Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67801) V/ válasza mdraco (#67800) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ha lejárt a 3 nap, megérdeklődöd, hogy mikor adnál fel mégis.

(#67802) somnia válasza mdraco (#67800) üzenetére


somnia
őstag

Ez holnap járna le ha minden igaz.

...mi a kérdés?...gondolom érted amit ír?...

[ Szerkesztve ]

(#67803) Krogoth válasza AeSDé Team (#67799) üzenetére


Krogoth
senior tag

HDMI - HDMI. Ha nem muszáj nem kell átalakító.

(#67804) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Vettem egy terméket ebayen, de szörnyű minőségű, így visszaküldeném, 26,59 font volt + 11 font a szállítás. Ilyen esetben a szállítási díjat is visszakapom vagy csak a termék árát?

(#67805) V/ válasza PainKiller13 (#67804) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit kifizettél azt kapod vissza. Természetesen vissza kell küldeni. Annak költségét a Paypal-tól vissza lehet igényelni.
Összefoglaló, PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja

[ Szerkesztve ]

(#67806) csaba17


csaba17
senior tag

indítottam még a múlt héten egy return request-et, a tracking számnál a magyar postát adtam meg mint szállító, előbb néztem, és az ebay felületén információ nem elérhető szöveg van.
javítsam át china post-ra? mindkettő posta látja csak az ebay felületén nem ír semmit sem.
?

(#67807) V/ válasza csaba17 (#67806) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert a magyar posta nem adja át az információt. A kínai sem, mivel gondolom a ÍMagyar Postától van nyomkövetési számod.
Volt aki UPSS-t írt be és az mutatta, keress rá a topikba.
De akinek visszaküldted gondolom megadtad hogy az adott számot hol követheti, a Magyar Posta kereső is tud már angolul, németül. Így akkor nem ott nézi ahol nem látható.

[ Szerkesztve ]

(#67808) csaba17 válasza V/ (#67807) üzenetére


csaba17
senior tag

nemigazán, megadtam a tracking számot meg a "szolgáltatót" mint hungarian post.
megjegyzés rovatra nem is emlékszem, privátot meg nem küldtem.

(#67809) V/ válasza csaba17 (#67808) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát legalább tudjon már róla hogy elindult.

(#67810) csaba17 válasza csaba17 (#67808) üzenetére


csaba17
senior tag

de a requestben lévő számot és szállítót ő is látja, keressen rá.
megnéztem, megjegyzés rovat nincs.

(#67811) V/ válasza csaba17 (#67810) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy írsz neki az miért probléma?
Én még akkor is írok amikor azt látom, hogy megérkezett, nem biztos, hogy állandóan nézegeti.
Szeretném visszakapni a pénzem, ezért napirenden tartom a dolgot.

(#67812) mdraco válasza somnia (#67802) üzenetére


mdraco
őstag

Ma lejárt a 3 nap, ráírtam, mégis mikor fogja feladni...
Arra voltam kíváncsi, hogy ha nem paypalon fizettem, van lehetőségem visszakapni az összeget? Ha mégse adná fel Vajon átvert-e...75 pozitiv és 5 negatív értékelése van.

(#67801) V/ Köszi, megkérdeztem :)

Na válaszolt:
"I ordered ur goods in company nd I got it tdy evening , so tmrw it vl b ship nd share the tracking no.
Regards"
mik ezek a röviditések? Én értek angolul, de ezt nem, valaki segítene? :)
Tehát ma este rendelte és holnap adja fel?

[ Szerkesztve ]

(#67813) mdraco válasza mdraco (#67812) üzenetére


mdraco
őstag

Fáradtság miatt hirtelen nem értettem, de most megfejtettem.
Elnézést, túlreagáltam a dolgokat :B

(#67814) somnia válasza mdraco (#67812) üzenetére


somnia
őstag

"I ordered ur goods in company nd I got it tdy evening , so tmrw it vl b ship nd share the tracking no.

i ordered your goods in company and i got today evening, so tomorrow it will be ship and share the tracking number

(#67815) mdraco válasza somnia (#67814) üzenetére


mdraco
őstag

köszi :) végül én is kibogoztam. Sosem láttam ilyen rövidítést. Gyakoriak?

(#67816) V/ válasza mdraco (#67815) üzenetére


V/
Topikgazda

Valószínűleg mobilról írta.

(#67817) SzlobiG válasza SzlobiG (#67768) üzenetére


SzlobiG
félisten

Kifizettem, megrendeltem, de még nem adta fel. Hány nap után lehet reklamálni, hogy miért nem adja fel?

(#67818) DJ. Ru$y válasza SzlobiG (#67817) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem kötelezi az eBay őket, hogy bejelöljék, hogy feladták, az csak egy lehetőség. Lehet, hogy feladta, csak nem jelölte be. Amúgy a terméknél fel szokták tüntetni a feladási határidőt.

"1.We ship your orders within 3 business days after the payment is cleared."
Ez van a terméknél, szóval 3 munkanap.

Mondjuk én lehet nem egy 400-as eladótól vettem volna ilyet.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#67819) V/ válasza SzlobiG (#67817) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha 28-30-án fizetted akkor 05.04-én

(#67820) V/ válasza DJ. Ru$y (#67818) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért? Az a 0,9% annyit számít? Kiváló minősítése.
Top-rated seller, 99.1% Positive feedback :) Szerintem elfogadható.

[ Szerkesztve ]

(#67821) DJ. Ru$y válasza V/ (#67820) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Minél kisebb az értékelési szám, annál magasabb legyen a %, ha ilyen kevés eladás mellett már van 0.9% bukója én inkább mást választanék, de ez az én véleményem, nyilván nem kell, hogy egyezzen a véleményünk és a vásárlási szokásunk.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#67822) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Köszi az infót, akkor még várok. :)

(#67823) westlake


westlake
félisten

Következzen egy tanulságos kis történet:
Rendeltem egy termékből öt darabot, így az alap 5$-os szállítási költség ezesetben 25$-ra emelkedett. A feladó - nyilván jóindulatból - nem az eredetileg megjelölt Economy International Shipping-et válaszottta, hanem a DHL Express szolgáltatást. Szép és jó, azt leszámítva, hogy a DHL a teljesen jogosan "megkövetlet" ÁFA mellé még felszámít valami %-os szervizdíjat, ami minimum 5.990 forint. Magyarul én megvettem valamit valamit X forintért, amire kifizetem a 27%-os ÁFA-t és még ki kell fizetnem 6.000 forintot is! Nice, nem?
Mehetek reklamálni az eladóhoz, hogy hiába volt jóindulatú, fizessen nekem 6.000 forintot, különben kénytelen leszek "feldobni" az eBay-nél.

Azért majd kedden írok egy szívhezszóló levelet a DHL-nek is, hogy ugye felhívták a feladó fihyelmét arra, hogy a célországban felszámolhatnak plusz költségeket, amit a címzettnek kell fizetnie?
Mert ha nem, akkor semmi joguk kifizettetni velem a 6.000 forintot.

[ Szerkesztve ]

Play nice!

(#67824) kmisi99


kmisi99
addikt

Sziasztok, több száz külföldi 99% ban kínai rendelésen vagyok túl, de ezeknek a nagyrésze dolláros szar volt. Viszont most angliából magánszemélytől vennék laptopot. Az most, hogy a kínai átcsap az 1 dolláros vacakkal és a paypal visszafizeti az semmiség. De mennyire bízhatok a paypalban ekkora érték terén?

(#67826) V/ válasza kmisi99 (#67824) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladóban kellene bíznod, a Paypal-l csak fizetsz. Megbízhatsz egyébként, továbbítják a pénzed.
De ha az eBay-n vásárolsz, akkor talán az ő vásárlói védelmével kellene kezdeni és második lépcső a PayPal.

[ Szerkesztve ]

(#67828) kmisi99 válasza V/ (#67826) üzenetére


kmisi99
addikt

Értem köszi, végül is csevegtem vele némileg a postázással kapcsolatban és jó fej rugalmas. Majd meglátjuk, de akkor azért bízok a vásárlói védelmekben.

(#67835) kenny123


kenny123
addikt

Sziasztok!

1 hónapja rendeltem banggood-ról egy memóriakártyát, és egy újabb féle Xiaomi wifi kamerát Hollandiába.
Még mindig nem érkeztek meg, semmiféle értesítőt nem kaptunk. Ellenben a track azt mondja, hogy próbálták már kézbesíteni, és az egyik már indul visszafele a feladónak. :W :W
Ha valaki esetleg többet meg tudna ezekből:
Number: RS836936118NL
Number: RX249850480CH

Illetve, ilyenkor amikor visszaposta van mi a teendő? Picit azért idegesítő, rohadtul vártam. :(

[ Szerkesztve ]

yo

(#67836) V/ válasza kenny123 (#67835) üzenetére


V/
Topikgazda

Kezdem azzal, hogy van Banggood topik is.
Folytatom azzal, hogy ez nem BG probléma.
Mindkét csomagot az ottani posta megpróbálta kézbesíteni és mivel nem tudtak a címen téged azonosítani vagy elérni ezért kézbesíthetetlenként visszaküldték, visszaküldik. (ITM_EXP_220_11 Delivery attempt, recipient is unknown ). Nem találta a levélszekrényt, a csengőt, a név nem volt kiírva stb.
Ha szerencséd van, ezt még RX249850480CH megkaphatod, de fel kell venned a kapcsolatot az ottani postával.
Ilyenkor amikor már egyértelmű, hogy megy vissza, fel kell venned a kapcsolatot a BG ügyfélszolgálattal és megbeszélni, hogy mi legyen. Nem az ő hibájuk.

[ Szerkesztve ]

(#67837) kenny123 válasza V/ (#67836) üzenetére


kenny123
addikt

Tudom hogy van, úgy gondoltam hogy ez jobban pörög, elnézést.
De amúgy tök érdekes hogy az elmult 2,5 évben mindig idetataltak a csomagok, sőt, az elmult hónapban is gond nélkül érkeztek meg.. Egy 250fős étteremről van szó, egy többezer fős stadion bejárata mellett. Nem tudom mi történhetett. Köszi a választ, irok nekik, és mégegyszer elnézést az offért.

yo

(#67838) kiralyroli


kiralyroli
tag

Sziasztok!

Ezek valós adatok? 17track nyomkövető oldalon nyomon követhetőek. Valamelyiknél még repülőgép járatszámot is írnak. Ezek már beérkeztek az országba, mikorra várhatom hogy megérkezik kb? Ezen kívül van még 20 csomag amit várok, apró dolgok csak azokat nem lehet nyomon követni. A nagy része még nem érkezett meg, ma pl 1 küldeményt kaptam.Köszi

UA856201141YP

82923591124

UA857973969YP

(#67839) DJ. Ru$y válasza kiralyroli (#67838) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Egyik sem valós.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#67840) kiralyroli válasza DJ. Ru$y (#67839) üzenetére


kiralyroli
tag

Értem,köszi. Ez miért van? Miért írnak be nem valós adatokat?

(#67841) V/ válasza kiralyroli (#67840) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek a számok rajta lesznek a küldeményen, így ebből a szempontból valódiak, a nyomkövetési információk azok valótlan bejegyzések általában, a feladás talán még igen, de amelyek a megérkezést mutatják azok nem igaziak. Ezek nem szerepelnek a nemzetközi postai adatbázisban, mert nem annak megfelelően lettek kiadva. Az YP végződésűek a Yanwen logisztikai cég azonosítói, ők arról híresek, hogy az adott országba megérkezést nagyon rugalmasan kezelik. Valamit, valamikor beírnak.

[ Szerkesztve ]

(#67842) MaciG


MaciG
addikt

A weblap mobilos verziójában hol találom meg az üzenetimet? :S

BANZAII

(#67843) mdraco


mdraco
őstag

"The seller has provided a tracking number. The tracking status will be updated once the shipment reaches the carrier."

Ezt írja 3 napja, gondolom nem működik jól ez a tracking izé, jól gondolom?
Köszönöm

(#67842) MaciG Nekem m.ebay.com/messaging behozza.

[ Szerkesztve ]

(#67844) cof válasza MaciG (#67842) üzenetére


cof
veterán

Nem találtam rá mutató linket de... meg lehet nézni.

https://m.ebay.com/messaging

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#67845) SzlobiG válasza SzlobiG (#67822) üzenetére


SzlobiG
félisten

Csak nem bírtam várni, írtam az eladónak, hogy még is mikor hajlandó feladni a cuccost persze semmi válasz. Még várok pár napot és akkor indíthatom a refundot ugye?

(#67846) V/ válasza SzlobiG (#67845) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd nem szórakozásból írják azt az időt, van még a mai nap meg holnap belőle hátra. A szállítási időt meg úgysem tudod befolyásolni. Ha az első nap feladja akkor is 20. nap érhet ide, ha az utolsó nap akkor is ideérhet a 20 napon belül.

(#67847) radi8tor válasza SzlobiG (#67845) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem köteles bejelölni, hogy feladta. Szóval erre ne alapozz semmilyen refundot.

⭐ Stella

(#67848) somnia válasza radi8tor (#67847) üzenetére


somnia
őstag

...úgy látom minden kezdő eBayesnek az első szó, amit megtanul az a refund, holott ennél sokkal fontosabb lenne megtanulni azt, hogy türelem...

(#67849) SzlobiG válasza radi8tor (#67847) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ja ezt nem tudtam idáig szinte mindenki bejelölte (100+rendelés) na meg ekkora értéknél tracking number is szokott lenni. Sztem tuti, hogy sumákolás van mivel nem válaszol a levélre sem.

(#67848) somnia Nem a türelemmel van a baj nagyon sok mindent itt veszek, de "mindenki" képes arra, hogy bejelöli, hogy feladta így tudom, hogy úton van.

[ Szerkesztve ]

(#67850) Hunter2


Hunter2
addikt

eladtam ebay-en egy tablet hátlapot ami megérkezett a vevőhöz , majd most nyitott egy dispute-ot hogy túl lassan ért oda és hogy nem volt megadva hogy honnan jön és már nincs szüksége rá. Menet közben már írt egy üzenetet hogy hol a TAB. szóval 100% hogy azt hitte hogy egy komplett tabletet vesz. persze a hirdetésben látszott hogy nem.
Most 4 lehetőséget ajánlott fel az ebay : "Accept return" (én állom a postát), full refund, partially refund, illetve üzenetet tudok küldeni neki.

Na ilyenkor mit lehet tenni? Olyan lehetőség nincs is hogy elutasítsam.
Nyilvánvaló hogy azt kapta amit rendelt, bukni meg nyilván nem akarok rajta mivel ő volt a hülye.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.