Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68751) fokukac válasza Dan-szan (#68750) üzenetére


fokukac
nagyúr

Én is látom, itt van a ház előtt a villanyoszlopon...
Ahogy a UPC és a Telekom is.
Mindegy, jó ez így nekem.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#68752) merqree válasza Howkeddlee (#68744) üzenetére


merqree
őstag

"Sajnos kicsit elkéstek vele,mert már aláírtam előttük nemsokkal ismét a 2évet a UPC.hez. :( Azóta is csak a gond van velük... :( (tv adás kockásodás sokadszorra)"

Leírásod alapján úgy értem, hogy azóta van gond, mióta az DIGI emberei szereltek.
Ha jól értelmezem, akkor ez a DIGI szerelőknek "feladat", ugyanis az utcánkban valamennyi UPC előfizető panaszkodott, hogy a HD adások kockásak, és bizonyos frekvencián adott csatornák elérhetetlenek.
Kiderült a DIGI szerelők "elvégezték a feladatot".

Félreértés ne essék nem védem/támadom egyiket sem, mert az egyik 19, a másik egy híján 20.

(#68753) 4Grider válasza merqree (#68752) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk is feltették az optikát az oszlopokra, nem változott a UPC jelszint. Ezek szerint kellett volna változnia?

(#68754) merqree válasza 4Grider (#68753) üzenetére


merqree
őstag

Nálunk Csepelen (Budapest, XXI Királyerdő) ezt tapasztaltuk.
Jött a "szakemberek", és ahogy elmentek, vitték magukkal a HD adásokat...

(#68755) 4Grider válasza merqree (#68754) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért tartom hülyeségnek a dolgot, mert ahol megjelennek, általában letarolják a piacot. Már két helyszínen vagyok érintett, most jön a harmadik a XXII. kerületben. Ha egyszer megszerzik úgyis a piacot az áraikkal és a jó minőségű nettel, akkor miért lenne szükségük olyan módszerek alkalmazására, amit egy UPC technikus könnyedén ki tud javítani?

(#68756) merqree válasza 4Grider (#68755) üzenetére


merqree
őstag

Az én elméletem az, hogy megteremtik a maguknak az UPCvel elégedetlen előfizetők táborát, akik dühből váltanak.
A technikus el tudja hárítani a hibát, ha az oszlopon van, de pl nálunk nem az előfizetőknél "verték" szét, hanem egy elosztónál, ezért volt tömeges hiba bejelentés.
És ugye az utca népe mit mond? Nálatok is szar az UPC? Jah, de nyugi, jön a DIGI.

(#68757) Watercolour válasza merqree (#68756) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Még ha tényleg ez történt is (amit egyébként erősen kétlek), akkor elszigetelt esetről van szó. Nálunk veszettszar volt előtte a UPC, megcsinálták, és pár hónapra rá kezdett el építeni a Digi, és nem volt olyan probléma, ami időben egybeesett volna a Digi technikusok munkájával.

(#68758) merqree válasza Watercolour (#68757) üzenetére


merqree
őstag

"Még ha tényleg ez történt is (amit egyébként erősen kétlek), "
Tehát a feleségem hazudik. Ő látta a DIGI szerelőket "szerelni", majd délután nem volt megfelelő az UPC szolgáltatása (HD kockás, Baby TV elérhetetlen (ige, nálunk ez a menő....)). És a hiba bejelentés is az utcából egy időben történt.

Befejeztem.

(#68759) viktorhu válasza Watercolour (#68757) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerintem nem direkt csinálják, véletlenül is el lehet rontani (pl. inviteles szerelő a kábeltévét az utcában). A digisek meg kapkodnak és nagyon csúnyán dolgoznak, latni, hogy mitől olyan olcsó az egész, úgy pedig még inkább mellé lehet nyúlni. Itt is az optikai kábelen lóg a digis elosztó doboz, arrébb kell lökni, hogy a telekomos rendesen a falra szerelt dobozhoz hozzá lehessen férni.

(#68760) _t0Mi_


_t0Mi_
aktív tag

Sziasztok!

Tapasztalt az elmúlt két hétben valaki CB újraindulásokat? Volt már ilyen korábban, a szakember kicserélt pár csatlakozót, azóta egy ideig jó volt, de most újból elkezdte.
Teljesen random, és nincs új eszközöm sem.

Köszönöm!

---

(#68761) Howkeddlee válasza merqree (#68752) üzenetére


Howkeddlee
senior tag

Sajnos ez a kockásodás jellemző Zuglóra az elmúlt kb 10-12 hónapra már,pedig akkor még nem láttunk digis autót a közelben. Ebben részemről volt egy költözésem is, és mindkét helyen ahol előtte is laktam és ahol most is lakom,jellemző volt a kockásodás. A korábbi helyen mikor már normálisan nem lehetett megnézni egy filmet pl. (és a legdurvább hogy nem csak a HD adások kockásodtak) akkor kihívtam a UPC.s szerelőt. Jelszint,kábelek,csatlakozók minden rendben volt. Akkor a szerelő mondta hogy hamarosan lesz egy valami eszköz csere náluk az egyik "elosztóban",és akkor majd megváltozik a helyzet,nem lesz kockázódás. Amíg még ott laktam, semmi nem történt, pedig a "csere" megtörtént, mert megint kihívtam a szerelőt, és ő mondta ezt. Közben elköltöztem pár utcával arrébb,de sajnos a helyzet itt sem nagyon változott.
Legutóbb itt is kintvolt a szerelő,betett egy apró "szűrőt" a kábelre,arra hivatkozva hogy az sem jó ha túl erős jelet kap a box. Mondta azt is ha ezek után is lesz ilyen kockásodás,akkor az már nem a lakáson belüli hiba lesz. Most itt tartunk,tegnap este pl. a film+ hd. adása ugyanúgy kockásodott... :(

(#68762) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Nálunk egy 8 éve épült hálózatot vett át a UPC, a régi szolgáltató 20 Mbps sebességet tudott adni most minden látható módosítás nélkül simán jön az 500, és a HD TV adások is kifogástalanok (ha éppen nem egy régi SD minőségű ismétlést adnak).
Pedig szerintem ez sem egy csúcs hálózat, csak még alig pár ezren használják.

(#68763) kabelmania27 válasza _t0Mi_ (#68760) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg a modem értékeket a haladó beállítások/hálózat állapota/letöltés és feltöltés füleken.
Howkeddlee: Milyenek a modem értékek?

(#68764) gduck válasza fokukac (#68751) üzenetére


gduck
addikt

Nálam meg bent van a UPC és a Digi is :DDD

(#68765) ztsoft válasza gduck (#68764) üzenetére


ztsoft
őstag

Mázlista, ha az egyik kiesik ott a másik. :C

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#68766) Howkeddlee válasza kabelmania27 (#68763) üzenetére


Howkeddlee
senior tag

Bőven a normálisban vannak, kb 75% és 100% a két érték.

(#68767) kabelmania27 válasza Howkeddlee (#68766) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Tévé érték rendben van, nézd meg a kábelmodem értékeket is, számértékekből kilehet számolni kb mennyi a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#68768) cigam


cigam
félisten

Rákerestem, de nem találom a Cisco kódját, amivel csatornánként lehet ellenőrizni a jel minőségét. Konkrétan a galaxy kockásodik, és kíváncsi vagyok hogy ott jó-e a jelszint/minőség, vagy máshol van a hiba.

A Horizon-hoz is tudtok hasonlót? Biztos van valami trükk, mert múltkor a szerelő előhívott valami szervíz menüt, de nem árulta el hogyan.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#68769) gduck válasza cigam (#68768) üzenetére


gduck
addikt

Belépés: MENÜ gomb, majd 1789! A nyilakkal tudod az odalakat váltani ;)
Kilépés: BACK.

Horizont nem tudom :(

[ Szerkesztve ]

(#68770) ztsoft válasza cigam (#68768) üzenetére


ztsoft
őstag

A Horizon-nál én is láttam a szerviz menüt, de sajnos nem sikerült lelesni a kódot, mikor rákérdeztem csak mosolygott.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#68771) cigam válasza gduck (#68769) üzenetére


cigam
félisten

Köszi!

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#68772) adp


adp
őstag

szerintetek miért van az, hogy mióta új media boxot kaptunk (connect box) csak kábelen jön a laptopomra értelmes netsebesség, másik wifin és az előző ruteren tökéletes volt, egyébként párom laptopján sincs gond,
az érintett gép: dell inspiron n5010

[ Szerkesztve ]

(#68773) kabelmania27 válasza adp (#68772) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Előfordul, hogy az adott eszköz nem működik stabilan azon a csatornán, nézd meg a vezeték nélküli beállításokat és próbálj meg másik csatornát.

(#68774) adp válasza kabelmania27 (#68773) üzenetére


adp
őstag

ez merre van? a box beállításainál vagy a gépemnél? gépen win 8 van amúgy

[ Szerkesztve ]

(#68775) kabelmania27 válasza adp (#68774) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A box beállításánál, összefoglalóban linkelt videók alapján megtudod nézni a beállításokat, illetve a linkelt programmal megtudod nézni, mely csatornákat lehet használni.

[ Szerkesztve ]

(#68776) _t0Mi_ válasza kabelmania27 (#68763) üzenetére


_t0Mi_
aktív tag

Szia!

Köszönöm a segítséget, csatolom a képeket. Valami nagyon nem jó, 500-as netem van, nézz rá a speedtest-re.

---

(#68777) kabelmania27 válasza _t0Mi_ (#68776) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit. Modem értékek rendben vannak.
Vezetékes kapcsolattal mérj, nézd meg, hogy megvan-e a gigabites lan kapcsolat.

[ Szerkesztve ]

(#68778) _t0Mi_ válasza kabelmania27 (#68777) üzenetére


_t0Mi_
aktív tag

Sajnos ez a vezetékes kapcsolat. :) Gigabites. Korábban már megvolt az 500.

---

(#68779) adp válasza kabelmania27 (#68775) üzenetére


adp
őstag

próbálgattam ezer féle beállítással, de sajna egy sem jó, bár nem gondolnám, hogy ez a gond, mivel akkor a telefonon, meg másik gépen sem kellene hogy jöjjön rendesen a net

(#68780) Fancy-boy válasza merqree (#68752) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Ezt szintén tapasztaltam. ( Budapest / Zugló )
Problémák vannak az adások minőségével.
Gyakran kockásodik, sőt teljesen elmegy a kép. Elsősorban a HD adásoknál tapasztalható, de nem kizárólag.
Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de a DIGI emberei az utcában dolgoztak, behúzták a kábeleket.
Valamivel utána kezdődött a dolog. Mostanában elég gyakran mentek fel "szerelők" a villanyoszlopra, ki tudja kihez tartoztak.
Most már annyira meguntam a dolgot, hogy szóltam a UPC-nek.

[ Szerkesztve ]

(#68781) Laza... válasza _t0Mi_ (#68778) üzenetére


Laza...
addikt

Hagyd ki a routert, közvetlen boxba csatlakozva sem OK? akár a routered wAN portja is haldokolhat

Never give up!

(#68782) pjen


pjen
félisten

Üdv.Már teljesen tanácstalan vagyok.Adott egy cisco Dvr box+Philips Tv. Jó jelszintek,a műszaki teszt is hiba nélkül lemegy.Cseréltem koax kábelt+Hdmi kábelt is.Viszont a hiba megmaradt.A HD adások kockásodnak,elég sűrün.A tv időnként kiírja,hogy nincs jel.1-2 perc után visszajön.Viszont ha felveszem az adást a box-al és vissza játszom,semmi baja.Ötlet? :R

(#68783) Toth_Jani válasza pjen (#68782) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az érdekes ha a felvétel hibátlan akkor a TV adásnak is jónak kell lennie szerintem, mert felvételkor sem kaphat más jelet az eszköz, hiszen a TV adás nem Youtube, hogy megáll és tölt egy kicsit.

(#68784) pjen válasza Toth_Jani (#68783) üzenetére


pjen
félisten

Hát ez az,nézem és kiírja,hogy nincs jel,fél percés megy tovább.Van amikor órákig nem csinálja.Este csinálja sűrűbben,felvenni napközben szoktam.

(#68785) blakey válasza pjen (#68784) üzenetére


blakey
félisten

Valahol zajbetőrés lehet, kábeltörés, bármi ami a hőingadozás hatására kihat a jelminőségre. Egyszer a pincében futó kábelt megrágta valami, hasonló volt a jelenség. Nehéz volt kideríteni, de sikerült, amikor ilyet tapasztaltam akkor telefonáltam nekik és így látták, hogy valami nem jó, amikor nem volt gond akkor nem is látták, minden érték jó volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#68786) ztsoft válasza pjen (#68782) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Csak egy ötlet. Ha jól tudom, több tuneres a box. Nem lehet, hogy az egyik tuner haldoklik benne. Ez megmagyarázná a hibajelenséget. Nem tudom lehetséges-e, hogy azt a műsort rögzíted, amit nézel, majd össze hasonlítod. Igaz, így viszont lehet, hogy csak egy tunert használna.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#68787) pjen válasza ztsoft (#68786) üzenetére


pjen
félisten

Megpróbálom,köszi.

(#68788) Karcub


Karcub
senior tag

hello. lenne 2 kérdésem. Lehet CSAK internetet beköttetni? se tv se telefon csak internet. A másik kérdésem meg az, hogy van bekötési díj?

[ Szerkesztve ]

(#68789) 4Grider válasza Karcub (#68788) üzenetére


4Grider
nagyúr

Lehet.
Hűségvállalás esetén nincs bekötési díj.

(#68790) _t0Mi_ válasza Laza... (#68781) üzenetére


_t0Mi_
aktív tag

Nincs router a modem és a PC között, a CB-t használom router ként.

---

(#68791) snpetit válasza ates2 (#68681) üzenetére


snpetit
aktív tag

|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| bix.hu - 0 | 351 | 351 | 10 | 15 | 87 | 15 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )

(#68792) ghud


ghud
csendes tag

Sziasztok!

Az alábbi érdekes cikkben olvasható problémám van nekem is, konkrétan a latency spike-ok megjelentek.

Amit nem értek, hogy gyakorlatilag május 4-ig bezárólag minden rendben működött, majd 5-étől elkezdte produkálni a cikkben leírt jelenséget a modem. Klasszikus latency spike-ok, és vele együtt fps drop-ok jelentkeznek játékoknál. Feltűnő amúgy az is, hogy a browser megnyitása is a szokásosnál lassabb (SSD-t használok amúgy), tehát úgy vélem, hogy a hálózattal van gond. Egyébként számtalan egyéb beállítással próbálkoztam már, hátha mégsem a nettel lesz a probléma, de sajnos arra következtetésre jutottam, hogy csak a UPC modem lehet a ludas.

A jelszintek normálisak, ezeket ellenőriztem, tehát ott sem lehet gond.

Van-e esetleg valami egyéb trükk, amivel el lehet kerülni ezt a jelenséget?

Előre is köszönöm!

Ui: próbálkoztam modem restarttal is, ami azt eredményezte, hogy kb. 15-30 percig megfelelő a működés, majd ismét produkálja a latency spike-okat.

Edit: typo

[ Szerkesztve ]

(#68793) kabelmania27 válasza ghud (#68792) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv! Kábeles kapcsolattal tesztelj. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

[ Szerkesztve ]

(#68794) Watercolour válasza ghud (#68792) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Szia!

A nálad lévő hiba teljesen más, mint a cikkben részletezett latency spike. Ennek oka nagyon egyszerű: a Puma 6 latency spike problémája nem "egyszer csak megjelenik", hanem van és kész, minden Puma 6-os modemben, a legelső bekapcsolás első pillanatától kezdve egészen addig, amíg a negyedik emeletről az úttestre nem dobod ki modemet.

(#68795) ghud válasza kabelmania27 (#68793) üzenetére


ghud
csendes tag

Köszönöm, megnézem.

@Watercolour: köszönöm a tisztázást.

[ Szerkesztve ]

(#68797) bigdigit


bigdigit
addikt

Van egy 2 év hűséges net előfizetésem amiből még vagy 15 hónap hátra van.Napokban jelent meg a honlapon mint különleges ajánlat a happy home mix csomag amit már 12 hónapos előfizetéssel lehet választani és így se sokkal több mint az eddigi sima 500-as net.A kérdésem az lenne ha szerződök erre a csomagra akkor innen az egész 1 évre fog szólni vagy a net marad továbbra is az eredeti 2 éves?

(#68798) Toth_Jani válasza bigdigit (#68797) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem tavaly október elején MIX csomagban már nem engedtek csak 1 éves szerződést, pedig a jelenlegi MIX áron akár 10 évet is vállaltam volna. :)
Ha engedik a váltást szerintem minden újra indul, vagy nem csomag lesz.

[ Szerkesztve ]

(#68799) bigdigit válasza Toth_Jani (#68798) üzenetére


bigdigit
addikt

Közben megtudtam a lényeget.Az új szerződés amivel több szolgáltatást nyújt mint a régi arra 1 év hűség lesz.A régi szolgáltatásra viszont marad a korábban vállalt hűség.

(#68800) Bdanyy


Bdanyy
addikt

Sziasztok!

Compal valahogy tud csak routerkent működni? Nincsen net, holnap jönnek ki, de addig mobilnetet jó lenne ha a vezetékes eszközöknek is tudnék adni.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.