Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68451) pinnacle válasza erahurka (#68450) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Nekem ilyen a koax, UTP.

(#68452) kabelmania27 válasza erahurka (#68450) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha UPC technikus hozta a koaxot akkor 3x árnyékolású.

[ Szerkesztve ]

(#68453) erahurka válasza kabelmania27 (#68449) üzenetére


erahurka
félisten

Nagyon gáz a lenti tévé már most is. Az is javulna a két osztós megoldással? :F

(#68454) kabelmania27 válasza erahurka (#68453) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kb annyi jelet kapna mint most, ősszel télen erősebb lesz a bejövő jel.

(#68455) erahurka válasza kabelmania27 (#68454) üzenetére


erahurka
félisten

Hát már most nagyon rossz lent. :(

Nem vágom amúgy régen nem volt ennyire fostalicska a szolgáltatás itt, bár ugye lent SD tévé volt és annak elég a gyengébb jelszint is.

(#68456) pjen válasza erahurka (#68455) üzenetére


pjen
félisten

Ha egyből a bejövő koax rá teszed a Tv-t, akkor milyen a kép?

(#68457) erahurka válasza pjen (#68456) üzenetére


erahurka
félisten

Azt nem igen tudom kipróbálni mert nincs toldóm hozzá. De valszeg jó lenne, mert múltkor a szerelő is azt mondta hogy 3 végpont esetén már jó lenne a jelszint.

(#68458) Bagira01 válasza Lazarski (#68407) üzenetére


Bagira01
veterán

Pedig sztem a cb-al van baj. Ciscoval semmi bajom nem volt, akár router után neteztem vele akár direktbe. Most meg direktbe rádugva van hálózat nincs net, csak gép bekapcs után 10 perccel vagy még úgy se, router után sehogyse, sebesség meg néha botrányos. 120-as net stabilabb volt mint ez :(((

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#68459) donmackó


donmackó
őstag

Érdeklődnék hogy miért van, hogy a my upc-ben a 3 szolgáltatásnál 3 különböző időpont van a szerződés lejáratára? Egyszerre lett kötve az összes, csomagban. Így elég nehéz kimatekolni hogy mikor jár le az előfizu. A tv május 21., a telefon május 30., a net szeptember 30.-án jár le ez lehetséges?

Release the cable hounds!

(#68460) erahurka válasza Intruder2k5 (#68442) üzenetére


erahurka
félisten

Egyedül itt a Kábel tv bronznál látok olyat hogy "akár három tévékészüléken egyszerre" de ezzel nem tudom mennyire lehet verni az asztalt. Nem is ez a csomag van megrendelve.

ÁSZF-ben semmi sincs készülékek számáról.

(#68461) Zitronensaft válasza kenyocsaba23 (#68448) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Kaptál egy régebbi szoftveres boxot egy új távirányítóval. Gondolom olyasmi távirányítót adtak mellé ami úgy néz ki mint a upc többi boxának távirányítója. Ha nem akarsz szerelőt hívni,töltsd le a Sure remote programot valamilyen infrás androidos eszközre.Abban van upc box távirányító is. Ha a nyelvválasztásra tudsz ok-t nyomni,elvileg utána szoftfrissítéssel kezd a box. Azután pedig már viszi a hozzá adott táv.

(#68462) Teaway válasza kenyocsaba23 (#68448) üzenetére


Teaway
veterán

„a mediabox bedobja a nyelvválasztó képet, de mozogni nem lehet a menüben”

A boxon lévő gombokkal sem lehet?

Nincs itthon csokid??

(#68464) Watercolour


Watercolour
aktív tag

Ha már a postom ilyen villámsebességgel törlésre került, kíváncsi lennék arra, hogy a sok félrevezető információ törlődik-e a topicból a témában.

(#68465) Intruder2k5 válasza Watercolour (#68464) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem fog törlődni, ugyanis azok nem sértik az oldal alapelveit. Ha és amennyiben mások minősítése nélkül írtad volna meg a saját posztodat, úgy még az is itt lenne.

(#68466) Watercolour


Watercolour
aktív tag

A néhány érdeklődő (például itt és itt), valamint a tengernyi helytelen, de annál hangosabb mélyentiszteltfórumtárs álláspontjára (például itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt és itt) a következőt szeretném közölni:

Még a tavaly őszi Eht. módosítás előtti időből származó, 2 éves határozott idejű szerződéssel rendelkezem 3 szolgáltatásra.

Besétáltam egy ügyfélszolgálatra, és a márciusi számlán szereplő, Fox műsorcsatorna megszüntetésére vonatkozó tájékoztatás alapján az Eht. 132. § (2c) bekezdésére hivatkozva felmondtam a televízió szolgáltatásom, jogkövetkezmények (tehát kötbérfizetés) nélkül. Az ügyintéző kis türelmet kért, hátravonult, majd pár perc várakozás után visszatért, és mosolyogva tájékoztatott, hogy természetesen semmi akadálya. Papírmunkát elintéztük és készen is vagyunk.
A másik két szolgáltatás ára természetesen nem változik, hiszen a három szolgáltatást három különböző határozott idejű szerződés tartalmazza, és azok a szerződések nem változtak.

Tanulság: nézz utána és értelmezd helyesen a saját jogaidat és a téged védő törvényeket ahelyett, hogy az interneten hinnél ismeretlenek megkérdőjelezhető információinak.

(#68465) Intruder2k5
Semmi sértő nem volt benne, ami esetleg kissé szurkálódós volt, az (mint ahogy leírtam) nem volt alaptalan, de legyen.
Egyébként jól értem, hogy fals információk terjesztése nem ütközik alapelvekbe még akkor sem, ha ezzel a félretájékoztatással sérülnek a fogyasztók jogai?

[ Szerkesztve ]

(#68467) Intruder2k5 válasza Watercolour (#68466) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Amit a fórumtársak leírtak, az csupán a véleményük, a saját álláspontjuk volt a témáról, magánemberként. Az, hogy erre most sikerült rácáfolnod, azt gondolom előfizetőként mindenkinek jó hír, még nekik is. A fórum erről szól, vannak kérdések, amiket mások próbálnak a legjobb tudásuk szerint megválaszolni, ám ebbe időnként tévedések is becsúszhatnak. Ez a fórum sem a szolgáltatóknak, sem a fogyasztóvédőknek nem a hivatalos felülete, itt magánemberek beszélgetnek, és próbálnak segíteni egymásnak, ennek megfelelően az itt olvasottakat tudni kell helyükön kezelni is.

(#68468) erahurka


erahurka
félisten

Másnál is házerősítő kellene 4 végpontra? Nem tudom elhinni hogy ennyi legyen a maximális jelerősség. Mivel lehetne ösztönözni őket? :F

(#68469) kabelmania27 válasza erahurka (#68468) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Általában egy modem és három tévére elég szokott lenni a jelerősség.
Írásban bejelented a problémát.

[ Szerkesztve ]

(#68470) erahurka válasza kabelmania27 (#68469) üzenetére


erahurka
félisten

Na végre csak kibökték Facebookon:

"Kedves Erik!
Nem szükséges mindenkinek házerősítő. A szolgáltatásunkat úgy tudjuk biztosítani, ha maximum 3 mediabox és egy internet modem van az előfizetéshez. Ennyit vállalunk. Ennél több végpontot csak a fentebb írt erősítővel tudjuk teljesíteni.
Köszönettel, UPC Online csapat"

Mehet az epic asztalverés és fenyegetőzés! ;]

[ Szerkesztve ]

(#68471) pjen válasza kabelmania27 (#68469) üzenetére


pjen
félisten

Igy van,ezért is nem adnak több boxot,pedig nálam olyan jel van,hogy a hajszárítót is ráköthetném.

(#68472) 4Grider válasza erahurka (#68470) üzenetére


4Grider
nagyúr

Hivatkozhatsz a mindenkori ÁSZF-re is, persze csak akkor ha már kétszer fizeted a tv előfizetési díjat. Az ÁSZF ugyanis már jó ideje tartalmazza az alábbi mondatot:
Az Előfizető egy Előfizetői Hozzáférési Ponthoz csatlakoztatva 3 db Végberendezésig egy havi díjat, illetve ennél több Végberendezés esetén 2 készülékenként plusz egy -egy havi előfizetési díjat fizet.

(#68473) ispááán


ispááán
csendes tag

Mit lehet tenni ha a koax jó eséllyel kontaktos, mozgatásra kockásodik a kép, a szerelő ki lett hívva net-tv-tel hibára, kicserélte a szűrőt, a kábelt a falhoz masszírozta és ennyi. Működik, de ha a szép becsapja az ajtót, megreccen a csudabox, majd 15-20 mp múlva újra van adás ?

A lépcsőházi csatlakozótól kb. 20-30 méter megszakításmentes kábel előszobán, speizon, szekrény mögött vezetve. Elhiszem hogy nem akar vele szpni, nekem sincs kedvem elhúzni a szekrénysort, de ... ez így nem hiszem hogy rendben van. :F

(#68474) kabelmania27 válasza ispááán (#68473) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax, milyenek a modemértékek és van-e Fam/Attenuator feliratú csillapító bekötve.

(#68475) ispááán válasza kabelmania27 (#68474) üzenetére


ispááán
csendes tag

Osztó : ESI-02N 2 way splitter

A modem előtt van egy 3 db -es Attenuator berakva.

(#68476) kabelmania27 válasza ispááán (#68475) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, köszi az infót, osztó jófajta.
Meg kellene nézni a modem értékeket, 192.168.100.1 címen.
Ha az új modem van nálad akkor haladó beállítások, hálózat állapota, letöltés és feltöltés fülek.
Más tipus esetén összefoglalóban le van írva a belépés.

[ Szerkesztve ]

(#68477) erahurka válasza 4Grider (#68472) üzenetére


erahurka
félisten

4 végpont van nem 5, tehát nem kell duplán fizetni. :U

Amúgy most rákérdeztek van-e analóg vételi pont is. Ez miért fontos? :F

(#68478) Teaway válasza erahurka (#68477) üzenetére


Teaway
veterán

Statisztikához.

Nincs itthon csokid??

(#68479) ispááán válasza kabelmania27 (#68476) üzenetére


ispááán
csendes tag

(#68480) kabelmania27 válasza ispááán (#68479) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi. Rendben vannak az értékek, erős a bejövő jel.

(#68481) blakey


blakey
félisten

48 millióra büntették a UPC-t …

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#68482) ispááán válasza kabelmania27 (#68480) üzenetére


ispááán
csendes tag

Az addig ok, de ha megmozdul a kábel, szétesik minden.

(#68483) kabelmania27 válasza ispááán (#68482) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen felirat olvasható a régi bejövő kábelen?

(#68484) ispááán válasza kabelmania27 (#68483) üzenetére


ispááán
csendes tag

Bejövőn semmilyen felirat nincs, sima fehér kábel (~25m)
a TV -re leágaztatotton (~3m): Euronet ZRT RG6 Trihield
a modem felé menőn (~6-7m): UPC commscope 2010.

[ Szerkesztve ]

(#68485) ArthurShelby válasza blakey (#68481) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Mondjuk a upc-nek 48milla aprópénz. 480M már valami lenne.

Kedvenc részem:
" a UPC a hozzá forduló előfizetőket, őket szándékosan félretájékoztatva"

Egyébként ilyenkor mire bazíroznak? Hogy elsikálódik, és nem derül ki, hogy hazudtak? Valószínűleg igen, hiszen gondolom ez az esetek többségében így van.

"a UPC a sikertelen hívások miatti előfizetői panaszokat nem tekintette hibabejelentéseknek"

Gyakorlatilag 22ezer embernél nem volt tökéletes a telefon.

Mentségükre legyen mondva (és az aprópénzt megindokolva) nem haltak bele az előfizetők ebbe a problémába.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#68486) ztsoft válasza blakey (#68481) üzenetére


ztsoft
őstag

Még egy ok, hogy miért nem leszek soha UPC mobil előfizető. A vezetékest meg csak arra használom, hogy hiba bejelentést tegyek.

Azért komoly, hogy miket meg nem engednek maguknak. Ha tartozik egy cég, akkor nem az előfizetőket kell megszívatni (semmi közük hozzá), hanem jogi úton rendezni a céggel. :Y Ezek után várhatjuk, hogy mi lesz legközelebb blokkolva. Szánalmas! :W

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#68487) Intruder2k5 válasza ArthurShelby (#68485) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Gondolom még az elmaradt kötbért is meg kell nekik fizetni az előfizetők részére, ami még azért hozzáadódik ehhez, bár a nagyságát illetően nem bocsátkoznék találgatásokba.

(#68488) kali válasza Intruder2k5 (#68467) üzenetére


kali
legenda

Még csak az sem biztos, illetve nem bizonyított egy ilyen eset alapján, hogy bárki is tévedett, akiket most ilyennek vagy olyannak beállítani próbál, mert mi van akkor, ha a szolgáltató egyszerűen csak nem akart foglalkozni azzal, hogy arra a két pontra hivatkozzon, amivel háríthatná a dolgot, hanem az ügyfél számára kedvező irányban tért el és döntött, még ha tehetett volna másként is?
Ettől még valóban jó persze, ha így vagy úgy, de megoldható volt a dolog.
Kíváncsiságból kérek majd a jövő héten hivatalos állásfoglalást meghatározott esetre vonatkozóan, mert továbbra is tartom, amit korábban írtam, cáfoljanak meg a megfelelő szinten, azt elfogadom.

[ Szerkesztve ]

(#68489) Intruder2k5 válasza kali (#68488) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem tudom, de azt én is nehezen tudom elképzelni, hogy egy egyébként érvényes határozott idejű - vagyis hűség - szerződéssel kötelezett ügyfelet csak úgy elengednének, ha egyébként meg is tarthatnák. Már csak azért se, mert gondolom ahogy egy-egy új szerződés után jutalékot is kapnak az ügyintézők, úgy egy megtartható ügyfél elengedése miatt bizonyára kérdőre is vonják őket.

Mivel engem mostanában nem érint, így bevallom nem is igen nézegettem a vonatkozó szabályozást, engem egy dolog érdekelt, a fórum alapelvek betartása.

[ Szerkesztve ]

(#68490) kali válasza Intruder2k5 (#68489) üzenetére


kali
legenda

Lehet, hogy túl sok most a panasz a UPC-re (egy része garantáltan jogos), kivizsgálások vannak folyamatban, meg is bírságolták őket több ügy kapcsán és most nem akarnak ilyenekkel külön foglalkozni.
Egem sem érint amúgy, tavaly júliusban lejárt hűség, max felmondani fogom, ha még egyszer emelnek néhány százast, mert néhány havonta meglépik (a hűség lejártától, 9 hónap alatt bő 2000 Ft plusz), az elmúlt hónapban is megtették és most érték el az ingerküszöböt, a következőnél én lépek, de tőlük.
Mondjuk így sem drága, inkább csal elvi kérdés, hogy annyiért már másik két szolgáltató listaáron (amit nem emelgetnek) ad többet.

[ Szerkesztve ]

(#68491) kabelmania27 válasza ispááán (#68484) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Osztó utáni kábelek 3x árnyékoltak azokkal nincs gond, lehet a bejövőnél sérült az árnyékolás.

(#68492) Toth_Jani válasza kali (#68490) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az a baj ha a T-s fórumot nézném lehet hogy ott is volna probléma rendesen, mondjuk most nálunk elég jó árat mondanak, és gondolom az UPC városi indulásának 1 éves évfordulójára akár alku képes árat is feldobnak.

(#68493) kali válasza Toth_Jani (#68492) üzenetére


kali
legenda

Probléma máshol is van, kivétel nélkül minden szolgáltatónál, mert egyik sem tökéletes, legalábbis nem mindenhol.
Minden mérvadó szolgáltatónál voltunk már évekig előfizetők, UPC-nél is már korábban is 5 évig, velük is van máshol is tapasztalat - összességében pozitív, ahogy a többinél is -, amikor ide költöztünk, akkor még néhány hónapos hűséggel vettük át a szolgáltatást, azóta válthattunk volna, mert van másik három nagy - a bejárati ajtótól szó szerint karnyújtásnyira -, abból kettő jobb ár-érték arányú, de mivel a szolgáltatások minőségével elégedettek vagyunk, hűség nélkül használtuk tovább.
Újabb hűséget semmi esetre sem írunk alá - más szolgáltatónál is csak hűség nélkül jöhet szóba -, de a következő emelésig marad így, utána meg döntés, hogy melyikhez át.

(#68494) Watercolour válasza kali (#68488) üzenetére


Watercolour
aktív tag

"illetve nem bizonyított egy ilyen eset alapján, hogy bárki is tévedett"
:U

"akiket most ilyennek vagy olyannak beállítani próbál"
Nyugodtan írhatsz nekem is ahelyett, hogy harmadik személyben beszélsz rólam a topicban. Nem próbáltam senkit semmilyennek beállítani, szimplán rákerestem a hozzászólásaimra a témában, és összegyűjtöttem, hogy azok közül, amelyekre válaszoltam, mely postok képviseltek az enyémmel szembenálló álláspontot, és most, hogy kézzel fogható bizonyítéka van annak, hogy a már akkor sem túl erős ellenoldali érvelés hibásnak bizonyult, megosztottam történetem, hogy más is tanulhasson belőle.

"ha a szolgáltató egyszerűen csak nem akart foglalkozni azzal, hogy arra a két pontra hivatkozzon, amivel háríthatná a dolgot"
A saját tapasztalatom az, hogy a UPC minden apró lehetőséget megragad arra, hogy hátrányt okozzon az előfizetőnek. (Néha még nem is létező lehetőséget, lásd a "külső hálózati hiba" esete, amely esetén szerintük nincs 72 órás hibajavítási kötelezettségük, holott ilyenről sehol sincsen szó.)
Elég nehezen képzelem el, hogy bármikor is "csak úgy jófejek".

"Kíváncsiságból kérek majd a jövő héten hivatalos állásfoglalást"
Pár hónappal ezelőtt már kértem. Négy ügyintézővel kellett beszélnem, egymáshoz kapcsolgattak, nem tudtak mondani semmit vagy teljesen hülyeséget beszéltek, mire egy visszahívás alkalmával eljutottunk a konklúzióhoz: ilyen esetben a kábeltévé külön felmondható.

Másrészt kértem állásfoglalást ugyanebben az esetben a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodától, válaszukat itt megosztom. (Személyes adatokat és a válaszoló ügyvéd nevét - engedély hiányában - nem osztom meg publikusan.)
Álláspontjuk szintén egybevág az eddigiekkel:
"Mindezek alapján egyet kell értenünk tehát az ügyfélszolgálat tájékoztatásával, amelynek alapján a fogyasztót megilleti a törvényben meghatározott és a határozott idejű szerződésekre vonatkozó felmondási jog."

"meg is bírságolták őket több ügy kapcsán és most nem akarnak ilyenekkel külön foglalkozni"
A szolgáltató nem egy gondolkodó entitás. Szinte kizárt dolognak tartom, hogy az én ügyintézőm (és feltételezhetően a közvetlen felettese, akivel egyeztetett, mikor elvonult pár percre) figyelembe vette volna azt, hogy megbírságolták a szolgáltatót, és ezért kvázi "van nagyobb problémánk is" elvet követve engedtek volna nekem. A legvalószínűbb az, hogy szimplán helyes volt a jogértelmezésem, és ehhez joga van az előfizetőnek.

(#68495) 4Grider válasza erahurka (#68477) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az Előfizető egy Előfizetői Hozzáférési Ponthoz csatlakoztatva 3 db Végberendezésig egy havi díjat, illetve ennél több Végberendezés esetén 2 készülékenként plusz egy -egy havi előfizetési díjat fizet.

A fentiekből következően a 4. végberendezés az 3-nál több, tehát plusz egy havi előfizetési díjjal jár. Ha ezt fizeted, akkor reklamálhatsz.

(#68496) Intruder2k5 válasza 4Grider (#68495) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szerintem itt valami nem kerek, ugyanis a UPC - mint általában a többi szolgáltató is - minden további nélkül kiad 3db box-ot, akár internet előfizetés mellé is, egy havidíj ellenében. Nem kerestem utána, de nem lehet, hogy ez csak a TV szolgáltatás ÁSZF-ből van idézve, így csak a TV-s végpontokra vonatkozik?

(#68497) vlevi válasza Intruder2k5 (#68496) üzenetére


vlevi
nagyúr

Igen. Az internetet nem lehet ebben a formában 3db végberendezésként felfogni, mert, ha van otthon gép, telefon, tablet, akkor az rögtön lehet akár 7-8-10 "végberendezés" is, wifin.
Én egyedül túllépném ezt a 3db-ot, mert megy a TV, ámítógépen írom ezt a postot, miközben a UPC telefon is rajta lóg a hálózaton, és persze a mobilom, tabletem is be van kapcsolva. Ez már így 5db lenne, természetesen vicc kategória, ha ezt akarnák korlátozi 3-ra. És ebben benne sincs a család többi tagja.

(#68498) 4Grider válasza Intruder2k5 (#68496) üzenetére


4Grider
nagyúr

3 db box az nálam 3 db TV-s végpont. Itt a negyedikről van szó.

Közben látom, hogy volt egy hozzászólás (#68441) ahol 3 tv végpontról volt szó. Ha ennyi, akkor joggal reklamálhat, a FB-os UPC alkalmazott is gyakorlatilag ezt írta neki vissza.

Szóval 3 tv végpont esetén igenis reklamálhat, 4 esetén pedig csak akkor, ha van rá újabb előfizetése.

[ Szerkesztve ]

(#68499) Intruder2k5 válasza 4Grider (#68498) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A UPC szerint ha "maximum 3 mediabox és egy internet modem van az előfizetéshez", akkor elegendőnek kell lennie a jelnek. erahurka hozzászólásából én úgy értem, hogy nála pont ennyi van.

szerk.:
Látom közben szerkesztettél, szóval igen, én is úgy értelmeztem, hogy legfeljebb 3 TV + 1 HGW, vagyis összesen 4 végpontig garantálják az elégséges jelet.

[ Szerkesztve ]

(#68500) Intruder2k5 válasza vlevi (#68497) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Az evidens, hogy a HGW-re rákötött eszközök már nem végpontok, jelen esetben maga a HGW egy végpont. Az UTP-re és a WiFi-re csatlakozó eszközök egyébként sem befolyásolják a DOCSIS jel erősségét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.