Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66651) V/ válasza VinoRosso (#66649) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt nézted már: List multiple variations of your item

(#66652) VinoRosso válasza radi8tor (#66650) üzenetére


VinoRosso
veterán

Ilyesmire gondoltam,

csak 80 meg 120 mm helyett azt az opciót adnám meg, hogy CPU és CPU+cooler meg külön külön a postaköltséget. De ha a postaköltséget nem lehet külön megadni (mert ott is kétféle van, Európa és azon kívül) akkor beépítem az árba és kiírom, hogy free shipping.

@ V/ :

még nem de mindjárt meglesem

[ Szerkesztve ]

(#66653) V/ válasza VinoRosso (#66652) üzenetére


V/
Topikgazda

Az lenne az.

(#66654) radi8tor válasza V/ (#66651) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hm, mik vannak. :) :C

⭐ Stella

(#66655) V/ válasza radi8tor (#66654) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó ez, csak sok munka, ha "ingyenes" eBay segítséget használunk, minden opciót külön árazni, különböző képeket feltenni hozzájuk, készleteezni stb. 2-nél nem annyira macerás. Itt van egy videó a használatról, nagyjából ennyi meló.

[ Szerkesztve ]

(#66656) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Köszönöm a segítséget, meglett végül, csak a külön postaköltséget nem tudtam beállítani, de beépítettem az árba a különbözetet, és így megoldottam végül.

(#66657) sztanozs


sztanozs
veterán

Refund problémákkal van valakinek tapasztalata?

Citi-s voltam és az Erste-be migráltak. Mire refundra került volna sor, addigra már nem élt a Citi-s kártyám, hanem egy Erste-s volt helyette. Ilyenkor bukom a refundot?

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#66658) pulutodurumo válasza sztanozs (#66657) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Elméletileg a számlaszám alpján kapod, a kártya mind1.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#66659) V/ válasza sztanozs (#66657) üzenetére


V/
Topikgazda

Már hasonló társnak írtam, az Erste cakk-pakk átvett benneteket, a számla sztorikat is.
Tehát ha jön a refund, néhány hsz idézet:

Már tovább ment arra a bankszámlára amihez a régi kártyád tartozott, ha 5 napon belül nem könyvelik le, akkor be kell menned a bankba és meg kell kerestetni a bejövő, de nem könyvelt deviza utalások közt és lekönyveltetni a számládra.

Csak olvasd el az átvétellel kapcsolatos információkat amit írtak, átkonvertáltak mindent, de akkor az lesz a legrosszabb esetben, hogy bemész egy Erste fiókba.
Azért mert ahogy írtam az Összefoglalóba: A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.

[ Szerkesztve ]

(#66660) #31600896 válasza V/ (#66630) üzenetére


#31600896
törölt tag

Kedd van, de még mindig semmi... :F

(#66661) V/ válasza #31600896 (#66660) üzenetére


V/
Topikgazda

Március 2-től indul a reklamációs időszak 30 napja. Ha most visszakéred a pénzed, te leszel az oka az üzlet meghiúsulásának.
2-3 nap csúszás most még belefér, Angliából 5-7 nap alatt itt lehet.

(#66662) sztanozs válasza V/ (#66659) üzenetére


sztanozs
veterán

+ (#66658) pulutodurumo
Csak ugye az a számlaszám sem él már, mert mivel a Citi megtartotta a vállalati üzletágat a fiókazonosítón változtatni kellett, nem tudta egy az egyben átvenni az ERSTE a fiókazonosítókatz, és a kártyás bankazonosítókat (mint pl ahogy anno a HVB -> Unicredit felvásárlásnál történt):
Citis régi számlaszám: 10800014 - xxxxxxxx - xxxxxxxx
Erstés új számlaszám: 11600006 - xxxxxxxx - xxxxxxxx

Egyébként paypal fizetés volt és ott a kártya volt megadva, nem számla. Számlára nem is tudnak visszafizeni, hiszen számlaszámot nem adtam meg sehol.

De betelefonálok majd és meglátom. Sok reményem nincs hozzá, egy csomó ismerősöm van rosz tapasztalatokkal - a volt Citi-s ügyinétzők mindent máshogy tudnak, mint az ERSTE-sek. Volt olyan ismerősöm aki háromszor járt a fiókban, és mindig mást mondtak neki.

[ Szerkesztve ]

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#66663) V/ válasza sztanozs (#66662) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor fizetsz kártyával az csak egy átjáró a bankszámlád és a kereskedő bankszámlája közt. A bankod a vásárlás összegét utalja a kereskedő bankszámlájára.
Így amikor visszaút van -refund- a kereskedő bankja utal a te bankszámládra, technikailag ugyan a PayPal kiírja, hogy a kártyára ment, de a bankszámlának van kártyája és nem fordítva.
Az ügyfél átvétel a számlák konverziójával történt, az Ersténél minden szükséges adat megvan. Én hiszek az Erstének, a 4 napos leállással ment normálisan a dolog.
Azt sem véletlenül írom, hogy személyesen kell bemenni is vinni a kinyomtatott vásárlási és visszatérítési adatokat. Ezt nem tudja a telefonos ügyfélszolgálat rendezni, általában erre nincs jogosultságuk.

Volt olyan ismerősöm aki háromszor járt a fiókban, és mindig mást mondtak neki. Miről?

[ Szerkesztve ]

(#66664) sztanozs válasza V/ (#66663) üzenetére


sztanozs
veterán

Volt olyan ismerősöm aki háromszor járt a fiókban, és mindig mást mondtak neki. Miről?
Arról, hogy a novemberben felmondott számláját miért migrálták át és kapott hozzá bankkártyát.

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#66665) V/ válasza sztanozs (#66664) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja, azt gondoltam, hogy refund témában.

(#66666) hefot válasza V/ (#66639) üzenetére


hefot
csendes tag

Köszi a segítséget! :)

A keresővel az a baj ilyenkor, hogy azt sem tudom, mire keressek rá, mert az ezzel kapcsolatos szakszavakat sem ismertem, amivel szűkíteni tudnám a több ezer találatot.

(#66667) mokus1


mokus1
addikt

Tettem fel terméket az ebayre eddig ingyen volt most, viszont a végösszeg 0,38 dollár lett. Insertion fee.

Másnál is ez a helyzet?

(#66668) V/ válasza mokus1 (#66667) üzenetére


V/
Topikgazda

Az összesítőnél írja, hogy mire van felszámítva.
Van amikor a hosszabbítás már pénzes. Illetve vannak egyéb feltételek is. Itt a leírás Az ingyenes hirdetés feladás az kedvezmény a feltételek bekövetkeztéig. Ennyivel emeld az árat.

[ Szerkesztve ]

(#66669) mokus1 válasza V/ (#66668) üzenetére


mokus1
addikt

Insertion Fee. Ez valami megjelenési díj lehet.

A kérdés igazából annyi lett volna, hogy mivel eddig nem volt a promóciós időszaknak lett vége?

(#66670) V/ válasza mokus1 (#66669) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem ezt írja: You've qualified for a free insertion fee and have saved $0.38.
A Sell, All Selling, Monthly selling limits írja, hogy mi a helyzet és ott vannak a lehetőségek:
How selling limits work
Request higher selling limits

[ Szerkesztve ]

(#66671) mokus1 válasza V/ (#66670) üzenetére


mokus1
addikt

Világos, átléptem az 50 listázást. Az oldal alján látszik, mit használtam el.

Köszönöm :R

(#66672) #31600896


#31600896
törölt tag

Sziasztok! Érkezett mail.
The seller has shipped your order to the Global Shipping Center where it will be prepared for international shipping to ....

You will receive email updates as your shipment makes its way to you. Plus you can always visit the View Order Details section for detailed tracking of your shipment.

Átváltott ebay-en is Shipped státuszra.
Már nyomon tudom követni valahogy? Van valamilyen Track order gomb, rámegyek bejön az ebay, és nagyjából ezt látom:

(#66673) #31600896 válasza #31600896 (#66672) üzenetére


#31600896
törölt tag

Közben már van tracking number, szóval tárgytalan. :)

(#66674) V/ válasza #31600896 (#66672) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint már írtam a GSP-s szállításról amikor van változás, kapsz e-mailt, nem igazán kell követned.

(#66675) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Amerikából Global Shipping Program keretében ha rendelek akkor számolnak fel vámot?
A terméknél csak ennyi szerepel: See import charges at checkout.
Any international shipping and import charges are paid in part to Pitney Bowes Inc

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#66676) V/ válasza flymi (#66675) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ, hogy mit veszel. Vám általában nincs, csak áfa. GSP esetén a fizetéskor fizeted. Ez ahol látod gondolom licitálós ezért nincs még konkrét összeg.
Az Összefoglalóba itt lett megemlítve: Import charges

[ Szerkesztve ]

(#66677) flymi válasza V/ (#66676) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Igen, licitálós. Tehát GSP-nél az áfát is fizetem a vásárláskor. Így már vili.
Még nem volt szerencsém Amerikából vásárolni, eddig csak egy volt Kanadából, de az épp 21,5 Euró volt. :D
:R

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#66678) atala


atala
addikt

Vásároltam az Ebay-en egy majdnem 120 dolláros terméket Németországból. Nem találok nyomkövetési számot. A paypal is azt írja, hogy nincs. Létezhet az, hogy egy ilyen drága terméket ami vagy 20 kg, és elég nagy csomag, nyomkövetés nélkül adjanak fel?

(#66679) V/ válasza atala (#66678) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen szállítással küldik, mit fizettél? Már elküldte?

[ Szerkesztve ]

(#66680) mokus1 válasza atala (#66678) üzenetére


mokus1
addikt

Szimplán az is előfordulhat, hogy nem töltötte fel. Kérdezz rá.

(#66681) artiny


artiny
őstag

Rendeltem két rádiot ebayrol. De most nezem,hogy az elado 5 negativ jelzese van, es hogy torolte magát az ebayrol.

Az erkezest: Estimated delivery Feb 20, 2017 - Mar 13, 2017 -írja. Ugy tunt nekem,hogy ebbol a rádiobol mar csak 1-1 darabja volt színek szerint. - mert azok aztan el is tuntek a valasztasi lehetosegekbol masnapra.
[kép]
Ha torolte magat es nem jon meg a radio, akkor kitol fogom tudni visszakovetelni a penzemet paypall rol?

[ Szerkesztve ]

(#66682) V/ válasza artiny (#66681) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay-től kell kérni a vásárlói védelem keretében.
Saját magát nem törölheti, ha függőben lévő szállításai vannak akkor főleg, elméletben az eBay általi törlésről valami üzenetnek menni kellett volna, benne a lehetőségekről.

(#66684) #31600896


#31600896
törölt tag

Üdv.
Ez pontosan mit jelent?
Shipped from the Global Shipping Center to International Destination.
Ma délelőtt jött ez az üzenet.

(#66685) radi8tor válasza #31600896 (#66684) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Téma összefoglalóból:

"Ha az eladó részt vesz az ún. eBay Global Shipping Program-ban, akkor nem közvetlenül neked postázza a terméket, hanem valamelyik elosztó központba, ahonnan majd eBay valamelyik alvállalkozója fogja szállítani EU-ba"

Magyarul: megérkezett a szállító céghez a terméked és úton van hozzád.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#66686) V/ válasza #31600896 (#66684) üzenetére


V/
Topikgazda

Elindult a csomagod. Nem ez a tárgya az emailnek: Important information regarding your Global Shipping Program transaction,................. ARRIVAL AT THE GLOBAL SHIPPING CENTER vagy YOUR ITEM IS ON ITS WAY ?

[ Szerkesztve ]

(#66687) Dayco


Dayco
tag

Sziasztok.
Szükségem lenne a segítségetekre, mert most már nem tudok kiigazodni egy ügyön.

December 2-án rendeltem egy terméket, amely kb. január elején meg is érkezett, azonban hibás volt.

Január 7-én indítottam egy Return kérelmet (You created a return - Reason for return - Doesn't work or defective) először alkudozott az eladó, aztán elfogadta a kérelmet, hogy küldjem vissza, ez volt 12-én. Január 16-án postára adtam a csomagot ajánlott levélként, tértivevénnyel, le van fényképezve, számla is van róla. (You marked return as shipped) A postaköltséget egyébként vissza is térítette már a paypal.

Eltelik egy hónap, Február 15-én érkezett egy üzenet az ebaytől, hogy "We've notified the seller to issue a refund by now if the item was delivered. If you haven't received it, contact the seller. If you need help with this return, you have until Mar 02, 2017 to open an eBay Money Back Guarantee case."
Ekkor írtam is az eladónak, hogy miért nem küldte még a pénzt, csatoltam a fényképeket és a számlát, hogy lássa, a csomagot pedig elküldtem. Az a válasz jött, hogy még nem kapta meg a csomagot, várjak még egy kicsit.
OK, gondoltam magamban várhatok még, hiszen azt írta az ebay, hogy március 2-ig indíthatok Money Back Guarantee case-t, ha gond lenne.

Ma azonban jött a fekete leves, egy email az ebaytől, melyben ez áll: :Y
This return is closed. Return details => This return was completed on Feb 23, 2017.
Semmi indoklás vagy egyéb magyarázat / információ. Innentől kezdve meg vagyok lőve úgy érzem, mert semmit nem tudok csinálni. Nem tudom az ebay segítségét sem kérni Money Back Guarantee case-zel, mert akkor is csak ezt dobja ki, hogy This return was closed. Pénzt persze nem kaptam.
Fogalmam sincs, innen most akkor hova tovább? Kicsúsztam volna valami határidőből? De akkor miért írta, hogy március 2-ig van időm case-t indítani??? Ki és miért zárta le akkor a return kérelmet? :(

A posta nyomkövetésénél a csomagra ezt hozza be mindössze utolsó sorként:
2017.01.28 10:45 Küldemény információ: Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
A tértivevényt nem kaptam még vissza.

Ha valaki tudna segíteni, hogy mit tudnék tenni most hogy visszakapjam a pénzem, azt előre is köszönöm...

(#66688) radi8tor válasza Dayco (#66687) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Bár nem volt még ilyen esetem, de simán lehet hogy a return is closed egyben azt jelenti hogy visszakaptad a pénzed. Ez pár napot vesz igénybe míg megjelenik a folyószámládon...
Paypal tranzakciók listáján a december 2-i vásárlásnál nincs refund írva?

⭐ Stella

(#66689) V/ válasza Dayco (#66687) üzenetére


V/
Topikgazda

Mit akarsz csinálni? Várjál nyugodtan.
Amikor ezt olvasod: This return was completed on Feb 23, 2017. A visszaküldési eljárás rendben befejeződött, az rendben van.
Az Összefoglalóban ott link az eBay szabályoknak, a téged érintő a következő:
If the seller offers a refund and doesn't issue it within 6 business days of the item's delivery to the seller, the buyer can ask us to step in and help for a period of 10 business days after the refund deadline has passed.

Az eladónak 6 munkanapon belül küldeni kell a pénzt. Március 3-án jár le a 6 munkanap.
Ha addig nem kapod meg onnantól 10 napon belül eBay döntést kell kérned.

Semmi nem azonnali ilyen esetekben, van egy munkafolyamat, eljárási rend, azt türelmesen meg kell várni.

[ Szerkesztve ]

(#66690) jozs6200ax


jozs6200ax
aktív tag

Üdv!

A tegnap hajnalban kaptam pár e-mail-t az ebay-től, hogy jelszavam helyreállítását kértem "reset" . Majd jött egy újabb email ,hogy megváltozott az e-mail címem . Persze ezt már délután vettem észre. A felhasználó nevemmel és a telefonszámomra kért pin kód segítségével vissza tudtam szerezni a fiókom .Új jelszót , e-mail címet és biztonsági kérdéseket adtam meg. Írtam az ügyfélszolgálatnak , megerősítették ,hogy egy napon két ip címről is történt email módosítás (egyik ugye az az enyém utólag). Járt más is rajtam kívül így? Kell tartani esetleges újbóli hacktől?

(#66691) V/ válasza jozs6200ax (#66690) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég régóta csak te jeleztél ilyet.
Ha PayPal-t is használsz, ott sem árt jelszó frissítés és esetleg az sms belépési védelem aktiválása.

[ Szerkesztve ]

(#66692) jozs6200ax válasza V/ (#66691) üzenetére


jozs6200ax
aktív tag

Értem, köszönöm. a PayPalhoz webszámla volt csatolva amin csak akkor van pénz és annyi mikor vásárolok. Egyébként ott is változtattam jelszót. Az ebay ügyfélszolgálat azt tanácsolta hívjam fel őket egyeztettni. Viszont én nem tudok angolul beszélni és borsos lenne a nemzetközi hívás is. Ebay-em, hogyan tudnám még jobban védeni?

(#66693) V/ válasza jozs6200ax (#66692) üzenetére


V/
Topikgazda

Annál többet nem, mint amit tettél.

(#66694) andris444


andris444
csendes tag

sziasztok
Ebayen először rendeltem úgy, hogy GSP keretein belül szállitják ki a vásárolt terméket.Na most a következő üzenetet kaptam:

Ez azt jelenti hogy a terméket már valaki átvette?Vagy még majd valamikor kiszállitják? Az ebayen nincs megadva telefonszámom. Hogyan fogják és kinek kézbesiteni, ha nem vagyok állandóan itthon?Ezek a kérdések merültek fel bennem. Az esetleges válaszokat előre köszönöm.

(#66695) V/ válasza andris444 (#66694) üzenetére


V/
Topikgazda

A telefonszám szerintem kötelező adat. Megnézted másik nyomkövető keresőben, esetleg a szállító cégnél? Az eBay felületen az UPA...... kattintva? Honnan várod?
De a kék See full-ra nem nyomnál rá?

[ Szerkesztve ]

(#66696) andris444 válasza V/ (#66695) üzenetére


andris444
csendes tag

Köszönöm, közben "megtaláltam" ott volt egy belső lépcsőre rakva a másik bejáratnál...gyakorlatilag bárki elvehette volna.
üdv

(#66697) V/ válasza andris444 (#66696) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt inkább az az érdekes, hogy ki volt a szállító? Se értesítés, se semmi? De a telefonszámot csak célszerű lenne legalább a szállítási címeknél is megadni.

(#66698) jozs6200ax válasza V/ (#66693) üzenetére


jozs6200ax
aktív tag

Két kérdésem lenne.PayPal sms értesítésért díjat számolnak fel? Ebay oldalon telefonra pin kódot küldtek nekem mikor az azonosító nevem megadtam. Ezt tudják módosítani, ha az adataim pl nick nevem megváltoztatják? Vagy ezt annak idején beállítottam és örök?

(#66699) V/ válasza jozs6200ax (#66698) üzenetére


V/
Topikgazda

Teljesen ingyenes, olyan magyar szolgáltatói számról jön amely a tied is, a fogadásrt nem kérnek pénzt a telefonos cégek. A PayPal részéről is ingyenes teljesen.
Az eBay-n minden adatod megváltoztatható, persze a szokásos értesítési rendben, ahogy most is.

[ Szerkesztve ]

(#66700) jozs6200ax válasza V/ (#66699) üzenetére


jozs6200ax
aktív tag

Értem és köszönöm. Remélem a email és a jelszó váltás elég lesz és nem fordul elő többet. Nem értem mire jó ez egyeseknek.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.