Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #5842 üzenetére
biztonságos. nem arról a sebességről beszélek amivel _még be lehet venni a kanyart_, hanem arról amivel _simán_ be lehet venni a kanyart..
vagy ha a várost mondod, sokszor balesetveszélyes ötvennel haladni, mert elnyomnak a többiek.. persze kell valami szabályozás, amilyen a kresz, és arra kell támaszkodni mindenkinek, de azért mert néhány kretén kitalálta hogy itt-ott 30-40-50nel szabad menni, attól én még nyugodt lelkiismerettel megyek 80-nal, ha úgy biztonságosnak tartom
és ki is fizetem, ha megbüntetnek érte. ilyen még nem fordult elő viszont, szóval az egész szabályozás, a szabályok betartatása úgy szar, ahogy van.
30 éve a trabikkal ladákkal is 50-nel lehetett menni, most 2012 vanNincs időm kedvesnek lenni!
-
tomic
addikt
Nem Magyarországon lenne véve és használva sem. De mi az a kilométer ami felett lutri, Kb 15ezer?
persuader Érdekesség képen faterom egyik hobbija, ha van ideje a cod multizás. 58 évesen.
Nekem nem a diszkó elé kell a motor . Abból kinőttem már, ill nem is voltam ilyen sosem. De ha mennék sem motorral mennék hanem amit a stuttgartban össze hánynak autóval.
Én csak egy pár motor típust szerettem volna megtudni, mégis melyiket érdemes megvenni.[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Azt ugye látom, hogy mennyi áll a táblán, az értelmezése és betartása más kérdés. Igazán jóindulatú vagyok, de vannak értelmetlen táblák. Igen, szerintem is egyedül lehet jó tempósan (mit tudok én erről, ugye), hisz akkor az ember igazán nem akar másokhoz alkalmazkodni...
Alvarót vitték iszonyat tempóban egészen mazsola korában, akkor még valamiért hagyta. Engem addig lehet tolni, amíg leomlanak a felesleges gátlásaim, utána nem fogok saját érzésem szerint veszélyesen közlekedni.
Én nem szeretem a féket, kanyar előtt pedig számomra tilos, mert akkor megette a fene azt a kanyart. De ez nem baj, miért mennék két kanyar között gyorsan, amikor a kanyarban szórakoztatóbb? Nem sietek sehova. A motorfékről olvastam már ebben a topikban valamit, sőt, a hátsó fékről is, de nekem az esik jól, ha a gázt húzom a kanyarban. Néha pedig gurulok. -
stifi
senior tag
ha ilyen supersport motort szeretnél akkor nézd még meg a hasonló évjáratú honda cbr600rr-t, triumph daytona 675-öt, kawasaki nindzsát, suzuki gsxr-t, 848-as ducatit..
utcára olyan mindegy ezek közül melyiket választod, egyiket sem lehet kimotorozni, túrázni egyik sem az igazi, kétszeméllyel sem.. (ez nem azt jelenti hogy lehetetlen velük ezt csinálni, csak nem ez a szempont)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
most megis mit varsz, mit mondjunk?
"a kawasaki 18ezer utan szetesik, a suzuki csak 11600 km-t bir, a yamaha elmegy 23750-et is"?ha allat modjara hidegen kinozta a gazdaja, olajcsererol nem hallott, parezer alatt is kinyirhatja a motort, mig ha gondos gazda volt, szazezer km-ekre is szamithatsz
en a mocimat 59ezerrel vettem, most, igy egy evvel kesobb van benne 66ezer korul, es tokeletes allapotban van, meg remelhetoleg meg lesz is a kovetkezo 66 ezerre legalabb
-
tomic
addikt
Köszönöm szépen. Ennyit szerettem volna. pár típust .
doc Természetesen ezzel tisztában vagyok. Sok motoros haverom van, csak ők a choppereket kedvelik. Ezért is kértem hogy csak úgy általában ezeknél. Nyilván tág fogalom.
Amúgy csak típusokra lettem volna kíváncsi.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Nekem a ZX9R az első motorom, ha ésszel hajtod semmivel sem vagy nagyobb donor, mint egy robogós virsli gumikon a pesti kátyútengerben, vagy mint egy 250-500 ccm-es motoros. Sőt, ha azt nézed...nagyobb motornál jobb a futómű, jobb a fék...
Jah és óra szerint 54 ezer km-rel vettem a sajátomat...szóval a km szart sem mond."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
doc
nagyúr
a kategoria akkor a supersport lenne ha jol ertem?
minden gyartonak van tobbnyire egy-egy tipus ebben a kategoriaban, szoval nem nehez a valasz hozzaveve hogy 600-ast szeretnel, kb. markankent egy tipusra szukul a valasztek
onnantol meg kb. az dont hogy melyik jon be neked szemely szerint jobban (arban, teljesitmenyben, stb nincs tul nagy kulonbseg tobbnyire) -
stifi
senior tag
válasz yodamastah #5863 üzenetére
"...Az elso benezett kanyarnal amikor bekurod a vasat a fak koze..."
mennyire szép hogy éppen motorozási szokásokról beszéltünk, és kb mindenkinek mást jelent az egész, szerintem ez tök jó..az autók olyan unalmasak, ennyi lóerő, annyi lóerő, ilyen spoiler, olyan spoiler.. miközben nekünk elég 2 kerék, bármilyen vas és bármire lehet használni, versenyezni, túrázni, közlekedni, hypermilerkedni, pózolni.. kinek mi jön be
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
NINJA_V
tag
-
Topiccsendőr
addikt
mindegyiknek van. csak nem mindegyik szériában.
tehát senkinek fogalma sincs. meg hogy te éppen mit veszel.
a használt motornak az előnye, hogy ezek a hibák már kijöttek valószínűleg, így nálad nem kell ilyenekre időt fecsérelni.
de írhatnék egy 5000 karakteres hsz-t, hogy mik szoktak előfordulni, ha gondolod. kezdhetnénk mondjuk a Hondával, arra úgyis mindenki azt mondja, sosem megy tönkreExplosión de dos tiempos
-
doc
nagyúr
hat kb
ha ennyire uj motort akarsz, a tipushibakrol szerintem nem sokat tudni, de erdemes pl. a nepiteleteket olvasni (ha egy tipus erdekel, akar auto akar motor, mindig a legrosszabbakat szoktam eloszor elolvasni, ugyis az a fontos hogy milyen gondok fordulnak elo, nem az omlenges...) -
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #5872 üzenetére
en csak sajat felelossegemre johettem el.
mar-mar megorultem h maradt egyetlen idom, ami nem tort el, amikor annak is lefittyedt a rogzitofule... -
yodamastah
őstag
Nem a gazzal lesz gond hanem a motor stabilitasaval. Egy mai sportmotorral igen konnyu elhinni hogy jol motorozol mar. Rettenet stabilak es precizek. 250el pont olyan stabil mint 70-el. Addig nincs is gond amig nem jon egy panik szitu, aztan akkor kiderul hogy hianyzik a tapasztalat, meg a higgadtsag. Lasd az elhiresult levideozott a Pecsi eset 2007ben. A faszi feket huzott 130nal egy olyan kanyarban amit 200-al be lehet venni. Pedig csak be kellett volna kanyarodni...
