Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
ztsoft
őstag
Amíg jó a hálózat, addig nincs velük baj. De ha van valamilyen hiba, akkor már kezdődik a harc.
Kezdésnek az ügyintézők akarnak lerázni hibabejelentésnél (tisztelet a kivételnek), meg a kedvencem, mikor hülyének néznek. Kiszállási díj kiszámlázásával fenyegetőznek (esetemben ki is számlázták, de később jóvá írták, mivel eszköz csere is volt).
A másik kedvencem, a technikusi kiszállásnál, hogy a munkalapon nem tájékoztatják Ő(ke)t a hiba jellegéről. A helyszínen szembesül a hibával.
És végül a megmagyarázhatatlan (X akta) hibák. Csak egy példa, ami nálam volt. Három gép (2 laptop, 1 médiabox Coreelec-kel) kábelen, közvetlenül a HGW-re kötve (publikus IP-t kapva, modem mód), időnként (100-asból 3 - 4 szer jelentkezett) magas ping (több ezres), csomagvesztés a bix.hu-ra, miközben a technikusnál lévő műszer nem mutatott hibát. Pedig a műszer is a koaxra volt kötve egy elosztón keresztül. Persze nem lett javítva, mivel nem talált hibát (ekkor volt eszköz csere).
Jelenleg is zajlik egy hibaelhárítás (5.24.-ei bejelentés, 26.-ai kiszállás, külső hiba) és még nincs vége (6.6.-án rájuk telefonáltam, hogy mikorra várható a javítás, ígéretet kaptam a sürgetésre, ráadásul rögzített felvételen elmondta az ügyintéző, hogy a HGW pingelése milyen eredménnyel zárult, min, átlag, max érték, csomagvesztés), nem baj, ketyeg a kötbér.
A hibáról annyit, hogy esténként használhatatlan a net, a garantált sebesség sincs meg (mivel a saját méréseket nem igazán akarják elfogadni, így gondoltam, hogy az NMHH-s mérések talán nagyobb hangsúlyt adnak). 6.-án egy órán keresztül (21:24 - 22:25) 5 percenként mértem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!