Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz A Zéé #104764 üzenetére
Én biztos, hogy a korlátlant csinálnám, ez nem is vitás.
Kb akkora vagy, mint én, csak 10%-al súlyosabb. Őszintén szólva én egy V-Strom 650-et vennék a helyedbe. Az a magasságodhoz is passzolna, nem lenne kénylemtlen. Az ER-6n kicsit majom a küszürűn lenne. Én olyanon vizsgáztam. Jó kis motor az első generációsok váztöréseit leszámítva. Mondjuk én kifejezetten utálom a sor2-t. Nem tudom miért... olyan traktoros.
A fokozatosság elve szép dolog, csak sokba kerül. Másrészt én pl. 0-ról ültem egy 750ccm 100LE-re...kb mint te, 50ccm-s tapasztalatom volt. Semmi gond nem volt igazából. Ha fejben rendben vagy, megvan az alázat, akkor nem lehet sok gond. Ha valaki hülye, az 125-el is meghal. Pl. én legnagyobbat 50-es robesszal estem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz A Zéé #104764 üzenetére
Én 49 éves fejjel csináltam az A1/B125 jogsit (most vagyok 55), és a következő évben megjártam egy kis 20 éves, 125-ös csopperrel Székelyföldet. Következő évben újra - szóval messzire el lehet menni ezekkel is, ha hibátlan állapotban vannak. A forgalmas főútvonalakon necces, mert a legtöbb kamion többel képes menni, mint ezek a kis izék ellenszélben, vagy egy enyhébb emelkedőn. Ezért váltottam 2 és fél év után korlátlanra, és vettem egy szintén nem fiatal Suzuki GS500-at.
Szerk: a képen bal oldalon látható, 125-ös Honda Varadero a te méretedhez is elfogadható lenn - a 125-ösök közül talán ez a legkomolyabb gép. (Azzal a barátom jött, az enyém a csopper)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz A Zéé #104764 üzenetére
Szerintem is a korlátlant csináld. Bár árban több mint a B125 de mi van akkor ha mondjuk találsz egy 250-es, 400-as, stb jó állapotú bármit ami tetszik és le kell mondani róla mert csak korlátozott jogsid van?
Viszont akármelyiket is kezded, kezdj neki minél hamarabb, mert főleg az elméleti vizsgákra simán lehet hogy 1 - 1,5 hónap mire kapni időpontot. A gyakorlati időpont általában hamarabb megvan, ott inkább az oktató zsúfoltsága a kérdés. Ha most elkezded akkor is simán lehet július mire meglesz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz A Zéé #104768 üzenetére
A GS500 is kényelmetlen nekem hosszú (napi 300-500km-es) túrákon, még az én konszolidáltabb, 90kg / 177 cm méreteimmel is. Egyszerűen kicsi, szorongok rajta egyedül is. A te méreteidhez valami "nagyobb" kellene, azok pedig kizárólag a túraendurók.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz A Zéé #104768 üzenetére
Szeva itt is. Én is túraendurot javasolnék. Én rengeteget szívtam az apró vasammal, igaz nem csak a szomszéd városig jártam vele. Tavasszal járok zeg, kanizsa felé a nagy vasammal, ha gondolod tudsz tenni egy üléspróbát, hátha megtetszik. Kényelmesnek kényelmes lesz, azt garantálom.
Ha messze lesz nekem a tavaszi peca, akkor mocival szeretnék menni, ott is meglesheted közelről az africa twinem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #114519 üzenetére
Ennyiért tuti Alpine Sektor vagy Faster cipőt vennék könnyebb puhább és 100x jobb minőségben.
Vagy SuperZone és a Mugenrace fél magas cipője.
Egyébként a Shoxot elfelejteném a helyedben, drágán adnak szart vagy közepesen drágán még szarabbat.
Itt még körül néznék:
Fokt, SuperZone, Kelomotor, Motoroázis, Bátszimotor, Rider13, Moto.huAmim eddig a shoxból volt legfeljebb 2 szezont élt meg, a bőrruha a 3. elejére úgy nézett ki mintha megrángattam volna a földön. (Hiába a viasz)
Kesztyű második szezon közepén balkézen kiszakadt 2 ujj, kikopott a kuplungtól.(Spidi STR4 3. szezon, közel mint az új)Motoros farmer mindenképpen kevlár betétes legyen és vigyázz azért mert jó méretben még nem feltétlenül lesznek motoron is jó helyen a térd peotektorok, én pont a Mugen farmerrel szívtam ezt meg, a térdem felső élén ér véget a proti.
Az Icon farmereket is nézd meg nagyon jók.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
Tavaly vettem a nyárra a Louis-ból Highway farmert, kevlárbetétes és egy kissé elasztikus anyagból készült. Nem nagy szám, de eddig meg vagyok vele elégedve, esetleg annyi, hogy picit jobban csúszik mint a téli gatyám.
Bakancs pedig az Alpinstars Fasters 2 nekem bevált, van háromféle belőle, sima, vízálló és lyukacsos jobban szellőző, lehet választani tetszés szerint
Nem lesz amúgy kicsi a Duke? Csak az XXL méretből kiindulva"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#31733248
törölt tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
A Mugenrace 1835 megéri az árát, nagy méretűek és jók a szellőzői, sokkal komfortosabb egy ilyen, mint egy 10-15 ezerrel olcsóbb, de rosszul szellőző kabát, ami csorbítja a motorozás élményét. A váll- és könyökprotektorokat sem kell kicserélned benne, mert jó minőségűek. Kelleni fog viszont még egy jól szellőző hátprotektor, erre az Alpinestars KR-2i-t javaslom. Könnyű és nem izzad bele a hátad, nagyon jól szellőzik.
Farmerből javaslom meggondolni a Modeka Glenn kevláros farmert. Védelmi szempontból jobb és teljesen utcai öltözetnek néz ki.
Cipőből a TCX és az Alpinestars különböző modelljeit javaslom. A két üzlet egy kerületen belül van és mindkét helyen nagy a választék.
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #114595 üzenetére
Az anyagot minden ridegíti főleg az azt érő UV, ők meg próbálnak egy szar szériára kifogást találni, hogy miért nem fogják gariban cserélni.
Éljen a fogyasztói társadalom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #114595 üzenetére
Nagyon ritkan tisztitom, de most azt meg nem mondom hogy mivel, benzinkuton ami a vodorben van ablaktisztitotol kezdve, sima vizzel papirtorlovel, epp mi van a kozelemben. Most ennel az ujnal megprobalok odafigyelni, kosz, hogy szoltal.
Az elozo nem keves sisakjaimnal semmi ilyen problemam nem volt, es ez a plexi mindig ott reped, ahol furatok vannak. A furatokbol jonnek a repedesek. Ezert nem csereltem volna le, de letort megint a csat. Asszem az 5. de mar nem szamolom. :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Czimby
addikt
válasz A Zéé #115748 üzenetére
Vagy csak rájönnek, hogy egy izmosabb robogó csibészebb mint ezek
Én nem ismerem őket nem mentem is még ilyennel,
Honda CG volt a családban, az örökélet + 1nap és 2.5L fogyasztás.
80-90 utazó 105-110 végsebesség. Szóval előzgetni nem nagyon kellett veleHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #115753 üzenetére
Ilyen kesztyűm van szerintem ez max nyárra alkalmas. Tavasszal - ősszel már recseg ropog a kezem egy 20-30 perces gurulás után.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
őstag
válasz A Zéé #115748 üzenetére
Hát lehet más hahut nézünk, én jelenleg 3 db 5 évnél fiatalabb (tehát kb. mióta nem vállalhatatlan fosok) 125-ös váltós Keeway-t látok magánszemélytől árulva, vállalható árakon. Nyilván olcsóbbnak kell lennie, mint egy újnak, és 1 évesen a 100k bukó bár a motor árához képest nem kevés, de most őszintén, 50k-val olcsóbban ki választana egy használtat egy újhoz képest (ami azt is jelentené, hogy drágábban hirdetnék, mint az új motor listaára). Egy egy éves motornál bukod a gari felét, ez nehezen forintosítható, de szerintem 20-30 ezret simán megér.
Most csak egy gyors példa, hogy egy újonnan 1.65 millió + papírmunka MT-125-öt mennyiért is árulnak egy évesen...pedig ez valszeg nem szar. A példa extrém, mert külföldi papíros, de akkor itt egy GSX-S125, másfél év alatt kb. -250k.
Ami miatt biztosan olcsóbbak, mint a nagy márkák, hogy nincs presztízs, marketing, nah meg korrózióvédelem[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #115757 üzenetére
Nem tűnik, ez az. Mire márc-ápr-ban kiérek benne a mátrába pest alól sűrűn anyázok, hogy megint hülye voltam és azt hittem már meleg van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Czimby
addikt
válasz A Zéé #115757 üzenetére
Akrapovic nem gyárt Keeway-re, valószínűleg az egy aliexpresszes koppintás volt ami 15e Ft kb.
Egyébként ilyen motorra kb jó is lehet, de amikor felteszik 600+ccm motorra ami millió fölött ér, és az a repedt hang ami kijön belőleHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Varoz
addikt
válasz A Zéé #116166 üzenetére
El kell menni oda!
Én Székesfehérvárról mentem Szentendrére és Pomázon vizsgáztam. Nekem megérte.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
-
duni84
aktív tag
válasz A Zéé #116449 üzenetére
Közben nagyjából letisztulni látszik bennem, hogy a következő 1-2 évben a motoros célok ilyen pár órás-fél napos kiruccanások (Balatonnál fagyit nyalni, tekeregni egyet a város körül...), haverokkal összefutni (nem motorozik senki, szóval ez alatt azt kell érteni, hogy elmenni oda, ahol épp vannak), nagyritkán munkába elmenni.
megint meg fognak kövezni ha tényleg ez a tipikus felhasználás, akkor döntsd el, hogy viszel-e csere cipőt magaddal vagy sem. ha tudsz vinni és mondjuk a csizmát el tudod rakni amíg sétálgatsz, akkor az a legjobb megoldás a biztonság miatt, viszont HA ez nem opció és fintorogsz a stormtrooper csizmáktól, akkor viszont a tcx rush helyett vízálló opciónak ott van a forma twister is (shox-nál pl), ami vízálló boka fölöttig, nem csak a lábfejen. ezekben a "motoros cipőkben" milliószor kényelmesebb sétálni, mint mondjuk egy enduro/sport csizmában. a hazai kínálatból ez tűnt az egyetlen olyannak, ami nincsen racsing és hasonló feliratokkal agyoncicomázva
a motoros farmer meg most még tök jó, ha szintén sétálgatsz, de amint stabil 25-30 fok környékéig emelkedik az idő, egy rendes motoros farmerba bele fogsz rohadni és elgondolkodsz majd valami "nem motorosnak kinéző" cordura gatyán mert amíg sétálgatsz és nem a motoron ülsz, addig a csoda hűsítő aláöltözők sem tudnak mit kezdeni azzal, hogy a menetszél nem viszi kifele az izzadtságot.
#metszéspontok
-
Shin Chen
tag
válasz A Zéé #116495 üzenetére
Kb két hete vettem a Forma Viper motoros cipőt (ami inkább már bakancs), 47k volt ('zistenit, nézem muzikeren most csak 38 ),
Röviden: Ha csak pár percet sétálsz - fagyi, pároddal sétálni a parkban, dizsi a haverokkal, beszaladni a boltba - oké.
Nagyobb távon (1+ km) kényelmetlen.
Hosszan:
Mióta május 1-én hazahoztam a motort, az addigi kb 700 km alatt végig ezt hordtam.
Hazafele jövet kétszer is esőt kapott, ráadásként elég rendes nyári zápor volt mégsem ázott át. Kicsit nedves volt a külseje, de bírta.
Munkába járáskor arra a pár (~12)km-re is felhúzom, melóban van váltócipőm, viszont a mai nap mozgalmas volt és magamon hagytam egész nap. Hát mit mondjak, jónak jó, de mégsem olyan mint egy kényelmes utcai cipő vagy valami ergonomikus túra, -munkavédelmi bakancs...
A TPU bokaprotektorral nincs gond, az tartja rendesen a bokát, inkább az 'egybe talp' ami kellemetlenül merev volt hosszú távon, mert amúgy megfeledkeztem hogy nem normál cipő volt rajtam.
Mikor az az öreg néni a szuzukival lesodort az útról, a bokámat/lábszáramat kapta a lökhárító és a blokknak nyomta, de nem lett komolyabb baja se a cipőnek se a lábamnak."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
nagyúr
-
#31733248
törölt tag
válasz A Zéé #116849 üzenetére
Köszi, nem tudtam. Nekem a Glenn teljesen jó volt méretben, egyedül azt kifogásolom benne, hogy eléggé csípő fazonú, ami pont nem jellemző a motoros nadrágokra. Inkább magasabb szokott lenni a derekuk.
Én úgy vagyok vele, hogy Levele 1-est bele sem tegyenek, úgysem fogom használni. Egy gatyába való két pár Forcefield Isolator pedig veri a 20 ezret, számomra tehát érthető, miért nem tesznek bele protektort.
-
-
zolee5016
őstag
válasz A Zéé #118834 üzenetére
Villám jogsi Budaörs virágpiac.....1 hónap alatt lezavartuk az A korlátlant..este 18 as időpontok is vannak....Nemmelesleg: van hogy akár 4 órát is levezethetsz egybe...időjárás nem akadály....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz A Zéé #118839 üzenetére
Csak bátran...Zoli jó fej,...ha gyorsítani kell a folyamatot azt is megoldja....Jún 8-án volt az első rutinom 28 vizsga. 30-án első város ..ma meg forgalmi vizsga....17. 30 kor...pá A2 ...+.3. munkanapon mehetsz a jogsidért,ha megvan minden igazolásod....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #119126 üzenetére
Ha vállalja akkor inkább Kozma.
Red az egy boncterem már ránézésre is, hűtés problémát (rossz termosztát) folyadék cserével tudták le apum munkatársának egy X9-en pedig nem egy rakéta technika.
Alkatrészt szerezni kiválóak de motort nem adnék le, Kozma vagy Dunakeszin van a főút mentén egy aránylag korrekt srác ha a távba még belefér vele van tapasztalatunk is.persu biztos de én valamiért vonzom még adott cégeken belül is a csökkentett egyéneket és ehhez még társul, hogy marha gyorsan beszélek. A tuti hülyefogó...
Karasna nagyon patent volt, már kiszolgálásra és ügyfél kezelésre ezt valahogy így kéne...
Szervíz hát passz jó lenne tudni róluk többet ilyen téren is ha jól tudom a Raven motors-szal vannak szerződve.Szép összeszedett lett az a hsz most látom, elnézést érte a hülyeségük megint felcseszett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #119138 üzenetére
Igen ez az a Kozma.
Kontakt nincs nem szoktam hívogatni mert egy nyúlásnyira van.
DunakesziLomha 8V: PurFluxot ismertem a másikat nem de írtam is ez nem a márkáról szól hanem arról, hogy újszülöttnek mindem vicc új. HiFlo-ra sokan panaszkodtak anno angol fórumon, hogy induláskor fel fel villant a nyomás lámpa mint ha visszafolyt volna a szűrőből.
Shin Chen igen jól olvastad a Hyonak 4k volt a csere periódusa én évi 10-12 ezret megyek. A hyon 3 ezrenként engedtem le. A CB 12 ezrenkénti cseréjét is sokkalom, jó lesz az 6 ezernek ártani nem fog neki max évente 2x cserélek majd olajat. Lehet ah elmúlt pár év Hyos hiba listája alapján nem látszik de szeretem a mocijaim és vigyázok a technikára.
persu akkor már be se merjem neked írni, hogy még a nepper is átb*sz 4 ezerért?(nem a tényen lepődtem meg hanem a kicsinyeségen) Olaj csere elvileg meg volt mikor elhoztam a mocit. Azóta 2 ezret mentem, ma olyan híg már már égett szerű szar jött le, hogy a levegős Hyoból 3k után nem jött le csoda. Szűrő konkrétan rátépve...
Ment bele a 3,2 liter 7100 hirtelen vaj puha lett a váltó nem voltak ma véletlen üresek húzás közben 1-2 közt nem csatogott és elmúlt az időnkénti megcsúszás melegen forszírozott hajtás mellett. Azért érdekelne milyen lópisit töltöttek bele spórolás gyanánt.
Használt alkatrészhez még kifejtetted a "szerintem ahhoz nem lesz jó" "milyen motorhoz lesz"
És azt, hogy a motoros boltok 99%-nak meg halvány lila fingja sincs róla, hogy mit árulnak valójában. Meh közlik minden kérdésre ők azt nem tudják nem is látják az alkatrészt csak rendelésre van.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
nagyúr
válasz A Zéé #119828 üzenetére
Az elég erős lehetett
Ma kaptunk mi is az esobol. Egy jó órát álltunk a Vecses és pest közti lidl fedele alatt.
Volt egy család, úgy szálltak be a kocsiba a vásárlás után, hogy apuka fiú póló nélkül sprint a kocsiba, oda álltak a fedélhez, anyuka a hátsó ülésre a fedél alól beszórt mindent (kocsi nem fért be a fedél alá) a kosarat otthagyta és fejest ugrott ő is a hátsó ülésre. Azóta van plusz egy Lidl korongom bevásárló kocsihozBár tervben van egyedi gyártására is. Renault és Honda motoros.
-
Geresics
addikt
válasz A Zéé #119870 üzenetére
Ezt sosem értettem.
Tegyük fel, van egy eladó motorod. Odajön vevőjelölt, elkéri egy próbakörre, de nem adod, mert mi van, ha... Ok, nem esik kétségbe, azt mondja, hogy:
a.) itt a csajom biztosítékként, hogy nem lépek le;
b.) itt a kocsim biztosítékként, hogy nem lépek le;
c.) leteszem a kezedbe a vételárat biztosítékként, hogy nem lépek le/töröm össze;
d.) itt a vételár a zsebembe ha esetleg összetörném;
e.) megírunk előre egy adásvételit biztosítékként;
és mindenki boldog, mindenki innentől nyugodt, kezdődhet a próbakör!
Mi baj lehet? Vevő Viktor elmegy egy próbakörre, és
1.) Nem jön többé vissza!
1.a.) a csajt nem tartóztathatod fel, nem rabolhatod el, és még csak pénzé sem teheted!
1.b.) a kocsiját nem teheted magadévá, nem adhatod el, nem csinálhatsz belőle pénzt!
1.c.) elteszed a pénzt, és nincs gond? De mi lesz az átírással? A lopással? Lopás az úgy, hogy kifizette? Megtarthatod egyáltalán a pénzt?
1.d.) elment a motorral, és a vételárral együtt
1.e.) van egy megírt adásvételid, de nincs pénzed cserébe. Akkor ki nyert?
2.) Elesik, összetöri kicsit/nagyon a motort!
2.a.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
2.b.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
2.c.) Na, itt indul az alkudozás (dulakodás?), hogy akkor most mennyit, hogyan, kinek a hibájából, és volt-e a motornak baja, ami ide vezetett? De ez egy alkupozíció. Viszont ha nem tudtok megegyetzni, ki dönti el, hogy mi lesz? Te jogtalanul, vagy vélt jogossággal elteszed a pénzét? Simán feljelent, és nyer...
2.d.) u.a. mint a 2.c.) esetben, csak a pénz nincs is a kezedben
2.e.) 2.a.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
3.) Csavarjunk rajta! Te vagy a vevő, visszamész, minden frankó, de nem akarod megvenni a motort!
3.a.) hazamentek
3.b.) hazamentek
3.c.) mi van, ha letagadja, hogy a kezébe adtad a pénzt? Hogy bizonyítod be?
3.d.) hazamentek
3.e.) mi van, ha azt mondja, hogy itt az aláírt adásvételi, és most akkor szépen fizesd ki, mert Te bizony aláírtál egy szerződést ezzel?Ezt még lehetne folytatni sok-sok szituval, de gondolatébresztőnek szerintem ennyi is megteszi
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #120840 üzenetére
Ez nem igaz, állama válogatja Caliban engedik de max 10mph-val. A Lane Filtering és Splitting is államonként megvan határozva lehet nem lehet ha igen milyen szabályok megtartásával.
Mod.: RideApart idevágó linkje:
[link][ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #120844 üzenetére
Mozgó jármű sor között a legtöbb államban valóban tilos de itt is vannak akik a 10mph-t határozták meg, nagyon nagy a szórás pont mint a sisak témában is. Van kint élő barátom sokszor dumáltunk már a témáról azért ugrott csak be azonnal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
senior tag
válasz A Zéé #120837 üzenetére
A fellegvárhoz felmenő út azért elég rossz minőségű. Sok a kátyú, mondjuk inkább a kanyarok előtt. A másikat, én is nagyon szeretem, szinte minden hétvégén elgurulok egyszer arra legalább. Pont a fellegvártól lefelé jövet a kilátónál egy cbr-es srác ajánlotta, hogy a túloldalon nagymaros-zebegény, szob után felfelé az ipoly mentén is vannak kanyargós utak. Legközelebb azt próbálom ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest