Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Itt az új LOGOUT!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rison77
senior tag
Vác és környékén tud valaki esetleg szakit/hozzáértőt aki szemrevételezni tud vásárlás előtt egy gépet?
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
Mostmár ok, otthon persze nem volt se WD40, se semmi hasonló, így az egyik üres motorolajos dobozban volt 2 csepp olaj, azzal végül is kinyílt...
etnies
Remélem...🤞"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Rison77
senior tag
válasz dellfanboy #148855 üzenetére
Ő lenne a kiszemelt link
-
Rison77
senior tag
válasz Rison77 #148807 üzenetére
Pozitív csalódás a cipő ügy vége. Szerdán vittem be, ma hívtak, hogy bütykölt vele a szakértő meg kéne nézni. Bementem, felhúztam egyből beleállt a lábujjamba, hoztak egy bontatlant, felvettem mászkáltam benne 10 percet jobbra balra, tökéletes, tapintásra sem volt érezhető, de kicsit pofátlan voltam, hogy nem e lehetne más típusra cserélni, nem akarom visszahozni 3-4 alkalom után megint. Szó nélkül belementek, szóval happy end a vége.
-
User_2
tag
válasz Topiccsendőr #148853 üzenetére
elnézést, de ha a zár mechanikája be van rohadva -> fehér kicsapódás ült ki az alkatrészekre,
akkor nagy valószínűséggel a szellőzés mechanikája ugyanúgy járt, hiszen mitől lenne másképp, ha ugyanazok a hatások érték.
ugyanakkor nem feltétlen kell szétszedni, lehet elég, ha a nemcsak a kulcslyukon, hanem nyitott állapotban, alulról is kap némi kenést. -
Topiccsendőr
addikt
válasz User_2 #148858 üzenetére
Attol fugg milyen a kikepzese a tanksapkanak, van ahol teljesen mashol van a szellozofurat, de ennyi km utan a benzinszivattyu nem tudna benzint szivni, ha a szellozofurat eltomodott volna, illetve itt a zar nyitasaval volt a baj, nem a tanksapka nyitasaval.
Explosión de dos tiempos
-
Sys85
veterán
Mit csinál a férfiember ha nincs semmi gondja?
Csinál magának!
-
Biqci
aktív tag
válasz Biqci #148854 üzenetére
Na szóval...
Ma mentem egy kisebb kanyart, kb 70km-t mert ennyire volt időm, meg szülinap van előtte full tank, de semmi gond. Bár nem voltam magasan, mélyen a hegyekben, de talán tényleg csak a zárbetét betapadása volt a gond, amit kis olajjal sikerült megoldani. Aztán majd meglátjuk...
Köszi mindenkinek a tippeket"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Sys85
veterán
válasz csongi #148864 üzenetére
Nem biztos hogy megint nekiugranék a mai ~3,5 órás szívás után, de most még a fáradtság beszél belőlem.
Egyedül elég vicces ezt a 10 kilós rendszert visszarakni.Lefelé még segített a gravitáció, de felfelé…
Szerintem legközelebb ha lekerül a rendszer akkor egy ilyen [link] megy fel a helyére valami komolyabb dobbal.
Persze ha addig le nem cserélem a kis darazsat. -
nrg.960
tag
válasz runner 125 #148820 üzenetére
27 vagyok, de én GS-re vágyom. Seggrakéták nem vonzanak.
Egy GS-t viszont felcuccolni, asszonypajtást felültetni és a vilagból kimenni. Nem papás dolog ez!Nem vagyok a szavak embere..
-
bacus
őstag
Ma Zsírkrétamen jóvoltából én is kipróbálhattam a BMW 1300 GS-t. Az első meglepetés akkor ért, mikor találkoztunk - mert számomra ez nem volt egyértelmű - Zsírkrétamen igazából egy fiatal, csinos, huszonéves Zsírkrétagirl, esetleg Zsirkrétawoman.
Na de a motorról:
A legjobban attól féltem, hogy a próba alatt annyira beleszeretek az újba, hogy nem bírok aludni, míg nem cserélem le a mostanit. Gyorsan ellövöm a poént - nem érzem a vágyat a cserére, sőt, azt gondoltam, hazafele lesz a legrosszabb, mikor visszaülök a sajátomra és majd nem győzöm szidni, hogy ennek milyen gagyi a váltója, féke, esetleg a teljesítménye, de hál istennek ennek az ellenkezője történt!Szóval a motort kitolva a garázsból, igenis érezhető a súlykülönbség, nem kicsit, hanem nagyon !! Persze az enyémen van dobozkonzol, két szerszámos, a hátsó dobozban 2 liter víz, meg minden más, bukócső, szóval van némi plusz kilóm, de hogy ez ennyire érezhető lesz, arra nem számítottam. A végén középállványra tenni pedig a motoros rásegítés miatt, kb mint amikor a kemping bicajt kitámasztom.
Tulajdonképpen ráülve rögtön otthon éreztem magam, bár a látvány rettenetes, azok az átlátszó plexi szélterelők a sötét kis pici, de motoros főplexivel, az egész tank alakja megváltozott, olyan "játék" motornak hatott, de a tartás, lábszög, a tükrök, amiben csak akkor látni hátra, mikor összehúzom magam, a kezelőszervek ismerősek voltak. Beindítás után szinte azonnal a "normál" 1100-1200 körüli alapjáratra állt be, igen halk dacára az aprókavics kipunak, és ez kb 5000-es fordulatig így marad, sehol a megszokott bömbölő üvöltés.. boxer jelleg.
A kuplung puhábban jár, alig kell erőt kifejteni, a váltó egyesbe rakva csattan, de lényegesen kisebbet, mint az 1200-as tesók, viszont kuplungot használva a csattanás még 5.be rakva is hallható, mind fel és leváltásnál. A gyorsváltó finomodott, de ez az enyémmel komparálva csak egyesből kettesbe, illetve kettesből hármasba jobb, utána én nem érzem a különbséget. Menet közben fel le váltogatva, erőszakosan próbálgatva is, tehát nagy gáz, majd közben visszaváltás, is sima, nem ránt akkorát, mint az enyém, felfelé meg tényleg jó.
A motor egyébként dynamic módban volt szinte végig, brutál jól megy, 5e fordulat felett már a hangja is jó, ott már hangosabb mint az egyéb zajok.. (sztem a váltó fogaskerekeit hallom.., ilyen zaj az enyémnél nincs.) Mindegy milyen fokozatban vagy, ha 2e fordulat felett vagy azonnal reagál a gázadásra és megindul, mint akit hátba vágtak.
A motor menüjében el lehet veszni, mindent is lehet állítani, megjegyzi, a futóművet kicsit keményítettem, mert közben kiderült, hogy Zs-men még a dynamic feszes állását is lágynak érzi.., majd holnap kiderül, hogy ez javított e neki. Abba is hagytam a nyomkodást, mert nagyon elvonja a figyelmet a vezetésről, szinte már észre se vettem az út szélén strichelő lányokat...
A fék remek, a hátsó határozottan fékez elől is, nekem ez elég idegen érzés volt, vezetéstechnikán nem is biztos, hogy előny, lehet pár technikásabb szűk fordulóban (pl Stelvio) sem az. Viszont nem tudtam produkálni, talán a távolságtartó adta információ alapján néha sokkal erősebben és hamarabb fogott az első fék, mint máskor. Amikor lemaradtam kicsit és próbálgattam, akkor nem tudtam ezt előidézni, de (sztem mikor előttem közel volt jármű) szinte hozzá sem értem és nagyot fékezett. Nekem ez szokatlan volt, ilyenkor egyáltalán nem éreztem, hogy jól adagolható lenne, kb mint autóknál a vészfék asszisztens..
Állva motorozva, a gyári lábtartó zavaróan kicsi, vágja a talpam, illetve nem találtam sokáig, hogy tudnék kényelmesen állni, mert a tank nem jó alakja miatt előre tudtam csúszni, ha meg hátrébb toltam a csípőm, máris támaszkodtam a kormányon és az sem volt kényelmes. Egy széles lábtartóval és a tankra ragasztott csúszásgátlóval talán orvosolható a probléma.
A távolságtartó tempomat egyértelmű főnyeremény !!, főleg állva motorozva. Az is tetszik, hogy a gyorsváltó nem deaktiválja. Iszonyatosan jó a motor egyenes futása is, tulajdonképpen tempómat és átülhettem a hátsó ülésre (telefonozni ), mert a motor lassít, gyorsít, megy egyenesen mint amit zsinóron húznak. A tempómat egyébként állóra fékezi a motor ha kell, majd kikapcsol, ez sok autóban idegesítő, hogy 30km/óra alatt kikapcsol, átadja a vezérlést, aztán leszarja, hogy belemész az előtted lévőbe.Az ülés, sztem egyértelműen rosszabb, nincs meg a hátsó támasz mint az enyémnél, legalább 2x olyan sűrűn kellett felállni a nyeregből, mert hamarabb megfájdult mint vártam.
A kormányzár csak egy irányba aktiválható, míg az enyémen mindkét irányban. A gyári doboz sztem kisebb lett, mondjuk én eddig sem voltam elégedett a gyárival, de ezt kár megvenni.
Visszaülve a motoromra, már beindításkor jött jó érzés, igen, sokkal jobban tetszik a hangja az enyémnek, ez ugyan nem ereszti le magát, de nekem leér a lábam, észre se vettem, hogy az újon van ilyen ! Az ülés puhábbnak tűnt, a motorom pedig Road üzemmódban is érzetre legalább annyira harapott mint az 1300-as. Nem azt éreztem, hogy rosszabbul megy, hanem azt (és ez nyilván a hang miatt), hogy sokkal jobban. Kb ugyan az a vezethetőség amint elindultam, a súlykülönbség azonnal eltűnik. A fék az enyémen is remek, de - kiszámíthatóbb, mindig ugyanott fog, mindig ugyan úgy. A hátsó nem fékezi az első kereket (fordítva igen sztem).
3e km volt az 1300 GS-ben, 89e az én motoromban, de ez nem érződik. Más kicsit a két motor, de nem mondanám határozottan jobbnak egyiket sem. Nyilván a sajátomhoz hozzá vagyok szokva, az mindig is tetszett, ami azt jelenti, hogy kinézetre - mivel az új ronda - hogy itt egyértelműen jobb a régi. Jobb a láthatósága, külön van az irányjelző és a hátső fék/helyzetjelző. Szóval egy ideig nem vágyom még 1300GS-re, de az tény, hogy ha az enyém kirohadna alólam, akkor nem kell márkát váltanom, simán megvenném az 1300-st.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz bacus #148867 üzenetére
Koszi a bemutatot. .
A te fizikai adottsagodhoz kell ekkora motor
Az a kipufogo lejebb van mint az elodjenel.
Sportosabb aszfaltosabb megjelenese van ennek.
Suly az suly. Az ures muanyag dobozt erzem mikor fent van.
En akkor ereztem a drasztikus valtozast, mikor a pegat lebontottam, a ket kerék váz blokk maradt bent. olyan erzes volt, hogy tamasztas nelkul is megall. Aztan jottek vissza az alkatreszek.
A segedvaz, ami magaban egy par kg vas. Maris feltolta a sulypontot. Aztan a tobbi.
Minden kg, felfele erezhetove valt.A tempomat erdekes dolog. Halas tud lenni, ha lefekez es nem bele gangol az ember az elotte levobe. Mas esetekbe meg nem tudom mennyire lehet zavaro. Biztos megszokhato. Autoba utalom.
Zsírkretamen
Grat a vashoz.
Hol is kezdtuk nem oly regen? 390 Duke?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Nem egy europai meres, de celszerű.
-
senior tag
-
Zoli bácsi
őstag
Küllőt tisztítottam. Bár 1 éves a motor, hobbi célra használt (ritkán megy) meglepődtem mi kosz lejött. Egy kiszuperált fogkefével mosószeres vízzel megsuvickoltam, leöblítettem. Ezután waxos polírpasztával (nincs itthon krómtisztító, de szerintem hasonló) kis ronggyal áttöröltem minden küllőt. Itt jött a meglepetés, fekete lett a rongy. Ezután egy tiszta ronggyal áttöröltem a küllőket, fényessé téve azokat, meg persze a felniket is.
Brutális a változás, csillognak a küllők, bár eddig sem látszott rajtuk kosz.
Na, véletlenül a rongyról került polírozószer a féktárcsára. Jobb híján ezt is áttöröltem. Kicsit aggódtam, nem-e lesz baj a fékezéssel, de gondoltam leég könnyen. Elmentem tankolni, óvatosan fékeztem....."Harap" a fék, egyértelműen jobban fog, mint amikor utóljára mentem vele.......
Aztán rájöttem, más is történt a féknél, rásült fékpor volt a féknyereg tetején, egy leheletnyi petróleumot fújtam rá, majd bő vízzel lemostam, ebből is mehetett a tárcsára, esetleg a betétekhez. Nem tudom mi okozta a változást.
A kérdés, érdemes motor mosásnál a féktárcsát is takarítani? Soha nem foglalkoztam ilyennel, sőt, szándékosan kihagytam, gondolván hogy öntisztító a dolog. De határozottan jobban fog a fék, és úgy tűnik ílyen is maradt, mentem városban pár kilómétert, használtam rendesen.
Másik kérdés, küllő takarításra van gyorsabb/jobb módszer? Bár azt hittem több tökölés lesz vele, egy jó óra alatt megvolt a két kerék. Évente egyszer akarom elvégezni amúgy. -
etnies
senior tag
válasz Zoli bácsi #148873 üzenetére
Féktárcsát féktárcsatisztítóval kell takarítani.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #148873 üzenetére
Valszeg mert a fektarcsara kerult polirozoszer, ami most a beteten van valamennyire, es a fektarcsa sima feluletet lekoptatta? Nem tudom, valoszinuleg a feluletet megvaltoztatta, amitol a surlodasi egyutthato megvaltozott.
Ezt en is erzekeltem enduronal, hogy homokos terep utan a fek jobban fogott, es a tarcsa bemattult, en arra kovetkeztetnek, hogy itt is hasonlo tortent.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #148875 üzenetére
Vagy kimosta a port a betet kis poluasi kozul?
Es erdesebb lett a felulet.
Vagy csak placebo?A polir paszta leginkabb viaszos alapanyag. Az inkabb rontana rajta sztem.
En most csereltem a beteteket. Hatul Szinter ebc, offroad, elol kevlar kevereku valami.
TRW street szinter betettem. Ez mar illeszkedik a felezesmhez. Tetszik .Nah jo kezdodik a sprint.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz csongi #148876 üzenetére
Placebo hatás kizárva, mert egyrészt abszolút nem is gondoltam rá hogy változik, másik meg hogy meglepődtem, olyan harapós lett a fék.
Viszont eszembe jutott még valami, és valószínű ez lesz a megfejtés. Eddig motoros kesztyűben motoroztam. Ma, mivel a városon belüli kúthoz mentem, nem húztam kesztyűt.Igen, tudom, kellene. Valószínű a fék nem változott semmit, de mivel közvetlenül éreztem a fékkart, határozottan harapósabbnak tűnt.
Ennyi történhetett, de mivel motorra pattanás előtt a féknél matattam, ott kerestem a változás okát.
Néha egyszerű dolgokat az ember képes túlagyalni. Na, de az vesse rám az első követ... -
Khaosz55
addikt
Gen2 MT09 Sp-hez használom a következő USB töltőt [link] . USB C telefont töltök vele. Maga a töltő jó mert miután leállítom a motort 3 óra elteltével nem merítí az akksit. Tehát direktbe az aksira van kötve. Viszont az a gondom hogy hiába van 3 amperes töltési erő ráírja én 1 amprenél többet nem tudok kisajtolni belőle applikáció szerint. A telefon 2-2.5 ampert is képes felvenni hálózati töltővel. Cseréltem kábelt, de így is 0.7-1 amper a max áram. A töltés gondolom függ attól is hogy milyen meleg a cella a telefonba.
Nincs ötletem hogy miért ilyen alacsony az USB töltési erő.[ Szerkesztve ]
-
-
yusukee
aktív tag
Sziasztok!
Nem régen kezdtem el motorozni egy honda cb500x-el. Most, hogy kicsit távolabbra mennék sajnos bele futottam abba, hogy 1-1.5 óra elteltével nagyon kényelmetlen, fájdalmas az ülés. Munkában napi 8-10 órát ülök, szóval nem idegen számomra, de ez nem az igazi. Vannak valami tippek, trükkök, hogy lehetne kényelmesebb? Vagy csak simán ki kell bírni?
Köszi
-
-
-
Khaosz55
addikt
válasz Des1gnR #148880 üzenetére
Veszek egy ilyet. Kipróbálom, lényeg hogy mehet ez is auto állásban közvetlen az akksira, nem fogja lemeríteni, ha sokáig nem használom a mocit. A kábel szerintem jó. Kipróbáltam 4 féle kábellel. A hálózati töltővel 2.5 amper vesz fel a telefon, aztán a motoros töltővel meg 0.7-et.
Kösz a tippet.
-
nTom
aktív tag
Ma rendőrökbe botlottam, kifejezetten a motorosokat ellenőrzik. Óvatosan az utakon.
-
Sys85
veterán
válasz Döglött Róka #148888 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, mert ha a kiput is, akkor berakom a dB killert.
Másba nem tudnának belekötni.
A hurkatöltő miatt a végén még azt hinnék dob nélkül mászkálok.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz Sys85 #148889 üzenetére
Nekem nemrég volt vizsgán MT09 Sp Gen2. Termignoni rendszer van fent. Katalizátor és dB killer is bent van. A motoron tábla szerint 5000-es fordulaton 93 dB kell lennie a zajszintnek. Katalizátorral és dB killerrel 103dB-t mértek. Van E szám illetve Temignoni papírok hogy bizony ez határon belül van. Hát nincs, szóval osztrákok tuti büntetnének, igaz mi olaszokhoz járunk motorozni, ott nem volt problémánk. Minden esetre túrára csak kat+dB killerrel megyek. 3000km-t letolni killer nélkül nem kellemes, meg már nem is izgat annyira a kipufogó.
-
pepucs
tag
Tegnap Héregen a büfé mellett odajött egy Vitarás rendőr a parkolóban beszélgető motorosokhoz... Kocsiból elkezdte sorolni hogy mi minden szabálytalan egyesével mutogatva a motorokra. (mind teljesen gyári volt A-Zig) Kérdezte h meddig maradunk, majd közölte hogy nem szabad csak úgy oda-vissza menni... célirányosan menni kell innen.
Kérdeztük hogy melyik jogszabályra hivatkozik amikor erről beszél... Erre elkezdte mondani, hogy ő most szól de ha már a drónnal kijönnek akkor késő lesz.
Ez mennyire valid, hogy drónnal figyelik bajna-héreget?
Ameddig az összes szabályt betartva megyünk oda-vissza teljesen gyári motorokkal addig tud bármit is csinálni velünk?"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Döglött Róka
veterán
válasz Sys85 #148889 üzenetére
Mi lenne ha allandoan bent lenne? Fout mellett lakom, legszivesebben odatolnam a fulet annak a sok majomnak a veghez hogy hallgassa naphosszat.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
vendingo
veterán
válasz yusukee #148881 üzenetére
Fészkelődj, néha állj ki az ülésből.
Nekem afrika twinnel napi 600-1000-es etapok voltak. Horvátországba lementem 2 cigiszünettel, pedig nekem banán ülésem volt. Ha fájt a seggem felültem a hátsó ülésre, lógattam a lábam, felraktam a bukócsőre. Az állva motorozás sokat tehermentesít.
Idővel hozzászoksz.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz yusukee #148881 üzenetére
Gyogytorna, derektaji melyizmok erositese, otthon hatizmok es vall erositese, hogy levedd a gerincrol a terhet.
Ha fura fajdalom van valamelyik labadban hatul, vagy a farpofadban, akkor doki, mert gerincserv.Ezt az izomzat erositesevel meg lehet elozni.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bacus
őstag
válasz pepucs #148892 üzenetére
Célirányosan menni: mindig úgy mész! A cél, hogy arra tovább juss, mert van ott egy fa, aminek ellenőrizni szeretnéd, mennyit nőtt az elmúlt 5 percben vagy azt mondod, hogy ezen a szakaszon leesett valami az egyik járműről, szeretnéd megelőzni a balesetet, ha meglátod az úton akkor bejelenteni, lehúzni az útról, stb.
Számtalan dolgot lehet mondani, a "kivéve célforgalom" pont ezért nem is ér semmit.Drónnal figyelhetnek mindent is, de szerintem az még nem elfogadott, hogy azzal állapítanának meg sebesség túllépést, de nyilván minden egyéb szabálytalanságot rögzíthet, szabálytalan előzés, záróvonal átlépés, stb.
Szerintem ez csak ilyen "fenyegetés", hogy majd ezek a motorosok szépen elterjesztik a fórumokon , hogy ajjaj, most már drónnal is figyelnek, ne menjünk arra.. Én nem hiszem, hogy bármit is tudnak kezdeni, ha szabályos a jármű és nem szabálytalankodsz vele. (a sebesség túllépést meg hitelesen kell bizonyítsák.)
Olyan sem szerepel a kreszben, hogy nem mehetsz adott útszakaszon egymás után többször.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz yusukee #148881 üzenetére
Szerintem mindenki így van ezzel, az 1 - 1,5 óra már szerintem jó idő, ha annyit tudsz ülni, de ez még mindig javulhat is. Függ mindentől is, hogy mennyit bírsz, pl egy előző napi etap után meggyötört segg , nem bír annyit, mint egyébként, ezért a több napos túrát is okosan kell beosztani, sok megállóval, nem túltervezve, inkább élvezetes napi 2-300 km, mint egy erőltetett 5-600 km-es szakaszokkal.
Némelyik motoron többféle módon is lehet ülni, állni. Tapasztald ki, hogy neked mi jó, mi kényelmes, kicsit megdöntöd a motort és nem a fenekedre ülsz, hanem a combodra, vagy hátsó ülésre, előrébb csúszva a tankra, állva, sőt egyik barátom egyszerűen átteszi a lábát és mint ahogy a lovon a kisasszonyok ülnek is tud motorozni. (én nem tudok ill. nem merek így! de tanítják némelyik vezetés technikai tréningeken is.) Persze nem minden alkalmazható mindenhol, városban nem ajánlom ezt a fél oldalas ülést, meg a hátsó ülést sem, de az állva motorozást azt én mindig mindenhol is alkalmazom, mert néha egy rossz mozdulat elindulásnál és be tud görcsölni illetve be tudna, ha hagynám a csipőm.., de megelőzöm azzal, hogy akár csak pár másodpercre is, de felállok. Az állva motorozásnál arra törekedj, hogy semmi esetre se támaszkodj a kormányra. Ha ez megy, jó minőségű úton állva, elengedett kormánnyal (ha van tempomat) lehet nagyon laza testtartásban állni pár percet, ami pont egyenértékű lehet egy megállással. (de ha épp csak hozzáérsz a kormányhoz az ujjvéggel, már az is tökéletes.)
Állva motorozni utassal is lehet, de egyszerre ne álljatok fel, legalábbis azt nagyon gyakorolni kell. Az én kis feleségem nem áll fel sosem menet közben a motoron, fél tőle, ha ő elzsibbad, meg kell állni, de általában én vagyok a szűk keresztmetszet. Utasnak mindig szólj mielőtt felállsz, mert hátul fura érzés, hogy hirtelen űr lesz előtte, állítólag annyira nem is kellemes érzés, pl a combjával nem tud már kapaszkodni.Ja, és érdemes a lábtartót egy szélesebbre cserélni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
válasz yusukee #148881 üzenetére
Nekem a Decathlonos futós boxeralsó sokat segített a hasonló problémára. 1,5 óra után minden bajom volt a nyeregben, bárhogy akartam ülni, és sokáig nem bírtam rájönni az okára. Ez viszont elvezeti az izzadságot, nem gyűrődik és nem tapad össze a gatyával sem... Hosszabb útra már csak abban megyek. Össze sem hasonlítható komfortban a sima alsógatyával, és ezzel már az egy kötelező megállással végig bírtam a Zalaegerszeg-Senj útvonalat. Egy komolyabb motoros aláöltöző meg még jobb lehet, de nekem bevált ez is.
Just a simple Lineman...
-
Khaosz55
addikt
válasz Döglött Róka #148893 üzenetére
Hozzá teszem nem kalibrált műszer volt. Én megmértem otthon van kalibrált mérőmikrofonom. 97-et mértem 5000-es fordulaton 1 métterre 45 fokban a kipufogótól. Egyszer próbáltam db killer és katalizátor nélkül. Feljelenteném magamat. Katalizátorral és dB killerrel nem hinném a 103dB-t, teljesen jó túrára is.
-
Khaosz55
addikt
válasz Sys85 #148894 üzenetére
Ha Osztrákokhoz megyünk nem rakom fel, még nem állítottak meg. Kalte Kuhl-nál szoktak razziázni, de inkább olaszba Dolomitokba megyünk, akkor meg osztrákoknál max pályázunk.
Szóval emiatt nem rakom fel-le a kipufogót.
Párom MT07- én is Termignoni van érdekes ott sikerült a gyári előírást hoznia hangerőben és sokkal szebb hangja van mint a gyári dobbal. Szép öblös mély...Az biztos ha motort váltunk akkor már euro5 esetén nem fogok dobot venni. Irreálisan magas az ára az euro5-ös dobnak....
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz A Zéé #148901 üzenetére
Volt pár motoros ruhám és a legkényelmesebbnek a fenekemnél a 2 részes bőrruha volt. Kicsit szivacsozott, és bőr felveszi az izzadságot. 880km volt a legtöbb amit egy nap megtettünk naked bike-on. Farmerban vagy a műanyag fekete "sínadrágba" belerohadtam és kockásra ültem a seggem, illetve össze vissza csúszkáltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Hobby elektronika
- Eredeti játékok OFF topik
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen