Hirdetés
- MárkaLánc
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- A gépház modding sötét oldala.
- Készíts képet az igazi nevedből!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy bőr ruha alá szerintetek mennyire van létjogosultsága az aláöltözetnek? Nem a hideg miatt hanem a meleg meg az izzadás végett? Ha igen, elég a felső, vagy érdemesebb nadrággal valamint inkább kifejezetten a motorhoz készülteket érdemes nézni vagy jó a biciklis/sí/túrázós is? (árban ugye nem mindegy, pl. a Forcefield felső árából kijön mondjuk egy Helly Hansen Dry nadrág+felső vagy más márkákból ugyanígy szett még olcsóbban).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #4804 üzenetére
Tényleg működik úgy ahogy írják? Egyszerűen nehéz elképzelnem, hogy 30+ fokban ha az amúgy is vastag bőr ruha alá még felveszek egy ilyet, nem az lesz az eredménye, hogy még jobban melegem lesz.
HH-ről azt olvastam, hogy elég sérülékeny, a ruhán meg cipzárok, tépőzárak ugye azért vannak rendesen. Mennyire kell az ilyentől tartani?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Értem, mindenkitől köszi a segítséget, akkor azt hiszem veszek egy szettet ami jó árban van
Djuree: most nem azt mondom, hogy rogyásig vagyok pénzel de úgy vagyok vele, hogy ami a kényelmemet/egészségemet/biztonságomat szolgálja arra nem sajnálom a pénzt. Valami közepes árkategóriát gondoltam megcélozni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez eléggé átb.szás szagú nem?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem terveztem most ilyen motort venni, majd talán jövőre ha az égiek is úgy akarják de ennyit még össze is kapartam volna rá valahonnan. Amúgy én sem gondolom, hogy egy OK motor lenne csak kíváncsi voltam a véleményekre.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
1-1.1-ért ahogy nézegettem már ki lehet fogni jó állapotú 2005 körüli gépeket, majd talán egy olyat célzok meg. De ez még nagyon a jövő zenéje Bár a 2005-ös ZX 636 is nagyon tetszik de az mégsem Honda
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem járok magánrendelésre Integrához csak nekem a Honda tűnik a legésszerűbb választásnak. A Honda szerviz itt van tőlem 20 percre Tapolcán, motoros havernak is 600RR-je van, tudok tőle kérdezni ha valami van (meg most is Hondám van, a kis tesó CBR, runner meg páran még nagyon legyengézik de elég kényelmesen elkrúzolgatok vele itt a Balaton környéki utakon).
doc: ami Petőfinek az Alföld az nekem a Balaton
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #5897 üzenetére
Nem az olcsóság a lényeg, bár végül is de Illetve most ne úgy értsd csak van egy bizonyos határ, ami alatt még az ember azt mondja az adott alkatrészre, szolgáltatásra, hogy ez még a reális kategória, fölötte meg már a csillagászati. Nem pont motor, de amikor valakitől hallottam 100+k-s olajcserét valami pickup-ban na az már nálam a csillagászati (meg röhej) kategória. Ebay ilyen téren való felhasználását ismerem, angoloknál a Hondához is tengernyi cucc van jóval a hazai árak alatt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #5906 üzenetére
Jó de azért csak figyelembe kell venni, hogy pl. az én esetemben a Honda szerviz 20 percre van tőlem Pest meg 2-2,5 óra utazásra. Szóval rendben van, hogy motor-motor, de mindegyik márkának megvannak a sajátos megoldásai amit az adott márkával foglalkozó szerviz csak jobban ismer mint egy univerzális (ettől függetlenül nem vagyok a márkaszervizek híve, mert rohadt drágák, legalább is autóban) de ha valami nem megfelelően működik akkor lehet, hogy a márkaszervizes egyből tudja mihez kell nyúlni míg a nem márka orientált szerelő nekiáll sorba venni az eshetőségeket, amit jóval több idő, pénz és esetleg olyat is kicserél ami nem is volt rossz. Meg japán márkákon belül van átjárás, sokszor van olyan, hogy eltérő márkák modelljeihez is jó ugyanaz az alkatrész = könnyebb beszerezni, mint mondjuk egy Triumph, amihez szerintem csak a saját cuccai a jók.
Persze nem ettől rettegve kell motort venni nyilvánvaló csak amikor az ember örül (legalább is én) ha egy komolyabb gépre majd össze tudja kórészni a pénzt akkor azért nem elhanyagolható szempont, hogy lesz a továbbiakban.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Tegnap mentem Veszprémbe, mondom jó lesz az motorral, nem kell kocsi, erre félúton nekiállt szakadni és esett oda-vissza, a bőrruha cordura részein gyönyörűen beázott, mire hazaértem már igen csak fáztam Nem arról van szó, nagyon kellett már az eső, de hogy pont akkor amikor hosszabb útra megyek motorral... Most meg szélvihar mint minden hétvégén.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mi a különbség az irridiumos és a sima sötétített plexi között? Az utóbbinak azon kívül, hogy (szerintem) jobban néz ki van valami előnye?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz vendingo #6302 üzenetére
Ha igazán minőségit akarsz és hátizsák-tankpad kombó kell akkor esetleg tudom ajánlani az Alpinestars Tech Aero nevű holmiját. Ugyan nem olcsó de tényleg minőségi és praktikus.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Egy 125-ös szerintem nem igen meg el 1-5-2 literrel ha normálisan közlekedik vele az ember, nem hegyen-völgyön 70-nel. Én az enyémet 3 liter alá még nem igen tudtam szorítani, hozzáteszem húzom is neki ahol lehet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekem CBR van, még a régebbi karbis. Ha nagyon spórolósan mennék biztos lemenne 3 alá, 2,5-ig esetleg de az 1,5 nekem irreálisnak tűnik. Esetleg végig tök egyenesen, 0 széllel, legalább 20 fokos hőmérséklettel, nem túl nagy tempóban. De az olyanban meg mi az élvezet... Nagyobb gépekkel meg nem jó összehasonlítani, mert akkor kijön, hogy azoknak sokkal jobb a fogyasztás/teljesítmény arányuk De hát ez van, kis pénz, kis foci
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Üdv!
Régebben már volt róla szó de most megint felhozom a témát, mi a véleményetek a 675 Daytona-ról? Nekem valami iszonyat módon tetszik a motor és régebben már írtam, hogy a terveim között szerepel (első helyen) egy 600-as sportmotor. Jó ideig 600RR volt a favorit de ahogy olvasgattam róla meg videókat nézegettem, egyre jobban megtetszett. Viszont van több dolog is ami azért megemlítendő. Volt szerencsém egyszer élőben is látni de a haver 600RR-jéhez képest nagyon kicsinek tűnt. Nem vagyok kosárlabdázó méretű (180 körül) de a kényelmet tekintve (jó, tudom sportmotornál ez nem elsődleges de akkor is) nem gond ez? Pályázni nem szeretnék vele, sem időm sem pénzem nincs rá, utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)? A Daytona ugye 2006-ban jelent meg, ennek megfelelően a legöregebb darabok is -az a pár darab, amit lehet kapni- ennek megfelelő árban vannak, 1,4-1,5 milla, ezzel szemben a japán kollégáiból kicsivel régebbit már kapnék 1-1,1 millió körül, azért nem mindegy. Az ésszerűség azt mondaná, hogy bőven elég lenne nekem valamelyik japán is csak félek, hogy utána meg mindig benne lenne, hogy mégis a Triumph-ot kellett volna vennem Hozzáteszem a pénzem még nincs meg rá, ez a kérdés amiatt fontos, hogy milyen célt tűzzek ki magam elé.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #7908 üzenetére
Az idom dolog egy jó kérdés de van magyarországi képviselete, biztos be tudják szerezni ha valami nincs az ebayen, ár kérdésnél meg gondolom ugyanúgy NASA költségvetésről beszélnek mint a Honda meg a többi... Nyilván előtte körüljárok mindent, hogy mi kapható az ebayen, kezdve a kopó cuccoktól a komolyabb dolgokig, de persze benne van a pakliban a nehezebb beszerezhetőség. Ha többet kell rá várni hát ez van, úgy gondolom annyi kompromisszumot azért bőven hoznék érte.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát köszönöm, a leírtak nagy részével egyezik a véleményem. Azt hiszem, végül is magamban már eldöntöttem csak kellet egy kis megerősítés Addigra meg talán még lejjebb is csorog az ára, akkor meg pláne szimpatikus lesz. A drágább kopó alkatrészeket még be tudom vállalni, ha meg komolyabban hozzá kell nyúlni, mint írtátok, mindegyik márkánál szívás. Már csak az évem alakuljon jól.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #7950 üzenetére
Ebayen nézegettem olajszűrőket meg ilyen egyszerűbb valamiket, azoknál gyáriból szerintem teljesen vállalható árak voltak, nyilván a szállítás még megdobja valamennyire a végösszeget, így értettem a drágábbat. Egyszerre kell 2-3 darabot rendelni aztán letudva egy jó darabig. A komolyabb alkatrészeket nem néztem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Paul119 #8466 üzenetére
Tegnap írtál, mára pedig eldöntötted, hogy mi lesz a következő gép. Én egy ilyen döntésen magamat ismerve több hétig rágódnék. Nehogy bántásnak vedd, csak érdekes mennyire különbözőek vagyunk
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Az a "baj", hogy az ember minél jobban beleássa magát egy adott témába, annál jobban belekeveredik és egyre nehezebb lesz a döntés. Szerintem legalább is. Motor meg ugye jó esetben nem egy évre vesz az ember.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez jó olaj lehet? Q8 Moto SBK Racing 10W-50
JASO MA2/ API SM szóval elvileg mindenből a legmagasabb besorolás. Ára egész baráti, 2,5k körül van egy liter.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A régebbi francia dízelek a világból is kimennek, előbb rohad szét az autó mint hogy meghaljon a motor. Az új modelleknél meg tudtommal már egyik márkánál sem az örökkévalóságnak terveznek. Az ismeretségemben a pár éves Polo, Passat, Civic ugyanúgy besz@rt mint a francia és egyiknél sem kis tétel volt a javítás. Ma már nem 15-20 évekre gyártanak autót, 10 év alatt széthullik a nagy részük, a javítás meg rohadt drága. Ettől függetlenül el kell ismerni, hogy az elektronika nem a franciák erőssége de amelyik autóban nincs vagy csak nagyon kevés... Na de nem autós topic.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szelephézag állításnál le kell engedni az olajat meg a hűtőfolyadékot is (magyarul kötelező csere azoknál is)?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz NINJA_V #9278 üzenetére
Ez biztos? Nem típus függő? Csak azért mert mostanában akarok majd olajat cserélni a szelephézag meg még úgy 1500km meg amúgy sem akarom, hogy a méregdrága olajukat öntsék bele amikor van nekem itthon olajam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DonThomasino #9381 üzenetére
Ha már van valami jármű a nevén akkor a második A0-ba megy alapból és ott is marad, nem megy feljebb évenként. Autónál legalább is így van. Szóval szerintem inkább menjen a Te nevedre aztán szépen lépkedsz évenként ha nem történik semmi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A papám 65 fölött is biztonságosabban vezetett/vezet mint sok 20-30 éves. Világ életében sofőr volt, először honvédség majd volán. Szerintem nem csak a kort kell nézni hanem az előéletet is. Aki mondjuk 60 évesen teszi le a jogsit (ha egyáltalán sikerül) na az olyantól tényleg az ég mentsen meg de akinek az volt az élete, nem írnám le ennyivel.
Ahogy mondta az öreg, rövidebb távokat megy és ott is a barátaival, feltételezem nem a záróvonalon, erős szembeforgalomnál meg kanyarban minden áron előzni akaró barmok (szerencsére egyre kevesebb ilyet látok) stílusában vezet mert tudja, megtanulta, hogy ha valami van akkor nagyon csúnya dolgok tudnak történni.
A minap láttam, valami fiatal csávó ZX6-tal, alapvető dolgok mint megállás sem mentek neki, majdnem felborult oldalra a motorral együtt. Szóval nem minden a kor.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Persze, nyilván ebben igazatok van, az öregedés ellen (szerencsére?) nincs mit tenni, még ha sokan ezt nem is fogadják el. Viszont nagyon sokat lehet tanulni az öregektől. Nekem is sok okosságot mondott a papám meg fater is abból ami rájuk ragadt az évek alatt, amikor még friss volt a jogsim autóra. Mindenesetre nekem nagyon tetszett az öreg életszemlélete, már amennyi lejött a videóból, ha a motoros részt nem is nézzük úgy általánosságban is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Agusta F4 Nem tudom de szerintem annyira nem horror az ára már ha igaz amit ír a csávó.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Még neki is necces, szétbontja licitálás előtt a motort meg a blokkot vagy hogyan? Kívülről ős is csak azt látja amit a többi ember. De aztán ez a többinél is bent van, használt motornál/autónál/bárminél nem lehet biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát azért na, szerintem a döntő többségnek Mo.-on sajnos igen csak nagy anyagi megterhelés (lenne) pl. másfél millát kicsengetni (természetesen kp.-ra gondolok, nem hitel) egy hobbi eszközre ami egy Ft bevételt nem termel. Persze utána a szakszerű fenntartás is drága de azért ne mondjuk, hogy megvenni semmiség
runner 125: talán ezért szerencsésebb magánembertől venni, ott azért sok minden leszűrhető a lakókörnyezetéből (persze csak ha házhoz mész), a stílusából, hol volt tárolva a gép stb. Apró dolgok de ez is egy támpont.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #9875 üzenetére
De miért pont ugyanannyi cm3-re mint a Triumph... Igaz 600-asból is van rakás típus de az mégis csak egy kerek(ebb) szám.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ahhoz a 40+ Le-höz olyan nyitott kipufogó rendszer is kell ami utcára alkalmatlan lenne. Egyrészt a különböző káros anyag normáknak sem felelne meg (bár nem tudom motoroknál ezt mennyire veszik szigorúan) másrészt elég durva hangjuk van, a rendőrök kedvence lennél vele. RS, NSR és társai is 30 ló körül vannak tudtommal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #10095 üzenetére
Az első években még 28 Le körül voltak, az majdnem 30 [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
A minap feszítettem a láncon és arra lettem figyelmes, hogy ahogy forgatom körbe a láncot, néha-néha "kattan" egyet. Jelent ez valamit? A lánckerekek nincsenek elkopva, a láncon is megvannak a gyűrűk, rendszeresen van fújva, a láncfeszességet is szerintem kb. jól állítottam be, szakaszos megnyúlást sem vettem észre. Kell ezzel valamit csinálni vagy egyszerűen csak van egy ilyen hangja ahogy a szemek a fogakra érnek? A láncban 12k km van de a lengővillán lévő mérce szerint még van benne szerintem két-három feszítés.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A láncnak van egy fémes hangja ahogy gördül a keréken de ez attól eltér, egy tompa kattanás, nem tudom máshoz hasonlítani. A lánckerék elől meg hátul is gyakorlatilag mintha új lenne, azért is furcsállnám ha a lánc meg már cserés lenne. A gyűrűknél nem látok sérülést/hibát. Aztán az is lehet, hogy nincs semmi gond csak kitalálom de gondoltam hátha tudtok rá valamit mondani.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekem is Suomy Vandal van, kényelmes, jó a szélvédelme (halknak mondjuk nem mondanám), legnagyobb esőben sem ázik be. Szerintem jó sisak pláne amennyiért sikerült elcsípnem (50k újonnan az angoloktól), itthon valami 80k körül árulták akkor. Igaz esni szerencsére még nem estem benne de az 5 csillagos Sharp törésteszt csak jelent valamit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #10635 üzenetére
Amit nem értek a Sidinél, az a damilos "spagettizár". Ok, hogy praktikus meg gyors de ha esel és valamilyen fizikai behatástól mondjuk csúszás közben elszakad a vékony damil akkor mi van?
Más: Sidi a Motorline-nál szokott lenni leárazva néha, még jobb áron van olyankor mint a külföldi boltokban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem a cserére gondoltam, hanem arra ha elszakad és esés közben azon a részen kilazul a csizma akkor már nem nyújtja a kellő védelmet. Ja amúgy a Vortice-re gondolok ott totál szabadon vannak a damilok mindenféle védelem nélkül.
A kanai Sidi állítólag nem annyira rossz, amik a hibái: a számozás alul méretezett, a talpa könnyebben kopik mint az eredetié, a drót fület ahová a damilos zár akadóját kell beakasztani, szinte az összesen rosszul van felszerelve (gyorsan lehet orvosolni) meg a damilos záró mechanizmus hamar tönkremegy és gondolom cserélni nem igen lehet (az eredetin tudom, hogy lehet), akkor meg bukó.
Szerk: az a logó valami Columbia-Sidi mutáció
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Basszus, jövőre akarok nagymotort venni de ez a sok sz@r amit már kitalálnak meg amilyen hangulat uralkodik a topicban egy-egy ilyen hír után, teljesen elmegy a kedvem az egésztől. Ok, ma már luxus a motorozás ezt senki nem vitatja de amit itt már szopatják a népet... Egy jó oldala van (legalább is rám nézve), hogy a nagyobb gépeknek lassan a béka segge alá megy az áruk mondjuk egy 5-6 évvel ezelőtti állapothoz viszonyítva.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz zenwalk #10962 üzenetére
Mit variálnak már itt a kategóriákkal. Szerintem az eddigiekkel sem volt gond, egyedül a 21 éves kortól korlátlan jogsi (nekem is úgy lett ) mindenféle motoros előélet nélkül volt átgondolatlan. Valaki 21. életévét betöltve mitől lesz alkalmas egy literes szörnyeteg vezetésére ha előtte még egy Simsonon sem ült...
„A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 600 cm3 hengerûrtartalommal és legalább 40 kW motorteljesítménnyel" - ez az oktatók álma lesz, a jól bevált ER-5-ösök, GS500-ak már nem lesznek elegek a korlátlan oktatásához de még mondjuk egy 600RR-sem mert az is "csak" 599 cm3
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Haverom a 125-ös CR-jét csak piros Stihl olajjal használta, cserélt benne dugattyút, rá 1-1,5 évre mielőtt eladta szétszedte és abszolút rendben volt a blokk, a dugó is reális szinten volt megkopva. Igaz ő nem versenyszerűen használta meg ez egy régi CR volt, akkoriban tudtommal még nem igen használtak szintetikus olajakat, a piros Stihl olaj meg ugye sima ásványi (van nekik, félszint. meg szint. HP Super meg HP Ultra néven de irreálisan drágák, elvileg amúgy a Castrol gyártja nekik), egy újabb 2T valószínűleg már annyira nem csípné az ásványit.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen