Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A G-ben a 136 lovas 2.0 se az igazi, ugyanaz a váltó alatta, mint az 1.6 16V-nek, 200-nál 6000-et pörög.
Azt határozottan és első kézből állítom, hogy a 115/125 lovas 1.8 jobb a 136 lovas 2.0-nál.
A 160 lovas OPC-ről anno írtak a TC-n, a tartalmára nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]