-
stifi
senior tag
és R-t szerettem volna, szerintem tök szép és jó motor a Hyosung
yoda, gyakorlatilag leírtad amit mondtam más szavakkal.. hol nem ész kérdése egy gyors motorral úgy nekimenni egy kanyarnak, amit a vezető biztonsággal a saját tudásával be tud venni?
velem még egy motor sem hitette el hogy királyul motorozok.. amikor motorozom királynak érzem magam anélkül is, hogy azt a kanyart 130-cal vagy 200-zal veszem be, nekem ugyanolyan jó az 90-nel is...
tudom, ehhez minek sportmotor.. mert pályázni is szeretnék, és ennek tetszik a formája. volt nakedem is, imádtam, de az idomos gépek tetszenek, ennyiNincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #5876 üzenetére
Én is így látom a helyzetet, elhitetik velünk hogy mennyire tudunk motorozni, persze a valóságban más a helyzet, egy hirtelen szituációban meg kiderül hogy sajna mégsem mert hiányzik a rutin.
Valójában engem az rémiszt meg hogy mennyire nem érezni rajtuk a sebességet, sokszor azon kapom magam hogy 140-150el megyek közben semmit nem érzek belőle, nem érzem gyorsabbnak mintha autóban 90-100al mennék.
Ugyan ez a helyzet lakott területen belül is, épphogy haladok rápillantok az órára és 80?
Jól látok kérdem magamtól, nagyon oda kell figyelni vele hogy nehogy mosolygós képet készítsenek rólam az útszéli meseterek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
stifi
senior tag
élvezet ilyen időben cordurában denevérként (vagy repülőmókusként) vitorlázni a szélben, hogy a 'szomszopjaki az időjárás...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Ha nem csak egyedül mennél, s kezdésre, akkor a helyedben nem supersport, hanem sportosabb fajta sporttúra motort néznék. Egy supersporton utasülés csak dísznek van, erre az utas is hamar rá fog jönni, s nem fog felkívánkozni rá.
Valamint, ha netán legalább átlageurópai magasságú vagy magasabb vagy, akkor neked is lehet, hogy kicsit szűk lesz. Én részben ezért is vettem tízéves vasat, azon még elférekNem néztem nagyon teszteket, hogy az új CBR600F hogy sikerült, de a régi is jó volt. Kawánál pedig ER6F. Másoknál idomos, sportosabb kinézetű sporttúra általában nagyobb köbcentiben szokott lenni (BMW, Yamaha).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hja, hoztam haza a motrot Esztergomból, míg felöltöztem, többször lefújt mindent a motorról, és a gépet is tartani kellett, hogy ne billegjen... az úton is billegtem rendesen, amikor jött valami erősebb fuvallat... remélem hétvégén jobb idő lesz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
de mind a kettőre van teljes idomszett (gyári), és jól is néznek ki felöltözve!
inkább a csutkakormány miatt nem jó a Fazer, mert azon széles van..amúgy az új cbr600f egy idomos hornet, csutkakormánnyal.. nem rossz motor, de ez már kifejezetten úgy készült, hogy sportos túramotor legyen, olyan mint egy naked ruhában.
a régi 600f még úgy készült, hogy akkor az volt a szupersport motor, csak később kijött az RR ami még szupersportabb lett, ezért kiszedték a 600F-ből az állítható futóművet és elkezdték csajmotornak, túramotornak hirdetni, majd megszüntették a gyártást..
amikor rájöttek, mekkora űrt hagytak maguk után, visszahozták az F-et tavalytól, de az már pont annak szánták: sportos túramotornak.szerintem ezzel el is vesztette a varázsát, mennyivel jobban hangzik már hogy egy szupersport motorból lett kényelmesebb sportmotor, mint hogy egy túramotorból csinálnak sportosabb túramotort.. megcsinálni valamit ami utána ikonná válik, és utána megpróbálni leutánozni a sikert nagyon nem ugyanaz.. pont emiatt félek attól is, hogy a diablo3 szar lesz. nagyon magasan van a léc
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
erre írtam:
"Másoknál idomos, sportosabb kinézetű sporttúra általában nagyobb köbcentiben szokott lenni (BMW, Yamaha)."
najó, a fazer csak félidomos de sportosnak sztem sportos...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
-
Integra
titán
remélem azért szombaton jó idő lesz. szeretnék menni kecsózni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
Mi csak bicikliztünk, de a tó mellett, ahol a legnagyobb a szél, igen hatásos volt... Eleve Magyarország egyik legszelesebb pontján lakunk, mennyire jó lesz, ha lesz szélerőművünk
Én voltaképpen elmehetnék motorozni néha, Alvaro most kicsit problémás, a fogasszíj kezd dezintegrálódni, a sisakja pedig elengedi a plexit valami pöcök letörése miatt... Izmos hónapra készülünk motorozás költségileg, szíj, sisak, nekem kabát, s mindkét kislánynak szervíz. A szíj legalább egy szerencsétlenül járt cs-ből lesz olcsón. Ja, az én kicsikémre kell most már plexi, s nem ártana az áttételt is módosítani, kicsit zavaró, hogy 35-nél kezdődik az utolsó fokozat. Egy ismerős megcsináltatta, azt mondja, nem lesz látványosan gyengébb a motor. Csak mert azzal riogattak, de annyira sosem hittem. -
latyak17
tag
Van köztetek olyan akit esetleg érdekel egy olyan kihívás hogy a motorom külső látványtervét megcsinálná amit ha szépre sikerül meg is csinálnám? persze néhány feltétel van de onnantól szabad kezet kapna
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Archer
őstag
-
Daywalker
addikt
Hát, nincs Triumph-om, de van itthon márkaszervize, tehát gyári alkatrészt tudsz rendelni. Ezek sajnos a többi márkánál sem olcsók. Angliában elég nagy Triumph buzéria van, ezért onnan bármit be lehet szerezni olcsóbban szerintem, akár ebay is játszik. Egyébként én a kawasakihoz is onnan rendelek általában, minden sokkal olcsóbb, ha ügyes vagy...még szar font mellett is.
Összehasonlítás végett a legjobban sikerült üzletem a mostani fékfelújítás volt. Egy pár 6 dugós Tokico nyeregbe 12 darab karmantyú és porvédő itthon Kawasakinál 60 ezer forint, kintről rendelve Suzuki felirattal ugyanez (mivel ugyanaz a nyereg) 30-ból kijött. És még adtak hozzá két másik gumit (nyergek közé) és új alátéteket stb.
Ha tényleg az a lényeg, hogy olcsó legyen hozzá minden és gyorsan jöjjön, akkor a yoda által is javasolt gsx-r a te motorod
Ha lenne pénzem (de nem lenne elég mondjuk egy dukira) és vérbeli 600 körüli sportmotort akarnék, akkor a Daytona kéne leginkább.
runner 125: mindenhez kurva drága a gyári cucc. Persze vannak eltérések. Ha idom kell és gyári, az sehol sem lesz két fillér. Talán japánokból több a bontott, ha valaki arra utazik.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #5897 üzenetére
Nem az olcsóság a lényeg, bár végül is de Illetve most ne úgy értsd csak van egy bizonyos határ, ami alatt még az ember azt mondja az adott alkatrészre, szolgáltatásra, hogy ez még a reális kategória, fölötte meg már a csillagászati. Nem pont motor, de amikor valakitől hallottam 100+k-s olajcserét valami pickup-ban na az már nálam a csillagászati (meg röhej) kategória. Ebay ilyen téren való felhasználását ismerem, angoloknál a Hondához is tengernyi cucc van jóval a hazai árak alatt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
gyertyát ne vegyetek soha márkaszervizben, ezt mondom!
nyolcezerötszáz volt darabja, ebből majdnem 3 is kijött ebayen szállítással! cikkszámra ugyanaz, mintha a hondától rendelnéd, és akkor még nem beszéltünk a minőségi utángyártott dolgokról.. talán az a szerencse hogy a motoros márkaszervizek nincsenek úgy elszállva mint az autószervizek, akik leugatnak, felelőtlennek neveznek ha nem rajtuk keresztül szerzed be a 10 éves autódhoz a gyári alkatrészt heroin áron...
gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest