Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67551) func93


func93
senior tag

Üdv,

Egy specko futocipot akarok venni. Eddig a . com & co.uk & .de oldalain találtam meg.
A kérdésem az lenne hogy hol nem kell vámot fizetni? Csak úgy érnè meg.

"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs

(#67552) V/


V/
Topikgazda

Pont topikgazdaként ügyelnem kell a off hsz-ekre, de muszáj leírnom. Ne haragudjatok.
Posta téma.
Lesz gondunk.
Ezek a küldemények eddig nem voltak írva, ők most csináltak belőle könyvelt küldeményt, mert azért értesíteniük kell, hogy van valamim. Eddig legalább a kézbesítőnek átadták és így írni kellett neki a papírt és legtöbbje tisztességesen is állt a dolgokhoz, nem "vesztek" el a küldemények, a kézbesítők megbízhatóbbak, mint a többi postai dolgozó.
Most meg sem kapja. Kiesett egy biztonsági láncszem.
Ki fogja ezeket az értesítőket megírni? Ki fogja ellenőrizni, hogy minden küldeményünkre megírták-e és az értesítőket meg is kapjuk?
Itt a szabad rablás ideje. Amiről nem is tudunk, hogy megérkezett, azt nem is tudjuk átvenni.
Semmi átláthatóság, semmi biztosíték a korrekt munkára, arra hogy ne legyünk megkárosítva.

[ Szerkesztve ]

(#67553) V/ válasza func93 (#67551) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehol nem kel vám. Csak áfa és az eljárási költség, ha a USA.COM-ról vásárolsz 23,38 $ felett.
eBay.uk Eu-s még ott semmi áfa és béfa.
Bár nem az eBay számít, hanem hogy honnan küldi a nyúlcipőt az eladó.

[ Szerkesztve ]

(#67554) Lauda válasza V/ (#67552) üzenetére


Lauda
félisten

Ott van, hogy ertesiteni kell az erkezesrol a cimzettet. Annyi valtozik, hogy ezekert mindig be kell majd menni. Amugy multkor is mindenfele alairas nelkul kezembe nyomtak egy ebayes csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#67555) V/ válasza Lauda (#67554) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom neked még nem tűnt el csomagod. Az ajánlott, könyvelt küldeményt elvesztették az országon belül, akkor ezeknél így sokkal nagyobb lesz "az elvesztési arány".
És az értesítés is hagy kívánnivalót maga után.

[ Szerkesztve ]

(#67556) Botigta


Botigta
aktív tag

Az normális, hogy a telefonos applikációban Watch-listbe elmentett termékeket az asztali gépen nem látom? Ja, és nem tudok vásárolni, hibaüzenetet kapok (az androidos appban)
Köszi

(#67557) V/ válasza Botigta (#67556) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálam működik, mobil app watch és ott a böngészős felületen is.
A fizetés is megy.
Nekem a 5.7.0.10 verzió van amobilon.

(#67558) Lauda válasza Lauda (#67531) üzenetére


Lauda
félisten

Erre vonatkozolag nincs valakinek otlete?

(#67559) szempo


szempo
csendes tag

Üdv!

Mi a helyzet akkor, ha az eladó úgy hírdet valamit,hogy németországban van 8 napos szállítási idővel.
Természetesen még nem ért ide, rákérdeztem mi a helyzet próbál kérni tőlem valami EKAER számot...

Direkt nyomkövetéssel rendeltem az ebay oldalán azt írja, hogy felvette a kapcsolatot a szállítóval (DHL) de mikor beírom a keresőbe a nyomkövetési számot nem ad ki találatot. Megkérdeztem tőle, hogy akkor ugyan hol merre jár a megrendelésem és erre átküld http://ruston.cc/ egy román kínai oldalt ahol megint nincs semmi.

Ilyenkor mi a helyzet? :R :R :R

[ Szerkesztve ]

(#67560) V/ válasza szempo (#67559) üzenetére


V/
Topikgazda

A 8 nap letelt, igaz? De mikori a várható érkezési idő utolsó dátum bejegyzése?
Egyébként a szállítási időt, mint eladó nem tudom megadni a hirdetésben, valamit félreértesz.

[ Szerkesztve ]

(#67561) pulutodurumo válasza szempo (#67559) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Az EKÁER az teherfuvarozási azonosító szállítmányozóknak. Ez így WTF?

De ilyenkor nem haragszunk ha adsz egy linket a hirdetéshez ha még él.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#67562) madle


madle
őstag

Üdv,

szeretnék egyik ismerősömnek rendelni egy kütyüt, nem értek hozzá, lényeg, hogy drága (170k). Számolt vele, ha fennakad a vámon akkor többlet költsége lesz vele. Viszont én abban szeretnék tanácsot kérni, hogy ekkora összegnél is biztosítja az eBay azt hogy ha rossz a termék, vagy nem érkezik meg, akkor is visszakapom a pénzem? Ez lenne a termék

Illetve, elvileg sima postával küldi, akkor kisebb az esély a vámkezelésre mint egy DHL-el, vagy FedEx-el?

Köszönöm!

(#67563) V/ válasza madle (#67562) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre is érvényes mind az eBay, mind a PayPal vásárlói védelem. Az elkobzás sem opció mert ez nem klónnak tűnik, vagy feltört szoftveres dolognak.
De halálom ha megkérdezik egy kb 167294 Forintos cuccnál, hogy nem-e véletlenül nem vámkezelik. :F
Természetesen igen, vámeljárás lesz.
Vám erre nincs, az Áfa 27%-a az igen és mivel postai úton küldi, a posta még eddig 2500 Ft-os eljárási díja rámegy.

[ Szerkesztve ]

(#67564) madle


madle
őstag

Ertem, elnezest a tudatlansagomert! Ez esetben igy keszulunk.

(#67565) bcl válasza V/ (#67516) üzenetére


bcl
senior tag

Nno, délután megjött.

Ezt most arról írom :) (Dell Latitude Pro 11 5179)

(#67566) V/ válasza bcl (#67565) üzenetére


V/
Topikgazda

Az elégedett topik lakó, a jó lakó :)

(#67567) Botigta válasza V/ (#67557) üzenetére


Botigta
aktív tag

Akkor frissíts, hátha neked sem fog működni :D
Mivel nekem az 5.8.0.15-ös verzió van...

Szerk.
Na most nézem, már befrissült az asztali, megjelentek a telefonon elmentettek.

[ Szerkesztve ]

(#67568) V/ válasza Botigta (#67567) üzenetére


V/
Topikgazda

Valószínűleg most mindkettőn változtattak és kell nekik a szinkron.

(#67569) bcl válasza V/ (#67566) üzenetére


bcl
senior tag

:)
Mondjuk tegnap is küldtem az eladónak levelet, és megint semmi válasz, még mindig... lassan ugrik a 101%-os feedback-jük. ...hogy ez nekik miért jó...? :W

(#67570) Janusz001


Janusz001
őstag

Sziasztok. Refoundot kértem egy eladótól, ebay el is küldte a teljesítést, paypal -on belül is látom. Ez mikor fog megérkezni a számlámra? Van pár nap átfutási idő?

(#67571) szempo válasza V/ (#67560) üzenetére


szempo
csendes tag

Szia!

Igen letelt Estimated delivery Apr 07, 2017 - Apr 10, 2017 rendelést ápr.3 -án követtem el.

(#67572) szempo válasza pulutodurumo (#67561) üzenetére


szempo
csendes tag

Majd jobban figyelek. A linkekre.

Legyen elég annyi, hogy nehéz és terjedelmes dolgot rendeltem. Bár kinek mi számít annak.

1500*1500*1500 mm a csomagolás fadoboz és 189 kg.

Beszéltem a DHL -el nyomkövetési vagy fuvarlevél szám hiányában nem tudnak segíteni. Beszéltem a nav-al szerintük meg EU-n belül nem kell.

Akkor most eladónak mit írhatnék.

(#67573) domos


domos
senior tag

Sziasztok!

Vissza kellett küldenem egy procit Kínába mert nem működött. Az eladó elfogadta a return requestet, én pedig időben feladat tracking+signed for módon. Tegnap viszont az eladó elutasította a csomag átvételét, szóval az úton van vissza hozzám.

Ilyenkor mire lehet számítani? Az ebay kisegít vagy buktam a pénzt?

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#67574) Shingen


Shingen
addikt

Hali!

Gondolkodok egy termék megvételén [link]

Itt ki lehet választani EU Plug gondolom akkor az adapter Eu lenne.
Hol tudnék esetleg írni az eladónak a termékkel kapcsoltban milyen a dugvillája?

köszi

風林火山

(#67575) agroman válasza Shingen (#67574) üzenetére


agroman
senior tag

ott vannak a kepeken a dugvillak is.

------

(#67576) cof válasza Shingen (#67574) üzenetére


cof
veterán

Mind a három típusból van neki, olyat fog küldeni amelyiket kiválasztod. Ezzel kapcsolatban felesleges neki írni, de mivel kínából jön 50%, hogy áfázzák. Miért nem rendeled az S905-ös topikban is linkelt gearbestről EU raktárból.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#67577) Shingen válasza cof (#67576) üzenetére


Shingen
addikt

Ha áfázzak akkor igen onnan kellene.
Ezt nem tudtam, hogy áfázzák.
Vmi összeghatárhoz van kötve?

風林火山

(#67578) somnia válasza Shingen (#67577) üzenetére


somnia
őstag

...topicösszefoglaló!...

(#67579) internetezoo


internetezoo
senior tag

324 × 229 × 24 milliméter

Tudnivalók mostantól a Postával kapcsolatban
[link]

(#67580) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy egy vevő caset nyitott az általam eladott fejhallgatóra (mivel nem érkezett meg neki határidőre), viszont közben megérkezett neki (ez az általa leadott értékelésben benne van), viszont a case-t nem zárta, ami holnap jár le és félek hogy az ebay visszafizeti neki az árát az én számlámról... Mit lehet tenni? Próbáltam írni az ebaynek de lehetetlen kb. Mindig csak az jön ki hogy hívjam fel őket, az meg nem opció, annyit nem ér hogy roamingoljak percekig.

(#67581) Steven88


Steven88
tag

Sziasztok
Február 10.én rendeltem egy terméket, kb április eleje és május közepére volt megadva a határidő az érkezésnek. Eddig nem jött meg de már az időt se mutatja, hogy meddig kellet volna megjönnie. Case-t már indítani sem tudok már így. Ez így bukta vagy várjak hátha megjönn, esetleg Ebay-n kezdjek el reklamálni?
Voltam olyan buta, hogy egy rossz terméket ujraküldettem de ennek már másfél hónapja, szerintem ez nem fog már megjönni, de itt se tudok már reklamálni. Ez gondolom már csak ebay marad.

(#67582) somnia válasza Steven88 (#67581) üzenetére


somnia
őstag

...hol van még május közepe?..

(#67583) fradi81


fradi81
veterán

hali

március 9-én rendeltem valamit,elvileg már meg kellett volna kapjam:

Arrive at Hungary airport.
Mar-16-17, 17:00 PM, Hungary

Már érdeklődött az eladó megkaptam e- hétfőn írok újra úgy beszéltük. Kérdés ha nem jut el hozzám, visszakérhetem-e az árát annak ellenére hogy elvileg már Magyarországon van?

moto g72, Ninebot d28e

(#67584) radi8tor válasza fradi81 (#67583) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Postán is kérdezz rá előtte. Ők többet látnak ennél a nyomkövetési adatnál.
Amúgy persze visszakérheted az árát ha elveszett szállítás során. Max visszafizeted neki, ha mégis megérkezik.

⭐ Stella

(#67585) fradi81 válasza radi8tor (#67584) üzenetére


fradi81
veterán

Megnéztem a negatív értékeléseit, sok meg nem érkezett cucc, fake tracking numbert is láttam.. Mondjuk elég hihetetlen hogy 1 hét alatt ideért volna a cucc, amikor minimum 2-3 hét szokott lenni. Ha március 9-én rendeltem akkor május 9-ig tudok case-t nyitni? Estimated delivery nincs feltüntetve.

moto g72, Ninebot d28e

(#67586) radi8tor válasza fradi81 (#67585) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Igen, de szerintem nincs értelme várni addig. 30 nap eltelt. Nyissál most case-t.

⭐ Stella

(#67587) fradi81 válasza radi8tor (#67586) üzenetére


fradi81
veterán

[kép]
Akkor április 28 után tudok bármit tenni jól értem?

moto g72, Ninebot d28e

(#67588) domos


domos
senior tag

Sziasztok!

Leírnám a történetemet ami végül is jól végződött.

Március 13-án rendeltem egy procit egy kínai eladótól akitől már többször is rendeltem, és eddig nem volt soha semmi gond, de most ez egy nagyobb értékű ($760) rendelés volt, és sajnos egy működésképtelen procit kaptam Március 22-én.

Ezt azonnal jeleztem az eladó felé, és el is fogadta a return requestemet 27-én, én pedig visszaküldtem és feltöltöttem a követési számot.

Ez után kezdődtek a bajok: a csomag Április 12-én megérkezett hozzá, ő viszont nem volt hajlandó elfogadni, és visszaküldte hozzám.

Próbáltam felvenni a kapcsolatot az Ebay-jel, több emailt is írtam, de mindig csak sablon válaszokat kaptam, hogy várjam meg az "Ask Ebay to step in" gombot, meg hogy majd visszakapom a pénzem ha az eladó megkapta a csomagot, stb. Mintha el sem olvasták volna amit írtam. Próbáltam telefonszámot keresni, de semmit nem találtam, a contactnál pedig mindig csak az emailt dobta ki.

Ekkor jött az ötlet hogy megpróbálok belépni a régi UK-s ebay accountomba, hátha ott lesz telefonszám, vagy live chat, aztán ha már végre emberrel beszélek akkor kérek segítséget vagy tanácsot.

Itt szerencsére volt live chat opció, ahol egy nagyon segítőkész hölgyet kaptam ki hála az égnek. Elkérte a másik ebay accountom (amivel rendeltem) nevét, majd adatellenőrzés után meghallgatta a problémám, annak ellenére hogy nem is hozzájuk tartozik a dolog. Miután elmagyaráztam mi a gond felvette a kapcsolatot az US ebay customer supporttal és velük egyeztetve nyitottak egy Case-t nekem, és kb. 10 perc múlva vissza is küldték a pénzem.

Kérdés ezzel kapcsolatban: ha visszajön hozzám a csomag, van még egyéb kötelezettségem, vagy ki lehet dobni (vagy csinálok belőle kulcstartót)? Az eladónak jeleztem hogy ha azt akarja hogy ismét küldjem vissza, akkor kérem előre a postaköltséget.

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#67589) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Akkor megírom én is a rosszul végződött ebay történetemet:

Eladtam 54 dolcsiért egy fejhallgatót egy kanadai emberkének, aki 1 hét után minden nap írt hogy hol van már a csomag, persze én honnan tudnám, főleg hogy trackitonline sem írt kb semmit sem és még most sem írja hogy megkapta, pedig megkapta.

A vevő nyitott caset 3 hét után, 4 hét után pedig megkapta a csomagot(ezt onnan tudom hogy akkor írt egy neutral feedbacket hogy a termék hibátlan viszont lassú a szállítás) (nyomkövetés szerint még mindig nem ért oda, kanadai tracking oldal pedig fel sem ismeri a számot) de a case-t nem zárta be és nem is válaszolt az üzeneteimre, így a mai napon az ebay visszaadta neki a pénzt.

eBayel nem lehet felvenni a kapcsolatot, maximum telefonon(az is körülményes és drága), obligáltam az ügyet, de lezárták 2 perc múlva hogy a tracking szerint nem bizonyítható hogy megérkezett(annak ellenére, hogy a feedbackben elismerte hogy megérkezett) ezért visszautalták a pénzt az én zsebemből. Erre tudtam válasz emailt küldeni, arra meg ugyanezt válaszolták.

Ja és miután megnyitotta a vevő a caset, 1x tudtam válaszolni, utána már semmi lehetőség nem volt arra, pedig lescreenshotoltam a feedbackjét, de nem tudtam sem hozzáírni se képet feltölteni, csakis a refund gomb volt ott.

(#67590) DJ. Ru$y válasza fradi81 (#67583) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Gyanítom ez egy nem nemzetközi nyomkövetési szám, ugyanis azokban a legritkább esetben van kerek órakor vagy fél órakor adatfelvétel. Ez egy generált információ. Ilyenkor nem árt, ha a "TN"-t ami egy sima csomagszám is beírjátok, mert aki nem figyel, azt könnyen félre lehet ilyennel vezetni.

Még simán megjöhet.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#67591) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Áron alul megnyertem egy bid-et, de a seller magától törölte az egészet még értékelni se tudom. Mit lehet csinálni?

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#67592) somnia válasza Ciccuka (#67591) üzenetére


somnia
őstag

...mi az, hogy áron alul?...minimál áras volt?...licitálj másikra!...

(#67593) Ciccuka válasza somnia (#67592) üzenetére


Ciccuka
veterán

Nem volt az. A seller rájött, hogy ez túl kevés neki, amennyiért nyertem.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#67594) somnia válasza Ciccuka (#67593) üzenetére


somnia
őstag

...ez van...egyébként mit akarnál értékelni?...azt csak akkor tudsz ha veszel valamit...

[ Szerkesztve ]

(#67595) Ciccuka válasza somnia (#67594) üzenetére


Ciccuka
veterán

Ki lett fizetve. Utána: ebay - The seller canceled your order

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#67596) Everet1971


Everet1971
újonc

Sziasztok, lenne egy kérdés. Ebay-en eladtam egy terméket pár napja, vevő nem fizetett, bár írtam neki. Ha küldök neki számlát a fizetés nyomatékosítására de végül nem fizet, azt tudom sztornózni? Vagy más megoldást válasszak. Ha kommunikálna, hajlandó lennék törölni, de nem kommunikál. Köszi előre is.

(#67597) faki_ válasza Ciccuka (#67595) üzenetére


faki_
senior tag

(#67598) somnia válasza faki_ (#67597) üzenetére


somnia
őstag

...nagyon kemény vagy :( ...ért ennyit az egész?...

(#67599) Ciccuka válasza faki_ (#67597) üzenetére


Ciccuka
veterán

7 nap múlva megy a negatív neki

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#67600) Vertigo18 válasza somnia (#67598) üzenetére


Vertigo18
addikt

Szerintem meg tökéletesen igaza van... :K

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.