Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76451) viktorhu válasza Sethdobaloah (#76450) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez tényleg csak néhányezerszer lett itt leírva. Akkor kapsz jobb ajánlatot, amikor telefonos ügyfélszolgálaton bejelented, hogy fel akarod mondani a szerződést, és akkor kapcsolnak az ügyfélmegtartóhoz.

(#76452) Cifu válasza coolmpi (#76448) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nem lehet, hogy kevered a mértékegységeket? Írod, hogy a vinyók könnyedén bírják a 100 mb / s-et, ami 100 Mbit/s-t jelent. Valójában gondolom 100MByte/s, amit írni szerettél volna, ami ugye 8x annyi.

Ha a torrent rendesen van beállítva, akkor ilyet én még nem láttam, szóval ott keresném a hibát.

Milyen rendszerről beszélünk? A Speedtesten kívül mással is teszteltél?

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76453) la_cc


la_cc
addikt

Sziasztok!

Zugló külső részében lakom és tegnap este 10 óta nincs net... :( Másnál nem jelentkezett ez a probléma véletlenül?

Üdv!

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#76454) AndrewTdi válasza Sethdobaloah (#76450) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Én megemlítettem nekik, hogy valószínű váltok, és picivel jobb ajánlatot adott. tobbet adtak olcsóbban.
eddig 240-es netért, gold tv csomagért, 1db hd CI, és 1db sima CI-ért fizettem 7600ot. Most 500-as netet adtak, kiegészitett gold tv csomagért és 2db HD CI kártyáért 6400 lett. nekem így már megéri maradni. Nem sokkal jonnék ki olcsóbban a digivel és sajnos a padlásról kéne lehúznom optikait, azt meg nem aakrtam.

(#76455) vg válasza TeeJay (#76447) üzenetére


vg
addikt

Ezt meg tudom erősíteni, évekig egy régi verziós utorrentet használtam, pár hete kipróbáltam a legújabb qbittorren-t és ég és föld a kettő.

(#76456) dzoli87 válasza la_cc (#76453) üzenetére


dzoli87
aktív tag

Szia!

Kerepesi út 78, itt van jelenleg is, mert be tudtam SSH-zni!

(#76457) la_cc válasza dzoli87 (#76456) üzenetére


la_cc
addikt

Köszi, akkor hívom őket, bejelentem. :(

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#76458) drugbaron1


drugbaron1
tag

Sziasztok!

Kis segítség kellene. Jelenleg fizetek 500 internetet + TV +telefon.
Az évek során alakult ez ki, de nekem nincs szükségem se TV se telefonra sőt az 500 netet is fölöslegesnek tartom, mivel a feltöltési sebességen 2Mbit/s -el több csak mint a 300 internetnek, szóval az is elég lenne.
A hűségem ha minden igaz a 9 hónapban fog lejárni.
Sajnos így havi szinten 3000+ al többet fizetek.
Hogyan tudom megoldani szerintetek, hogy csak egy 300-as netem legyen?

Sajnos más szolgáltató nem jöhet szóba mivel nincs, csak a T és NET S, ami elég gatya....

Köszönöm előre is a segítséget.

(#76459) Cifu válasza drugbaron1 (#76458) üzenetére


Cifu
nagyúr

A hűségidő lejárta előtt sehogy. A hűségidő végén bemész egy ÜSzF irodába a TV boxxal, CI kártyával, akármivel, amit nem fogsz használni, és a UPC logója van rajta. Elmondod, hogy te csak és kizárólag 300Mbit/s sebességű internetet szeretnél, a TV-t és a Telefont lemondanád. Az ÜSzF-es illető ügyeskedni fog, nekem például csak a TV-t vette ki a szolgáltatásból, szóval figyelj oda (otthon vettem észre, de még egyszer már nem akartam sorbaállni és nyűglődni vele, úgyhogy fizetek extra 3600 Ft-t a UPC-nek a semmiért).

Kb. ennyi.

Sajnos szolgáltatást lemondani a MyUPC felületen és telefonon nem lehet....

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76460) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Ha kitörltem egy régi UPC mailt amiben a szerződés volt,
vissza tudom keresni a korábbi szerződést a myupc ben ?
:R

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#76461) 4Grider válasza drugbaron1 (#76458) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ahogy előttem írták, hűségidő alatt sehogy. A jó kis kötbérükről és adott "kedvezményeik" visszafizettetéséről nem szívesen mondanak le.
Viszont a hűség leteltekor a legjobb alkupozíciót nem a személyes ügyfélszolgálaton, hanem a telefonos ügyfélszolgálat lemondás menüpontjában éred el. Ott is csak akkor, ha azzal kezded, hogy felmondod az egészet (netestül), aztán hagyod rábeszélni magad egy olcsóbb netcsomagra...

(#76462) Cifu válasza DonThomasino (#76460) üzenetére


Cifu
nagyúr

A szerződés nincs meg a MyUPC oldalon, de a szolgáltatás főbb adatai szerepelnek a MyUPC -> Előfizetői Adatok alatt.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76463) Cifu válasza 4Grider (#76461) üzenetére


Cifu
nagyúr

Én mindig tartok attól, hogy lemondom, majd másnap jön a szerelő, és levágja az oszlopról a lengőkábelt. Így is szolgáltatási limit van (ie.: nincs szabad hely a helyi központban, tehát új előfizetőt nem tudnak bekötni), szóval ha elköszönnek, akkor sikeresen sakk-mattot adok saját magamnak... :)

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76464) snyper990


snyper990
őstag

Üdv!
Adott az alábbi szituáció: UPC 150Mbites net van nálam bekötve (plusz TV, telefon), régi Ubee modemmel. 2,4 GHz-es wifit szór. Androidos telefonom van, speedtest app a várható eredményeket hozza 14 ms ping és 1 ms jitter értékek mellett. Ennek ellenére a Play Áruházból a letöltések elég szenvedősek. Először "letöltés függőben" van másodpercekig, aztán "letöltés..." minimum egy fél percig, mire ténylegesen el is kezdődik a letöltés. Utána már többnyire gyorsan letölt (bár néha elgondolkodik még egy kicsit az utolsó pár kB-nál). Plusz Twitteren akár egy pár másodperces videó is képes hosszú másodpercekig úgy tenni, mintha töltene, mielőtt elindulna. Ezen a hálózaton minden telefon ugyanezt csinálja, viszont a telefonom ugyanezen beállításokkal pl. Digis nettel Pesten és Virgin nettel Angliában egy szempillantás alatt elvégezte ugyanezeket a műveleteket. Router-beállításra gyanakodtam, amit tudtam, kipróbáltam, WMM-et is kikapcsoltam próbaképp, semmi javulás. Laptopokon kifogástalanul megy a net.
Valakinek valami ötlet a probléma megoldására? Nekem szolgáltatói gondnak tűnik így, hogy mindent kipróbáltam már. Esetleg ha a szolgáltatónál érdeklődök, mekkora esélyem van rá, hogy legalább egy kicsit hozzáértő emberrel tudok beszélni?

(#76465) Cifu válasza snyper990 (#76464) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szigorúan saját vélemény, de használj saját wifis routert.
Az egy feltehetően bő 5-6-7-8 éves HGW, és már kijövetelekor se volt egy világbajnok eszköz.

Szerintem kizárt, hogy szolgáltatói probléma lenne. Ezt egyébként könnyedén kipróbálhatod. Számítógépről, böngészőből belépsz a Google Play-be, és megnézed hogy megy (így is lehet telepíteni alkalmazásokat, megadod a google fiókhoz párosított telefonodat, mikor a telepítésre bönksz és kész).

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76466) viktorhu válasza Cifu (#76463) üzenetére


viktorhu
veterán

Mobilszolgáltatónál volt ilyen telefonos beszélgetésem:
én: lejárt a hűségem, és szeretnék ügyfélmegtartóval beszélni
ügyélszolgálatos: akkor tudom kapcsolni, ha azt mondja, hogy fel szeretné mondani a szerződést
én: fel szeretném mondani a szerződést
üfsz: kapcsolom
én: köszönöm

ügyfélmegtartó: miben segíthetek?
én: lejárt a hűségem, mielőtt lemondanám, szeretnék jobb ajánlatot kérni
üfm: mire gondolt?
én: (elmondtam)
(alkudoztunk kicsit, kaptam érdemi kedvezményt, de nem olyat, ami kellett volna)
én: köszönöm, gondolkozom az ajánlatom, meg megbeszélem a telefonszám használójával
üfm: rendben, keressen nyugodtan, ha döntöttek

És nem történt semmi, nem volt lemondás (számhordozás aztán igen).

(#76467) drugbaron1 válasza Cifu (#76459) üzenetére


drugbaron1
tag

Szia!

Hát igen...., elég gusztustalan.., hogy "ügyeskedni" kell és még így sem biztos hogy eléri az ember a célját, reménykedtem, hogy van egyszerűbb módja.

Köszi a választ!

(#76468) drugbaron1 válasza 4Grider (#76461) üzenetére


drugbaron1
tag

Tehát egy picit beijesztve az ügyfelest... jó tipp :) köszi!

(#76469) NoOne1976 válasza drugbaron1 (#76468) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nekem konkrétan azt mondta upc ügyfeles, hogy szerződés lejárta előtti hónapban már mehetek hozzá az ügyfélszolgálatra "megtartóért", csak hivatkozzak a lemondásra. Most (amikor a beszélgetés zajlott) még nem tud olyan árat adni hosszabbításra, mint pár hónap múlva fog tudni.

(#76470) modi


modi
tag

Komolyabb kötelezettség nélkül létrejöhet a Liberty-Vodafone üzlet
https://m.hwsw.hu/cikk.php?id=60183

(#76471) nicu71 válasza modi (#76470) üzenetére


nicu71
addikt

Végre egy jó hír! Vajon mikor lesz érezhető bárminemű változás?Tippem:idén még nem...

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#76472) szabogabor10 válasza nicu71 (#76471) üzenetére


szabogabor10
veterán

Idén kizárt.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#76473) snyper990 válasza Cifu (#76465) üzenetére


snyper990
őstag

Viszont a ház másik végében is van egy router, az LAN kábel segítségével terjeszti ki a wifi hatósugarát (össze van kötve a UPC modemmel). De azon keresztül sem gyorsabb. (Jól van konfigurálva, észrevétlenül vált minden laptop és telefon a 2 hálózat között. Ez is egy régi router, egy TP Link TL-WR740N, de Pesten is ilyet használtam Digis nettel, és nem volt semmi gond vele. Ja, és természetesen egymástól megfelelő távolságra lévő csatornákon üzemelnek, és akkor is ez van, ha az a router ki van kapcsolva)
A UPC-s modemet amúgy sem tudom kiiktatni a hálózatból (abba jön be a koax kábel).
Attól függetlenül, hogy a telepítésre gépen adom ki a parancsot, maga a telepítés a telefonon megy végbe, így nem látom, miért különbözne a végeredmény attól, mintha a telefonon böknék rá a telepítésre. Plusz frissítéseknél is ez van, amit meg nem tudok gépről megoldani.
Az a gyanús, hogy csak és kizárólag telefonról és csak a Play Áruháznál és Twitternél fordul elő. Mintha valami port-beállítási vagy sávszélesség-hozzárendelési probléma lenne szolgáltatói részről.
De akkor lehet, hogy majd felhívom őket. Hátha megtudok valamit. (Bár akkor lehet, hogy lecserélik ConnectBox-ra, ami amúgy is jár már ehhez a csomaghoz, de valamiért hűségidő-hosszabbításnál maradt a régi. Nem tudom, miért, nem én intéztem, hanem szüleim. Bár ahogy a kommenteket olvasom, a ConnectBox sem tűnik sokkal jobbnak)

(#76474) coolmpi válasza Cifu (#76452) üzenetére


coolmpi
aktív tag

Megtaláltam a megoldást. Hátha más is szív ilyennel:

Killer E2400 hálókártya van az alaplapon. Ehhez "jár" egy Killler Control Center progi.

Ami default-ból a torrent jellegű forgalmat prio 6-ra rakja. Így 10 mbit / sec-re korlátozza annak sebességét... Átraktam prio 1-re, és azonnal jön max sebességen... pff milyen szivatós hiba...

(#76475) Cifu válasza snyper990 (#76473) üzenetére


Cifu
nagyúr

Viszont a ház másik végében is van egy router, az LAN kábel segítségével terjeszti ki a wifi hatósugarát (össze van kötve a UPC modemmel). De azon keresztül sem gyorsabb.

Próbáld ki, hogy kikapcsolod az Ubee wifi részét (vagy átváltod bridge módba), és a másik routerrel próbálsz kapcsolódni.

A UPC-s modemet amúgy sem tudom kiiktatni a hálózatból (abba jön be a koax kábel).

Bridge módba tudod rakni, és akkor a Wifit nem ő osztja.

Attól függetlenül, hogy a telepítésre gépen adom ki a parancsot, maga a telepítés a telefonon megy végbe, így nem látom, miért különbözne a végeredmény attól, mintha a telefonon böknék rá a telepítésre. Plusz frissítéseknél is ez van, amit meg nem tudok gépről megoldani.

Rosszul írtam le, sajnos a kapkodás. Böngészőből nyisd meg a Play áruházat illetve a Twittert, ne alkalmazásból.

A Play áruház és a Twitter is attól függetlenül, hogy honnan nyitod meg (API vagy böngésző), azonos kapcsolódással éred el. Ha böngészőből is lassabb, akkor sem biztos, hogy a

Az a gyanús, hogy csak és kizárólag telefonról és csak a Play Áruháznál és Twitternél fordul elő. Mintha valami port-beállítási vagy sávszélesség-hozzárendelési probléma lenne szolgáltatói részről.

Biztos, hogy nem, mert a szolgáltató nem fogja a Play áruházat vagy a Twittert korlátozni, illetve akkor más is tapasztalna hasonlót.

Az eszköz beállításban lehet hiba, vagy maga az Ubee lehet hibás szerintem. Hard Reset volt esetleg?

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76476) Cifu válasza coolmpi (#76474) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ezért kérdeztem, hogy milyen eszközről van szó. Ha mondod az alaplap típusát, illetve, hogy Killer hálókártya, akkor élből javaslom, hogy ha van az alaplapon másik hálókártya, akkor inkább használd azt. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76477) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok. Eddig jól működött egymás mellett a 2.4 és 5 ghz hálózat egymás mellett külön névvel. Tegnap laptopon megszakadt az 5Ghz, azóta nem is látja se a laptop, se a telefon. Connect boxot újraindítottam. Beállításokba ki-be kapcsoltam az 5 ghzt, külön a hálózati név közzétételét is, de semmi. A 2.4 ghz továbbra is jól működik. Találkozott már vki ezzel a problémával?

[ Szerkesztve ]

(#76478) blakey válasza boneyard (#76477) üzenetére


blakey
titán

Lehet, hogy olyan csatornára váltott amit az eszközök nem szeretnek, használj fix csatornát és első körben 36-48 közöttieket.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76479) Fox Mulder


Fox Mulder
aktív tag

Üdv!
Van egy előfizetés a családban /tv, internet, telefon/ amire 12.430 Ft-ot fizettünk két évig és május elsején lejár a hűség. Ha a my upc profilban felajánlja a hosszabbítást akkor 1000 ft-al többre jön ki havonta.
Ha viszont a upc weboldalon most újonnan szerződő ügyfeleknek online megrendelés esetén ugyan az a csomag 9.300 Ft-ra jön ki.

Ez nem kevés különbség egy év alatt.
Arra gondoltam, hogy a családban az én nevemre újat kötök és így jobban járok.
A kérdés az, hogy ha most megrendelem akkor szolgáltatáskiesés nélkül le lehet ezt bonyolítani? Tehát nem szeretném ha május elsején lejár a hűség akkor csak pld 5-én kössék az újat. Lehet ezt valahogy ésszerűbben intézni? Csinált már valaki hasonlót?

(#76480) Cifu válasza Fox Mulder (#76479) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha egy kicsit visszaolvasol, nemrég volt téma, hogy lemondás után az ügyfélmegtartási ajánlatok az "átlag" ajánlatoknál sokkal kedvezőbbek. Egy próbát megérhet...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76481) Fox Mulder válasza Cifu (#76480) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Igen, már hívtak ez ügyben, az ajánlat is 600 Ft-al drágább volt mint a jelenlegi 12.430 csomag :)

(#76482) blakey válasza Fox Mulder (#76481) üzenetére


blakey
titán

Nem, te hívd és lemondás, a kettő nem ua. Olvasd el figyelmesen a hsz-eket.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76483) 4Grider válasza Fox Mulder (#76481) üzenetére


4Grider
nagyúr

Aki téged hív, az egy kereskedő, jutalékért dolgozik.
Ha te hívod fel az ügyfélszolgáltaot és kiválasztod a lemondás menüpontot, akkor viszont ügyfélmegtartóhoz jutsz, aki azért kapja a jutalékát, hogy az ügyfelet megtartsa egy olcsó csomaggal. Persze ehhez az kell, hogy jelezd felé a felmondási szándékodat.

(#76484) viktorhu válasza drugbaron1 (#76468) üzenetére


viktorhu
veterán

Ezzel nem "beijeszted" :) Neki igaziból mindegy. Csak beindítod vele az ügyfélmegtartó folyamatot, más ajánlatokra leszel jogosult.

Ez már több mint 10 éve is így működött, amikor 2003 körül anyuék felmondták a upc directet, már akkor is ment az ügyfélmegtartó, nekem meg pár évvel később a matávkábel is meg az invitel is akart ügyfélmegtartó árat adni, amikor felmondtam őket.

(#76485) merqree


merqree
őstag

Budapest, XXI kerületi címen, ahol "mindenki" van, a kertesházas övezeti címre új akciós ár:
HAPPY HOME EXTRA PREMIUM
INTERNET 500 + TV PREMIUM
Bivalyerős UPC Connect Box-ot kapsz mellé

5 599Ft/hó ePack kedvezménnyel

(#76486) Cifu válasza merqree (#76485) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ugyanez vidéken, ahol nincs igazán értékelhető alternatíva: 7 899 Ft/hó egy éves hűséggel... :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#76487) Motion_Blur válasza merqree (#76485) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én 12k-t fizetek erre, több éves megbecsült ügyfélként :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#76488) merqree


merqree
őstag

Azt ne felejtsük el, hogy az új belépőknek szól ez az ár.
Hogy ki/mi számít újnak ez egy jó kérdés,a hozzáértőbb fórumtársak megmondják. Szerintem a szolgáltatás címe dönti el, hogy új vagy sem valaki.

(#76489) Beniii06 válasza merqree (#76485) üzenetére


Beniii06
őstag

Szerintem ez az új digis ár, mert nekem is ennyit mondtak boltban 1 tv esetén új előfizetőként sallang nélkül.
Én majd még alkudni akarok belőle. :DDD

Lehet, hogy a vodás üzlet feltétele x előfizető vagy vállaltak y új előfizető megszerzését vagy többet kapnak a végén x+y előfizetővel, de ezt senki sem tudja. Ilyet a telenornál láttam, ott a hello data-val növelték az előfizetők számát eladás előtt.
Komolyan, csak azokat az efiket sajnálom, akikkel kifizettetik ez ár 3x-osát ugyanezért és akkor belegondolva még az 5600 Ft fullos csomag is bőven megérheti a UPC-nek vagy másik változat, hogy a 12-15 ezres konkurencia nélküli előfizetőkön hozzák be a hasznot. Egyik sem túl jó előfizetői szempontból, de ez van.

76488

Korábban már le volt írva itt is ki számít új előfizetőnek. Már nem emlékszem pontosan de valami olyasmi volt, hogy 60-90 napot megelőzőleg nem lehetett szolgáltatás a neveden/azon a címen azonos névvel.

[ Szerkesztve ]

"Got any other secret weapons?"

(#76490) merqree válasza Beniii06 (#76489) üzenetére


merqree
őstag

Hát igen, ugynarra a címre a DIGI 5999/hó 4-12 hónapban, 1-3 3000/hó

(#76491) boneyard válasza blakey (#76478) üzenetére


boneyard
tag

Végig zongoráztam 36tól 52ig, de nem segített. Átneveztem, de az se. Valami más ötlet esetleg?

(#76492) Gubek-Einste válasza boneyard (#76491) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Reset?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#76493) blakey válasza boneyard (#76491) üzenetére


blakey
titán

Egy gyári visszaállítás illetve a Wifi SSID és jelszó az angol ABC betűit tartalmazza, ne legyen benne speciális karakter.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76494) boneyard válasza blakey (#76493) üzenetére


boneyard
tag

Köszi mindkettőtöknek. A gyári visszaállítás megoldotta. Ettől függetlenül érdemes manuális csatornára rakni?

(#76495) blakey válasza boneyard (#76494) üzenetére


blakey
titán

Igen, érdemes.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76496) adika4444 válasza boneyard (#76491) üzenetére


adika4444
addikt

Hali!

Reseteld le, úgy rémlik, hogy egy korábbi hasonló esetben ez oldotta meg a problémát.

üdv, adika4444

(#76497) D.Dani


D.Dani
tag

Sziasztok,

"ezer" éve UPC-sek vagyunk, hűségidő már régen lejárt, van Fiber Power 120 + telefon + tv, viszont tv-re már nincs szükségünk. Mit érdemes ilyenkor tenni, hogy feleslegesen ne fizessünk a tv csomagért, csak net + telefon kell, viszont jó lenne olcsóbban esetleg gyorsabb nettel (wifi része nem lényeg, kábeles legyen), de továbbra is hűség nélkül. Telefonos üf? Személyesen?

Mit javasoltok? :F

köszönöm előre is

[ Szerkesztve ]

(#76498) Clever0 válasza D.Dani (#76497) üzenetére


Clever0
senior tag

- Ha gyorsabb netet szeretnél, akkor Connect boxot fogsz kapni.
- Hűség nélkül nem fognak alacsony árat ajánlani.
- Felmondás megemlítésével lehet alkudozni telefonon.

[ Szerkesztve ]

(#76499) Intruder2k5 válasza D.Dani (#76497) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Ezekkel az elvárásokkal szerintem csak rosszabbul tudsz kijönni. Tekintve, hogy amint azt előttem is írták, hűség nélkül eleve nem fogsz jó ajánlatot kapni, valamint ha lemondod a TV-t az megint csak árfelhajtó hatással lesz a telefonra és a netre, mivel csomagban mindig olcsóbban adnak mindent, így ezt inkább gondolod újra. Talán még úgy szállhatsz ki a TV-ből a legjobban, ha csak azt lemondod, és minden más marad változatlanul. De ha új netet rendelsz TV és hűség nélkül, akkor egész biztos lényegesen magasabb ajánlatot fogsz kapni a jelenlegitől, akár még többet is fizethetsz, mint most a hármas csomagért.

(#76500) LouiS22 válasza D.Dani (#76497) üzenetére


LouiS22
veterán

miért dealbreaker a hűség? Tudod, hogy egy éven belül költözni fogsz? Vagy tudod, hogy egy éven belül érkezik egy másik szolgáltató a körzetedbe?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.