Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
alienpapa
senior tag
Amikor fékez és a lába szélével nyomja a gázt is az mire jó?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
Xero
nagyúr
Arra amit már leírtam. Pakolja vissza a fordulatot a plusz fékerőért, és a gázfröccsel megelőzi, hogy blokkoljon a kerék. Így már oda rúgja a motor fordulatot, ahova a visszaváltás után kerülni fog. Ezt hívják revmatch-nek.
Meg persze az sem elhanyagolható tény, hogy a hirtelen ébredő erők így nem ütik szét a hajtást.
szerk: Ex barátnőmet amikor tanítgattam apróságokra, akkor mindig megjegyezte, hogy nálam milyen simán mennek a visszaváltások lassulásnál és egy előzésnél a visszapakolás is mennyivel simább. Pont ezen a gázfröccsön múlik a dolog. Utolsó információim szerint már ő is kezd belejönni.
Én pl, ha előzés miatt váltok vissza, akkor egy gondolattal hamarabb tolom rá a gázt, hogy ne rúgjon, csak kezdjen el tolni szépen finoman.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
ESP?
Give them hell Ukraine!
giigz
veterán
Itt kezdődik, hogy ki mennyire tud vezetni. Persze "apróság", de technikailag magas szint.
Xero
nagyúr
Könnyedén elsajátítható. Anno én is mentem jó pár "vakkört", hogy ráérezzek.
Motoron pedig must have a dolog, különben csúnyán pórul lehet járni egy izmosabb visszarugdosás és hátsó blokkolás után.
giigz
veterán
Tőlem még messze áll, de mivel már a vezetés egész jól megy, majd jobban fogok most már figyelni a motorfékre, meg erre a gázadós dologra...
EQMontoya
veterán
Bár nincs motoros jogsim, de ott könnyebben kivitelezhetőnek tűnik a dolog, mivel a gáz a kezedben van, tehát kicsit jobb a végtagok és a tennivalók elosztása visszaváltásnál, mint autóban.
Same rules apply!
Ehh, kellett nektek nem automata kocsi...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Bigemperor
senior tag
Jah, hát aki még nem érzett rá, annak 'Jába mondod.
Az lesz majd nekik a nagy lelki törés ha rájönnek, nincs jobb egy automatánál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zolikaDB
veterán
Én ezt nem tudtam, de észrevettem, h még nem engedem fel teljesen a kupplungot, de már adom neki vissza a gázt, és akkor nem rúg. Ezek szerint rá lehet erre érezni nagyjából, de jó tudni, h ez rendben van.
Xero
nagyúr
Én is automatát vadászok éppen...
Szép dolog a játék, de reggel a dugóban maximum a kuplunggal játszhatok órákon át.
Közben egyébként nálam változott a haditerv. Volt pár élményem ami kicsit más irányba terelt a vadászaton, szóval nem bánom már az elszalasztott ezüst gépet.
(#51409) EQMontoya: Azért azt is meg kell érezni, hogy jobb ujjakkal húzod a féket és a tenyered aljával húzogatod a gázt a visszapakoláshoz.
De ezt is lehet fokozni motoron. Ha tuti fékerőt akarsz, akkor egy gondolattal mielőtt ráhúzol az első fékre, akkor kicsit megfékezed a hátsót, így kicsit elnyúlik a gép, ráterhel az első villára és gumira, így mire húzod az első féket, már jobban harap. Ezt is már automatán tudják az újabb (és persze ilyesmivel felszerelt) gépek.
Na pl ezt én még nem tudom megcsinálni. Vagy túl sokat nyomok hátra, vagy túl keveset.
[ Szerkesztve ]
ha nem titok, akkor mire repülsz rá a bmw-k helyett?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Xero
nagyúr
Marad BMW és marad 3-as. De volt pár cabriós élményem ami arra felé terelt, hogy bevállaljak egy keménytetőset. Gondoltam még család előtt kiélem az ilyen irányú perverzióimat.
Persze ha szembejön egy piszok jó coupe vétel, akkor az lesz, de elkezdtem nézegetni a cabriokat is. Ott csak annyi a gondom, hogy a kívánság lista bővül egy síalagúttal. Anélkül nem játszik.
Közben az árszintet is meg tudtam minimálisan emelni, szóval nagyobb a mozgástér. Van még időm válogatni. A saját magamnak felállított határidő aug közepén van.
[ Szerkesztve ]
De csak szigorúan ótómatával! És Te leszel az élet királya
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tvamos
nagyúr
Uuuu... hat nekem nem megy, hogy fekezes kozben, visszavaltaskor meg gazfroccsot is adjak. Pedig jo lenne...
Amugy sziasztok!
Nezelodok, milyen autot lehet venni, ami olcso, alacsonyak a koltsegei, es bele fer egy tultaplalt ferfi. Valami hasznaltra gondolnek, max. 30kSEK-ig. (1MHUF lehet kb.)
Persze, hatso kerekes lenne a jo... de nem...
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
giigz
veterán
Ha már Sweden, akkor esetleg Volvo? Gondolom ott tele van minden Volvo alkatrészekkel...
SpeedR
őstag
Amikor már rendesen fékezni kell, akkor a motorfék inkább hátráltatja a fékezést, mintsem segíti, hiszen ilyenkor a motor fordulatát is a lábfékkel csökkented. Ezért kell vészfékezésnél is azonnal kinyomni a kuplungot.
8th
addikt
Nem vagyunk egyformák engem konkrétan a hideg ráz a vw tiptronic váltóitól.
EQMontoya
veterán
Hát ha közlekedni kell, akkor valami kisebb benzines japó, pl. Corolla, Civic, Mazda 3. Ha az élményfaktor is játszik, akkor kicsit gyúrj rá az összegre, és MX-5, MR2...
Same rules apply!
Xero
nagyúr
Még szép, hogy azzal.
Sehol nem írtam h csak az enyém... Nem értem hogy miért kell csak azt megérteni amit pont nem mondtam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Bull Boss
senior tag
Még lenne egy kérdésem. 50ccm-es Quaddal (nem gyerek) rendszám nélkül lehet forgalomban közekedni? illetve sima B jogsi elég hozzá?
Xero
nagyúr
Ezen töröm most a fejemet, de böki a csőrömet a Logic7 hiánya. Abból nem akarok engedni, de túl pofás ez a gép.
Szerk: A járulékos költségeket meg el is felejtettem. Így kénytelen leszek venni az 5 éves kabala sapkám mellé még vagy ötöt, hogy ne égjen rommá a képem.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
es meg duplakuplongolsz is koben:- )))
udv
neduddki
mod: elvtarsak azer veszfekezskor e, ne kezgyeek a motorfekkel szorakozni tovig s fek asztan dogozon az elktronyuika:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Szép-szép...bár én ilyen ajtó meg tetőhiányos motorkocsit nem szeretnék magamnak. A világos bűrrel figyelmezz, sokkal több törődést igényel mint a fekete-szürke.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Xero
nagyúr
Szívem szerint szövettel venném.
Az esély viszont rá, hogy találok egy E93 325i-t nagy iDrive-al, sport ülésekkel, legalább h/k logic7 hifivel és síalagúttal konvergál a nullához.
szerk: Én is azt hittem, hogy nem vonz. Gondoltam jó lesz nekem mellé a motorozás. De annyira jó érzések fogtak el ezzel kapcsolatban, hogy nem bírok szabadulni a gondolatától. Azzal pedig, hogy keménytetős még kevésbé zavar a dolog. Egyedül a síeléseknél okoz gondot a kisebb csomagtartó, de akkor szépen lehajtom az ülést, a síalagúton átdugom a lécet-boardot és jónapot.
(#51427) neduddki: Már amiben van villany ami korrigálja a marhaságot.
A dupla kuplung bizony váltóknál meg must have. Nálam indítás után 1-2km-en keresztül, ha finom 1-2-es kapcsolást akarok, akkor illik a dupla kuplung egy enyhe gázfröccsel.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
mijtha kicsi tle elnenl maradva a veszfekaszintensdek teren:- )))
udv
neduddki
mod: meny az olaj aljaval egyel lejjebb, vagy amr szetmentek a szironkrongyutukl?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Sztem a motort is le akarod majd rakni fokozatosan emellett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Xero
nagyúr
Az én csotrogányomban nem sok ilyen elektronika van. Konkrétan semmi.
A 206 váltó sajnos ilyen. Járhat körülötte az ember voodoo táncot, rakhat bele vékonyabb olajat, csinálhat vele bármit, akkor is ilyen. Anno amikor hozzám került rá fél évvel teljesen szétpergett. Kapott egy teljesen újat. Ugyan olyan mind a kettő. Ezzel nem lehet mit kezdeni. Ráadásként ahogy a rudazat gömbcsuklói elkezdik megadni magukat még sz*rabb lesz a helyzet.
(#51431) bitpork: Az a büdös nagy szerencsém, hogy saját motorom nincsen. Azt az idény végére akartam venni, hogy végre az enyémet ölhessem meg pályán. Közúton nem is szeretek vele közlekedni, szóval kissé más síkot fedne le.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
hat az meg hogy7 lehet hat hoszen emgtudtuk hogy a vulag legemgbizhatobb otoaj aminek soha semmi baja soncs???:- )))
udv
neduddki
p.s. bocsika
akkor sincs sok mese a leheto keggyorsabban a legnagyobb feknyomas lektehozni es ha csuszik akkor vissza boseggel eleg fekteljesimeny mar ott is, hacsk nem versenyslikelkel jarsz.... /persze nem tulmelegeett fekekel/
mod: ja olaj kedvenc docemsenek is kapott egy rendes 75w-80ast a gayri ajanals elenere egybol sokat szelidult hidegen
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Xero
nagyúr
Ezt a táblázatba is beírtam (az első éves magas költséget ez is nyomta a futóművel és a hifivel kézenfogva), meg szerintem már mondtam is. Aki nem figyel rá annak fel sem tűnik, én azért figyelek rá. So simple.
Volt már pár rázós szitum, hogy az ilyesmit kitapasztaljam. Nyilván az ilyen szög egyszerű autóval telitalp fék, aztán ha nagyon elindul, akkor korrigálásnál kicsit vissza.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
kettospont kotojel zarojel...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
neduddki
nagyúr
HI!
magatol mar nem semmi kell ettol nau7bb diseert e hondanak???:- )))
udv
neduddki
mos: na itt a msikl FTE bajnik is...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
TaaT
veterán
Ha vki akar egy kicsi allroad-ot a kocsijára [link]
Give them hell Ukraine!
Nekem is ajánlott a gumisom egy ilyen szettet vaccsa új nyári gummákkal. 500k. Arcon röhögtem és otthagytam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Be kellett volna vetni a mennyit enged a feléből dumát
Give them hell Ukraine!
Igazából ez a többrészes nekem annyira nem gyön bé. Sztem egy rémálom lehet tisztán tartani
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Kopirájt, jó?!
Same rules apply!
tvamos
nagyúr
Valami okbol mocskos dragak a Volvok....
(#51422) EQMontoya
Hat... Szerintem az elmenyt kihagyom most, es a kisebbeket nezegetem... Amugy, a nem japanokat nem erdemes nezegetni?
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
8th
addikt
Itt minden szar ami nem honda.
MunezXBK
nagyúr
Valami okból biztonságosak is.
cellpeti
veterán
ne hagyjon szarba az a leglényegesebb. Évi max 20-25e km menne bele valószínűleg, de lehet sokat mondtam. Megbízható legyen, kényelmes. Nem hordanék vele betont Szóval átlagos felhasználásra kellene
Tigris, tigris, csóvafény...
tvamos
nagyúr
A fonok autoja pont elado sorba kerult. Ki egeti magat egy 5 eves joszaggal, ha mar manager?
Kicsinek mondjuk kicsi, de olcsonak nem olcso... a frankosag faktor nalam kiutotte a biztositekot. BMW 130.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-v-
addikt
Az a 15 lóerő nem akkora különbség, plusz az a csúcsérték, ha csak nem revlimit közelében forgatod a tiédet, akkor neki van több power, az a tsi 250 Nm ám... hol van neked annyi, sehol
"azonos teljesítmény/tömeg arányú autókra"
Úgy érted azonos csúcsteljesítmény/tömeg arány. Mert a kis turbósoknak lejjebb kb mindenhol jobb ám a nagy nyomaték maitt a súly/le aránya.. azért mennek jobban
[ Szerkesztve ]