Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Hegyen-völgyön, Chongqing
- Tudástár Óriások csatája - General Belgrano
- Teszt Olcsó USB WiFi AC adapter
- Retro Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Essejó:] MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Klaus Duran:] Riadó teszt.
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 őszi fórum peca
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 5
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Johnny_vT
senior tag
Jómúltkor vittek egy kört egy 2,5 literes szívó V6-tal (Lexus IS). A srác városban használja 10-15 km távon, ritka pályázással és az egy éves átlaga 9 liter körül volt. Mondjuk nem is egy boyracer a gyerek, mert mikor belement a próbaútba külön kérni kellett, hogy ugyan mutassa már meg mekkorát lép a kocsi. Szóval ezt a 9 litert vehetjük itt is kímélő menetnek.
A down-sizing miatt megkezdődött turbósítás szerintem (és úgy en bloc a Mazda cégvezetés szerint is) ordas nagy kamu és a mérési ciklusokra való precíz optimalizálás. A régi jóvágású turbóknak még volt valódi haszna, mert azok a teljesítményt növelték. De az elmúlt 10 évben inkább a teljesítmény helyett raknak turbót a 2 hengeres Fordoktól kezdve mindenre, mert úgy "pont kijön a katalógusadat NEDC-vel" Plusz a néhai vásárlót átveri az alulról épülő nyomaték, amit ugye már a flottás dízelben is annyira szeretett, ezért sokkal erősebbnek érzi/hiszi.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?