Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Xero
nagyúr
Igaz en is csak oktatason mentem egy kerdeses allapotuval, de 6000 alatt nagyon rocogos volt az elmeny. Kicsit butacskanak erzodott a futomu is, bar ott valoszinuleg hatvanyozottan igaz a szetutottseg.
A GS500 sokkal jobban le volt fingva, de simabbnak tunt pl.
etnies
senior tag
Azért egy BMW F850GS-t eldarabosoznék, ha lehetne.
"önmagam hite vagyok magamban"
Micsurin
nagyúr
Én a 900r-el vagyok így.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
bacus
őstag
"a bmw es ducati-nal az uszo felfuggeszteset ezeknek"
Ez milyen? Van valami leírás, kép róla? Nekem teljesen statikusan van felrakva a kappa doboz... (vagy valamit nagyon nem tudok)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
martonx
veterán
Én tavaly, amikor elmentem párszor egy újratanuló tréningre, akkor er6-tal motoroztam. Nekem nem volt vele semmi bajom, szerintem egész jó állapotban volt, korrekt motor. Bár az is igaz, hogy előtte 16 évig nem is ültem motoron.
És utána a CB650F minden téren simábban járt, jobban gyorsult (ami végülis nem is csoda kéthengeres 600-as vs négyhengeres 650-es).
Én kérek elnézést!
Steven
addikt
Hát én kipróbáltam eddig a 600 sok közül ...sv650, er6n, fz6n, cb600, gsf600, r6,
és az összes közül én az e6rn raknám a végére bármi mást előbb választanék úgy ,hogy tök jól néz ki ... forma nekem nagyon bejön.
Tboy93: tök mindegy mit veszel amúgy bármivel meg lehet halni már ha veszel újat....
tök mindegy hogy 500 v 600 szerintem tökre nem azon fog múlni...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Topiccsendőr
addikt
Topiccsendőr
addikt
Egy kethengeres motor also fordulatszamon nagyobb nyomatekkal bir, mint egy tobbet porgo tobbhengeres, tehat inkabb az a fura, ha jobban gyorsul a sornegy. Hacsak nem forgatod a sornegyet rendesen, es csusztatod a kuplungot elindulasnal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
martonx
veterán
Akkor lehet, hogy mégis le volt rúgva az az er6, amivel mentem. Utána átülve a CB650-re, az határozottan jobban ment (nyilván nem 2-3 ezres fordulatról beszélek).
Én kérek elnézést!
& Steven
No és 2016 utáni SV650-el van itt valakinek tapasztalata?
Főni vett egy Ducati Scrambler 1100-at. Brutál jó hangja van
A Zéé
addikt
én nézegetem, nézegetem (szerintem legkésőbb nyár végén motor csere lesz, öcsém bejelentkezett a kis Duke-ért), de valahogy nem tudok szerelembe esni vele.
Van egy-két olyan megoldása, ami miatt mindig elmegy a kedvem tőle.
Just a simple Lineman...
Mire gondolsz?
A Zéé
addikt
kis hülyeségek, amik inkább esztétikum béli dolgok, de nekem azon a sima "zártszelvény" hátsó lengőkaron, a hagyományos első teleszkópokon, meg az első henger kipufogócsövén, az olajszűrőn, meg a bal oldalon a vázon kívül elvezetett hűtőcsövön mindig megakad a szemem, hogy ezek de ronda és olcsó megoldások.
Ezek mondjuk egy Ducati Monsteren mind nagyságrendekkel szebben vannak megoldva, cserébe az áruk sem ugyanannyi...
Just a simple Lineman...
Az első henger kipufugó csövén segít egy hasidom, a többi mondjuk engem spec. nem zavar.
Topiccsendőr
addikt
Sztm a desert sled utan a legjobb scrambler.
Abbol is a sport verzio ohlins-szel, felul kipufogoval tokeletes napi hasznalatra, kanyargaszasra. Kenyelmes, jol nez ki, es az egesz jo. Sajnos a desert sledbol csak 800 as van, szivesen beleraknam azt az 1100 as blokkot, es tokeletes lenne.
Nem rossz a 800 as sem, de az 1100 jobban huz.
a regi monstereket csunyitjak el utangyartott uvegszal hasidommal, ez igy jo, ahogy van.
Zéé
Ontott alu hatso lengokarja van, forditott villa, es radialis brembo. Ez van a regi monster helyett, ez veszi at a szerepet, mivel ennek van csovaza, legolaj huteses motorja. Az uj monster meg ontott alu vazas, vizhuteses. Az os monsternek volt zartszelveny hatso lengokarja 90 es evekben. Engem inkabb az zavar, hogy a tanksapkaba berakod a kulcsot, beleakad a muanyag sarka a tanksapka zar fedojebe. :D
Amugy jo motor, az olajhuto sztm nem olcso megoldas a flexibilis csovel, az mindig is ilyen volt. Annak hianya az olcso.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ezen a linken van service manual a 2016+ sv650-hez, mi a francot jelent a "fuel line" sorban a 4 évenkénti csere? Mit kell ilyenkor cserélni?
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Semmit. A fekcsore is azt irja, hogy 4 evenkent csere. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Lol. Biztos ami biztos. A blokkjáról tudsz valamit? Hallottam valami műgyantás henger bevonatról, ez mennyire szokott tartós lenni? Korábbi SV-knél állítólag volt olaj fogyasztás egy 50-60e km után.
[ Szerkesztve ]
A Zéé
addikt
én az SV650-re írtam, amit
Just a simple Lineman...
Micsurin
nagyúr
Max átveszed újdonsülten CBR1000-es haver szlogenjét. Ha eszi az olajat akkor már egyen többet belőle mint benzinből.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Xero
nagyúr
Neha nem ertem az embereket...
Ma gurulgattam egyet ha mar itt a jo ido. Budakeszin vegig allt a sor, szepen kocogtam mellette elore, de egy gyalogatkelo szigetnel beallt egy kisteher lattam, hogy nem ferek el, semmi gond beallok moge.
Erre jon a ficko nagyrobogoval, befurakszik elem. En mar probaltam razni a fejemet, hogy nem kene, de o addig bogette a sub 250ccm-t, hogy a kisteher megprobalt elaraszolni jobbra. Ofkorsz meg akkor sem fert volna el rendesen, de o csak azert is belement. Olyan szepen vegighuzta a padkan a hajtas burkolatat hogy orom volt nezni. Majdnem orrabukott ahogy felakadt, de csak huzta neki vegig.
Majd kb 1mp-el kesobb elindult a sor es uriasan elgurultam mellette.
Valaki magyarazza el nekem: MINEK?
szerk: Teszem hozza en is sokszor berakom olyan helyekre ahova csak a nogyogyasz dugna a kezet, de azert nem igy es nem ennyire. Miert jo szetbaszni a motort 1mp miatt?
[ Szerkesztve ]
Debilon
addikt
Azért mert JOGA van, és ő kib"szott fontos, hogy mennie kell 😁 minden áron
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
martonx
veterán
Mert az emberek többsége hülye.
Én kérek elnézést!
zgospel
őstag
A robogós sztereotípiának tökéletesen megfelel
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
bajnokpityu
félisten
nem pont igy, de amúgy pont a hajtás oldalon a deklit én is meghúztam a robogón
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Xero
nagyúr
Na-na lebuktal!
Topiccsendőr
addikt
Bocs! Akkor nem szoltam :D
tboy
Annyira nagyon nem ismerem, a mugyanta az biztos nincs, maximum kivulrol, ha a festeket annak nevezzuk. Minden gyarto nikaszilt hasznal. Regebben a kawasaki wolframot hasznalt a szilicium helyett, de ugyanaz az elv, ugyanigy elektrokemiai eljarassal viszik fel, illetve honda hasznal alusilt, ami ugy nez ki, rosszabb, mint a nikaszil. Nemelyik yamaha robogo is hasznalja az alusilt, amugy csak nikaszil tulnyomo tobbsegben minden.
az olajfogyasztas is olyan, hogy mikor mekkora... Ha forgatsz egy motort, mindegyik fogja enni az olajat. Illetve vannak olyan motorok, amelyek uj allapotukban is eszik, ez sok mindent nem jelent.
Ha 50-60 e km utan eszi az olajat, az engem nem erdekelne. Ez alapjan semmit nem tudsz meg egy motorrol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Lehet tevesen, de tobb cikk tenyleg mugyantat emlit.
Szerk: műgyanta borítás a dugattyú paláston, bármit is jelentsen
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Dugattyu palaston molibden bevonat van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Micsurin
nagyúr
Tényleg nem rémlik, hogy legutóbb kaptam volna-e rá egzakt választ.
Karbin a toroknál van két átmenő vízcsatlakozó de csak külső L alakú elemek, ez a téli használat miatt lenne? Ezt nálam ugye valami igen igen hülye túlhúzta és eltörte, feltétlenül cserés vagy le is köthetem / direktbe is köthetem ezt a víz ágat akár?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Topiccsendőr
addikt
Torok jegesedes gatlo. Azert vezetik be a vizet oda. Le lehet kotni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Micsurin
nagyúr
Köszi, analízis után úgyis vízcsere(na meg sanszosan hátsó kerékcsapágy csere... ) akkor direktbe kötöm majd mert az újnak abszurd ára van és az ebayes se sokkal olcsóbb.
5-6 foknál meg már amúgy is megy aludni télre.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
runner 125
nagyúr
Sor 2-es, 73LE-s motor egy sportmotorban, íme az R7.
Mi jön még? 500-as 1 hengeres Harley?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Lomha 8V
addikt
Az Euro normák és a sportmotorok iránt eső kereslet megölik ezeket a motorokat, úgy néz ki. Ahogy a chopper - cruiser kategória is haldoklik. Jelenleg Magyarországon csak a Harley - Davidson árul komoly vasakat, minden más gyártónál a vicc kategória van. Pedig van nekik, csak nem hozzák. Megpendítettem magamban egy vadonatúj motor gondolatát, de elkeserítő a helyzet. Harley is érdekelne, de már azzal felba**ott, hogy nem lehet finanszírozást kalkulálni rá, rögtön kapcsolatot kell velük felvenni, meg az összes női felmenőd neve, 12 generációig stb. Az ár is titok, nagy nehezen Euróban lehet megtalálni, de arra biztos pakolnak még.
GTVili
tag
Geresics
addikt
én azt hittem a sportmotornál az a lényeg, hogy hogy megy, nem az, hogy milyen a hengerelrendezése 'O.o'
Pl. a Kawasaki-nak is van valami 300-as sportmotorja - legalábbis eddig úgy tudtam. Nyilván nem a Hungaroringre való, de simán elhiszem, hogy a kicsi pályákon R1-eket lehet vele előzni, ahogy mi is minden nagyvasat megelőztünk az 50-es robogóval Kecskeméten a gokart(!) pályán. Igen, tudom, az gokart, és nem motor pálya, de gondolom a lényeg átmegy. Biztos vagyok benne, hogy ennek a kategóriának is található még idehaza is megfelelő pálya, vagy nem?
(#127936) Lomha 8V
"Jelenleg Magyarországon csak a Harley - Davidson árul komoly vasakat"
Fel is néztem gyorsan a HD oldalára, hogy megnézzem mik azok a kizárlógak általuk árult komoly vasak! Kicsit le is döbbentem. Ezek felvettek valami hippstert marketingesnek? Aszonygya "ezt figyeld" ! Vagy az a Street Bob a komoly?
De igazad van, a HD csinált végre komoly motort! Van elektromos vasuk! Bevallom, nekem tetszik! Már nem a motor, hanem, hogy van!
De a kedvenc kategóriám (nem az egyetlen, de nekem kedven ) is megtalálható! Ráadásul hasonló adatokkal, mint az én motorom: 1200cm3, és 150LE! Király, de tényleg! Nagyon kipróbálnám! A kinézeten lehet persze vitatkozni, de hát ízlések, és pofonok. Mondjuk nem tudom, hogy valójában hogy néz ki, mert rögtön a főoldalon az fogad, hogy "A képen a prototípus látható. A gyártási modell jellemzői változhatnak. Még nem megvásárolható." stb. Mondjuk itt legalább nem azt írják, hogy ezt figyeljem...
Szóval lehet, hogy csak itt vannak komoly vasak, de a honlap nálam a komolytalan kategória...
Az árakban sajnos teljesen igazad van. Ez mostanában tök általános, hogy nem adnak meg árat, hogy kattints, és beszerezzék az adataid, hogy bombázhassanak reklámokkal. Pl. KTM/BMW árak miatt anno mindig a FullGas oldalára jártam, mert ott nem titok. De az is listaár, a valós árat általában a használtautó.huról nézem, mert ott a kereskedők már rögtön kedvezménnyel együtt hirdetnek...
szerk.:
remélem a baráti csipkelődést még ilyen esős reggelen sem érti félre senki egy hangsúlytalan kommentben...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Topiccsendőr
addikt
A hengerelrendezes nagyban befolyasolja azt, hogy hogy megy. Raadasul ha egyszer csinalt ugyanaz a gyarto abban a szegmensben egy R6R-t, amibol 130 lovat kihoztak, sornegy motorral, ezutan bemutatsz arra a piacra egy ilyet?
Az RS660 at is ha jobban megnezed, a vaznyaknal ossze van csavarozva. Nem egy ontott alu profil, hanem olcsositott mar a vaza is. Az is sor2 a v4 helyett. veszel olcsobban egy 10 eves R6-ost es nagyon megcsinalod vele azt a 100 loeros motort mindenhogyan.
Persze barmivel lehet motorozni, de ezek a motorok mind visszalepesnek szamitanak, ami nem jo irany.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
JoinR
senior tag
A többség valszeg ezt sem tudja kimotorozni majd, szerintem egyszerűen csak rájöttek a gyártók, hogy nincs több százezer motorversenyző a világon, nem jön vissza a beleölt lóvé. A lámpánál villantani meg városban megfőni a bőrben ez is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
A tobbseg egy jobb motorral gyorsabb, anelkul, hogy kimotorozna. A gyartok csak europaban jottek erre ra?
Mert az r6 ot csak palyara tudod megvenni sor4 blokkal, kozuti forgalomban nem kozlekedhetsz vele, de azsiaban, amerikaban stb meg igen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
z123456789
addikt
Lomha 8V
addikt
Áh, nem olyan sértődős fából faragtak engem. Komoly vasak alatt csak a cruiser kategóriára gondoltam, féreértés ne essék. Ugyanarra gondolunk amúgy, nagyon fostos egy honlapjuk van. Meg ez a titkolózás. Drága mint a dög, mindannyian tudjuk, minek kell megjátszani magukat? A Street Bob kellemes motor, a régiek is jók voltak, ez pedig a 114-es blokkal biztos, hogy elég jó lehet. Persze, akinek nem stílusa, az nyilván nem így látja. Én szerencsés vagyok ebből a szempontból, mert minden motor érdekel, mindenben meglátom az érdekeset. A Pan America nekem bejön, ha ezt a formát a Ducati dobja ki, sokkal könnyebben befogadnák az emberek, szerintem. A prototípus duma hülyeség, inkább azt tudom elképzelni, hogy az európai modellen lesznek apró eltérések.
Szerk: El is kezdtek szépen felfelé kúszni a használt cruiser árak, eladtam a Honda Fury-mat, 350ezerrel többért, mint amennyiért vettem és a srác tökre örült, hogy ennyiből megúszta.
[ Szerkesztve ]
GTVili
tag
Asszem a homasitában lehet kapni készen.....én pár éve vettem...
Somatom
veterán
A Street Bob nekem túl klasszikus, nem elég "rosszalkodós". HD elöl egy tárcsával nálam felejtős. Nekem a Low Rider S a tuti. Már, ha lecserélném a Dyna Sportot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Lomha 8V
addikt
A fék az abszolút jogos, én is utálom, mikor nincs fék egy motoron. Főleg, hogy ez a 114-es blokk tényleg jó erős.
Somatom
veterán
Van összehasonlítási alapod egy 88 -assal, vagy 95 -össel? Kíváncsi lennék, hogy milyen érzés. A 88 -> 95 -re nem dobtam hátast, viszont a 95 -ösökben már gyárilag 6 gangos a váltó. Az enyémből a legjobban az a 6. overdrive hiányzik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
runner 125
nagyúr
What? Ezt mintha anyám mondta volna.
Őszintén megvallom, h én nem vagyok egy nagy sportmotor tudós, de ez bőven átlátható. Mióta sportmotor a sportmotor 4 hengeres. 90%-ban sor 4, és az utóbbi időkben (Honda nyilván már 35 éve is) V4. Sőt, még az ősidőkben, a 2 ütem korszakában is 4 hengeresek voltak.
RGV 500 blokk:
YZR500 (V4):
Nyilván azért, mert egy sor2-es soha a büdös életben nem fog úgy menni, mint egy 4 hengeres azonos ccm mellett.
Ergo nyilvánvaló, h a motor teljesítményét meghatározza a blokk építési alapja.
A Kawasaki 300-as "sportmotorját" idehozni példának.. ne szopass már. Ezt még lehet anyám se hozta volna fel, mert ő is látja h az csak formailag hajaz valami hasalós superbike-ra. Hunyorítva, 50 méterről. H a 18 éves kakaóbajusszal is érezzen valamit a superbike világ megközelítő üléspozíciójából.
De az nyilvánvalóan nem sportmotor. Az egy szög egyszerű, olcsó, fiatalok számára elérhető idomos, csutkakormányos kis fogyasztású motor, amivel eljuthat A-B-be.
Az az R7 ahogy persu is írta egy totális visszalépés. Persze, lehet ezt innen onnan közelítgetni, h hiánykategória teremtő, de amíg nem valamilyen nyíltan, soft névvel, a motor tényleges tudásához mérten vállalva tálalja a Yamaha, mindezt úgy, h megmarad a korábbi R6 utód azonos felépítéssel, nagyobb teljesítménnyel, addig ez az egész csak egy kelletlen mismásolás, beállás a sorba.. nesztek itt van a "név", örüljetek.
GTVili
Na erről a típusról nem is hallottam még. Kösz. De nyilván valamilyen bszom nagy oldaldobozos cruiser formára gondoltam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zgospel
őstag
Ezt az R7-et én is gyengének érzem, mert a 188 kg nem számít jónak ehhez a teljesítményhez. A Street Triple is ennyi, vagy házon belül az MT-09, csak ezek 116-123 lóerős motorok. A felszereltségében sincs semmi különleges.
A kérdés az ára, mert ha tényleg 3 millió körül lesz, akkor az szerintem már egy jó ajánlat lehet és megfizethető a fiataloknak is (Európára értve ). Az R6 4,7 millió körül volt, az RS660 4,3m, ezek sokkal drágábbak (többet is nyújtanak).
Igazából nem R7-nek kéne hívni, az R6 és R1-hez képest szerintem méltatlan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Xero
nagyúr
Gyakorlatilag mindent "kijavitottak" ami az MT07-en nem az igazi. Egyedul talan a traction control ami hianyzik meg.
Viszont 73LE-vel rohejes. CBR650 - 95LE, RS660 - 100LE.
En azt vartam, hogy felrugdossak 90LE fole, megcsinaljak amit megcsinaltak melle, es csak ici picikevel lesz dragabb mint az MT07.
Igy szerintem lukra futottak.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok