Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76201) Intruder2k5 válasza 4Grider (#76199) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

"Természetesen az eht lehetővé tesz éves áremeléseket..."

Ennyi.

(#76202) #72010496 válasza Intruder2k5 (#76194) üzenetére


#72010496
törölt tag

Értem. Ez igaz, hogy kötelezettsége tájékoztatni új ajánlatokról. Igaz nem ebben a formában.
"A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés átalakulásával beálló változásokra, továbbá be kell mutatnia az előfizető részére a szolgáltatónál elérhető, az előfizető jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatokat."

(#76203) #72010496 válasza Intruder2k5 (#76201) üzenetére


#72010496
törölt tag

Hát elég ellent mondana ennek:
"A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél.”
Én voltam másik szolgáltatónál előfizető, hűség lejárta után maradt a havidíj, 1 év után is. Persze felajánlottak jobb ajánlatot 10 Ft-tal drágábban, de a net nem lett volna gyorsabb a technikai korlátok miatt.

(#76204) Livius válasza IEF (#76189) üzenetére


Livius
őstag

Nézd meg a letöltési meg feltöltési értékeket újra. Lehet azokra is most már valamennyivel mást mér az új szoftver.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#76205) Intruder2k5 válasza #72010496 (#76203) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Az, hogy nem emeltek, nem jelenti azt, hogy nem is emelhettek volna. És nem tudom elképzelni azt a szabályozást, ami örökre szólóan bebetonozná egy 1 éves szerződés árát, és ahogy fentebb 4Grider is megerősítette, ilyen nincs is.

(#76206) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Nekem is kijött a számlán az árajánlat 3x-os áron, majd utána elkezdtek hívogatni, és megegyeztünk hogy 1 évig változatlan áron fogom kapni a szolgáltatást havi 5280 helyett 5300-ért.
Havi 20 forint meg nekem megér annyit hogy tudjam nem fognak emelni, amíg le nem jár a hűségidő.

[ Szerkesztve ]

(#76207) cocka


cocka
veterán

Valaki használ itt Nonstop L csomagot tripleplayben?

Régen kötöttük a hűségszerződést (hál'istennek nemsokára lejár) és akkor arra hivatkoztak, hogy csak akkor tudnak kedvezőbb ajánlatot biztosítani (ami mellesleg drágább volt, mint az addigi), ha megrendeljük mellé a Digital Goldot is.

Na most azt meg tudná valaki írni, hogy hol van leírva az ÁSZF-ben, hogy Nonstop L csomagot csak akkor rendelhetsz, ha a tévészolgáltatásból a nagyobbik Digital Goldot rendeled?

Igazából azt nem értem, hogy hogy lehetnek ilyen rugalmatlanok. Ha Digital Bronze-zal akarunk Nonstop L-et, azt miért nem lehet?

Tehát nem arról volt szó, hogy egy Digital Bronze, 120-as net és Nonstop L-re árajánlatot mondtak, hanem közölték, hogy Nonstop L-hez rendelni kell Digital Goldot is ártól függetlenül.

Érdekes, hogy olyan opció persze fel se merült, hogy mondjuk Digital Gold, 120-as net és Nonstop L helyett Digital Bronze, 240-es net és Nonstop L legyen. Na mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#76208) 4Grider válasza cocka (#76207) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincs ilyen megkötés, viszont a csomagajánlat adott. Te boríthatod a csomagot, de az garantáltan nem fogja neked megérni mivel drágább lesz az egyedi csomag, mint a több szolgáltatást tartalmazó általuk ajánlott. Ezek után ők sem hülyék a drágább és kevesebb szolgáltatást tartalmazó megoldást ajánlani...
Egyedi és olcsóbb csomagokra a lemondás menüpont alatt alkudva van lehetőséged megszerezni az ügyfélmegtartónál, a kereskedők nem fogják támogatni az egyedi elképzeléseid.

(#76209) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Érdekes egy állatfaj ez a upc. Eddig ott volt a gold csomagban is a moziverzum hd, tegnap este már kiírta, hogy nem vagyok jogosult.
Mivel full max-on vagyok mindenben, nyilván ez lesz majd az ő "aduászuk", amit feltudnak majd ajánlani, mint "bővítést", vagy minek lehet nevezni ezt a foshalmaz, amit ezek szolgáltatásnak hívnak.

(#76211) viktorhu válasza Intruder2k5 (#76200) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerintem nem sokan gondolják, hogy az ár örök életű, pont hogy arra kell mindig itt is a fórumozók figyelmét felhívnunk, hogy semmi nem történik, ha nem fogadják el az értékesítő újabb hűségajánlatát.

(#76212) blakey válasza ΞΔGLΞ (#76209) üzenetére


blakey
titán

Már nem a Gold csomag a max.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76213) ΞΔGLΞ válasza s1999xx (#76210) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nos, jah, lehet így is hívni, hogy vicces. Inkább full retardált, pénzéhes bandának tartom ezeket, akik lfszt nem fejlesztenek már évek óta jelentősebben!
Azért is gáz, mert engem egyszerűen nem érdekel semelyik 70 valahány gagyi SD csatornájuk és ha véletlen bekerül egy új FHD, omg micsoda öröm, akkor puff nekem (meg más hasonló), mint őskövület előfizetőnek nem jár, akinek full maxolva van csomagja sok év óta.
Elmennek ezek a k..va anyjukba, remélem többek között ezeket is látom csődbe menni, mielőtt föld alá kerülök.

(#76216) kabelmania27 válasza ΞΔGLΞ (#76213) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A kedvezményt mindig kérni kell, fel kell hívni a 1221 lemondás gombot utána fognak ajánlani ügyfélmegtartó csomagot prémium tévével már benne lesznek az új hd csatornák.

(#76217) pjen válasza ΞΔGLΞ (#76213) üzenetére


pjen
félisten

Ez egy üzlet Ha így is működik,és működik,akkor mért változtatnának.Ha nem csak az árat nézed azért nem olyan borzasztó.Képminőségben sokszor több testhosszal veri a mezőnyt.Van 4 berűsöm is,látom a különbséget.

(#76218) ΞΔGLΞ válasza kabelmania27 (#76216) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Persze tudom, de már ezzel is tele a tkm, hogy minden évben el kell játszani.
Ha jól belegondolsz, azért kell majd hívnom őket, hogy a két új FHD csatornát nézhessem, ha még 20 db újról lenne szó, de kettő, amiből az egyik nem is érdekel.
Jövőre majd más neve lesz megint...csak már unom.

[ Szerkesztve ]

(#76219) ΞΔGLΞ válasza pjen (#76217) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Mi az a szó, hogy berűs?
Ez nem üzlet, hanem az iqlájtok átverése, bár igaz az is üzlet.

(#76220) blakey válasza s1999xx (#76215) üzenetére


blakey
titán

Terület föggő, de az árak fent vannak a weboldalukon. Nekem most kedvzőbb mint előtte volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#76221) pjen válasza ΞΔGLΞ (#76219) üzenetére


pjen
félisten

Betűs.Nem értem, mért lenne átverés.Szerintem nem vagy tisztában a szó jelentésével.Változtattak kinálatot,és árat.Nyilvánosan.Egyébként nekem is kedvezőbb.Kevesebb pénzért többet kapok..Ez a piac.

[ Szerkesztve ]

(#76222) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Megszűnik mindannyiunk kedvenc csatornája az ECHO TV.
Ez most indok a lemondásra?? :)

(#76223) merqree


merqree
őstag

Kedves Ügyfelünk!
Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű
szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, ide értve azt a rendelkezést is, mely alapján a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díját évente egyszer a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben módosítani.
Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
digital gold: 2019.06.01;
HD csomag: 2019.06.01;
Fiber Power 240: 2019.06.01;
Nonstop S díjcsomag: 2019.06.01.
Ha aktuális akcióink érdeklik, kérjük, hogy további tájékoztatásért keresse fel ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikét.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi: TV Premium: 7673 Ft/hó; Internet 300: 7555 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1490 Ft/hó.
Tájékoztatjuk, hogy a fenti ajánlat meghatározására jogszabályi kötelezettségünk szerint az Ön által jelenleg igénybe vett szolgáltatások jellemzői alapján került sor.
Ajánlatunk csak tájékoztatás, természetesen Önnek lehetősége nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani, melyekről az ügyfélszolgálati
elérhetőségeinken érdeklődhet.
Üdvözlettel:
UPC Magyarország

Ehhez képest a jelenlegi csomagom:
digital gold, HD csomag, HD plusz TV-n, ePack kedvezmény, Fiber Power 240, Nonstop S díjcsomag = 7870 HUF/hó

Ha jól értem az ajánlatukat, akkor a premium TV, 300as net, nonstop s = 16718 HUF/hó ? Vicc, ugye?
Betépve(!) a my upc oldalon happy home premium 8499/hó, ha nem lépek be, csak a címemet adom meg, akkor 7610 HUF/hó, de a 12 hónapból az első kettó nulla HUF/hó

(#76224) pjen válasza Toth_Jani (#76222) üzenetére


pjen
félisten

Nem szűnik meg,beleolvad a Hir Tv be.Lehet többet is kell fizetni,egy kattintással két csatornát nézhetsz. :DD

(#76225) kali válasza merqree (#76223) üzenetére


kali
legenda

Muszájból - jogszabályi kötelezettség okán - írtak egy esetleges ajánlatot, amit egyrészt nem kell elfogadni - legalábbis butaság lenne -, másrészt nyilván nem a legjobb, hanem egy általános ajánlatot adnak, nem is kell azzal foglalkozni.
Megtartható a hűség lejárta után az addig használt konstrukció, amin évi egy alkalommal emel(het)nek minimálisan (~100 - 200 - 300 Ft), vagy kiharcolható hasonlóan jó, vagy még jobb ajánlat, ha valaki ír alá hűséget.
A jogszabály adta emelési léehetőséget és az általános ajánlatukat nem szabad összemosni.

[ Szerkesztve ]

(#76226) ΞΔGLΞ válasza pjen (#76221) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Én nem értem? :DDD Most szerinted újat írtál, hogy működik ez az egész? Próbáld meg te értelmezni már, amit eddig írtam, mert nem erről volt szó. Az egy dolog, hogy ezt el kell játszani, de unom már, majd 25 éves upc előfizetés után! Nem is emlékszem már, hogy milyen néven indult valamikor ez az elcseszett banda...

[ Szerkesztve ]

(#76227) merqree válasza kali (#76225) üzenetére


merqree
őstag

Az aláhúzást azért raktam be, mert pont erről ment a beszélgetés prá napja.

Felhívtam őket.
Marad a havidíj, évente max 3-5%-al emelkedhet az ár, de erről áremelés előtt írásban értesítenek.

Rákérdeztem az új csomagok árára (DIGI és Telekom is szogláltat):
TV prémium, 500net, nonstop s, 2. eszköz = 9499HUF / hó
TV prémium, 300net, nonstop s, 2. eszköz = 8699HUF / hó

Felejtős jelen pillanatban.

[ Szerkesztve ]

(#76228) 4Grider válasza merqree (#76227) üzenetére


4Grider
nagyúr

A lemondás menüpontban a nagyobb csomagra 6000-7000 Ft közötti összeget kapsz a két eszközöddel.

(#76229) merqree válasza 4Grider (#76228) üzenetére


merqree
őstag

Akit kaptam ügyintézőt, ő a kampány árakat tudta adni. Kérdeztem, hogy ez az ügyfélmegtartó ár-e, erre azt mondta, hogy ő ezt tudja ajánlani.
Nem találtam a lemondás menüt, így a beszélgetés során jeleztem többször, hogy júnous 1.-től le akarom mondani,

(#76230) #72010496 válasza Toth_Jani (#76222) üzenetére


#72010496
törölt tag

Ilyenkor nem lehet, mert a módosítás rajtuk kívül álló okok miatt következik be.
De nemcsak az Echo, hanem a DoQ is megszűnik áprilisban, így 2 csatornával kevesebb. Arról pedig még nem nyilatkoztak, hogy esetleg bekerül a DoQ helyett a NickToons, mint a többi szolgáltatónál.

(#76231) kali válasza merqree (#76227) üzenetére


kali
legenda

Ment az korábban is: [link]
Nekünk 2%-ot emeltek.

(#76232) 4Grider válasza merqree (#76229) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kereskedőt találtál. Van lemondás menüpont ott ügyfélmegtartót fogsz kapni. Jelezni kell, hogy a négybetűshöz mész, akkor letolja a gatyáját...
Szerk.:
Főmenü, egyes menü (szolgáltatás megrendelés/módosítás), 5-ös almenü (szolgáltatás lemondása).
Ja, és akkor telefonálj, ha már lejárt a határozott idejű szerződésed!

[ Szerkesztve ]

(#76233) #72010496 válasza merqree (#76229) üzenetére


#72010496
törölt tag

Biztos van, minden szolgáltatónál van lemondás lehetősége. Aztán ha ott sem adnak olcsóbban, mehet a lemondás.
Bár elég furcsának tartom, hogy DIGI területen is mernek ilyen horror árakat ajánlani. (Mondjuk nekem az első 150-es nettel lenne ennyi). Mondhatod az ügyintézőnek, mikor kérdezi az okot, hogy kaptál jobb ajánlatot más szolgáltatótól. Hátha úgy meg tudod fogni őket, persze ha szándékod van maradni.

[ Szerkesztve ]

(#76234) merqree válasza #72010496 (#76233) üzenetére


merqree
őstag

Addig nincs kedvezőbb ajánlat, ameddig több, mint 30 nap van hátra a hűségből.
Szerintem fontos információ.

(#76235) woodworm válasza merqree (#76223) üzenetére


woodworm
veterán

Ha nem csinálsz semmit, akkor fut tovább határozatlan idővel a jelenlegi szerződésed (7870Ft+az évi egyszeri emelés) a jogszabályban leírtak szerint. Az az ajánlat, ugyancsak jogszabályi kötelezettség miatti közlés, hogy a futó szerződésed összetételéhez hasonló csomag listaára mennyi. A szöveg azért ilyen nyakatekert mert törvény szabályozza és bikkfanyelven beszélő bürokraták fogalmazták a törvény és a levél szövegét is.

(#76236) pjen válasza ΞΔGLΞ (#76226) üzenetére


pjen
félisten

"Ez nem üzlet, hanem az iqlájtok átverése, bár igaz az is üzlet."még most sem értem,hol az átverés.Teljesen nyilvánosan,törvényesen csinálták.Van egy csomó szolgáltató,senki nem kényszerít,hogy UPC s legyél.

(#76237) ΞΔGLΞ válasza pjen (#76236) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

még most sem értem,hol az átverés

Ha nem érted, akkor nem érted, de hogy ezt még hangoztatod is...Nincs kedvem folyamatábrát rajzolni.
;]
A lényeg teljesen másról szólt...[kilépett ebből a témából]

[ Szerkesztve ]

(#76238) ptya


ptya
tag

Sziasztok!

Nekem a héten kötötték be a netet és hirtelen minden faszának is tűnt. Azóta viszont tapasztalok egy furcsaságot, ami nem hagy nyugodni :(

Olyan, mintha nem lenne sikeres minden request. Egy letöltés példájával élve az tapasztalható, hogy pár próbálkozás instant hibára fut (nem sikerült kapcsolatot létesíteni), majd a következő próbára kiépül a kapcsolat és onnantól már meg sem szakad, szóval vígan jönnek le a több gigabyte-os csomagok.

speedtestnél is hasonló a jelenség, van hogy megnyomom, hogy GO aztán vígan lefut a teszt, majd következő próbálkozásra egyből connection error.

Ha nem sikerül a kapcsolatot kiépíteni, akkor egyből errort kapok, szóval nem timeout-ról van itt szó.. olyan mintha, a modem elutasítaná a kérést.

A legjobban a PS4-em sínyli meg, mert az folyton dobja az errorokat, hogy nem sikerül kapcsolódnia a PSN hálózathoz - ott ilyen 5 próbából 4x nem sikerül.

Találkozott már valaki ilyesmivel? WIFI és kábel esetén ugyan az a jelenség.
Többször újraindítottam már a modemet és bújtam a beállításait is, de semmi különöset nem láttam.

Akkor is jelentkezik a dolog, ha kevés (<4) eszköz van rácsatlakozva a modemre.

Első körben még a UPC-t nem akartam felhívni, hátha nélkülük megoldható a helyzet :)

(#76239) kabelmania27 válasza ptya (#76238) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg milyenek a modemértékek. Modem oldalán haladó beállítások után a hálózat állapota részen belül a letöltés és feltöltés füleket kellene bemásolni. Próbáld meg modem üzemmódban, ha nem elérhető my upc oldalon vagy 1221-en internethiba menüpontban kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#76240) Tálydi


Tálydi
senior tag

Sziasztok!

Van valakinek infója arról, hogy meglévő otthoni szolgáltatás nélkül a mobil előfizetés mennyiért kapható (ha egyáltalán) pluszban?

Köszi :R

Eeeeh, what’s up, doc?

(#76241) nicu71 válasza Toth_Jani (#76222) üzenetére


nicu71
addikt

az a szomorú hogy sokan siratják,és nem értik hogy történhetett ez meg." Megszűnt az egyik legértelmesebb csatorna jajj jajaajj.bezzeg a … és a …. MEGMARADT! felháborító!
Pedig csak két sz.kupac egyesült.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#76242) sixpak válasza nicu71 (#76241) üzenetére


sixpak
nagyúr

Nem hiszem, hogy tényleg nézi/nézte valaki ezt a fost.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#76243) Watercolour válasza #72010496 (#76230) üzenetére


Watercolour
aktív tag

"Ilyenkor nem lehet, mert a módosítás rajtuk kívül álló okok miatt következik be."

Ez tévedés, az EHT vonatkozó részében sehol nincsen ilyen kitétel. A törvény az előfizetőt hivatott védeni, te előfizettél adott csatornákra, számodra teljesen mindegy, milyen okból, de eltűnt egy csatorna, tehát felmondható a határozott idejű szerződés. Valakinek nyelni kell, ha ilyen helyzet előáll, és a törvény egyértelműen az előfizetőt védi.

132. §, 2c. bekezdés:
"Amennyiben a szolgáltató a határozott időtartamú előfizetői szerződés időtartama alatt egyoldalúan módosítja a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételét - ide nem értve az csatornasorrend megváltoztatását, valamint azt, ha a módosítást megelőzően kínált csatornák a módosítást követően is elérhetőek az előfizető számára -, akkor az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."

132. §, 5. bekezdés:
"Amennyiben a módosítás az előfizető számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz - így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik, módosul a kínált csatornák összetétele vagy a szolgáltatás tartalma - az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."

Forrás: pontosan így mondtam fel a saját határozott idejű TV szerződésemet a UPC-nél, illetve előtte elolvastam a törvényt, nem csak a megérzéseimet tálaltam tényként.

[ Szerkesztve ]

(#76244) Clever0 válasza Watercolour (#76243) üzenetére


Clever0
senior tag

Nekem lejárt a hűségem (net+telefon) és a netet megemelték 100 Ft-al. Reklamálhatok?

(#76245) Watercolour válasza Clever0 (#76244) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Ezt a részét nem olvastam át a vonatkozó törvényeknek. Ha igaz, amit a többiek írnak, hogy évente egyszer jogosult a szolgáltató a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben árat emelni, akkor valószínűleg jogos az emelés.
(Tapasztalatom szerint a UPC leginkább csak szóban meri az ügyfeleit rendszeresen félrevezetni, írásban nem.)

A legegyszerűbb egyébként az, ha átolvasod ezeket saját magad, kár az interneten másoknak hinni.

(#76246) Clever0 válasza Watercolour (#76245) üzenetére


Clever0
senior tag

Ha jól értettem az általad beírtakat, akkor felmondhatnám a szerződést, de azt hűség híján amúgy is bármikor megtehetném.

(#76247) Watercolour válasza Clever0 (#76246) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Nyilvánvalóan a határozatlan idejű szerződés bármikor felmondható, indoklás és jogkövetkezmények nélkül.

(#76248) Lazarski válasza merqree (#76234) üzenetére


Lazarski
kezdő

Ezt a 30 napot nem tudom honnan veszed, de szerintem kellően meggyőző, korrekt stílusban és megfelelő ügyintézővel beszélve meg lehet oldani (jó nyilván nem azt, hogy fél év van még hátra)... Nekem még nagyjából 2 hónap volt hűségből, de mondtam lemondásnál, hogy itt a négybetűs szolgáltató (ami csak félig igaz, mivel itt van a nyomorult optikájuk, csak épp nem lehet megrendelni a szolgáltatást :DD ) és nagyon soknak érzem a havidíjat, stb... Végül elengedték a hűséget is, csak maradjak.
10ezer körül fizettem 120-as net + bronz csomag (hd nélkül) + 2 mediacard + nonstop s.
Most az új csomagom: 500-as net + premium tv + 2 mediacard + nonstop s: 7300Ft.
Ha nagyon sírok, akkor biztos lett volna még jobb ajánlat is...
Nekem azt mondta lemondásnál a hölgy, hogy ezt ők el tudják intézni, hogy ne kelljen kötbért fizetni ilyenkor bármennyi is van még a hűségből hátra, ez az egész csak megegyezés kérdése.

(#76249) ptya válasza kabelmania27 (#76239) üzenetére


ptya
tag

Szia!

Az állapot:

Tétel Állapot Megjegyzések
Megszerzett letöltési csatornák (Hz) 402000000 Zárolt
Besorolt feltöltési csatornák (Hz) 33200000 Besorolt
Provisioning állapota Online Üzemel

Letöltés:

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 402000000 7 40 256qam 7
2 354000000 7 40 256qam 1
3 362000000 7 40 256qam 2
4 370000000 7 40 256qam 3
5 378000000 6 38 256qam 4
6 386000000 7 38 256qam 5
7 394000000 7 40 256qam 6
8 410000000 7 38 256qam 8
9 418000000 6 40 256qam 9
10 426000000 6 40 256qam 10
11 434000000 7 40 256qam 11
12 442000000 6 38 256qam 12
13 450000000 5 38 256qam 13
14 458000000 2 37 256qam 14
15 466000000 3 37 256qam 15

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Zárt állapot RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zárolt 40.366 1968567291 41
2 Zárolt 40.366 1965538643 18
3 Zárolt 40.366 1965538172 25
4 Zárolt 40.366 1965539558 20
5 Zárolt 38.983 1965540105 10
6 Zárolt 38.983 1965532180 41
7 Zárolt 40.366 1965542955 38
8 Zárolt 38.983 1965530613 36
9 Zárolt 40.366 1965534227 18
10 Zárolt 40.366 1965542772 31
11 Zárolt 40.366 1965544739 17
12 Zárolt 38.983 1965547238 17
13 Zárolt 38.605 1965545350 63
14 Zárolt 37.636 1965549531 113
15 Zárolt 37.636 1964933566 604443

Feltöltés

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 33200000 50 5.120 64qam 43
2 26600000 50 5.120 64qam 48
3 59800000 50 5.120 64qam 47
4 53200000 50 5.120 64qam 46
5 46600000 50 5.120 64qam 45
6 40000000 50 5.120 64qam 44

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Csatorna típusa T1 időtúllépés T2 időtúllépés T3 időtúllépés T4 időtúllépés
1 2.0 0 0 1 0
2 2.0 0 0 1 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 1 0

Ezek után a biztonságban kikapcsoltam a tűzfalat, mert azt láttam az be van kapcsolva. Annak hatására a letöltésnél a Pre és Post RS errorok drasztikusan csökkentek, de a hiba még mindig jelentkezik.

Modem állapotot hogyan tudom elérni? :)

(#76250) kabelmania27 válasza ptya (#76249) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magas a feltöltési érték. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Oldalt van a modemüzemmód, ha nem látod ipv6-ban van a modem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.