Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Én nem hinném, hogy itt a korabeli, azonos kategóriás autók között akkora óriási különbség lenne töréstesztileg... pláne mióta megjelent 1-2 érdekes írás arról is, mennyire valóságosak ezek (vagy mennyire nem azok, inkább) a töréstesztek, nem hiszem, hogy ez annyira mérvadó lenne.
Szerintem ennyi pénzért inkább az számít a legtöbbet biztonságilag, hogy ha nem volt törve, nem sérült fő elem, az nyilván sokkal jobb, mint ha igen...
Meg még annyi, hogy sokszor ha megnézed az 5*-os csak azért kap plusz egy csillagot, mert ilyen ostoba apróságok is számítanak, hogy pittyog-e, ha nincs becsatolva az öved stb. stb... sokszor ezzel hozzák ki a plusz pontokat, ezek meg annyira nem sokat számítanak ugye egy tényleges csattanásnál..
[ Szerkesztve ]