Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
runner 125
nagyúr
Volvo ezt már kitalálta 3-4 éve.
mod. De, a reklám jó.
(Be ne linkelje valaki amikor még teszt fázison bebukik a sajtó előtt. )
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
kiszu
senior tag
Sziasztok.
Tervezek kocsi váltást és jelenleg a pénz gyujtesi fazisban vagyok. 2.5 millio ft amit cserére szánok.
Amit szeretnék:
5 nagyon max 6 éves
Max 60-65.000km
Megbízható , 1600-1800ccm
Jelenleg egy Mitsubishi Carisma 2 kocsim van ami full hibamentes volt az elmúlt 100.000km alatt. Én 60e km el vettem.
Nézegettem 2008-as Lancereket,de vagy nagyon sokat futottak vagy nem fér bele a keretbe.
Mit tudtok ajanlani? Francia/olasz nem annyira favorit.
8th
addikt
Kornel
veterán
4 milláért nem rossz egy ilyen 1.2 TSI toledo
ha új autót akarnék, elgondolkoznék rajta.
EQMontoya
veterán
Mazda 3? Vagy egy mérettel fentebb Ave, Accord, Mazda 6?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
hdman
őstag
Most sajna nincs időm csekkolni a kínálatot, de remélem " az öreg nyanyától milyen zsír megkimélt használtautót veszek " c reklámot beraktad
Sopron city :)
TaaT
veterán
zoo8800
veterán
Ez mondjuk Merci, de ennél úgysincs jobb reklám, hiába linkelgettek
rip and tear, until it is done
whitezo88
nagyúr
hdman
őstag
Ultimate commercial: [link]
Sopron city :)
hdman
őstag
Zewa
senior tag
Persze ez egyértelmű. Szerintem vele egyetemben meg dogom ejteni a kis szeánszot.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
http://www.youtube.com/watch?v=VSSWeGBkf9o
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DeFranco
nagyúr
Most nagyon ki fogtok röhögni, de nekem ez a motorfékes téma nem tiszta. Hiába váltok vissza, nem érzek semmiféle lassulást. Nézzünk egy példát: kb. 50 km/h-ról 3-ból hova kellene visszakapcsolnom, hogy motorfékem legyen? Ha kettesbe teszem vissza, akkor semmi fékhatás, ha egyesbe (ha beküzdöm) akkor meg felpörög barom módon és a vártnál kevesebbet fékez. Pl. egy lejtőre egy bőven kevés lenne.
Magyarázzátok már el, hogy hova-mivan...
giigz
veterán
Ezt én sem értem, pedig sokan mondják, hogy motorfékkel fékeznek... Ha megyek 50-nél 4. vagy 5.-ben, akkor ha visszateszem 2-be, akkor van egy kis fékhatás, és szépen lassan lelassul az alapjáratig, de vagy nincs ennyi idő a lassulásra, vagy ha még messze van a lámpa, akkor jobb betenni üresbe, és elgurulni...
ez csak egy kép, de nekem ez a kedvenc reklámom: [link]
emellett van a honda accord talán, amit elemeire bontottak, illetve a schumacheres hakkinenes merci reklám is nagyon jó
motorfék
hát nem tudom, én városban nem közlekedek ötödikben, és csak 3-ig pakolom vissza, kerresbe már nem, de nekem nagyon szépen lefékez a motorfék
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
neduddki
nagyúr
HI!
Te JoGatjaEg
szoval ven egy gomb a sebvalto oldalan amit meg kell nyomni es ojjankor egy csappantju elzarja a kipufogot es a befcskendezest vlamaint aszelepkkel mahinal ,asd na az a motorfek
udv
neduddki
p.d. bammeg:- )))
mod: jo ok ertem Nked meg csak mencseged...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mész 60-nal, lámpa pirosan még viszonylag messze. Fogod, még ott 60-nál visszateszed egyel kisebb fokozatba, mondjuk hogy kb 3500-4000-ig ugorjon vissza a fordulat (ilyenkor nem fogyaszt az autó egy decit sem), leesik 2500-3000 alá megint vissza egy. Mikor kb a lámpa előtt vagy, 30-35 körül fogsz menni, ott már nyomhatod a féket. Így benzint is spóroltál és a fékek se koptak annyira. Persze előrelátónak kell lenni, mert ha közbe vált a lámpa, akkor elvesztetted a sebességed, és megint vissza kell nyerni. Ez nem arra van, hogy állóra fékezze. Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk.
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Én már 20-nál bele sem tudnám rakni az 1-est, még 10 körül is csak szerencse kell hozzá
neduddki: Milyen gombról beszélsz? Nekem a váltónál semmiféle gomb nincs
harry
veterán
Visszaváltasz, nagyobb áttétel miatt a motor nagyobb fordulatszámon fog pörögni, és mivel gázt nem adsz, az ellenállás miatt le fog lassulni a forgása (nyilván), ami így lassítja a kerekeket is. Kétezres fordulat alatt tényleg nem sokat ér (tehát pl. 50-60 körül, 5-ből 4-be), de ha pl. 40-nél szúrsz egy kettest, akkor érezhetően megfogja a kocsit, ahogy felengedem a kuplungot (nyilván nem leugrok róla). 3-ba legalább, néha 2-ba vissza szoktam tenni, és persze mellette fékezek is, de ha van hely bőven, akkor néha elég az, amit a motorfék lassít a kocsin, és csak a legvégén elég fékeznem. 1-be nagyon nem kéne beerőszakolni ilyen céllal...
Illetve erről kérdeztem korábban, hogy bár rendben, hogy a fék nem kopik, de helyette a kuplungot és váltót használom, ami így nem tudom, mennyire jó csere, bár nekem is szimpatikusabb a motorfék használata. Meg én nem 1-esben állok percekig a pirosnál, szóval addig is kímélem a kinyomócsapágyat.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
TaaT
veterán
"Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk."
mondjuk egyest nem használunk motorféknek sztem
Give them hell Ukraine!
alienpapa
senior tag
A motorfék nem arra való, h gyorsan megállj, de a kocsi jobban lassul mintha kiraknád üresbe, vagy lenyomnád a kuplungot. Én egyáltalán nem értek az autókhoz, de olyasmire gondolok, h a guruló kerekek tekerik a motort, így lelassul az autó, mert ez lefékezi a kerekeket.
De még egyszer mondom, nulla érzékem van a kocsikhoz. Szóval lehet, hogy full hülyeséget írtam.
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
Nem is.
Arra céloztam, hogy ha pl. gyorsan el kell indulni gurulásból, vagy kanyarodáskor nagyon leesik a fordulat kettesben, ott visszarakhatod, amúgy nem érdemes.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Haver mesélte hogy a gsxr 600 motorféke többet lassított mint a simsonján az összes fék együtt véve
Give them hell Ukraine!
Ivan15
senior tag
A motorfeket hosszu es/vagy erös lejtön igen, de lampak elött, varosi fekezesekkor nem hasznalom, mert csak minden visszavaltaskor feleslegesen kopna a kupplung.
Motorfek: jelentkezik nalam kb 3000 fordulat felett. Megallni nem fog töle, csak kevesebb fekezessel tartja a sebesseget hosszabb es/illeve/vagy erösebb lejtökön/ hegyi utakon. Igy a fekbetetek kevesbe kopnak/melegszenek -mintha motorfek nelkül csak fekekkel tartanam vissza ilyen helyeken az autot.
Lampa elött/varosban fekezes: nem motorfekkel, hanem aktualis sebessegben hagyva lassitok, es ameddig lehetseges az aktualis sebessegben tartom.
Ha meg kell allni: elöször sebessegben hagyva fekezes, ameddig lehetseges, de mielött berangatna, üresbe teszem es ugy allitom meg. Igy kimelve marad a kupplung, mert nem egyesevel lesz visszakapcsolgatva, es üzemanyag megtakaritas is jelentkezik, mert a valtas elött, ameddig sebessegben volt fekezve, a fogyasztas 0. De itt nem jelentkezik a motorfek-hatas, mert ilyen esetekben ugysem kerül 3000 fordulat fölee/varosban.
Remelem igy ertehtöbb
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
es aturnyo mikro kapcsol be?
udv
neduddki
p.s. jo dolgo a vasrna du:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Kuplung kopásra: üres, gázfröccs, vissza 1
Meg amúgy városban annyira nem is könnyű a motorfék, főleg ha nagy a forgalom, de pl. országúton ha le akarok kanyarodni és nincsenek mögöttem én simán elszórakozok a visszagangolással.
[ Szerkesztve ]
Zewa
senior tag
Persze 13 000-es fordulatnál elveszed a gázt és sebességben hagyod elég rendesen megfogja a gépet.
Motorfék nélkül pl egy rendes hegyi szerpentinen lefelé lazán túlmelegíted a féket ami elég kellemetlen tud lenni...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
cellpeti
veterán
üdv
nyár végén/tél elején szeretnénk autót vásárolni
Eddig amit kinéztem az egy 2004/2005 Opel Vectra C kombi 1.9CDTI(150LE)
De most nézegettem Mazda 6-ot is, és nem rossz gépnek tűnik. Az zavar kicsit, hogy a vectrába van hátra felé levegőbefújás a Mazda 6ban meg nincs.
Ti melyiket ajánlanátok inkább? Illetve ötleteket várok 1.5Mig bezárólag.
Tigris, tigris, csóvafény...
Ivan15
senior tag
szerintem orszaguton lekanyarodas elött sem erdemes motorfekre jatszani, mert sokkal egyszerübb -neked is, mert kevesebbet kell nyulkalnod, sebessegben hagyva egyszerüen pl. 60km-ra lefekzni. Es akkor nincs fogyasztas amig lassulsz es a kuplung sem kopik, es amikor lelassult 60-ra közlekedesi helyzettöl függöen elörelatoan 5-ben hagyni vagy 4-re visszatenni..
(a hirtelen fekezes mas tema ezert nem kavarom ide jobban de, akkor a gyors lassulas kuplungkopast okozna -akkor nincs mese, üresbe kell rantani es padlofek, -ez egyertelmü )
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Urak!
Ha a belső levegő keringetőm nem jó, akkor a klímatisztító spray-t a hajamra kenhetem?
MunezXBK
nagyúr
zolikaDB
veterán
F@sza... Tulajdonképpen miért? És így hogyan tisztítható a klímám?
Zewa
senior tag
Sokat mentek, biztos hogy megéri a dízel? 2 közül egyértelműen a Mazzag.
Mazda 6 / Octávia -t mondanék én.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
cellpeti
veterán
csak a km miatt gondolkodom azon. Többet kimegy a dízel. Mazdából drágább is a benzines
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
Zewa
senior tag
Többet kimegy a dízel? Évente mekkora futásteljesítményt tervezel vele?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
cellpeti
veterán
nem tudom. Úgy értem a többet kimegy, hogy egy tankkal kimegy akár 1200km-t is
Tigris, tigris, csóvafény...
MunezXBK
nagyúr
Há mert anélkül a kintről beszívott levegőt tolja a rendszerbe, nem a fertőtlenítőt.
zolikaDB
veterán
Bakker... Sejtettem vmi ilyesmit. Nincs szaga, de ugye maximalista vagyok, és hát igyekszek, ahol csak lehet.
TaaT
veterán
bubu BRZ upgrade
Give them hell Ukraine!
Zewa
senior tag
61liter a VectraC tankja. Kamion mögött elmegy 1300km-t (4,7l/100km) de inkább az 1000 a reális.
Egy benzines Mazda 6, ca 2literrel fogyasz többet így ~750km/tank (64l)
Nagyjából csak tudod mennyit fogsz menni. Évi 20e km futás mellett feladja a harcot a nagynyomású pumpa és/vagy a turnyó, kettős tömegű...? Mikorra fogja visszahozni az árát? Nem vagyok dízel ellenes de gondold át jól!
TaaT: Aranyos kis BRZ de vajon van értelme ekkora erőnek? Orrnehéz lett, a boxermotor miatti alacsony súlypont felborult, stb. Szerintem too much egy kicsit. Csigát rá és 400nyiha már elég finom lehet a GT86-ban.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
qdak
addikt
a veget mind tapasztaltad ugye?...
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
neduddki
nagyúr
HI!
ugy ezekkl tisztabanvagy:bof
udv
neduddki
p.s. mertezekcsak mendemopndak....
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
vakherda
csendes tag
Nem uncsi még ez a betanult turbó,pd elem,nagynyoműsú szivattyú,lendkerék szöveg
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
Zewa
senior tag
Ez természetesen nem volt meg. Ellenben V12 E30 igen, ott is ez volt a helyzet. Driftelni és bohóckodni jó de kanyarból már nem tudsz rendesen kigyorsítani. Hozzá képest a fele olyan erős 25i-t sokkal jobb volt vezetni.
vakherda: Valóban, gyakran el van mondva de inkább félni mint megijedni. Veszi a magyar évi 15e-re a dízelt mert a há' az fogyaszt keveset. Aztán meg jön a rinya hogy mekkora sz@r, át akartak b@szni stb...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
giigz
veterán
Az ilyenekből lesz a "szar dízel, szar francia".
Kornel
veterán
ennyi... meg megveszi 10 évesen 120k km-el papíron, közben meg 420 van benne.
én őszinte leszek, vennék dízelt, de vagy újan, vagy ténylegesen 100k km alatt, max. 4 évesen.
[ Szerkesztve ]
vakherda
csendes tag
Enyémbe 14évesen 179e van
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp