem hat meg. 1napot kibír az utasom ha jönni akar, de csak magam miatt akarok egy ilyet elvinni Ha nem lesz utasom annak csak jobban örülnék, kevésbé érzem azt, hogy másra is vigyáznom kell.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
#79335424
törölt tag
Az is egy álláspont. Jogos. A fék úgyis gyenge, a rugózás pedig túl lágy a két személyhez. A specifikációban nem sok különbség van a Dyna Glide, és a Dyna Sport között, de mégis, mintha egy teljesen más vassal motoroznék azáltal, hogy van alattam fék, meg futómű.
yodamastah
őstag
Mondjuk első pályázásra nem mennék pannoniaringre. Nem könnyű az a pálya. Van pár kanyar ami nagyon tempós, és kevés a referencia pont, benézel egy féktávot, vagy bekormányzási pontot aztán félig ledöntött motorral mész a fűre 120al Nem annyira kezdőknek való.
Persze lehet menni lassan is, de inkább először olyan pályára mennék ahol 50-60al már lapon lehet fordulni.
Mondjuk kecskemét az másik véglet. Ott olyan lassú kannyarok is vannak hogy ha elesel, le se csúszol a pályárol a motorral
#79335424
törölt tag
Az enyémen sajnos nagyon komoly átalakítás kellene ahhoz, hogy pályázásra alkalmas legyen. Alapból a váz/futómű kialakítása nem alkalmas rá. Meg lehet csinálni, árulnak hozzá ilyen extra cuccokat, de az meg a hétköznapi, utcai használatnál bosszulná meg magát.
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
mm89
őstag
Nekem Kecskemét nagyon tetszik, többször voltam már ott még az SV -vel, a Z-vel még csak egyszer.
Egyszer voltam Kakucson is, de annak csúszósabb az aszfaltja, a kecskeméti viszont ragad mint a légypapír.
Szeretnék eljutni nagyobb pályára is, mert ezek valóban lassúak, bár legalább nem lehet akkorát esni.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
yodamastah
őstag
Szó nem volt arról hogy te menj a pályázni A pannoniaringes témát fűztem csak tovább
Dehamár. Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas
kcsa
veterán
Erre egy Trabant is megfelelő, és még meg se ázol esőben
yodamastah
őstag
Az nem jó azzal nem lehet ingyen parkolni
Én 2x elolvastam, hogy jól értem e az árakat.
Kroni1
veterán
Osztrák közönségnek vannak az árak kialakítva leginkább, nem nekünk magyaroknak. Mondjuk a Hungaroring se éppen olcsó.. A pórnépnek ott a kakucs meg az ering.
yoda: Akkor zöld rendszámos kell, azzal ingyé lehet parkolni is!
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
Néző pont kérdése. Szerintem egyáltalán nem drága, az élmény amit kapsz a pályán szerintem megfizethetetlen. Abba a 6ezer pénzbe belefér 10kör és ott a motorod határai nagyon hamar kijönnek, a legjobb hely ahol a legbiztonságosabban tudsz motorozni és gyakorolni ma M.o.-on.
[ Szerkesztve ]
yodamastah
őstag
fenét. mire a motorod határai kijonnek az sok sok év pályázás. a saját határaid jonnek ki. de az valóban azonnal.
Something_
őstag
Sosem lesz kesz a motor, kcsg idojaras.
Meg az egyik oldalon kell bekabeleznem az indexes tukrot, aztan mehet fel a maradek idom. Az mar remelem nem lesz szivatos.
Ferdzsoo
addikt
Lol motorod határai, azt nemhiszem hogy előszeded 10 kör alatt. De még 100 kör alatt sem szerintem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Bogyó bá'
nagyúr
Csak egy cikk, de van benne igazság... [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Nekem a legközelebb (6km) a Szlovákia ring van. [link] Motorozni tökéletes.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
vlevi
nagyúr
Irigyellek, tudod?
-Mike-
addikt
Neked lehet 1000 kör sem lenne elég.
polimorf
tag
Itt van a számban de még soha nem motoroztam rajta. És úgy néz ki ,nem is fogok. Nem vonz.
Túramotorral hülyén néznék ki a gyors gépek között.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Ferdzsoo
addikt
Lol. Bocs rossi, én kérek elnézést.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
(#68743) runner 125 válasza -Mosquito- (#68696) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ha a dobozt és a PC V-t hozzászomlom az enyémhez, 3-400k különbségről beszélünk.
Nyilván olyat vennék abból, amihez jár az oldaldobozszett, topcase amúgy sem kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
vlevi
nagyúr
Én sem vagyok egy pályamotorozásra termett alkat, DL650 se oda valo.
De azért mégis
FIREBLADE78
addikt
Voltam teszkoban mocis felszerelésben. Bőr gatya helyett farmer,de úgy néztek rám,mint a véresrongyra. Nem csodálom,hogy írtják a motorosokat. Ha full bőrben vok,sztem kinyírnak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chrys_
addikt
Miért érdekel, ki mit gondol?
Archer
őstag
Nem olyan régen még azt írtad, hogy 4-5 évig még biztosan megtartod, annyi még nem telt el, maximum 2 hét Kérdés az, hogy a nagyobb ér-e neked annyival többet...
FIREBLADE78: hétvégén én is bementem a teszkóba full bőrben, méghozzá sörért, rám is néztek mindenhogy de pont lesz@rtam ki mit gondol
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
(#68748) Something_ válasza FIREBLADE78 (#68745) üzenetére
Something_
őstag
A mocis felszereles valami buzis dolog? Ne csodalkozz ;-)
FIREBLADE78
addikt
legfőképpen a spéci csizmám lesték,nő úgy fintorgott azt hittem kiverem a fogát.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Kroni1
veterán
Nem kell azért szégyenkezni, és lemondani a pálya nyújtotta élvezetekről csak mert túramotorod van! Persze nyilván a sportgépek a pályázásra evolúcionálódott és leginkább odavaló masinériák, de azért túramotorral, sőt akár egy utcai autóval is lehet ugyanúgy élvezni a minőségi aszfalt nyújtotta, közúthoz képest közel dupla mértékű tapadást! Nyilván némileg lassabb köridőkre leszel képes mint a keménymag, de attól még ugyanúgy el lehet érni a motorod és a saját határaidat pályán, sőt kevésbé ügyes sportmotorosokat könnyen le is lehet nyomni, az meg plusz élvezetet ad.
A köridő meg nemcsak motor, de nagyban motoros tudás kérdése is. Kakucs egy technikás kanyargós pálya, ott ugye sokszor látható, hogy a megfelelő kezek közt tuning robogóval a sportmotoroknál gyorsabb időket lehet menni. Hringen is láttam szép dolgokat, igaz régen volt, de sosem felejtem el: Jöttek a keménylegények R1-essel meg hasonlókkal a rendőrmotorosok által tartott ingyenes pályanapra, hogy majd ők megmutatják.. A célegyenes nagyon szépen ment is nekik, aztán a kanyarokban a rendőrök úgy otthagyták őket még a 15 éves 300kg-os full bukócsöves öreg szakadék rendőrmotorokkal is, hogy öröm volt nézni...
yoda: "Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas"
- A túrázásnál én úgy pontosítanék, hogy ausztriában és minden más, tőlünk nyugati irányba található országban, ahol jók az utak. Merthogy a hazai utakon való folyamatos pattogás és kátyúkerülgetés azért nálam nem éri el a kiválóan alkalmas kritériumait!
Mikor volt sportmotorom és egy tizedakkora teljesítményű, konkrétan 14LE-s 125-ös endúróm azt vettem észre magamon egy idő után, hogy a kicsivel nagyon élvezem itthon a motorozást és a naggyal már egyre kevésbé, a vége az volt hogy már csak a 125-öst használtam mindenhova. Na akkor jöttem rá, hogy a hazai utakra minimum 200mm-es telóúttal rendelkező futómű kell!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya