Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gerner1
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
válasz
Biqci #127238 üzenetére
Azzal a Luissal csak ovatosan banjon mindenki eleg sok (gyartoi kulsohoz hasonlo) hamisitvanyt arulnak.
Peldaul a Daytona csizmakbol van egy model ami a gyarto oldalan nem letezik.
VXR - nem is olcson. - komplett szeria rovid, kozep, felhosszu es hosszu szarral.Nyarra beszereztem egy Journey GTX-et.
Ugyanitt fel szezont hordott TCX X-Cube Waterproof (44-es meret) - ha valakit erdekel (hasznaltpiaci ara alatt - jofogas, marketplace, kepesmotoron korulnezve). -
bayarena
aktív tag
Tudtok esetleg ajanlani egy jo minosegu kesztyut telire? Ar nem szamit.
-
Székesfehérváron/Dunaújvárosban (legvégső esetben BP-en) tud valaki esetleg olyan kulcsost aki tud immos BMW motorkulcsot másolni?Lehetőleg olyat keresnék akinek van is hozzá nyers immo chipes kulcsa,vagy tud hozzá szerezni.
Nem tudom pontosan mennyibe fájhat a BMW-nél a gyári kulcs,de van egy sejtésem,szóval azt nem eröltetném. -
mokus1
addikt
Ma kicsit motoroztam, kihasznaltam hogy nem kell már beles sem. 😀
Viszont valami lehet a mocival, teljesen jól húz de 210nel gyakorlatilag leragad. Érzésre alacsonyabb sebességtartomanyban jól megy. 200ig teljesen jól húz de ahogy felváltok mintha falba mennek.
Egyébként egy hornet. -
zgospel
őstag
Ma lecseréltem a rendszámtáblatartót és közben azt vettem észre, hogy minden elektromos csatlakozó be van kenve valamilyen fehér vagy áttetsző zsírszerű valamivel. Ahogy matattam őket nyilván egy csomó eltűnt róla, úgyhogy pótolnám.
Mi ez a kenőanyag, mit használnak erre? Sima szilikonzsír?
Illetve mi a pontos funkciója?
Arra tippelek laikusként, hogy ne rohadjon össze a csatlakozó az évek és időjárás hatásai alatt, és könnyen szét lehessen húzni.
A Yamahámon anno ilyen nem volt, de többször a kocsijaimban is örültem volna egy ilyen kenésnek, mert némelyik csatlakozó úgy össze van rágódva hogy huhEgyébként Angliából jött, 1 hete rendeltem, vám nem volt, de a fél órásnak hitt művelet helyett 3 óra elbaszása után már nagyon bánom. Ez így átszámítva 20 ezer Ft volt, a következő típusú tartó már 60 ezer lett volna, gondoltam spórolok egy kicsit, hát nem kellett volna... Triumph csoportban képek alapján pedig sokan használják, jól is nézett ki, de a rendszámtáblavilágítás nem működik és a rögzítőcsavarok is kijöttek a helyükről, a prizma nem olyan amilyen a képen, nem hinném hogy street legal amit küldött hozzá, és mintha egy mérettel kisebb rendszámhoz találták volna ki
Ja és persze a minősége és szerelhetősége - főleg a gyári tartó nagyszerű megoldásaihoz képest - elég gyenge.
Pedig pont az lett volna a lényeg, hogy jól is néz ki, meg ha belefutok egy razziába akkor sem kell magyarázkodnom. Szóval most vagy visszarakom a gyárit és buktam 20 ezret, vagy megveszem a 60 ezreset, ami így végül nekem 80-ban lesz, és megint kiderül, hogy a legolcsóbb cucc a legdrágább, vagy használom így és megint reménykedhetek hogy nem szól érte a rendőr... -
válasz
Burt1793 #127242 üzenetére
Amikor oldalra dolt a fűre, olyan szerencsétlen pozícióban feküdt, hogy valami hozzaert a gazkarhoz.
A hang ami a borulas utan par km-el előjött, biztosan nem volt még korábban. Felallitottam, elindultam, semmi hangja nem volt, aztan par km utan egyszercsak gazadasra lett valami. Felrealltam es keresgeltem hogy mi lehet, esetleg hozzaer e valami valamihez es az zorog, de nem tudtam megállapítani mi az. Olajnyomas volt, melegedni nem melegedett a motor, igy a zorej ellenere megprobaltam eljutni a szereloig...
Miutan olyan 70 km/h korul rangatott egyet kettot es leallt, nem probaltam mar ujrainditani.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pakfong #127217 üzenetére
Köszi a tippet, meg a tapasztalatot. Utána fogok nézni ennek a cuccnak
Bár éppen a napokban kaptam meg a Louis akciós levelét, abban a Cobrra Nemo 2 van 30%-os akcióban. Így csak 70Euro az ára. Csak erről semmit nem tudok és csak 4*-os az értékelése.
Esetleg valaki ismeri?Ja, és Louis...
V.Stryker : nem tudom, otthon is érvényes, de most van az Alpinestars Axis 50% kedvezménnyel. Most 40Euro. Ha esetleg érdekel még[link]
-
válasz
Topiccsendőr #127233 üzenetére
Hát, remélem a hetvegen ra tud nezni a szerelom es megtudom mi a szitu.
-
csongi
veterán
válasz
tboy93 #127230 üzenetére
Ahogy Persu is írta.
A zajok amik aggodalomra adnak okot.
Az hogy leállt, meg fehéret füstölt, meg nem járt kereken, és nem indult az normális.
A hengerbe szívott olaj ezekkel a jelenségekkel jár.
Reméljük a legjobbakat.
Lehet csak olyan zajokra lettél figyelmes, amik eddig is voltak, csak nem figyeltél rá.
Most meg ki vagy rá hegyezve.
Kár, hogy nincs benne dőlés tiltó. Vagy van, csak nem működik? -
válasz
Topiccsendőr #127231 üzenetére
Szoval elképzelhető, hogy amikor az oldalara borult akkor a füst az nem a forro kipufugo foldre erese miatt volt. Megmondom oszinten, arra nem figyeltem elegge, csak azt hogy a kipu felol fustolt, de probaltam valahogy leállitani, mikozben a kiakadt gazkar miatt uvoltott a motor
Ha jol emlekszem raadasul talan sebessegben is volt, mert mintha felallitas után atnyultam volna a motoron es kezzel uresbe raktam volna...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #127230 üzenetére
Nem koszon el az olajszivattyu. Nagyon extrem esetekben tortenik ilyen, nagyon ritkan. Akkor is olajpumpa lanc szakadas miatt. Olyankor mindent visz.
Egy eldolestol csak olaj nelkul jart a motor, es valoszinuleg tul hosszu ideig, tul nagy fordulaton volt az oldalan, szoval a legrosszabb forgatokonyv, hogy motorkar lett / a legjobb, hogy tul sok olajat etettel meg vele a legszurobol, es azert allt le, de ez nem magyarazza a zajokat. Remeljuk a legjobbakat.
-
V.Stryker
nagyúr
Tudtok ajánlani rövid szárú, nyári kesztyűt? 15k-ig lehetkapni vállalhatót?
-
csongi
veterán
válasz
tboy93 #127205 üzenetére
Ha egy kis szerencsed volt akkor nem lett karosodas.
Eleg sok olaj van benne, es kozepen van a lanc.
Talalan marad lent annyi, hogy olajba futott meg a rendszer, es nem szaladt ki a szivattyubol.
Felallitas utan varni kell par percet, hogy vissza jusson a folyadek a helyre.
Ilyenkor bejuthat a levegoszuro hazba az olaj.
Fennakadhat a tuszelep.
Nyugos az inditas elsore.Fustolt mikor beindult?
-
válasz
Topiccsendőr #127215 üzenetére
Nem az elso inditas tortent nagy gazfroccsel. Felallitottam, inditoztam, beroffent, lefulladt. Ezt eljatszottam 3-4x, majd felretoltam arnyekba. Ott beszeltem a szerelovel, utana 10 perccel inditottam nagy gazfroccsel.
-
pakfong
tag
válasz
Biqci #127204 üzenetére
A Tutoro Trek szettjét. 128,82€+39,53€ a vám német címre.
Így utólag a legolcsóbb szett is elég lett volna, mert igaz, hogy felszereltem, de nekem a "cápa uszony" tök feleslegesen van a motoron. Meg az a tartószerkezet elég tesze-fosza.Tapasztalat eddig annyi, hogy csütörtökön felszereltem, aztán gurultam kb 40 percet, hogy mégis milyen. Meg pénteken motorral mentem melozni. A láncszettet most már cserélni kéne, az utóbbi időben bárhogy fújtam spray-vel, mindig zörgött. Ezzel az olajozóval meg alig van hangja. Végülis feszíteni még lehetne a láncon...
Amíg dolgoztam, 8 órát állt egyhelyben a motor, 1 csepp olaj se volt a térkövön, és a felnin meg a gumin se látni olajnyomot. 7-8 °C volt reggel, délután meg kb 15 °C, egy kicsit még lehet, hogy nyitni kéne az olajozón, de eddig nekem bevált. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #127205 üzenetére
Azert baj, ha az oldalan megy a motor meg, mert ilyenkor nem kap olajat az olajpumpa, es szarazon jarnak egy ido utan a csapagyak. Erre lenne egy doleserzekelo, ami leallitja a motort, ugy latszik ebbol a tipusbol kisporoltak.
A masik problema, hogy nagy gazfroccsel lett beinditva ez utan, hogy az olajpumpaban nem volt olaj. -
Biqci
aktív tag
válasz
tboy93 #127205 üzenetére
Bakker
Nem nézted meg a tócsát? Lehet hülye vagyok, de ha én látok pl. a kocsi alatt valamit rögtön megtapogatom, megszagolom és ha kérdéses akkor meg is nyalom. Mert ha édes akkor fagyálló, ha olajízű... Tudom, hülye vagyok
De a Accord alatt eddig csak vizet találtam, azt is nyáron, ha megy a klíma. Az pedig természetes...
Mi más lenne egy Accord alatt?
Amúgy koppra így jártam tavaly, szintén jobbra, szintén nem ért le a lábam, amikor pedig leért már nem bírtam megtartani. Nem hiába 240 kiló a Bandit tele mindennel. Csak nekem aszfaltra feküdt. A kipun lett két kisebb karc, a kormány végsúly is megkarcolódott, de szerencsére a kuplung dekli nem kapott mert van bukógomba így az lett karcos egy kicsit. De nekem utána rögtön beindult, azóta sincs semmi vele.
Azért szorítok neked🤞 -
Burt1793
veterán
válasz
tboy93 #127205 üzenetére
Nekem tavaly eldőlt éjszaka középsztenderen. Jó pár órát feküdhetett a fűben. Aszfaltra kitolva kifolyt a túlfolyón egy kis benzin. Olajszint rendben volt. Szinte pöccre indult.
Amikor rovogóval estem menet közben, akkor az nem indult el, csak félbperc köszörülés után. Gáz nem segített. Mondjuk ezek injektorosak. -
Na, megvolt eletem elso borulasa. Semmi komoly, csak allto helyemben doltem fel mint a budosbogar
Megfordultam egy ivben az úton, leraktam volna a jobb labam, de nem ert le, mert lejtett kifele az út igy elkezdett dolni jobbra a motor es nem birtam megtartani. Kvazi leleptem rola bal labbal is es lefektettem a fube.
A forro kipufugo miatt elkezdett fustolni a fű mint allat es kellett par masodperc mire megtalaltam a kulcsot hogy leallitsam. Igen, utolag nekem is eszembe jutott, hogy ott a kill switch is. Mivel kifele lejtett az ut ezert kvazi "fejjel lefele" allt kisse a motor, mondjuk nem 90 fokban hanem 105-ben. Oszinten nem is tudom hogy allitottam fel, de sikerult.
Mivel fure dolt, nem latszodik rajta kb egy karcolas se, viszont probaltam rogton beinditani es nem indult. Vagyis beindult, de rögtön le is fulladt. Jobb oldalt a legszuro hazon latszott valamilyen folyadek. Szerelovel konzultalva karbira gyanakodtunk, nagy gazfroccsel inditozva beindult a gép.
Meg is orultem neki, mentem vele par km-t majd egy fura zorejre lettem figyelmes, felrealltam es akkor lattam hogy a motor bal oldalan is van valami folyas, rozsaszines, gondoltam hutoviz. Ujra hivtam a szerelot, megbeszéltuk hogy van olajnyomas, nem melegszik a gep, elviszem hozza labon.
Na nem kellett volna elindulni... Par km csorompoles utan (amint gazt adtam csörgött, ha be volt huzva a kuplung ha nem) egyszercsak elkezdett rangatni a motor es olyan 70km/h-nal leallt. Kigurultam az ut szelere, aztan vartam a mentest.
Jott apos egy renault masterral, meg par spaniferrel. Mivel eletunkben nem kotottunk meg le motort, szerintem a sotetben egy orat elbactunk vele, mire sikerult.
Hazaertunk, beneztem a rakterbe es lattam egy kis tocsat a motor alatt. Olajnak tunik, bar nem vagyok benne biztos.
Holnap viszem szerelohoz, de mostmar elkepzelni sem tudom mi tortenhetett :( Mindenfele folyadek csorog belole, csorompol, leall, pedig konkrétan csak lefektettem a fube a motort.
Remelem nem lett komoly baja.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pakfong #127190 üzenetére
Csak az lesz a vége, hogy elugrok a jövő héten a szervízbe és megkérdezem a srácot, mi a véleménye. Úgy is ő csinálná, mert nekem nincs cuccom a lánc szegecseléshez. Csak olyan legyen az idő, mert nincs kedvem 10 fokban esőben motorozni mint ma is volt
Milyen olajozót vettél?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil klíma Tarrington House eladó!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest