Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51301) hdman


hdman
őstag

Mekkora reklám :))

[link]

Sopron city :)

(#51302) runner 125 válasza hdman (#51301) üzenetére


runner 125
nagyúr

Volvo ezt már kitalálta 3-4 éve. ;]

mod. De, a reklám jó.

(Be ne linkelje valaki amikor még teszt fázison bebukik a sajtó előtt. :) )

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#51303) kiszu


kiszu
senior tag

Sziasztok.
Tervezek kocsi váltást és jelenleg a pénz gyujtesi fazisban vagyok. 2.5 millio ft amit cserére szánok.
Amit szeretnék:
5 nagyon max 6 éves
Max 60-65.000km
Megbízható , 1600-1800ccm

Jelenleg egy Mitsubishi Carisma 2 kocsim van ami full hibamentes volt az elmúlt 100.000km alatt. Én 60e km el vettem.

Nézegettem 2008-as Lancereket,de vagy nagyon sokat futottak vagy nem fér bele a keretbe.

Mit tudtok ajanlani? Francia/olasz nem annyira favorit.

(#51304) 8th válasza hdman (#51301) üzenetére


8th
addikt

VW mindig jó reklámokat csinált:

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

stb...

(#51305) Kornel


Kornel
veterán

4 milláért nem rossz egy ilyen 1.2 TSI toledo :K
ha új autót akarnék, elgondolkoznék rajta.

(#51306) EQMontoya válasza kiszu (#51303) üzenetére


EQMontoya
veterán

Mazda 3? Vagy egy mérettel fentebb Ave, Accord, Mazda 6?

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#51307) hdman válasza 8th (#51304) üzenetére


hdman
őstag

Most sajna nincs időm csekkolni a kínálatot, de remélem " az öreg nyanyától milyen zsír megkimélt használtautót veszek " c reklámot beraktad :DDD

Sopron city :)

(#51308) TaaT válasza hdman (#51307) üzenetére


TaaT
veterán

utolsó előtti :D

Kiegészíteném ezzel [link] meg ezzel [link]

És természetesen ezeket sem hagynám ki :DD [link]

Give them hell Ukraine!

(#51309) zoo8800


zoo8800
veterán

Ez mondjuk Merci, de ennél úgysincs jobb reklám, hiába linkelgettek :DD

rip and tear, until it is done

(#51310) whitezo88 válasza zoo8800 (#51309) üzenetére


whitezo88
nagyúr

(#51311) hdman válasza TaaT (#51308) üzenetére


hdman
őstag

Ultimate commercial: [link] :DDD

Sopron city :)

(#51312) hdman válasza whitezo88 (#51310) üzenetére


hdman
őstag

LOL, ehhez az agencyhez naponta járok: Jung von matt :DDD [link]

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#51313) Zewa válasza bitpork (#51298) üzenetére


Zewa
senior tag

Persze ez egyértelmű. Szerintem vele egyetemben meg dogom ejteni a kis szeánszot.

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51314) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

http://www.youtube.com/watch?v=VSSWeGBkf9o

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#51315) DeFranco válasza Xero (#51294) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Most nagyon ki fogtok röhögni, de nekem ez a motorfékes téma nem tiszta. Hiába váltok vissza, nem érzek semmiféle lassulást. Nézzünk egy példát: kb. 50 km/h-ról 3-ból hova kellene visszakapcsolnom, hogy motorfékem legyen? Ha kettesbe teszem vissza, akkor semmi fékhatás, ha egyesbe (ha beküzdöm) akkor meg felpörög barom módon és a vártnál kevesebbet fékez. Pl. egy lejtőre egy bőven kevés lenne.

Magyarázzátok már el, hogy hova-mivan...

(#51316) giigz válasza DeFranco (#51315) üzenetére


giigz
veterán

Ezt én sem értem, pedig sokan mondják, hogy motorfékkel fékeznek... Ha megyek 50-nél 4. vagy 5.-ben, akkor ha visszateszem 2-be, akkor van egy kis fékhatás, és szépen lassan lelassul az alapjáratig, de vagy nincs ennyi idő a lassulásra, vagy ha még messze van a lámpa, akkor jobb betenni üresbe, és elgurulni...

(#51317) bandus


bandus
veterán

ez csak egy kép, de nekem ez a kedvenc reklámom: [link] :)

emellett van a honda accord talán, amit elemeire bontottak, illetve a schumacheres hakkinenes merci reklám is nagyon jó :)

motorfék

hát nem tudom, én városban nem közlekedek ötödikben, és csak 3-ig pakolom vissza, kerresbe már nem, de nekem nagyon szépen lefékez a motorfék :)

[ Szerkesztve ]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#51318) neduddki válasza DeFranco (#51315) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Te JoGatjaEg
szoval ven egy gomb a sebvalto oldalan amit meg kell nyomni es ojjankor egy csappantju elzarja a kipufogot es a befcskendezest vlamaint aszelepkkel mahinal ,asd na az a motorfek

udv

neduddki

p.d. bammeg:- )))

mod: jo ok ertem Nked meg csak mencseged...

[ Szerkesztve ]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#51319) aero. válasza giigz (#51316) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Mész 60-nal, lámpa pirosan még viszonylag messze. Fogod, még ott 60-nál visszateszed egyel kisebb fokozatba, mondjuk hogy kb 3500-4000-ig ugorjon vissza a fordulat (ilyenkor nem fogyaszt az autó egy decit sem), leesik 2500-3000 alá megint vissza egy. Mikor kb a lámpa előtt vagy, 30-35 körül fogsz menni, ott már nyomhatod a féket. Így benzint is spóroltál és a fékek se koptak annyira. Persze előrelátónak kell lenni, mert ha közbe vált a lámpa, akkor elvesztetted a sebességed, és megint vissza kell nyerni. Ez nem arra van, hogy állóra fékezze. Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk. :N

[ Szerkesztve ]

(#51320) giigz válasza aero. (#51319) üzenetére


giigz
veterán

Én már 20-nál bele sem tudnám rakni az 1-est, még 10 körül is csak szerencse kell hozzá :D

neduddki: Milyen gombról beszélsz? Nekem a váltónál semmiféle gomb nincs :D

(#51321) harry válasza DeFranco (#51315) üzenetére


harry
veterán

Visszaváltasz, nagyobb áttétel miatt a motor nagyobb fordulatszámon fog pörögni, és mivel gázt nem adsz, az ellenállás miatt le fog lassulni a forgása (nyilván), ami így lassítja a kerekeket is. Kétezres fordulat alatt tényleg nem sokat ér (tehát pl. 50-60 körül, 5-ből 4-be), de ha pl. 40-nél szúrsz egy kettest, akkor érezhetően megfogja a kocsit, ahogy felengedem a kuplungot (nyilván nem leugrok róla). 3-ba legalább, néha 2-ba vissza szoktam tenni, és persze mellette fékezek is, de ha van hely bőven, akkor néha elég az, amit a motorfék lassít a kocsin, és csak a legvégén elég fékeznem. 1-be nagyon nem kéne beerőszakolni ilyen céllal...

Illetve erről kérdeztem korábban, hogy bár rendben, hogy a fék nem kopik, de helyette a kuplungot és váltót használom, ami így nem tudom, mennyire jó csere, bár nekem is szimpatikusabb a motorfék használata. Meg én nem 1-esben állok percekig a pirosnál, szóval addig is kímélem a kinyomócsapágyat.

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#51322) TaaT válasza aero. (#51319) üzenetére


TaaT
veterán

"Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk."

mondjuk egyest nem használunk motorféknek sztem :N

Give them hell Ukraine!

(#51323) alienpapa válasza DeFranco (#51315) üzenetére


alienpapa
senior tag

A motorfék nem arra való, h gyorsan megállj, de a kocsi jobban lassul mintha kiraknád üresbe, vagy lenyomnád a kuplungot. Én egyáltalán nem értek az autókhoz, de olyasmire gondolok, h a guruló kerekek tekerik a motort, így lelassul az autó, mert ez lefékezi a kerekeket.
De még egyszer mondom, nulla érzékem van a kocsikhoz. :D Szóval lehet, hogy full hülyeséget írtam. :)

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#51324) aero. válasza TaaT (#51322) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem is. :N
Arra céloztam, hogy ha pl. gyorsan el kell indulni gurulásból, vagy kanyarodáskor nagyon leesik a fordulat kettesben, ott visszarakhatod, amúgy nem érdemes.

[ Szerkesztve ]

(#51325) TaaT válasza alienpapa (#51323) üzenetére


TaaT
veterán

Haver mesélte hogy a gsxr 600 motorféke többet lassított mint a simsonján az összes fék együtt véve :DDD

Give them hell Ukraine!

(#51326) Ivan15 válasza DeFranco (#51315) üzenetére


Ivan15
senior tag

A motorfeket hosszu es/vagy erös lejtön igen, de lampak elött, varosi fekezesekkor nem hasznalom, mert csak minden visszavaltaskor feleslegesen kopna a kupplung.

Motorfek: jelentkezik nalam kb 3000 fordulat felett. Megallni nem fog töle, csak kevesebb fekezessel tartja a sebesseget hosszabb es/illeve/vagy erösebb lejtökön/ hegyi utakon. Igy a fekbetetek kevesbe kopnak/melegszenek -mintha motorfek nelkül csak fekekkel tartanam vissza ilyen helyeken az autot.

Lampa elött/varosban fekezes: nem motorfekkel, hanem aktualis sebessegben hagyva lassitok, es ameddig lehetseges az aktualis sebessegben tartom.
Ha meg kell allni: elöször sebessegben hagyva fekezes, ameddig lehetseges, de mielött berangatna, üresbe teszem es ugy allitom meg. Igy kimelve marad a kupplung, mert nem egyesevel lesz visszakapcsolgatva, es üzemanyag megtakaritas is jelentkezik, mert a valtas elött, ameddig sebessegben volt fekezve, a fogyasztas 0. De itt nem jelentkezik a motorfek-hatas, mert ilyen esetekben ugysem kerül 3000 fordulat fölee/varosban.

Remelem igy ertehtöbb :)

[ Szerkesztve ]

(#51327) neduddki válasza Ivan15 (#51326) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

es aturnyo mikro kapcsol be?

udv

neduddki

p.s. jo dolgo a vasrna du:- )))

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#51328) aero. válasza Ivan15 (#51326) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Kuplung kopásra: üres, gázfröccs, vissza 1 :D
Meg amúgy városban annyira nem is könnyű a motorfék, főleg ha nagy a forgalom, de pl. országúton ha le akarok kanyarodni és nincsenek mögöttem én simán elszórakozok a visszagangolással.

[ Szerkesztve ]

(#51329) Zewa válasza TaaT (#51325) üzenetére


Zewa
senior tag

Persze 13 000-es fordulatnál elveszed a gázt és sebességben hagyod elég rendesen megfogja a gépet. :DDD

Motorfék nélkül pl egy rendes hegyi szerpentinen lefelé lazán túlmelegíted a féket ami elég kellemetlen tud lenni...

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51330) cellpeti


cellpeti
veterán

üdv

nyár végén/tél elején szeretnénk autót vásárolni

Eddig amit kinéztem az egy 2004/2005 Opel Vectra C kombi 1.9CDTI(150LE)

De most nézegettem Mazda 6-ot is, és nem rossz gépnek tűnik. Az zavar kicsit, hogy a vectrába van hátra felé levegőbefújás a Mazda 6ban meg nincs. :N

Ti melyiket ajánlanátok inkább? Illetve ötleteket várok 1.5Mig bezárólag.

Tigris, tigris, csóvafény...

(#51331) Ivan15 válasza aero. (#51328) üzenetére


Ivan15
senior tag

szerintem orszaguton lekanyarodas elött sem erdemes motorfekre jatszani, mert sokkal egyszerübb -neked is, mert kevesebbet kell nyulkalnod, sebessegben hagyva egyszerüen pl. 60km-ra lefekzni. Es akkor nincs fogyasztas amig lassulsz es a kuplung sem kopik, es amikor lelassult 60-ra közlekedesi helyzettöl függöen elörelatoan 5-ben hagyni vagy 4-re visszatenni..

(a hirtelen fekezes mas tema ezert nem kavarom ide jobban de, akkor a gyors lassulas kuplungkopast okozna -akkor nincs mese, üresbe kell rantani es padlofek, -ez egyertelmü :) )

[ Szerkesztve ]

(#51332) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Urak!
Ha a belső levegő keringetőm nem jó, akkor a klímatisztító spray-t a hajamra kenhetem?

(#51333) MunezXBK válasza zolikaDB (#51332) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:K

(#51334) zolikaDB válasza MunezXBK (#51333) üzenetére


zolikaDB
veterán

F@sza... Tulajdonképpen miért? És így hogyan tisztítható a klímám?

(#51335) Zewa válasza cellpeti (#51330) üzenetére


Zewa
senior tag

Sokat mentek, biztos hogy megéri a dízel? 2 közül egyértelműen a Mazzag.

Mazda 6 / Octávia -t mondanék én. :K

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51336) cellpeti válasza Zewa (#51335) üzenetére


cellpeti
veterán

csak a km miatt gondolkodom azon. Többet kimegy a dízel. Mazdából drágább is a benzines

[ Szerkesztve ]

Tigris, tigris, csóvafény...

(#51337) Zewa válasza cellpeti (#51336) üzenetére


Zewa
senior tag

Többet kimegy a dízel? :F Évente mekkora futásteljesítményt tervezel vele?

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51338) cellpeti válasza Zewa (#51337) üzenetére


cellpeti
veterán

nem tudom. Úgy értem a többet kimegy, hogy egy tankkal kimegy akár 1200km-t is

Tigris, tigris, csóvafény...

(#51339) MunezXBK válasza zolikaDB (#51334) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Há mert anélkül a kintről beszívott levegőt tolja a rendszerbe, nem a fertőtlenítőt.

(#51340) zolikaDB válasza MunezXBK (#51339) üzenetére


zolikaDB
veterán

Bakker... Sejtettem vmi ilyesmit. Nincs szaga, de ugye maximalista vagyok, és hát igyekszek, ahol csak lehet.

(#51341) TaaT


TaaT
veterán

bubu BRZ upgrade :D

Give them hell Ukraine!

(#51342) Zewa válasza cellpeti (#51338) üzenetére


Zewa
senior tag

61liter a VectraC tankja. Kamion mögött elmegy 1300km-t (4,7l/100km) de inkább az 1000 a reális.
Egy benzines Mazda 6, ca 2literrel fogyasz többet így ~750km/tank (64l)

Nagyjából csak tudod mennyit fogsz menni. Évi 20e km futás mellett feladja a harcot a nagynyomású pumpa és/vagy a turnyó, kettős tömegű...? Mikorra fogja visszahozni az árát? Nem vagyok dízel ellenes de gondold át jól! :K

TaaT: Aranyos kis BRZ de vajon van értelme ekkora erőnek? Orrnehéz lett, a boxermotor miatti alacsony súlypont felborult, stb. Szerintem too much egy kicsit. Csigát rá és 400nyiha már elég finom lehet a GT86-ban. :D

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51343) qdak válasza Zewa (#51342) üzenetére


qdak
addikt

a veget mind tapasztaltad ugye?...

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#51344) neduddki válasza cellpeti (#51336) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

ugy ezekkl tisztabanvagy:bof

udv

neduddki

p.s. mertezekcsak mendemopndak....

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#51345) vakherda válasza Zewa (#51342) üzenetére


vakherda
csendes tag

Nem uncsi még ez a betanult turbó,pd elem,nagynyoműsú szivattyú,lendkerék szöveg :F

Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp

(#51346) Zewa válasza qdak (#51343) üzenetére


Zewa
senior tag

Ez természetesen nem volt meg. Ellenben V12 E30 igen, ott is ez volt a helyzet. Driftelni és bohóckodni jó de kanyarból már nem tudsz rendesen kigyorsítani. Hozzá képest a fele olyan erős 25i-t sokkal jobb volt vezetni. :U

vakherda: Valóban, gyakran el van mondva de inkább félni mint megijedni. Veszi a magyar évi 15e-re a dízelt mert a há' az fogyaszt keveset. Aztán meg jön a rinya hogy mekkora sz@r, át akartak b@szni stb... :o

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#51347) giigz válasza Zewa (#51346) üzenetére


giigz
veterán

Az ilyenekből lesz a "szar dízel, szar francia".

(#51348) Kornel válasza Zewa (#51346) üzenetére


Kornel
veterán

ennyi... meg megveszi 10 évesen 120k km-el papíron, közben meg 420 van benne.
én őszinte leszek, vennék dízelt, de vagy újan, vagy ténylegesen 100k km alatt, max. 4 évesen.

[ Szerkesztve ]

(#51349) vakherda válasza Kornel (#51348) üzenetére


vakherda
csendes tag

Enyémbe 14évesen 179e van ;] :DD

Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp

(#51350) Bull Boss


Bull Boss
senior tag

Sziasztok! 50es robogót átfesthetek tetszőleges szinre? vagy csak a gyári szine lehet? valaki tud ebben segiteni?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.